فریت بار به کانادا


ارسال بار مسافری و تجاری به کانادا با بهترین ایرلاین‌های دنیا و کمترین قیمت در کوتاهترین زمان با بیمه نامه معتبر بین المللی

شرکت آریان اسکای : تنها شرکت حمل بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه حمل و نقل بین المللی WWPC در ایران

 

روش ارسال بار به کانادا (فریت بار به کانادا) از ایران

اگر بعلت مهاجرت، مسافرت، تجارت و یا هرگونه شرایط دیگر، خواهان ارسال بار به کانادا یا به اصطلاح "فریت بار به کانادا" می‌باشید، شرکت آریان اسکای، شرکتی متخصص در امور حمل بین‌المللی بار هوایی و دریایی به خارج از کشور، با مجوز هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران در خدمت شماست. شرکتی معتبر و مطمئن با کادر تخصصی و آموزش دیده در خصوص حمل بار هوایی، صفر تا صد امور حمل بار شما از ایران تا مقصد کانادا را، با بیمه‌نامه‌ و صدور مستقیم بارنامه‌ هوایی ایرلاین‌های معتبر دنیا، بر عهده می‌گیرد.

در این صفحه، ما اطلاعات کاملی در خصوص فریت بار به کانادا و شهرهای مختلف آن ازجمله: ونکوور، اوتاوا، تورنتو، هالیفاکس، کبک، مونترال، رجینا، کلگری، ادمونتون، و دیگر شهرهای آن در اختیار شما قرار می‌دهیم. شما در این صفحه با مراحل و شرایط و انواع خدمات این شرکت در فریت بار به کانادا آشنا شده و نسبت به هزینه‌های ارسال بار به کانادا، ممنوعیت‌ها و اطلاعات گمرکی فرودگاه‌های کانادا آگاهی خواهید یافت.


 
 

چگونه میتوانید لوازم خود را بصورت فریت به کانادا ارسال نمایید؟

مهاجران و دانشجویانی که قصد مسافرت و مهاجرت به کشور کانادا را دارند، نیاز مبرمی به این دارند که بار و لوازم شخصی و لوازم منزل خود را به کشور کانادا، ارسال و یا به اصطلاح، فریت نمایند. از آنجا که ارسال این مقدار بار بصورت اضافه بار مسافری، بسیار سنگین و هزینه بر است، لذا مسافران عزیز میبایست برای ارسال وسایل منزل و بار مسافری خود به کانادا از طریق فریت بار اقدام کنند. خوبست بدانید که چنانچه به کانادا مهاجرت کرده اید، تا 4 سال میتوانید براحتی لوازم منزل خود را به این کشور فریت نمایید. این صفحه را کاملا مطالعه نمایید تا اطلاعات کاملی در خصوص شرایط و روند فریت بار به کانادا، داشته باشید.


شرکت معتبر برای فریت بار به کانادا



شرکت آریان آسمان یکی از تخصصی‌ترین و معتبرترین شرکتهای حمل هوایی و دریایی بین‌المللی در ایران است. تعهد ما، ارسال بار تجاری یا لوازم منزل شما با بهترین قیمت و با بهترین امکانات، به اقصی نقاط جهان میباشد. کلیه ی امور، از کارشناسی بار در منزل شما، تا بسته‌بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه امام خمینی، به عهده‌ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت، بار فریت شما را با بهترین شرایط بسته‌بندی کرده، و با بهترین ایرلاین‌های دنیا، بارنامه نموده و ارسال می‌کنند.

تلفن دفتر شرکت فریت بار آریان اسکای در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200
استعلام هزینه ارسال بار به کانادا

 
 

نمونه کالاهای ارسالی به کانادا توس شرکت آریان اسکای

برای مشاهده موارد ارسالی ورق بزنید
 

 
 
 

هزینه فریت بار به کانادا | قیمت ارسال بار به کانادا

هزینه فریت بار به کانادا هم مانند هزینه‌های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها، بر اساس دو عامل مهم وزن و حجم، محاسبه میشود. مدیریت هزینه‌های حمل و ارسال بار به کانادا برای شما مشتریان محترم، از ارزشها و خط مشی‌های مهم این شرکت میباشد. ما هم بر آنیم تا شما مشتری گرامی، با صرف کمترین هزینه برای فریت بار خود به کانادا، تجربه‌ای بیاد ماندنی از مهاجرت با خیالی آسوده را داشته باشید.
همانطور که میدانید، حذف واسطه‌ها و آگاهی از مراحل و هزینه‌های جانبی فریت بار به کانادا، شما را در مدیریت هزینه‌های تمام شده در این مسیر، بسیار یاری میرساند. لذا برای آگاهی شما مشتریان عزیز، عوامل موثر بر هزینه ارسال بار به کانادا را بررسی مینماییم:

عوامل موثر بر قیمت هر کیلو بار هوایی به کانادا

عواملی که بر قیمت هر کیلو بار هوایی به کانادا تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند:

  • هزینه‌ی بسته بندی بار برای فریت به کانادا
  • هزینه‌ی حمل محموله تا پایانه هوشمند بار ایران ایر در فرودگاه امام خمینی
  • هزینه‌ی تخلیه و بارگیری در قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی
  • هزینه‌ی انبار داری (اگر نیاز به انبارداری داشته باشید)
  • هزینه‌ی بارنامه هوایی جهت ارسال بار به کانادا با خطوط هوایی معتبر
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و اخذ مجوزها برای کالاهای خاص و بارهای صادراتی
  • هزینه‌ی حمل تا شهرهای مختلف کانادا متفاوت میباشند
  • هزینه‌ی حمل بار توسط ایرلاین‌ها ممکن است باهم متفاوت باشند
  • وزن و حجم بار شما تاثیر مستقیم بر هزینه فریت بار به کانادا دارد
  • هزینه‌ی استفاده از کارت بازرگانی برای بارهای تجاری و صادراتی و خروج موقت

هزینه فریت بار هوایی به هرکدام از شهرهای کانادا متفاوت است؛ اما شرکت آریان آسمان به شما اطمینان میدهد، با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بار مسافری به شهرهای کانادا به شما ارائه میدهد. تا آنجا که شما با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت هوایی را ، با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید. برای اطلاعات کامل در خصوص مدیریت هزینه‌های فریت بار هوایی، صفحه قیمت کارگو را مشاهده نمایید.



هزینه پست به کانادا

اگر میخواهید هزینه پست بسته‌های کوچک و کم حجم به کانادا را بدانید، و قصد دارید بسته های کوچک و خرده بار خود را حتی زیر 20 کیلو و 10 کیلو به کانادا ارسال کنید، میتوانید قیمت آنرا از همکاران ما استعلا کنید. همکاران مشاوره دقیقی در مورد مراحل ، شرایط و هزینه های پست بسته های کوچک به کانادا را به شما خواهند داد. کافیست با ما تماس بگیرید و یا از مشاوره‌ی آنلاین با ما بهره ببرید.


هزینه پست به کانادا سال 1402

با توجه به افزایش هزینه پست برای ارسال به کشورهای خارجی نظیر کانادا در سال 1402، ما در شرکت آریان آسمان امکانی را برای مشتریان عزیزمان قرار دادیم تا بتوانند بسته‌های کوچک و هدیه‌های پستی خود را توسط شرکت آریان آسمان با هزینه بسیار مناسب‌تر از شرکت پست، به شهرهای کانادا نظیر ونکوور، اتاوا، مونترآل و تورنتو ارسال نمایند.
ما هزینه‌های پست و ارسال بار شما را به کانادا پایین آورده ایم تا رضایتمندی شما را بیش از پیش نماییم. شما میتوانید قیمت ارسال و پست بسته‌های خود به کانادا را از همکاران ما استعلام نمایید. با اولین تماس شما کادر مجربی از همکاران ما برای راهنمایی، تحویل، بسته‌بندی و ارسال بار شما در خدمت شما خواهند بود.

استعلام قیمت ارسال بار به کانادا

شما میتوانید برای استعلام هزینه و قیمت ارسال بار هوایی به شهرهای مختلف کانادا مانند ونکوور، اوتاوا، تورنتو، هالیفاکس، کبک، مونترال ، رجینا ، کلگری ، ادمونتون ، و دیگر شهرهای کانادا ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید ( 51005200-021 ) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

هزینه انبارداری در گمرک فرودگاههای کانادا :

لطفا جهت اطلاع از هزینه های انبارداری بار فریت در گمرکات کانادا ، با گمرک شهر مقصد خود تماس حاصل نمایید. شماره های تماس با گمرک شهرهای مختلف کانادا را میتوانید در پایین همین صفحه (در قسمت اطلاعات گمرکات کانادا ) مشاهده نمایید .

 
 

استعلام قیمت فریت بار به کانادا

برای استعلام هزینه فریت بار به کانادا کلیک کنید:
برای استعلام تعرفه فریت بار مسافری و یا صادرات بار تجاری به کانادا میتوانید فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید:

 
 


خدمات شرکت آریان آسمان در فریت بار به کانادا



خدمات شرکت آریان آسمان در فریت بار به کانادا را میتوان بدین شرح اعلام نمود: ارسال بار مسافری به کانادا ؛ فریت بار به کانادا ؛ ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به کانادا ؛ ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به کانادا ؛ ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به کانادا ؛ ارسال و صادرات صنایع دستی به کانادا ؛ ارسال تابلوی نقاشی به کانادا، ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به کانادا ؛ ارسال و صادرات قارچ به کانادا ؛ ارسال و صادرات زعفران به کانادا ؛ ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به کانادا ؛ ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به کانادا ؛ ارسال بارهای نمایشگاهی به کانادا ؛ ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به کانادا ؛ تعرفه ی فریت بار به کانادا ؛ هزینه حمل بار به کانادا ؛ قیمت مناسب جهت فریت بار ؛ هزینه پایین ارسال بار به کانادا و...


خدمات شرکت حمل هوایی آریان آسمان در رابطه با فریت بار به کانادا را میتوان اینگونه فهرست نمود:


1- بسته بندی بار فریت جهت حمل هوایی و دریایی به کانادا

مشاوره رایگان و بسته بندی کالا جهت ارسال بار به کانادا، یکی از خدمات شرکت آریان اسمان میباشد. بسته بندی برای فریت بار هوایی و دریایی به کانادا، بسیار مهم است . چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی، ممکن است بار شما آسیب دیده و یا در مقصد، برای ترخیص با مشکل مواجه شود.

کادر مجرب آریان آسمان ، در محل سکونت شما حاضر شده و تمام چمدانها، لوازم منزل، مبلمان، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت‌ترین کارتن‌ها و جعبه‌های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما )، بسته‌بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. ظروف شکستنی، کاملا حباب پیچ شده و سپس پالت‌بندی میشوند. برای حمل دریایی بار شما به کانادا نیز ، کانتینرهای استاندارد در نظر گرفته میشوند. بسته‌بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم، تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه‌ها یا بنادر کانادا بوجود نیاید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع، مراحل و قیمت بسته‌بندی بار فریت مسافری و تجاری به کانادا، صفحه ی بسته بندی بار فریت را مطالعه نمایید .



2- پست از ایران به کانادا ( ارسال خرده بار و هدایا)

امروزه بعلت وجود زیاد ایرانیان مهاجر در کانادا، پست از ایران به کانادا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شاید شما هم قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در کانادا بسته‌ای را به شکل هدیه، گیفت و یا سوغات ارسال یا پست نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در کانادا ارسال نماید. ارسال بسته پستی شما از ایران به شهرهایی نظیر مونترآل، تورنتو و ونکوور با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.



3- ارسال لوازم منزل به کانادا

شما میتوانید تحت عنوان فریت مسافری، تمام لوازم منزل خود را، پیش از مهاجرت به کانادا، به شهر مورد نظر خود ارسال نمایید. لوازمی از قبیل ظروف، مبلمان و تخت و کمد، میز ناهار خوری و اجاق گاز، ظرفشویی و لباسشویی، لوستر و قاب عکس و تابلوی نقاشی، فرش و پرده، پیانو، اسباب بازی کودکان، لوازم دکوری و تزیینی منزل، البسه و پوشاک، لوازم آشپزخانه و خلاصه هرچه که فکرش را بکنید.

تمام لوازم منزل شما قابل ارسال به کانادا میباشند. ما با بهترین بسته‌بندی، آنها را برای شما به شهر مورد نظرتان ارسال میکنیم تا در هزینه‌های مهاجرت شما صرفه جویی زیادی شود.



4- ارسال لوازم دانشجویی به کانادا

دانشجویان محترم هم میتوانند لوازم شخصی خود را تحت همین عنوان فریت، به کانادا ارسال نمایند. ارسال لوازمی همچون کتب درسی،‌جزوات، لوازم شخصی و چمدانها، مواد خوراکی و پوشاک و ... از این قبیل میباشند.



5- ارسال هوایی حیوان خانگی (فریت حیوان زنده) به کانادا

بسیاری از مهاجران به کشور کانادا، قصد دارند تا حیوان خانگی خود (مانند سگ ، گربه ، پرنده ، سنجاب، طوطی، خرگوش و ...) را هم با خود به این کشور بفرستند. گاهی هم نیاز است که حیوان زنده ای را برای شخصی که از پیش در کانادا اقامت دارد، بفرستیم. رابطه ی عاطفی زیادی که معمولا بین صاحبان این حیوانات خانگی با آنها برقرار است باعث میشود که نگرانی‌های زیادی از بابت حمل درست و ارسال حیوان زنده ی خود به کشور مقصدشان داشته باشند؛ که البته این نگرانی بجاست.

شرکت آریان آسمان با سالها تجربه در امر ارسال حیوان زنده و حیوانات خانگی به خارج از کشور، ترتیبی اتخاذ میکند که حیوان خانگی شما با بهترین شرایط و بهترین ایرلاین‌های معتبر دنیا، به مقصد مورد نظر شما در کانادا، بصورت هوایی ارسال شود.



ارسال هوایی سگ به کانادا | ارسال هوایی گربه به کانادا

نگران مشکلات ارسال هوایی سگ و گربه خانگی خود به کانادا نباشید. کارشناسان ما در آریان آسمان این نوید را بشما میدهند که با رعایت تمام استانداردهای جهانی در حمل حیوان خانگی شما، بهترین راهکارها و شرایط را برای ارسال سگ یا گربه ی خانگی شما به مقصدتان در نظر میگیرند.

برای آگاهی بیشتر در مورد نحوه‌ی ارسال حیوان زنده خود با هواپیما، و مدارک مورد نیاز آن و قفس‌های مخصوص حمل هوایی حیوان زنده، صفحه‌ی راهنمای ارسال حیوان خانگی با هواپیما را مطالعه نمایید و یا مستقیما با کارشناسان ما در دفتر آریان آسمان تماس بگیرید.



6- ارسال هوایی جنازه متوفی با تابوت به کانادا

امیدواریم هیچگاه چنین سرویسی را از ما نخواهید ؛ اما چنانچه نیازمند حمل و ارسال جنازه متوفای خود با تابوت به کانادا باشید ، آریان آسمان بهترین و معتبر ترین آژانس حمل هوایی است که میتواند شما را در این امر یاری دهد. این شرکت میتواند برای کلیه ی مراحل ارسال تابوت از ایران به کانادا ، و یا ارسال تابوت و جنازه از کانادا به ایران بشما مشاوره ی رایگان داده و این امر را برای شما به نحو احسن و در کوتاهترین زمان انجام دهد.


کارشناسان ما شما را یاری میدهند تا امور ارسال تابوت از ایران به کانادا ، و نیز حمل تابوت و جنازه از کانادا به ایران را با انجام تشریفات کامل گمرکی و ترخیص آن ، و همچنین امور گذرنامه و پزشکی قانونی را در کمترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام دهید.
هزینه حمل جنازه و تابوت با هواپیما به این کشور را میتوانید در تماس با دفتر این شرکت جویا شوید . ما در تمام مراحل و تشریفات انجام کار در کنار شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر راهنمای حمل هوایی جنازه را مطالعه نمایید .

 
 

مراحل فریت بار به کانادا

 
 
1 تماس با شرکت آریان آسمان و درخواست مشاوره‌ی رایگان در خصوص فریت بار به کانادا

شما با تماس با شرکت آریان آسمان، درواقع صفر تا صد کار فریت و ارسال بارتان به کانادا را به ما میسپارید. ما کلیه‌ی این مراحل را برای شما انجام خواهیم داد.

تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200


2بازدید حضوری متخصصین شرکت از بار شما در منزل یا شرکت شما و ارائه ی مشاوره‌ی تخصصی

همکاران واحد پذیرش بار این شرکت، بمحض تماس شما، در محل شما حضور میابند و مشاوره کاملی در خصوص نحوه ارسال، زمان ارسال، نوع بسته‌بندی مورد نیاز و مراحل و هزینه های فریت بار شما به کانادا در اختیارتان قرار میدهند.

3بسته بندی تخصصی کلیه‌ی لوازم شما با بالاترین استانداردهای حمل هوایی بین المللی

بسته بندی برای فریت بار هوایی و دریایی به کانادا، بسیار مهم است . چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی، ممکن است بار شما آسیب دیده و یا در مقصد، برای ترخیص با مشکل مواجه شود.
همکاران ما در واحد بسته‌بندی بار، بار شما را بررسی کرده و بهترین بسته‌بندی را برای کالاهای مختلف شما در نظر میگیرند تا لوازم شما در این مسیر پروازی دور، دچار آسیب نشده و براحتی در گمرک فرودگاه مقصد، ترخیص شود. برای اطلاعات بیشتر، بسته بندی بار هوایی را در سایت ما مطالعه نمایید.

4 انتقال محموله تا پایانه هوشمند بار ایران ایر در فرودگاه امام خمینی تهران ( کارگو ترمینال فرودگاه امام خمینی)

همکاران ما ترتیب انتقال بار به را پس از بسته بندی کامل،‌به پایانه هوشمند بار فریت در فرودگاه امام میدهند تا برای ارسال بار بصورت هوایی، پذیرش شود.

5 حضور مسافر همراه با پاسپورت و بلیط در روز پذیرش بار در کارگو ترمینال (و یا حضور نماینده قانونی )

در روز پذیرش بار در فرودگاه، حضور مسافر همراه با بلیط و پاسپورت الزامیست. البته در شرایط ویژه همکاران ما میتوانند بصورت وکالتی کار شما را انجام دهند تا نیاز به حضور شما در فرودگاه هم نباشد.

6 پر نمودن فرم اظهار کالا برای گمرک فرودگاه

فرمی که شما در آن کلیه ی بارهای خود را برای گمرک فرودگاه اظهار میکنید. برای مثال لوازم شخصی، پوشاک، لوازم آشپزخانه، مبلمان و فرش.

7ارزیابی گمرکی کالا، در قسمت فریت بار کارگو ترمینال فرودگاه توسط کارشناسان گمرک

در قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط کادر تخصصی آریان آسمان برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به کانادا ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک ، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی به کانادا انجام میشود.

8 اخذ مجوز گمرکی جهت ارسال بار و تاییدیه های لازم جهت خروج بار از کشور

برای فریت بار ، گرفتن یک پته ی گمرکی کافیست تا شما مجاز به ارسال بار خود به کانادا باشید. اما برای ارسال بارهای تجاری و صادراتی، میبایست مجوزهای صادراتی و گاها مجوزهای دیگری مانند مجوز قرنطینه لازم است.

9 صدور بارنامه رسمی شرکتهای هواپیمایی معتبر بین المللی ، در دفتر آریان آسمان به همراه بیمه نامه هوایی معتبر

سپس بار شما توسط دفتر آریان آسمان، با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی (به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما) ، بارنامه شده و به مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه‌ی رهگیری بار فریت هوایی، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله‌ی خود را پیگیری کنید ، تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید، تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه های کانادا، برای ترخیص آن اقدام نمایید.
بار شما در حال حاضر یا با شرکت هواپیمایی امارات ارسال میشود و یا با شرکت قطری و یا لوفت هانزا .

10 اخذ تاییدیه ی حراستی پس از بازرسی نهایی بار با دستگاه X-Ray

بار شما توسط دستگاه ایکس ری بطور کامل بازرسی میشود. لذا از قرار دادن لوازم ممنوعه و کالاهای خطرناک در لوازم خود اکیدا خودداری نمایید. شما میتوانید کالاهای ممنوعه را در صفحه کالاهای ممنوع در فریت بار مشاهده نمایید. همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه‌ی کالاهای خطرناک در ارسال بار هوایی ، اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

11 پذیرش بار در قسمت قرنطینه بار پایانه هوشمند بار ایران ایر

بار شما در نهایت پذیرش شده و در انبار قرنطینه ی بار فرودگاه امام خمینی، جهت فریت بار به کانادا، تا زمان ارسال با هوواپیما، نگهداری میشود.

12ارسال بار با هواپیما در زمان مشخص شده‌ی شرکت هواپیمایی

شرکت آریان آسمان پس از صدور بارنامه ی هوایی شما، از شرکت حمل برای شما رزرو گرفته و در اولین زمان ممکن بار شما را به کانادا ارسال می‌نماید.

13ترخیص و تحویل کالا در گمرک فرودگاه مقصد شما در کانادا

اداره گمرک کانادا، به چند دلیل بسیار معروف است. اداره گمرک کانادا، به تسهیل‌سازی امور تجاری پرداخته و کمترین تعداد قوانین گمرکی را وضع کرده است. این اداره، همچنین پلیس گمرکی دارد که به عنوان نیروی واسطه میان گمرک و پلیس فعالیت کرده و به هر دو حوزه اشراف کامل دارد. به عقیده کارشناسان، نظارت دقیق و مناسب، استفاده از پلیس گمرکی و آموزش امور تجاری به مردم از مواردی است که منجر به موفقیت اداره گمرک کانادا شده است.

گمرک کانادا سیستم نظارتی بسیار قوی ای داشته و از سیستم " گاما ری " بجای " ایکس ری" استفاده میکند، که این تجهیزات پیشرفته، باعث نظارتهای دقیق تر محموله ها میگردد. این تجهیزات ، ماهیت محصولات را کنترل می‌کنند و می‌توانند آنالیزهای بسیار دقیقی انجام دهند . بطور مثال : کانتینری که توسط دستگاه ایکس ری ظرف مدت 20 الی 40 دقیقه کنترل و آنالیز میشود ، با استفاده از سیستم «گاما ری» کمتر از ۲ دقیقه برای تحلیل و بررسی زمان نیاز دارد.این دستگاهها می‌توانند ماهیت کالا و مواد مخدر را از طریق گاما ری کشف کنند.

کارشناسان معتقدند کانادا کمترین قاچاق کالا و واردات محصولات ممنوع و مضر را دارد. عمده فعالیت‌های گمرک کانادا ، در مرزهای هوایی است ؛ که در کشف واردات قاچاق ارز و طلا و جواهر و مواد مخدر بسیار موفق عمل کرده است. در جریان باشید که همراه بردن محصولات کشاورزی و غلات در حجم زیاد نیز ، به دلیل جابجایی بیمارهای گیاهی بین قاره ها در این کشور ممنوع است.

 
 

مدارک لازم برای فریت بار به کانادا:

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر


نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.

 
 
تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


روش‌های فریت بار به کانادا

کلیه ی محموله ها و بارها اعم از بارهای فریت مسافری و محموله‌های تجاری و صادراتی، و یا نمونه های غیر تجاری شرکتها، به دو روش از ایران به کانادا ارسال میشوند:


فریت بار هوایی به کانادا


اغلب بارهای فریت مسافری و نمونه‌های غیر تجاری شرکتها، بصورت هوایی به کانادا ارسال میشوند. چرا که اغلب هم از لحاظ هزینه به صرفه‌تر میباشد و هم بسیار سریع‌تر به مقصد میرسد.

در حال حال حاضر، شرکت‌ هواپیمایی امارات ، شرکت هوایی قطر ایرویز و شرکت هوایی لوفت‌هانزا ، اقدام به فریت بار از ایران به کانادا میکنند. لذا شما مسافرین و شرکتهای محترم، در هنگام مشاوره رایگان با متخصصین ما در دفتر فریت بار آریان آسمان، قیمت حمل بار توسط هریک از این ایرلاین‌ها را دریافت خواهید نمود. روزهای پروازی این شرکتها و قوانین و مقررات آنها هم به شما گفته خواهد شد. چرا که ممکن است این شرکتها برای نوع محموله‌ی شما، محدودیت‌هایی از لحاظ وزن یا حجم داشته باشند. البته این مسئله بیشتر در بارهای تجاری ایجاد میشود. حدودا بین ۵ الی ۱۰ روز برای دریافت بار ارسالی از ایران به کانادا بصورت هوایی، زمان لازم است. پس از مشاوره، شما میتوانید با توجه به تمام این موارد، انتخاب نمایید که بارتان با کدامیک از این شرکت‌ها ارسال شود.

همچنین صادر کنندگان محترم میتوانند برای اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت‌های تایپ‌های پروازی هر ایرلاین، اطلاعات کاملی را در صفحه مشخصات هواپیماهای مسافری و کارگو مشاهده نمایند. همچنین اطلاعات کاملی در زمینه‌ی ظرف‌های پروازی در صفحه مشخصات ظروف حمل هوایی در سایت آریان آسمان، قابل مشاهده میباشد.


ارسال بار دریایی به کانادا



گاهی اوقات بارهای حجیم و یا با وزن‌های بالا که بیشتر جنبه ی صادراتی و تجاری دارند، بصورت دریایی و با کشتی به کانادا ارسال میشوند. البته گاهی بارهای مسافری هم بنا بر درخواست مشتری، با کشتی ارسال میشوند. شایان ذکر است که محموله‌هایی که با کشتی به کانادا ارسال میشوند، تقریبا ۴ الی ۷ روز برای رسیدن بارها به بندر رجایی در بندرعباس و بعد از آن ۴۵ الی ۶۰ روز برای دریافت بار در بنادر کانادا مانند بندر ونکوور و یا بندر مونترال زمان لازم دارد.

در هنگام ارسال بار با کشتی به کانادا، شما محموله‌ی خود را یا به صورت ارسال یک کانتینر کامل FCL میتوانید حمل نمایید و یا به صورت ارسال خرده بار به کانادا (گروپاژ LCL) به بنادر کشور کانادا. در مورد ارسال بار با کانتینر کامل FCL، شما یک کانتیتر کامل برای فریت بار خود، در اختیار دارید و در مورد دومی شما تنها از بخشی از حجم یک کانتینر برای ارسال به کانادا را در اختیار دارید و بار بصورت تجمیعی ارسال میگردد.

 
 

کالاهای ممنوعه برای فریت بار به کانادا

فریت یا ارسال برخی از کالاها به کانادا ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد. بطور کلی شما میتوانید لوازم شخصی و لوازم منزل خود را به کانادا ارسال نمایید. اما قوانین هوایی و قوانین گمرکی کشورها، برخی کالاها را برای فریت بار مسافری، ممنوع میدانند. شما میبایست بطور دقیق از محتویات چمدانهای خود مطلع باشید، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید. شما میتوانید در صفحه کالاهای ممنوعه در فریت بار ، لیست کاملی از کالاهای غیر مجاز در فریت بار هوایی را مشاهده نمایید. ضمنا همکاران ما در دفتر آریان آسمان، شما را نسبت به کالاهای ممنوعه در گمرک کانادا مطلع میسازند.

 
 

فریت بار به شهرهای کانادا | فریت بار به چه شهرهایی در کانادا ممکن است؟


فریت بار به ونکوور کانادا

یکی از خدمات مهم شرکت آریان آسمان، فریت بار به ونکوور میباشد. ونکوور یکی از شهرهای مهم کاناداست که سالانه، حجم وسیعی از چمدانهای مسافری و بسته‌های کوچک و بزرگ لوازم منزل، توسط مسافران گردشگر، دانشجویان و مهاجران به این شهر بصورت هوایی یا دریایی فرستاده میشود.. چنانچه شما قصد مهاجرت به ونکوور را دارید، و یا اگر در ونکوور کسی را دارید و خواهان آنید که بسته ای را بصورت پست برای وی ارسال نمایید،‌ شرکت آریان آسمان در خدمت شماست.

برای کسب اطلاعات کاملتر، صفحه‌ی فریت بار به ونکوور را مشاهده نمایید. همچنین میتوانید بصورت مستقیم با همکاران ما تماس گرفته و اطلاعات دقیق‌تری بگیرید.


فریت بار به تورونتو کانادا

تورنتو بزرگترین شهر کشور کانادا و از بزرگترین مراکز گردشگری دنیا محسوب میشود. این شهر5 میلیون نفری سالانه بسیاری از گردشگران و نیز مهاجران را از جای جای جهان و همچنین ایران به خود جذب میکند. شهر تورنتو سومین شهر مهاجرپذیر در جهان محسوب میشود. این حجم از مهاجرت و گردشگری به این شهر کانادا باعث میشود حمل هوایی بار مسافری و لوازم منزل به این شهر از اهمیت بالایی برخوردار باشد . چنانکه شرکت آریان آسمان، سالانه حجم وسیعی از لوازم شخصی و وسایل منزل را، به این شهر بصورت حمل هوایی ارسال میکند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال لوازم منزل، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به تورنتو، صفحه‌ی فریت بار به تورنتو را مشاهده نمایید.



فریت بار به اتاوا کانادا


شهر اتاوا ، پایتخت کانادا ، واقع در جنوب شرقی انتاریو میباشد.ارسال لوازم منزل ، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به اتاوا، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. برای اطلاعات بیشتر در خصوص حمل بار هوایی به اتاوا با بهترین قیمت و در کمترین زمان، صفحه‌ی فریت بار به اتاوا را مشاهده نمایید.



تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200
کافیست با ما تماس بگیرید

 
 

لیست فرودگاههای کانادا که از ایران بار پذیرش مینمایند

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم کانادا ، که از ایران بار پذیرش میکنند، به همراه شرکتهای هوایی که به این فرودگاههای پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از ایران و از فرودگاه امام خمینی تهران ، به شهر مورد نظر شما در کانادا ، پرواز دارند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار به کانادا و به شهر مورد نظر خود ، اطلاعات بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید.

نام فرودگاه شهر فرودگاه شرکت هوایی شرکت هوایی شرکت هوایی
YYZ تورنتو LH QR EK
YUL مونترال LH QR EK
YVR ونکوور LH QR EK
YOW اوتاوا LH QR EK
YYC کلگری LH QR EK
YWG وینیپگ LH QR EK
YEG ادمونتون LH QR EK
YXZ ابوتسفورد LH QR EK
YXE ساسکاتون LH QR EK
 
 

اطلاعات گمرک های کانادا جهت ترخیص کالا و بار فریت

خوبست مهاجران و دانشجویانی که قصد اقامت در کشور کانادا را دارند ، بدانند که در اولین ورودشان به این کشور، میبایست لیست لوازم شخصی و وسایل منزل خود را که قصد ارسال آنها را دارند ، کتبا به گمرک کشور کانادا اعلام کنند. آنگاه فرم دیکلریشن را برای گمرک مقصد خود پرکنند. با پر کردن این فرم که یکی از الزامات فریت بار به کانادا می باشد ، مهاجران میتوانند تا چهار سال از اقامت خود در این کشور، اقلام ذکر شده در فرم خود را بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی بین دو کشور فریت یا ارسال کنند . برای اطلاع بیشتر با دفتر آریان آسمان با شماره 51005200-021 تماس بگیرید. همکاران ما مشتاق راهنمایی شما هستند.

در این قسمت اطلاعات کاملی از گمرکات کانادا برای مسافران ، مهاجران و دانشجویانی که قصد ارسال بار مسافری و تجاری به کشور کانادا را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای ترخیص بار خود در فرودگاههای مختلف کانادا ، اقدام نمایند.

 
 
1 اطلاعات تماس گمرک های کانادا
  • YYZ: +1 905-676-3640
  • YUL: +1 514-283-8700
  • YVR: +1 204-983-3500
  • YOW: +1 613-991-0577
  • YYC: +1 403-269-4393
  • YWG: +1 204-201-0603
  • YEG: +1 800-959-8281
  • YXZ: +1 604-855-1001
  • YXE: +1 306-975-4755
2روزها و ساعات کاری گمرک های کانادا برای ترخیص و تحویل کالا:

دوشنبه تا جمعه
8.00 الی 16.00

*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

3اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در گمرک های کانادا:

لیست اقلام(Packing list)
فاکتور کالا (Invoice)
اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

4مدارک مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در گمرک کانادا:
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور(Import license)
  • گواهی مبدا(در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
5رویه ترخیص و تحویل کالا در گمرکات کانادا:

گیرنده کالا ، با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز ذکر شده ، و داشتن استعلام قبلی از گمرک مقصد (بابت قوانین ، نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا) و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلامی از طرف گمرکات مقصد، یا نماینده مربوطه ، امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.
جهت ترخیص هدیه ، نمونه کالا و کالای مسافری، ارزش گمرکی طبق فاکتور باید پرداخت گردد.

6 تعطیلات رسمی کانادا
تاریخ تعطیلی ایالات و استانهای تعطیل
01 Jan
12 Feb British Columbia only.
19 Feb Alberta, Saskatchewan, Manitoba, Nova Scotia, Ontario, Prince Edward Island only.
30 Mar Except Quebec.
02 Apr Quebec only.
21 May Except in New Brunswick, Newfoundland and Labrador and Nova Scotia.
21 Jun Northwest Territories only.
24 Jun Quebec only.
01 Jul
06 Aug Alberta, British Columbia, New Brunswick, Nunavut, Ontario and Saskatchewan only.
03 Sep
08 Oct Except in New Brunswick, Newfoundland and Labrador and Nova Scotia.
11 Nov Except in Manitoba, Nova Scotia, Ontario and Quebec.
25 Dec
26 Dec Ontario only.
 
 

پرسش های متداول در زمینه فریت بار به کانادا

1 مسافران خروجی تا چه میزان کالا را می توانند همراه خود به کانادا ببرند؟
مسافران خروجی اعم از اینکه ایرانی باشند یا خارجی, می توانند علاوه بر وسایل سفر و لوازم شخصی, کالاهای ایرانی به هر میزان و کالای ایرانی تا سقف مقرر در آیین نامه مسافران ورودی را همراه ببرند. مشروط بر آنکه هر دو گروه کالا جنبه تجاری پیدا نکنند.
مسافران خروجی از قلمرو گمرکی به مقاصد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول مقررات این ماده نیستند و در صورتی که از طریق مناطق مذکور از کشور خارج شوند, موظفند کالای همراه خود را به گمرک اظهار نمایند.
2خروج خشکبار همراه مسافر به مقصد کانادا ، تا چه میزان است؟
خروج انواع خشکبار به همراه مسافر به مقداری که جنبه تجاری نداشته باشد بلا مانع خواهد بود. حداکثر مقدار مجاز پسته برای خروج به ازای هر گذر نامه 10 کیلو گرم می باشد. این محدودیت شامل جهانگردانی که دارای گذرنامه خارجی می باشند, نمی شود.
3 خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر به مقصد کانادا تا چه میزان مجاز است؟
خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر حداکثر تا میزان 150 گرم از انواع مصنوعات طلا مجاز خواهد بود.
چنانچه زیورآلات مورد بحث مزین به سنگ های گرانبها از قبیل الماس, زمرد و برلیان باشد نبایستی وزن منصوب به آنها از اجزاء قیراط (کمتر از یک قیراط) تجاوز نماید.
4 شرایط خروج آثار صوتی و آلات موسیقی چگونه است؟
ارسال کلیه آثار صوتی (اعم از CD و نوار) که دارای مجوز تکثیر از مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند به خارج از کشور و از کلیه مبادی خروجی, با رعایت کلیه مقررات و ضوابط گمرکی به هر میزان مجاز می باشد.
5 مقررات خروج فرش و گلیم دستباف از کشور چگونه است؟
1) خروج فرش دستباف به همراه مسافر تا سقف 20 متر مربع مجاز بوده و محدودیتی از نظر تعداد قطعات فرش همراه مسافر در سقف متراژ یاد شده وجود ندارد. بدیهی است خروج فرش های نفیس که دارای ارزش های تاریخی و میراث فرهنگی هستند, ممنوع است.
2) خروج فرش دستباف به همراه مسافر به کشور امارات متحده عربی و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس در سقف مندرج در بند (1) بلا مانع است.
تبصره- خروج فرش دستباف همراه مسافر به مقصد کشورهای زیارتی عراق, سوریه و عربستان سعودی به منظور جلوگیری از مشکلات و تبعات بعدی کماکان ممنوع است.
3) خروج فرش همراه مسافر علاوه بر مرزهای هوایی از مرزهای زمینی و دریایی نیز مجاز می باشد.
6شرایط ورود و صدور حیوانات و پرندگان اهلی در کانادا چگونه است؟
ورود حیوانات و پرندگان اهلی منوط به ارائه گواهی بهداشت از کشور مبدا و تایید سازمان دامپزشکی کشورمان می باشد ولیکن در صورتی که به صورت تجاری باشد پس از ثبت سفارش در وزارت صنعت, معدن و تجارت و پرداخت حقوق ورودی امکان پذیر است و صدور آنها نیز منوط به ارائه گواهی بهداشت از سازمان دامپزشکی کشورمان خواهد بود.
اقلام دامی یا نباتی و گونه های جانوری برای حفظ ذخایر ژنتیکی یا حفاظت محیط زسیت طبق فهرست اعلامی از سوی سازمان های مربوطه, قابلیت صدور قطعی ندارند.
7آیا میتوان برای خویشاوندان خود در کانادا بار ارسال کرد؟
بله . کافیست با دفتر آریان آسمان تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای این کار راهنمایی کنند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام پروسه این کار را به شرکت ما بسپارید.
8چقدر طول میکشد بار به کانادا برسد؟
با توجه به دو مسیره بودن مسیر تهران به کانادا ، معمولا از دو تا شش روز زمان نیاز است .اگر ایام خاصی که باعث ترافیک در خدمات میشود نباشد معمولا ظرف 4 روز این کار انجام میوشد.
9کجا و در چه زمانی میتوان اقدام به فریت بار خود به مقصد کانادا نمود؟
از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح لغایت 2 بعد از ظهر در پایانه ی هوشمند بار واقع در فرودگاه امام خمینی . کلیه ی تشریفات گمرکی و بازرسی و بارنامه حدود 2 الی 3 ساعت بطول می انجامد.
شرکت آریان آسمان 24 ساعته آماده ی پذیرش ، بسته بندی و انجام کلیه ی مقدمات فریت بار شما میباشد. کافیست با ما تماس بگیرید.
10آیا بابت ترخیص بار از گمرک کانادا میبایست هزینه ی انباداری پرداخت کنیم؟

تا 48 ساعت بار شما در انبار گمرک فرودگاه های کانادا بصورت کاملا رایگان امانت میماند . ظرف این 48 ساعت ، شما میتوانید به گمرک فرودگاه مقصد خود مراجعه کرده و بار خود را ترخیص کنید. اما اگر خارج از این دو روز به گمرک مراجعه کردید، میبایست طبق وزن و یا حجم کالای خود هزینه ی انبار داری پرداخت نماییید.
البته مبلغی در حدود 40 دلار برای قبض انبار از شما گرفته خواهد شد که به وزن بار شما مربوط نمیباشد. درصورتی که محموله ی شما نیاز به کارگر حمل بار و تراک و یا لیفتراک داشته باشد، هزینه ی آن جداگانه از شما اخذ خواهد شد.

 

لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

74 سوال برای مقاله " ارسال بار به کانادا با بهترین قیمت | فریت بار به کانادا "

  1. میلاد رضوانی گفت:

    سلام و عرض ادب، میشه لطفا هزینه ارسال 2 فرش ماشینی 6 متری از تهران به ادمونتون در استان آلبرتای کانادا رو بفرمایین؟ متشکرم.

    1. admin گفت:

      سلام جناب رضوانی. کلیه شرایط و مراحل ارسال بار شما ، همراه با قیمت ارسال فرش ماشینی از تهران به ادمونتون کانادا به ایمیل شما ارسال گردید . با سپاس از همراهی شما. امیدواریم سفر آرامی را در کنار تیم آریان آسمان جهت ارسال بار خود تجربه کنید.

    2. مهدی سلطانی گفت:

      سلام وعرض ادب
      میشه لطفا هزینه ارسال دوتخته فرش6 متری ویک تخته فرش 12 متری ماشینی ازشیراز به مقصد ونکور کانادا رابفرمایید. باتشکر

      1. admin گفت:

        سلام جناب سلطانی. امیدواریم از تماس با این شرکت راضی باشید. همکاران ما در تماس با ایمیل شما ، شرایط و هزینه های ارسال فرش ماشینی را به ونکوور کانادا خدمت شما عرض خواهند نمود. ترتیبی اتخاذ میگردد تا کالای شما در اسرع وقت و با بهترین هزینه به مقصد مورد نظرتان بصورت هوایی ارسال شود.

      2. ناشناس گفت:

        سلام میشه۳۰۰کیلو بگویند چند میرسانید برایم در کانادا تورنتو

        1. admin گفت:

          سلام خدمت شما. لطفا اطلاعات تماس بگذارید و یا با همکاران ما در واحد فروش بار با شماره 02151005200 تماس بگیرید.

      3. محمود نصرتی گفت:

        با سلام، آیا امکان ارسال مرکب مایع نقاشی در بطری های یک لیتری پلمپ شده بمیزان حدود ده رنگ وجود دارد. هزینه حمل چقدر است؟
        با تشکر

        1. admin گفت:

          سلام. بله. نیاز به MSDS هست. پس از تکمیل مدارک، بار شما با بسته بندی مخصوص به کانادا ارسال میشود.

    3. کتایون امیرزادگان گفت:

      با سلام
      حدود قیمت ارسال پیانوی آکوستیک از تهران به تورنتو چه قدر است و زمینی ست یا هوایی؟

      1. admin گفت:

        سلام. پیانوی شما هوایی هم ارسال میشود. قیمت ارسال بستگی به وزن بار شما هم دارد. همکارانم توضیحات بیشتر در مورد هزینه ها و شرایط ارسال را در تماس با شما بیان خواهند کرد.

        1. حامد شهیدی نیا گفت:

          هزینه ارسال یک تخته فرش ۶ متری دستباف به مونترآل چقدر است

          1. admin گفت:

            سلام. برای ارسال بار به مونترآل کانادا میبایست بارتان را تا 45 کیلوگرم برسانید تا برایتان بصرفه باشد. همکارانم با شما تماس میگیرند.

        2. مریم گفت:

          سلام خسته نباشید ظروف بخواییم ببریم کانادا و فرش و پرده و لباس شراط و هزینش چطور؟

          1. admin گفت:

            سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند و به شما مشاوره کامل در خصوص بسته بندی بار هوایی برای ظروف شکستنی داده خواهد شد. سپس هزینه ها با ایرلاینهای مختلف و بازه زمانی ارسال به شهر مورد نظر شما در کانادا به شما داده خواهد شد.

  2. بامداد گفت:

    سلام خدمت شما
    هزینه ارسال هوایی لوازم منزل زیر از تهران به ونکوور بفرمایید‌:
    3 عدد فرش 6متری
    یک ست کاناپه
    ظرفشویی و لباسشویی
    یخچال
    تلویزیون
    لباس ها
    تخت خواب 2نفره
    میز ناهارخوری 2نفره با 2 صندلی
    میز توالت آرایش

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما.
      برای ارسال لوازم منزل به مقصد ونکوور کانادا ، نیاز به بسته بندی های استاندارد در جعبه های چوبی و پلت بندی میباشد. که این مسئله ممکن است باعث شود بار شما حجمی حساب شود. برای آگاهی از بسته بندی و آگاهی از بار حجمی و محاسبه ی هزینه های آن ، به صفحه ی بسته بندی بار فریت مراجعه نمایید. هزینه حمل لوازم منزل شما به ونکوور کانادا بستگی به ایرلاین و حجم لوازم هم دارد. همکار ما خانم جلالی با شماره تماس 09105949010 پاسخگوی تمام سوالات شما پیرامون قیمت فریت لوازم منزل به ونکوور کانادا هستند. لطفا با ایشان تماس حاصل فرمایید.

  3. مونا ایلخانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    به من گفتن مسیر تورنتو بسته هستش و فقط میتونیم به مونترال بفرستیم ایا هندل کردنش از مونترال تا تورنتو رو خودتون انجام میدین؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز ؛
      بله امکان پذیر هست . ما ترتیبی اتخاذ میکنیم تا محموله ی شما پس از ارسال به مونترال ، به تورنتو ارسال شود.
      برای دریافت هزینه و اطلاعات بیشتر لطفا با همکاران در بخش واردات در تماس باشید.

      021-88915227
      021-88913294

      0910-5949002 خانم باهر
      0912-6030131 آقای رمضانیانپور

  4. مسعود گفت:

    سلام آیا پرواز های امارات باز شده؟

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه فعلا خیر.

  5. حاتمی گفت:

    سلام لطفا هزینه حدود 15کیلو گرم بار که تو دوتا جعبه یک متر در نیم متر هست رو میخواستم به کانادا بدونم

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. همکاران ما جهت ارسال بار شما به کشور کانادا با شما تماس میگیرند. با سپاس از شما.

  6. امانی گفت:

    سلام ، من نقاش هستم و میخواستم بدونم اگر بخوام ۱۰ تا از کارای خودم رو همراهم ببرم میتونم با وسایل همراهم ببرم یا باید فریت کنم ؟
    و اینکه گمرک ایران و گمرک کانادا با ۱۰ تا نقاشی شخصی خودم مشکلی دارند یا خیر ؟

    1. admin گفت:

      سلام. در صورت داشتن تاییدیه ی ترخیص در مقصد، مشکلی در ارسال تابلوی نقاشی به کانادا وجود ندارد. همکاران ما با شما تماس میگیرند.

  7. نوشین باقری گفت:

    با سلام ما میتونیم چرم و وسایل کار چرم دوزی را به مونترال ارسال کنیم ممنون از شما

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما خانم باقری. بله برای ارسال چرم و وسایل چرمی به مونترال و دیگر شهرهای کانادا ، همکاران ما با شما تماس میگیرند.

  8. عرفان رضازاده گفت:

    سلام
    من در کانادا برند لباس دارم ولی برای اولین بار در ایران دارم تولید می کنم، همیشه تولید چین بوده و به راحتی برام از چین با DHL, UPS fedEx پست میشدن، در این زمینه شما خدمات دارین؟ من براتون شماره واتساپ ام رو گذاشتم

    1. admin گفت:

      سلام.

      با توجه به محدودیت ها و تحریم های موجود، از کانادا به صورت مستقیم امکانپذیر نیست. بهترین راه انتقال به کشوری ثالث و سپس استفاده از سرویسهای پستی است.همکاران ما با شما تماس میگیرند.

  9. اکبر پنجه پور گفت:

    سلام یک بسته میخوام ارسال کنم کبک کانادا باید چکاری انجام بدهم وهزینه اینجا دریافت میکنید را در مقصد راهنمائی بفرمائید

    1. admin گفت:

      سلام. همکران ما با شما تماس میگیرند تا شما را در خصوص ارسال بسته به کبک کنادا راهنمایی نمایند. هزینه فریت بار به کبک کانادا بشما اعلام خواهد شد.

  10. حسين يزدانى گفت:

    با سلام ، یک مورد بار با وزن تقریبی ٣۵ کیلو گرم براى ارسال به ونکوور کانادا دارم ، آیا امکان ارسال مستقیم وجود دارد ؟

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه امکان ارسال مستقیم به ونکوور فعلا مقدور نیست. اما میتوان بطور مستقیم به تورنتو و یا اتاوا بار فرستاد و از آنجا بارتان را به ونکوور ارسال نمود.

    2. نیلوفر رحمانی گفت:

      با سلام و خسته نباشید.من با شماره هایی که درج شده تماس میگیرم متاسفانه پاسخگو نیستن…شرایط ارسال پوشاک‌ کانادا ک هزینه ارسال و … رو اگر‌لطف بفرمایید ممنون میشم.شماره هم براتون گذاشتم.

      1. admin گفت:

        سلام. با عرض پوزش ، در اولین فرصت همکاران با شما تماس میگیرند.

    3. مریم سلطانی گفت:

      سلام
      من یه سگ مالتیز دارم وزن ۷ کیلو داره
      هزینه حمل ونقل سگ من به تورنتو چقدر هست؟؟
      ممنون

      1. admin گفت:

        سلام خدمت شما. برای ارسال سگ به کانادا همکارانم با شما تماس میگیرند.

  11. حجت منظمی گفت:

    سلام. دو قطعه میل ورزش باستانی هر یک سه کیلو. هزینه حمل به تورنتو؟

    1. admin گفت:

      سلام. همکاران با شما تماس میگیرند.

  12. شهرام اصغرزاده گفت:

    میخواهم یک کیلو دارو با یخ به تورنتو بفرستم ، هزینه اش چقدره ؟ سپاس ؟ دکتر شهرام

    1. admin گفت:

      سلام. در خصوص حمل دارو به کانادا، همکارانم با شما تماس گرفته و شما را در خصوص مراحل، شرایط و هزینه های ارسال آن به کانادا راهنمایی خواهند کرد.

      1. طلعت سلیمانی گفت:

        سلام عرض میکنم سوال یک کیلو بار زمینی از مونترال با تهران چند دلار میباشد. موبایل تبلت گلیم و غیره

        1. admin گفت:

          سلام. ارسال لوازمی محدود در این وزن بایست توسط پست انجام شود.

  13. محبوب گفت:

    با سلام ٢ بسته کارتون محتوی ١ میز و٢ صندلی ویک تخته شطرنج پیج مهریی که مجموع ٢ بسته میشود

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند

  14. وحید نوری گفت:

    درود و خسته نباشید
    نیم کیلو زعفران بسته بندی شده ی شرکتی از ایران به تورنتو میخام بفرستم.امکانش هست؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. admin گفت:

      سلام. بله. همکارانم برای هماهنگی در مورد ارسال بار زعفران به کانادا با شما تماس میگیرند.

      1. علي گفت:

        سلام تلفنی موفق به ارتباط نشدم لطفا هزینه حدود ٢٠ کیلو بار ازمنزل به منزل تهران تا تورنتو رو بفرمایید ممنونم محتویات کامپیوترشخصی ومقداری خوراکی میباشد ممنون

        1. admin گفت:

          سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  15. طلعت سلیمونی گفت:

    سلام ارسال بار از کانادا مونترال به تهران هر کیلو چند دلار است . گلیم فرش ۱×۱/۵ دوربین عکاسی و‌موبایل تبلت همه استفاده شده میباشد . در ضمن شما در مورد امور وراثت هم کار میکنید ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. بار میبایست جنبه ی تجاری داشته باشد تا بتوان ترخیص نمود. مگرنه برای بارهای سبک در این حجم میبایست از پست استفاده کرد.

  16. طلعت سلیمانی گفت:

    یک کیلو با زمینی بار کانادا مونترال به تهران چند دلار میباشد . برای ارسال و زحمت به شما چه کار باید کرد.

    1. admin گفت:

      سلام. برای بارهایی با این حجم کم مانند یک کیلو، میبایست از سرویسهای پستی کمک بگیرید.

  17. ادیب گفت:

    سلام
    یک کیلو زعفران از ایران را می تونید به کانادا برای من ارسال کنید؟
    آیا نیاز به داشتن مدرک خاصی هستم؟

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم با شما در این خصوص تماس میگیرند.

  18. ساسان گفت:

    سلام
    هزینه ی ارسال دو عدد سگ داخل کنل به وزن های ۱۰ و ۱۰.۵ کیلو مجموع از مشهد به وینیپک چقدر میشه و چقدر زمان میبره؟ ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم در خصوص ارسال حیوان خانگی (سگ) به کانادا با شما تماس میگیرند. اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار را در صفحه فریت بار ببینید. و اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال حیوان را در صفحه ارسال هوایی حیوان زنده ببینید.

  19. بهرام گفت:

    سلام
    یک پالتو دو کیلویی- تهران تونتو

    1. admin گفت:

      سلام. برای بارهای سبک زیر 15 کیلو از پست استفاده کنید که بصرفه است.

  20. علی اکبر حکیمی گفت:

    سلام لطفا هزینه ی هر کیلو بار از مشهد تا تورنتو را برایم بگویید
    تشکر

    1. admin گفت:

      سلام. از مشهد سرویس نداریم و میبایست به تهران تشریف بیاورید. اما برای راهنمایی شما همکارانم با شما تماس میگیرند.

  21. ناشناس گفت:

    سلام لطفا هزنیهی هر کیلو بار از مشهد تا تورنتورابرایم بگوید تشکر

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه امکان ارسال از مشهد را نداریم. بایست به تهران تشریف بیاورید.

    2. admin گفت:

      سلام. متاسفانه امکان ارسال از مشهد را نداریم. بایست به تهران تشریف بیاورید. ضمنا بایست برای استعلام هزینه وزن و نوع بار شما مشخص باشد.

    3. admin گفت:

      سلام. متاسفانه امکان ارسال از مشهد را نداریم. بایست به تهران تشریف بیاورید. ضمنا بایست برای استعلام هزینه وزن و نوع بار شما مشخص باشد…

  22. مریم سلطانی گفت:

    سلام
    من یه سگ مالتیز دارم وزن ۷ کیلو داره
    هزینه حمل ونقل سگ من به تورنتو چقدر هست؟؟
    ممنون

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. برای ارسال سگ به تورنتو کانادا همکارانم با شما تماس میگیرند.

  23. حمیدرضا گفت:

    سلام و درود ، آیا امکان ارسال بسته 5 کیلویی از کانادا به تهران رو هم دارید ؟

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه میبایست از سرویسهای پستی در کانادا استفاده نمایید.

  24. مریم کلانتری گفت:

    درود بر شما
    وقتتان بخیر، شرکت ما در زمینه صادرات سنگ فعالیت دارد، چند سوال خدمتتان داشتم، ایا از ایران به کانادا سنگ مژده شود صادرات کرد؟؟ اصلا امکان پذیر است؟ یا انقدر هزینه حمل و نقل بالاست که کشور کانادا واردات سنگ را قبول نمیکند ؟ تا امروز مشتری که صادرات سنگ انجام بدهد داشتید| ایا کانادا از کشور ایران یا ترکیه واردات سنگ دارد؟

    1. admin گفت:

      سلام. برای امر بازرگانی و صادرات کالاهایی از نوع سنگ به کانادا، همکارانم با شما هماهنگی لاز را انجام میدهند.

  25. سعيد هاديان گفت:

    سلام من یک کاسکو دارم که می خواهم ببرم کانادا هزینه ارسال این پرنده به تورنتو چه مقدار میباشد

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم در خصوص ارسال حیوان زنده ( پرنده از نوع طوطی کاسکو) به مقصد کانادا با شما تماس میگیرند.

  26. شاپور ارصلانی گفت:

    با سلام
    گربه خانگی دارم
    قصد ارسال به ونکور رو‌دارم
    وزنش حدود ۵ کیلو هست و یک و‌نیم‌ساله
    واکسن هاش زده شده و شناسنامه و پاسپورت داره
    چیپ هم داره
    هزینه حمل و شرایط خاصش برای ارسالش به ونکور چیست ؟؟

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال حیوان خانگی به کانادا و هزینه های آن، همکاران ما در خدمت شما هستند و با شما تماس میگیرند. شرایط ارسال هوایی حیوان زنده را هم میتوانید در سایت ما مطالعه نمایید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This