حمل بار هوایی به انگلستان
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

parallax background

ارسال بارهوایی به انگلستان با بهترین قیمت | فریت بار به انگلستان

ارسال بار مسافری و لوازم منزل دانشجویان و مهاجرین به انگلستان

انگلستان نام نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. شهر لندن پایتخت انگلستان و در عین حال پایتخت پادشاهی بریتانیا است. شهرهای مهم این کشور لندن ، منچستر ، بیرمنگام میباشند .

بسیاری از هموطنان ما به این کشور مهاجرت میکنند که این نشان دهنده اهمیت این کشور و مسائل مختلف مربوط به مهاجرت مسافران به این کشور است. اغلب مسافران انگلیس را دانشجویان و مهاجران تشکیل میدهند . هردوی این گروه از مسافران بطور معمول نیاز به این دارند تا لوازم شخصی مسافری خود و خانواده شان را و یا بعضا لوازم منزل را هم به کشور انگلستان ارسال کنند.

با افزایش سیل مهاجرت به انگلیس و اقامت در آن ، یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان، مسافران و مهاجران ، ارسال وسایل دانشجویی ، چمدان اضافه بار و لوازم شخصی و وسایل منزل خود به انگلستان می باشد.ارسال اضافه بار مسافری ، با هزینه های ارسال اضافه بار مسافری بسیار سنگین و هزینه بر است ، لذا مسافران عزیز میبایست برای ارسال چمدان مسافری و وسایل منزل خود به انگلیس از طریق فریت بار اقدام کنند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص باربری هوایی، با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به انگلستان با بهترین کیفیت کاری، بسیار واضح و مبرهن است.فریت بار هوایی به انگستان توسط شرکتهای معتبر در ایران انجام میشود و این شرکتها میتوانند تمام مراحل حمل بار هوایی شما را با مقصد بعهده بگیرند.


شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها آژانس بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به انگلسان، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی‌های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در منزل شما در هریک از شهرهای انگلیس، تحویل شما نماید.

ارسال خرده بار و هدیه به شهرهای مختلف انگلستان با کمترین قیمت

شاید قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در انگلستان بسته‌ای را به شکل هدیه ، گیفت و یا سوغات ارسال نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در انگلستان ارسال نماید. ارسال خرده بار شما به شهرهایی نظیر ندن، منچستر، بیرمنگام و ... با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.


خدماتی که آریان آسمان در ارسال بار به انگلیس به شما ارائه میدهد:

ارسال بار مسافری به انگلستان – ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به انگلستان – ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به انگلستان – ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به انگلستان – ارسال و صادرات صنایع دستی به انگلستان – ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به انگلستان – ارسال و صادرات قارچ به انگلستان – ارسال و صادرات زعفران به انگلستان – ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به انگلستان - ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به انگلستان – ارسال بارهای نمایشگاهی به انگلستان – ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به انگلستان - قیمت مناسب جهت فریت بار - هزینه پایین ارسال بار به انگلستان و...


همچنین شما برای آگاهی از شرایط و هزینه‌های ارسال بار به کانادا، میتوانید صفحه فریت بار به کانادا را مشاهده نمایید.
لوگوی آرین اسکای

    شما می توانید درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر بصورت مستقیم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

    دفتر فرودگاه
    (جهت بازرگانی، فریت و صادرات بار):
  •  5200 5100 21 98+

  •  5007 894 912 98+

  • info@ariansky.com


  • آدرس: فرودگاه امام خمینی (ره) - ترمینال بار- جنب حوزه 2 انبارهای عمومی - پلاک 44

شرایط و مراحل ارسال بار به انگلستان

مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند.شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای انگلیس ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای انگلیس مانند لندن ، منچستر، بیرمنگام ، لیورپول ، لیذز ، کمبریج ، نیوکاسل ، آکسفورد ، یورک ، بریستول و دیگر شهرها آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در حدود 40 دلار ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر آریان آسمان تماس بگیرید.

1- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

بسته بندی برای فریت بار با هواپیما به انگلستان بسیار مهم است چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی ممکن است بار شما آسیب ببیند و یا در مقصد برای ترخیص بمشکل بر بخورد.

کادر مجرب آریان آسمان در محل سکونت شما حاضر میشود و تمام چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه های انگلیس بوجود نیاید.


2- انجام تشریفات گمرکی

درترمینال بار یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل آریان آسمان برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به انگلستان ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی انجام میشود. برای ارسال لوازم منزل مدارکی لازم است:


مدارک لازم برای ارسال بار به انگلستان :

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر


نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.


3- صدور بارنامه و ارسال بار

سپس بار شما توسط دفتر آریان آسمان با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما بارنامه شده و به مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار ، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را رهگیری کنید تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه مقصد برای ترخیص آن اقدام کنید.


4- ترخیص و دریافت بار در گمرک فرودگاه های انگلیس

اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما میبایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود. گمرک مدارک بار شما را کاملا چک میکند و مدارک شما میبایست بی نقص باشد. نام و نام خانوادگی شما میبایست کاملا مطابق با مدارک شناسایی شما درج شده باشد.

در مرحله ی آخر بسته های شما توسط دستگاه X-Rey بازرسی میشوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر .

کالاهای ممنوعه برای ارسال به انگلستان کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها به انگلیس ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد. شما میبایست بطور دقیق از محتویات چمدانهای خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

1 مسافران خروجی تا چه میزان کالا را می توانند همراه خود به خارج از کشور ببرند؟
مسافران خروجی اعم از اینکه ایرانی باشند یا خارجی, می توانند علاوه بر وسایل سفر و لوازم شخصی, کالاهای ایرانی به هر میزان و کالای ایرانی تا سقف مقرر در آیین نامه مسافران ورودی را همراه ببرند. مشروط بر آنکه هر دو گروه کالا جنبه تجاری پیدا نکنند.
مسافران خروجی از قلمرو گمرکی به مقاصد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول مقررات این ماده نیستند و در صورتی که از طریق مناطق مذکور از کشور خارج شوند, موظفند کالای همراه خود را به گمرک اظهار نمایند.
2خروج خشکبار همراه مسافر تا چه میزان مجاز است؟
خروج انواع خشکبار به همراه مسافر به مقداری که جنبه تجاری نداشته باشد و نیز بسته بندی تجاری داشته باشد بلا مانع خواهد بود. برای ورد به انگلستان حتما در لیست بار خود آنرا قید کنید .
3 خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر تا چه میزان مجاز است؟
خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر حداکثر تا میزان 150 گرم از انواع مصنوعات طلا مجاز خواهد بود.
چنانچه زیورآلات مورد بحث مزین به سنگ های گرانبها از قبیل الماس, زمرد و برلیان باشد نبایستی وزن منصوب به آنها از اجزاء قیراط (کمتر از یک قیراط) تجاوز نماید.
4 شرایط خروج آثار صوتی و آلات موسیقی چگونه است؟
ارسال کلیه آثار صوتی (اعم از CD و نوار) که دارای مجوز تکثیر از مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند به خارج از کشور و از کلیه مبادی خروجی, با رعایت کلیه مقررات و ضوابط گمرکی به هر میزان مجاز می باشد.
5 مقررات خروج فرش و گلیم دستباف از کشور چگونه است؟
1) خروج فرش دستباف به همراه مسافر تا سقف 20 متر مربع مجاز بوده و محدودیتی از نظر تعداد قطعات فرش همراه مسافر در سقف متراژ یاد شده وجود ندارد. بدیهی است خروج فرش های نفیس که دارای ارزش های تاریخی و میراث فرهنگی هستند, ممنوع است.
2) خروج فرش همراه مسافر علاوه بر مرزهای هوایی از مرزهای زمینی و دریایی نیز مجاز می باشد.
6شرایط ورود و صدور حیوانات و پرندگان اهلی چگونه است؟
ورود حیوانات و پرندگان اهلی منوط به ارائه گواهی بهداشت از کشور مبدا و تایید سازمان دامپزشکی کشورمان می باشد ولیکن در صورتی که به صورت تجاری باشد پس از ثبت سفارش در وزارت صنعت, معدن و تجارت و پرداخت حقوق ورودی امکان پذیر است و صدور آنها نیز منوط به ارائه گواهی بهداشت از سازمان دامپزشکی کشورمان خواهد بود.
اقلام دامی یا نباتی و گونه های جانوری برای حفظ ذخایر ژنتیکی یا حفاظت محیط زسیت طبق فهرست اعلامی از سوی سازمان های مربوطه, قابلیت صدور قطعی ندارند.
7آیا میتوان برای خویشاوندان خود در انگلستان بار ارسال کرد؟
بله . کافیست با دفتر آریان آسمان تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای این کار راهنمایی کنند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام پروسه این کار را به شرکت ما بسپارید.
8چقدر طول میکشد بار به انگلستان برسد؟
معمولا از دو تا چهار روز زمان نیاز است .اگر ایام خاصی که باعث ترافیک در خدمات میشود نباشد معمولا ظرف 4 روز این کار انجام میوشد.
9کجا و در چه زمانی میتوان اقدام به ارسال بار خود کرد؟
از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح لغایت 2 بعد از ظهر در پایانه ی هوشمند بار واقع در فرودگاه امام خمینی . کلیه ی تشریفات گمرکی و بازرسی و بارنامه حدود 2 الی 3 ساعت بطول می انجامد.

هزینه ارسال بار و تعرفه فریت بار به انگلستان

قیمت فریت کالا به انگلستان هم مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه میشود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به انگلیس را دارند.

هزینه پست بار به هرکدام از شهرها متفاوت است اما این شرکت بشما اطمینان میدهد با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بارشما بشما ارائه میدهد تا با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت هوایی را با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید.



شما میتوانید برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار هوایی به شهرهای مختلف انگلیس، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید (02151005200) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

ارسال حیوان خانگی (حیوان زنده) به انگلستان

بسیاری از مهاجران به کشور انگلستان ، قصد دارند تا حیوان خانگی خود (مانند سگ ، گربه ، پرنده ، خرگوش و ...) را هم با خود به این کشور بفرستند. گاهی هم نیاز است که حیوان زنده ای را برای شخصی که از پیش در انگلیس اقامت دارد بفرستیم. رابطه ی عاطفی زیادی که معمولا بین صاحبان این حیوانات خانگی با آنها برقرار است باعث میشود که نگرانی های زیادی از بابت حمل درست و ارسال حیوان زنده ی خود به کشور مقصدشان داشته باشند که البته این نگرانی بجاست.

نگران مشکلات ارسال هوایی حیوان خانگی خود به انگلیس نباشید. کارشناسان ما در آریان آسمان این نوید را بشما میدهند که با رعایت تمام استانداردهای جهانی در حمل حیوان خانگی شما ، بهترین راهکارها و شرایط را برای ارسال سگ یا گربه ی خانگی شما به مقصدتان در نظر میگیرند.
برای آگاهی بیشتر در مورد نحوه ی ارسال حیوان زنده خود، و مدارک مورد نیاز آن ، صفحه ی راهنمای ارسال حیوان زنده را مطالعه نمایید و یا مستقیما با کارشناسان ما در دفتر آریان آسمان تماس بگیرید.


ارسال جنازه متوفی با تابوت به انگلستان | حمل هوایی متوفی از انگلستان به ایران

امیدواریم هیچگاه چنین سرویسی را از ما نخواهید ؛ اما چنانچه نیازمند حمل و ارسال جنازه متوفای خود با تابوت به انگلستان باشید ، و یا اینکه خواستار این باشید که تابوت متوفای خود را از انگلیس به ایران با هواپیما بفرستید ، آریان آسمان بهترین و معتبر ترین آژانس حمل هوایی است که میتواند شما را در این امر یاری دهد. این شرکت میتواند برای کلیه ی مراحل ارسال تابوت از ایران به این کشور، و یا ارسال تابوت و جنازه از انگلستان به ایران بشما مشاوره ی رایگان داده و این امر را برای شما به نحو احسن و در کوتاهترین زمان انجام دهد.

کارشناسان ما شما را یاری میدهند تا امور ارسال تابوت از ایران به انگلیس، و نیز حمل تابوت و جنازه از انگلستان به ایران را با انجام تشریفات کامل گمرکی و ترخیص آن ، و همچنین امور گذرنامه و پزشکی قانونی را در کمترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام دهید.

هزینه حمل جنازه و تابوت با هواپیما به انگلستان را میتوانید در تماس با دفتر این شرکت جویا شوید . ما در تمام مراحل و تشریفات انجام کار در کنار شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر راهنمای حمل هوایی جنازه را مطالعه نمایید .

ارسال بار هوایی به لندن | لوازم شخصی و وسایل منزل

لندن (London) پایتخت کشور انگلستان و پادشاهی متحد بریتانیا است. این شهر همچنین بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در بریتانیا و بزرگترین ناحیه شهری از نظر مساحت در اروپا نیز میباشد.شهر لندن طبق آمارهای رسمی جمعیتی بالغ بر 7 میلیون نفر را در داخل محدوده شهری خود گنجانده است و به عنوان پرجمعیت‌ ترین شهر در اتحادیه اروپا شناخته شده است.

لندن فرودگاه‌های مختلفی دارد: فرودگاه هیترو، گات‌ویک، استانس‌تد، لوتون و ساوث‌اند. که شما میتوانید بار خود را به تمام این فرودگاهها ارسال نمایید. ارسال هوایی بار منزل و لوازم شخصی به فرودگاه هیترو لندن بسیار در اهمیت بالایی قرار دارد. انجام فریت بار مسافری به فرودگاه هیترو لندن برای مهاجران و دانشجویان بسیار حایز اهمیت است و ما نیز میکوشیم آنرا برای شما به بهترین نحو انجام دهیم. رغبت بالای تحصیل در این شهر باعث اهمیت ارسال هوایی بار دانشجویان به لندن میباشد. استانداردهای بالای مادر زمینه ی حمل و نقل بین المللی تضمین کیفیت کار ماست.

ارسال بار مسافری و لوازم منزل به لندن، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به لندن ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. حمل بار هوایی به لندن با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست.

ارسال بار هوایی به بیرمنگام | لوازم شخصی و وسایل منزل

بیرمنگام یا بیرمینگهام (Birmingham) شهری واقع در شهرستان متروپلین در ناحیه میدلند غربی انگلستان و بعد از لندن، پرجمعیت‌ترین شهر بریتانیای کبیر با جمعیت 2 میلیون نفر میباشد. بیرمنگام از شهرهای عمده بریتانیا با جمعیت قابل توجه مهاجران است و جامعه بزرگی از مسلمانان بریتانیایی در این شهر سکونت دارند که این خود برای مهاجران ایرانی بسیار حایز اهمیت است.

فرودگاه بیرمنگام که فرودگاهی مسافری و باری در حوزه ی بین المللی میباشد در همین شهر واقعست. شما دانشجویان و مهاجران به این شهر میتوانید بار خود را به این فرودگاه ارسال نمایید. ارسال هوایی بار منزل و لوازم شخصی به فرودگاه بیرمنگام بسیار در اهمیت بالایی قرار دارد. انجام فریت بار مسافری به فرودگاه بیرمنگام برای مهاجران و دانشجویان بسیار حایز اهمیت است و ما نیز میکوشیم آنرا برای شما به بهترین نحو انجام دهیم.

ارسال بار مسافری و لوازم منزل به بیرمنگهام ، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به بیرمنگام ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. حمل بار هوایی به بیرمنگام با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست.

ارسال بارهوایی به منچستر| لوازم شخصی و وسایل منزل

منچستر (Manchester) شهری است در شمال غربی انگلستان در بریتانیا. این شهر فوتبال خیز انگلیس که آن را دومین شهر پرجمعیت بریتانیا میدانند ، یکی از پر یازدید ترین شهرهای انگلستان است. فرودگاه منچستر یکی از پایانه هایی است که مسافران و مهاجران به انگلیس قصد ارسال بار خود را به آن دارند.

جاذبه های گردشگری و صنعتی بسیار متنوعی در این شهر وجود دارد و همین جاذبه های بسیار باعث میشود حمل هوایی بار مسافری و لوازم منزل به منچستر از اهمیت بسزایی برخوردار شود . چنانکه سالانه حجم وسیعی از چمدانهای مسافری و بسته های کوچک و بزرگ لوازم منزل، توسط مسافران گردشگر ، دانشجویان و مهاجران به این شهر بصورت حمل هوایی، باهواپیما فرستاده میشود.

ارسال هوایی وسایل منزل به منچستر، ارسال اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه به منچستر، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر بریتانیاست. حمل بار هوایی به منچستر با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های آریان آسمانست.

لیست فرودگاههای انگلستان به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از ایران به انگلستان بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم انگلستان به همراه شرکتهای هوایی که به این فرودگاهها پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از ایران و از فرودگاه امام خمینی تهران ، به شهر مورد نظر شما در انگلستان ، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، اطلاعات بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید. 09105949010

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
LON/LHR لندن Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
MAN منچستر Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines
STN استانستد لندن Qatar Airways,Emirates Airlines
LGW گاتویک Qatar Airways,Emirates Airlines
BHX بیرمنگام Qatar Airways,Emirates Airlines
BFS بلفاست Emirates Airlines
NCL نیوکاسل Emirates Airlines
GLA گلاسگو Emirates Airlines

اطلاعات گمرک های انگلستان جهت ترخیص بار فریت

در این قسمت اطلاعات کاملی از گمرکات شهرهای انگلستان برای مسافران ، مهاجران و دانشجویانی که قصد ارسال بار مسافری و تجاری به کشور انگلستان را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای ترخیص بار خود در فرودگاههای مختلف انگلستان ، اقدام نمایند.

1 اطلاعات تماس گمرک های انگلستان
  • LHR/LON:+44-8443351801
  • MAN:+44-8081697030
  • STN:+44-8443351803
  • LGW:+44-3448920322
  • BHX:+44-8712220072
  • BFS:+44-2894484848
  • NCL:+44-8718821121
  • GLA:+44-3444815555
2روزها و ساعات کاری گمرک انگلستان برای ترخیص و تحویل بار فریت:

ساعات کاری گمرکات انگلستان :
دوشنبه الی جمعه 9.00 الی 17.00

*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

3اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در گمرکات انگلستان :

لیست اقلام(Packing list)
فاکتور کالا (Invoice)
اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

4مدارک مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در گمرکات انگلستان :
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور(Import license)
  • گواهی مبدا(در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
5رویه ترخیص و تحویل کالا در گمرکات انگلستان :

گیرنده کالا ، با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز ذکر شده ، و داشتن استعلام قبلی از گمرک مقصد (بابت قوانین ، نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا) و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلامی از طرف گمرکات مقصد، یا نماینده مربوطه ، امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.
جهت ترخیص هدیه ، نمونه کالا و کالای مسافری، ارزش گمرکی طبق فاکتور باید پرداخت گردد.

6 تعطیلات رسمی انگلستان
تاریخ تعطیلی ایالات و استانهای تعطیل
01 Jan
02 Jan Scotland only
19 Mar Northern Ireland only
01 Apr Brandenburg only.
30 Mar
02 Apr
07 May
09 May Guernsey and Jersey only
28 May
08 Jun Isle of Man only
05 Jul Isle of Man only
12 Jul Northern Ireland only
06 Aug Scotland only
27 Aug
30 Nov Scotland only
25 & 26 Dec
7هزینه انبارداری گمرکات انگلستان ، طبق کتاب قوانین حمل اخرین نسخه 2018(کالای معمولی)
لطفا جهت اطلاع از هزینه های انبارداری با گمرک مقصد تماس حاصل نمایید. شماره های تماس در قسمت بالا ذکر شده است.
تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200


8 سوال برای مقاله " ارسال بار به انگلستان بهترین قیمت | فریت بار به انگلستان "

  1. مهدی سلطانی گفت:

    سلام. میخوام بدونم برای فریت بار به انگلیس چه کاری بایست بکنم؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما.
      برای ما شماره تماسی بگذارید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهند.
      چنانچه ایمیل خود را برای ما ارسال نمایید لیست جامعی از خدمات و قیمت های فریت به شهر های مختلف انگلستان برای شما ارسال خواهد شد.

  2. سعبد ستارزاده گفت:

    سلام آیا شما میتوانید دوچرخه را از انگلستان به کشور ترکیه که حدود 10 ک.گ وزن دارد را ارسال کنید ؟ آیا شما نیاز به داشتن آدرس منزل یا محل کار در ترکیه دارید؟ حدود هزینه آن چقدر است ؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله میتوانیم از انگلیس به ترکیه هم بار ارسال کنیم . لطفا یا شماره تماس بگذارید و یا با شماره 02151005200 تماس بگیرید تا همکاران اطلاعات کاملی در این رابطه را با شما در میان بگذارند.

  3. ف گفت:

    آیا از انگلیس هم میشود بار ارسال کرد؟
    چگونه ؟ هزینه؟ به چه صورت و مقدار؟
    چقدر زمان میبرد؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما.
      بله . آریان آسمان میتواند بار شما را از انگلستان به ایران ارسال نماید.
      لطفا اطلاعات کالا مثل وزن ،ابعاد و ماهیت را اعلام بفرمایید تا همکاران بتوانند با شما هماهنگ نمایند.

  4. حامد حسینی گفت:

    سلام آیا هنوز پرواز ها به لندن برقراره؟برای ارسال بار به لندن چقدر تعرفه ی گمرگی در فرودگاه مقصد از ما میگیرن بابت لوازم شخصی؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما جناب حسینی.
      فعلا هواپیمایی قطر ایرویز پروازها و ارسال بار را طبق برنامه انجام میدهند. در صورت تمایل میتوانید ماهیت و وزن کالای خود را جهت ارسال برای ما بفرستید تا قیمت تمام شده ی فریت بار شما را اعلام نماییم. همچنین میتوانید با همکار ما سرکار خانم جلالی با شماره تلفن 09105949010 در واحد ارسال و صادرات بار تماس حاصل فرمایید تا کلیه ی مراحل و تشریفات همراه با قیمت ارسال بار فریت به شهرهای مختلف انگلستان را خدمت شما عرض نمایند. با سپاس.

Share This