حمل بار هوایی به سوئد
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

 
parallax background

ارسال بار هوایی به سوئد با بهترین قیمت | فریت بار به سوئد

 

ارسال بار مسافری و فریت لوازم منزل به سوئد

یکی از خدمات شرکت آریان آسمان برای دانشجویان و مهاجرانی که قصد اقامت در کشور سوئد را دارند ، "ارسال بار مسافری به سوئد" میباشد . سالانه بسیاری از هموطنان ما و نیز دیگر مسافرانی که تابعیت سوئد را دارند ، از طریق ایران به سوئد رفت و آمد کرده و خواستار ارسال هوایی بار خود به این کشور میباشند.

مسافران، مهاجران و دانشجویانی که قصد مسافرت و مهاجرت به کشور سوئد را دارند نیاز مبرمی به این دارند که خرده بار و لوازم شخصی و لوازم منزل خود را هم به سوئد فریت نمایند. ما با بهترین در تمام مراحل فریت بار به سوئد ، همراه و مشاور شما هستیم.





فریت بار به سوئد | بهترین قیمت


فریت بار مسافری به شهرهای سوئد ازجمله: استکهلم و گوتنبرگ و دیگر شهرهای آن، از جمله خدمات شرکت آریان آسمان میباشد. تعهد ما ارسال خرده بار منزل شما، با بهترین قیمت و با بهترین امکانات در کوتاه ترین زمان میباشد. کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت ، بار فریت شما را با بهترین شرایط بسته بندی، و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و به مقصد مورد نظرتان در سوئد ارسال میکنند.

شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت باربری هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به سوئد، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی‌های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در منزل شما در هریک از شهرهای سوئد، تحویل شما نماید.


ارسال خرده بار و هدیه به شهرهای مختلف سوئد با کمترین قیمت

شاید قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در سوئد بسته‌ای را به شکل هدیه ، گیفت و یا سوغات ارسال نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در سوئد ارسال نماید. ارسال خرده بار شما به شهرهایی نظیر استکهلم، گوتنبرگ و ... با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


همچنین شما برای آگاهی از شرایط و هزینه‌های ارسال بار به کانادا، میتوانید صفحه فریت بار به کانادا را مشاهده نمایید.
 
 

خدمات آریان آسمان در فریت بار به سوئد



ارسال بار مسافری به سوئد– ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به سوئد– ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به سوئد– ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به سوئد– ارسال و صادرات صنایع دستی به سوئد– ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به سوئد – ارسال و صادرات قارچ به سوئد– ارسال و صادرات زعفران به سوئد– ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به سوئد- ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به سوئد– ارسال بارهای نمایشگاهی به سوئد– ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به سوئد- قیمت مناسب جهت فریت بار به سوئد- هزینه پایین ارسال بار به سوئد و...


چنانچه تمایل دارید اطلاعات کاملی پیرامون فریت بار مسافری داشته باشید ، حتما از صفحه ی راهنمای فریت بار مسافری در سایت ما دیدن کنید:

راهنمای فریت بار مسافری
 
 

شرایط و مراحل ارسال بار به سوئد


مسافران، مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و خرده بار مستعمل منزل خود به کشور سوئد ندارند.شما میتوانید با خیالی آسوده ، تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را، تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی (خرده بار شخصی) به تمام شهرهای سوئد ارسال کنید. ارسال هوایی بار به سوئد بصورت غیر همراه انجام شده و شما لوازم خود را در گمرک فرودگاه مقصد ( و چنانچه مایل باشید درب منزل ) تحویل میگیرید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای سوئد آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با دفتر آریان آسمان با شماره 51005200 21 98+ تماس بگیرید. همکاران ما مشتاق راهنمایی شما هستند.


1- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

بسته بندی برای فریت بار هوایی و زمینی به سوئد بسیار مهم است . چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی، ممکن است بار شما آسیب دیده و یا در مقصد ، برای ترخیص با مشکل مواجه شود.

کادر مجرب آریان آسمان ، در محل سکونت شما حاضر شده و تمام چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. ظروف شکستنی شما کاملا حباب پیچ شده و سپس پالت بندی میشوند . بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم، تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه های سوئد بوجود نیاید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ، مراحل و قیمت بسته بندی بار فریت مسافری ، صفحه ی بسته بندی بار فریت مسافری را مطالعه نمایید .


2- انجام تشریفات گمرکی

در قسمت پذیرش گمرک ترمینال خدمات بار، یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل آریان آسمان برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به سوئد ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی ، به سوئد انجام میشود. همچنین شما میتوانید بسته های پستی و هدایای خود را هم به کشور سوئد فریت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار به سوئد:

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر

نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.

3- صدور بارنامه و ارسال بار به سوئد:

سپس بار شما توسط دفتر آریان آسمان، با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی (به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما) ، بارنامه شده و به مقصد مورد نظر بصورت هوایی حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار ، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را پیگیری کنید ، تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید ، تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه های سوئد ، برای ترخیص آن اقدام نمایید.


4- ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های سوئد

شما براحتی با در دست داشتن مدارک شناسایی و کپی بارنامه ی خود ، لوازم خود را از گمرک فرودگاههای استکهلم و گوتنبرگ و دیگر شهرهای سوئد ترخیص نمایید. وقتی شما با شرکت آریان آسمان قصد ارسال بار مسافری خود را دارید نگران مراحل گمرکی کار نباشید. ما میتوانیم از طریق دفاتر نمایندگی خود در کشور سوئد اقدام به ترخیص بار شما کنیم.

کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند.اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما میبایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.

در مرحله ی آخر بسته های شما توسط دستگاه X-Ray بازرسی میشوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر . البته گمرک سوئد سختگیری زیادی در این باره ندارد.

کالاهای ممنوعه برای ارسال هوایی به سوئد کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها به سوئد ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد. شما میبایست بطور دقیق از محتویات چمدانهای خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید. همکاران ما در دفتر آریان آسمان شما را نسبت به کالاهای ممنوعه در گمرک سوئد مطلع میسازند.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


 
 

هزینه ارسال بار هوایی به سوئد | تعرفه فریت بار به سوئد




هزینه ارسال بار مسافری ، یا قیمت فریت بار هوایی به سوئد هم مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه میشود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به این کشور را دارند.

هزینه پست بار هوایی به هرکدام از شهرهای سوئد متفاوت است؛ اما شرکت آریان آسمان به شما اطمینان میدهد، با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بار مسافری به شهرهای سوئد به شما ارائه میدهد. تا آنجا که شما با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت هوایی را ، با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید.

هزینه های فریت بار به سوئد

استعلام قیمت فریت بار مسافری به سوئد

شما میتوانید برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار هوایی به شهرهای مختلف سوئد مانند استکهلم، گوتنبرگ و... ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید (02151005200) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

0912-8945007         021-51005200
کافیست با ما تماس بگیرید

برای استعلام قیمت فریت بار مسافری به سوئد میتوانید فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید:


 
 

ارسال جنازه متوفی با تابوت به سوئد | حمل هوایی متوفی از سوئد به ایران




صمیمانه امیدواریم هیچگاه چنین سرویسی را از ما نخواهید ؛ اما چنانچه نیازمند حمل و ارسال جنازه متوفای خود با تابوت به شهرهای سوئد باشید ، و یا اینکه خواستار این باشید که تابوت متوفای خود را ، از سوئد به ایران با هواپیما بفرستید ، آریان آسمان بهترین و معتبر ترین آژانس حمل هوایی برای این امر میباشد. آریان آسمان میتواند برای کلیه ی مراحل ارسال تابوت از ایران به سوئد، و یا ارسال تابوت و جنازه از سوئد به ایران ، به شما مشاوره ی رایگان داده و این امر را برای شما ، به نحو احسن و در کوتاهترین زمان انجام دهد.

کارشناسان ما شما را یاری میدهند تا امور ارسال تابوت از ایران به سوئد، و نیز حمل تابوت و جنازه از سوئد به ایران را با انجام تشریفات کامل گمرکی و ترخیص آن ، و همچنین امور گذرنامه و پزشکی قانونی را در کمترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام دهید.
هزینه حمل جنازه و تابوت با هواپیما به سوئد را میتوانید در تماس با دفتر این شرکت جویا شوید . ما در تمام مراحل و تشریفات انجام کار در کنار شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای حمل هوایی جنازه را مطالعه نمایید .

 
 

ارسال بار به شهرهای سوئد | وسایل شخصی و لوازم منزل


فریت بار به استکهلم | لوازم شخصی و وسایل منزل


فریت بار مسافری به استکهلم سوئد یکی از خدمات شرکت آریان آسمان میباشد.استکهلم بزرگترین شهر سوئد و پایتخت این کشور میباشد. موزه ها ،مراکز تفریحی ، دانشگاههای بزرگ و مراکز صنعتی استکهلم باعث شده که مهاجرت به این شهر از اهمین بالایی برخوردار باشد. از اینرو بسیاری از دانشجویان و مهاجران به این شهر نیاز مبرم به حمل هوایی بار خود به این شهر را دارند. آریان آسمان با بهترین سرویسهای حمل هوایی ، برای فریت بار مسافری به استکهلم ، در خدمت شماست.

فریت بار به استکهلم

فریت بار مسافری به استکهلم از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که سالانه بسیاری از هموطنان ما به این شهر زیبا و رویایی مهاجرت میکنند. آریان آسمان برای ارسال بار مسافری به استکهلم، بصورت هوایی ، در خدمت شماست.

فریت بار به گوتنبرگ | وسایل شخصی و لوازم منزل


فریت بار مسافری به گوتنبرگ نیز یکی از خدمات آریان آسمان میباشد. گوتنبرگ شهر زیبایی در سوئد میباشد. معماری های کلاسیک و مدرن این شهر توریستهای زیادی را بخود جذب میکند . فریت بار به گوتنبرگ از لحاظ بار مسافری بسیار حایز اهمیت میباشد . به همین سبب ارسال بار مسافری به گوتنبرگ را ، برای رفاه حال مهاجران به این شهر ، در خدمات خود گنجانده ایم.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


 
 

لیست فرودگاههای سوئد به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از ایران به سوئد بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم سوئد به همراه شرکتهای هوایی که به این فرودگاهها پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از ایران و از فرودگاه امام خمینی تهران ، به شهر مورد نظر شما در سوئد ، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، آگاهی یابید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. قابل توجه اینکه تا اطلاع ثانوی شرکت ایران ایر به کشور سوئد پرواز ندارد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
STO/ARN استکهلم Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
MMX مالمو Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
GOT گوتنبرگ Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines

اطلاعات گمرک های سوئد جهت ترخیص بار فریت

در این قسمت اطلاعات کاملی از گمرکات سوئد برای مسافران ، مهاجران و دانشجویانی که قصد ارسال بار مسافری و تجاری به کشور سوئد را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای ترخیص بار خود در فرودگاههای مختلف سوئد ، اقدام نمایند.

اطلاعات گمرکات سوئد جهت ترخیص بار

1اطلاعات تماس گمرک های سوئد :
  • STO:+46-774690114
  • MMX-GOT:+46-771520520
2روزها و ساعات کاری گمرک سوئد برای ترخیص و تحویل بار فریت :

گوتنبرگ دوشنبه تا جمعه 8.00 الی 16.00
استکهلم-مالمو دوشنبه الی جمعه 8.00 الی 16.00

*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

3اسناد مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در گمرکات سوئد :

لیست اقلام(Packing list)
فاکتور کالا (Invoice)
اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

4مدارک مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در گمرکات سوئد :
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور(Import license)
  • گواهی مبدا(در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
5رویه ترخیص و تحویل کالا در گمرکات سوئد :

گیرنده کالا ، با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز ذکر شده ، و داشتن استعلام قبلی از گمرک مقصد (بابت قوانین ، نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا) و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلامی از طرف گمرکات مقصد، یا نماینده مربوطه ، امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.
جهت ترخیص هدیه ، نمونه کالا و کالای مسافری، ارزش گمرکی طبق فاکتور باید پرداخت گردد.

6تعطیلات رسمی سوئد :
تاریخ تعطیلی ایالات و استانهای تعطیل
01 & 06 Jan
30 Mar
01 & 02 Apr
01 & 10 & 20 May
06 & 23 Jun
03 Nov
25 & 26 Dec
7هزینه انبارداری گمرکات سوئد طبق کتاب قوانین حمل اخرین نسخه 2018 (کالای معمولی) :
لطفا جهت اطلاع از هزینه های انبارداری با گمرک مقصد تماس حاصل نمایید.
 

لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

44 سوال برای مقاله " ارسال بار هوایی به سوئد با بهترین قیمت | فریت بار به سوئد "

  1. جمشیدی گفت:

    سلام. میخواستم بدونم آیا میتوان مواد خوراکی با خودمون به استکهلم فریت کنیم؟ چقدر ؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. شما یتوانید مواد غذایی و خشکبار مورد نظر خود را بمیزانی که جنبه ی تجاری نداشته باشد و بسته بندی شرکتی هم داشته باشد با سوئد ارسال نمایید. از همراه آوردن مواد غذایی مایع همچون روغن ، ترشی و چیزهایی از این قبیل برای فریت به سوئد خودداری نمایید. برای آگاهی بیشتر از شرایط فریت بار میتوانید صفحه ی فریت بار مسافری را در سایت ما مطالعه نمایید. و چنانچه قصد دارید از قریمت و هزینه های فریت بار به سوئد مطلع شوید میتوانید صفحه ی هزینه فریت بار را مطالعه نمایید.

      1. Sabrgol Gaziki گفت:

        سلام قیمت ۶ کیلو بار از تهران به استکهلم سوئد چند تومن میشه؟تشکر

        1. admin گفت:

          سلام خدمت شما. برای بارهای کوچکی در این وزن ، بصرفه تر این است که توسط شرکتهای پستی اقدام به ارسال شود. اما چنانچه تمایل داشتید تا بار شما از طریق فریت ارسال شود با شماره 09105949010 سرکار خانم جلالی مسئول فروش بار آریان آسمان تماس بگیرید تا شرایط و هزینه ها خدمتتان اعلام شوند.

    2. Hafiz گفت:

      سلام شماه از افغانستان تو سوئد هم دارید

      1. admin گفت:

        سلام. برای ارسال بار از افغانستان به سوئد همکارانم با شما تماس میگیرند.

      2. م.ح گفت:

        سلام
        ممنون میشم به سوالاتم پاسخ دهید.
        ۱- حداکثر میزان باری که می توان با فریت به سوئد فرستاد چند کیلو است؟
        ۲- هزینه ی بار به چه صورت است؟
        ۳- ایا باید به دولت سوئد به دلیل فرستادن بار لوازم شخصی مستعمل،مالیات و یا هزینه ی گمرکی پرداخت کرد؟
        سپاس فراوان

        1. admin گفت:

          سلام خدمت شما.
          شما میتوانید هرمیزان بار شخصی و لوازم منزل که تمایل داشته باشید بصورت بار شخصی به سوئد و یا هرجای دیگر که قصد سفر به آنرا دارید ارسال نمایید.
          هزینه ها را میتوانید در صفحه هزینه فریت بار مشاهده نمایید.
          هزینه گمرکی کمی در هنگام ترخیص از شما گرفته خواهد شد که معمولا بدلیل بار مسافری که جنبه ی تجاری ندارد مبلغ ناچیزیست.

  2. حسینی گفت:

    سلام میخواستم یک دست مبل 7 نفره از ایران برام بفرستن ..سوال من اینکه هزینه بار بری کیلویی چقدر است و آیا اینجا هم گمرکی باید بدهم و چند روزه بار میرسه به گوتنبورگ..ممنون
    وزن مبل 100 کیلو میباشه

    1. admin گفت:

      سلام جناب حسینی . سلام وقت بخیر . برای دریافت اطلاعات دقیق لطفا ابعاد مبلمان را بنویسید .طول – عرض – ارتفاع . چرا که بار شما به احتمال قوی حجمی محسوب میشود و ابعاد بار شما در قیمت و هزینه ارسال بار شما به سوئد تاثیر مستقیم دارد. همچنین شهر مورد نظر خود را هم قید فرمایید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی بارهای حجمی میتوانید صفحه ی هزینه های فریت بار را مطالعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دقیق برای محموله ی خود ، میتوانید با مدیر فروش بار شرکت ، سرکار خانم جلالی با شماره ٠٩١٠۵٩۴٩٠١٠ تماس بگیرید. با سپاس از شما.

  3. زر گفت:

    سلام . توی قسمت مدارک لازم برای ارسال نوشتید اصل پاسپورت گیرنده و فرستنده . الان من فرستنده ام و پاسپورت ندارم و خوده گیرنده هم با پاسپورتش سوئده ، تکلیف چیه؟

    1. admin گفت:

      سلام. این برای وقتی است که بار مسافریست و شما خود مسافر بوده و بار شخصی خود را به سوئد میفرستید. اما چنانچه برای شخصی دیگر در سوئد باری را میفرستید مدارک متفاوت میباشد. ما از طریق کارت بازرگانی شرکت ، محموله ی شما را برایتان ارسال میکنیم. گیرنده در مقصد با ارائه ی مدارک خود ، بار را ترخیص مینماید.

  4. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید من از ایران تهران برام یه کفش با یه شلوار میخوان بفرستن، قیمتش چقدر میشه پست کنین بفرستین

    1. admin گفت:

      سلام. برای اینگونه محموله های بسیار کوچک و سبک میبایست از اداره ی پست استفاده نمایید.

  5. ياقوتكار گفت:

    سلام من یه قالیچه بهابه ابعاد ٢/۴٧در١/۴٧ به گوتنبرگ سوئد بفرستم ووزنه حدودا ٢٠کیلو میتونم بپرسم هزینه اش چقدر میشه سپاسگزارم

    1. admin گفت:

      سلام. همکاران با شما تماس میگیرند.

  6. عیارسیستانی گفت:

    قیمت بار خشکبار به گالکسی سوئد چقدر هست

    1. admin گفت:

      سلام. وزن و حجم بار خود را هم میبایست عنوان نمایید. همکارانم با شما تماس میگیرند.

      1. ارش گفت:

        من یک فرش دستباف ۶ متری میخوام از تهران به استکهلم بفرستن برام لطفا راهنمایی کنید

        1. admin گفت:

          سلام. همکارانم در این خصوص با شما تماس میگیرند. اطلاعات بیشتر در صفحه فریت بار .

  7. حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید ایا ریمل و سایه و یا روغن های تقویتی جز لوازم آرایش غیر مجاز میباشد؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. خیر. لوازم آرایشی که غیر مجاز هستند عبارتند از لاک ناخن، رنگ مو، دکلره ، آستون ، و هرگونه مواد خورنده و آتشزای دیگر. برای اطلاعات بیشتر کالاهای غیرمجاز در فریت بار را در سایت ما مشاهده نمایید.

  8. جعفری گفت:

    سلام اگربخوان یه گوشی که وزنش حدود۲۰۰گرمه ازسوئدبفرستن ایران هزینش چقدرمیشه

    1. admin گفت:

      سلام.برای بارهایی در وزنهای پایین و بسیار سبک، بایستی از سرویسهای پستی بین المللی مانند تی ان تی اصتفاده نمایید.

    2. خوبان گفت:

      سلام.من مزخام س
      ۲ کیلوسبزی سرخ شده قرمه به سوئد زفرستم.آیا مجاز هست ومراحل هزینه ارسال چگوکه است؟

      1. admin گفت:

        سلام خدمت شما.
        برای ارسال سبزی به سوئد مشکلی نیست.برای آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط فریت بار ، صفحه فریت بار را مطالعه نمایید.

  9. حنیفه شجاعی گفت:

    سلام خدمت شما
    خواستم بدانم اگر از ایران بار به سوید بفرستن حدود ۱۰۰کیلو آیا امکانش هست که باز از استکهلم به یکی ازشهرهای شمالی سوید بفرستن در منزل تحویل بدن یا باید از استکهلم تحویل بگیرن درکل منظورم این هست آیا بار به در منزل تحویل میدین

    1. admin گفت:

      سلام. در خصوص بارهای تجاری سرویس درب به درب وجود دارد . اما برای بارهای مسافری میبایست ترخیص در فرودگاه مقصد انجام شود. چنانچ بخواهید از سرویس درب به درب برای 100 کیلو بار مسافری استفاده کنید میبایست مبلغ هنگفتی را به شرکتهای پستی مانند DHL پرداخت نمایید که اصلا بصرفه نیست.

      1. ويانا گفت:

        سلام مادر من ساکن سوئد هستن میخواستن از اونجا وسایل بفرستن اما متاسفانه اطلاعات کافی نداره که کجا بره و چیکار کنه میشه راهنمایی بفرمایید

        1. admin گفت:

          سلام. به دو طریق میتوانند برای شما بار ارسال نمایند. یکی اینکه بار را برای شما از طریق شرکتهای پست بین المللی مانند DHL پست نمایند. و یا از طریق شرکتهای فورواردی در فرانسه بار شما را فریت نمایند.

  10. محمد گفت:

    سلام میخواستم بدونم هزینه ارسال پیانو از سوئد به تهران چقدره ابعادش هم 120 در 160 در 40 هست

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال بار از سوئد به تهران (ایران) همکاران با شما تماس میگیرند.

  11. الناز گفت:

    سلام
    امکان فرستادن سگ به سوئد هست؟

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم در این خصوص با شما تماس میگیرند.

  12. حسین گفت:

    وقت به خیر :
    اگه ممکنه من رو راهنمایی کنید تا بتونم مقداری خشکبار برای یکی از دوستانم که در سوید زندگی می‌کنه ارسال کنم
    با تشکر از لطف شما

    1. admin گفت:

      سلام. وقت شما هم بخیر. همکارانم در واحد فروش بار با شما تماس میگیرند تا راهنمایی لازم در خصوص ارسال خشکبار به سوئد به شما داده شود.

    2. ناشناس گفت:

      سلام خسته نباشین یک کارتن ۶۰جفتی کفش زنانه از تهران به مقصد فرودگا گوتنبرگ دارم هرچقدر کفش هم یک کیلو بیشتر وزن ندارد هزینش باترخیص از فرودگاه سوئد چقدر می‌شود

      1. admin گفت:

        سلام. همکارانم با شما در خصوص ارسال بار به گوتنبرگ تماس میگیرند.

  13. عزیز گفت:

    با سلام من یک‌پرنده زینتی از ایران میخام بیارم سوعد اگه میشه راهنمایی کنید لطفان‌

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال پرنده به سوئد همکارانم با شما تماس میگیرند.

  14. Mustafa گفت:

    هزینه ارسال یک سرویس طلا از ایران به سوئد چقدر میشه؟

    1. admin گفت:

      سلام. ارسال محموله طلا جزو موارد ممنوعه در فریت بار محسوب شده و نیازمند مجوزهای قانونی میباشد.

  15. محمد حسینی گفت:

    سلام
    میخاستم یک کیلو زعفران برای برادرم که سوئد هست بفرستم چجوری بفرستم؟

    1. admin گفت:

      سلام. در خصوص ارسال زعفران به سوئد همکارانمان در واحد فروش بار با شا تماس میگیرند.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This