حمل بار هوایی به استرالیا
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

parallax background

ارسال بارهوایی به استرالیا با بهترین قیمت | فریت بار به استرالیا

 

ارسال بار مسافری و فریت لوازم منزل دانشجویان و مهاجرین به استرالیا

یکی از خدمات شرکت آریان آسمان "ارسال بار مسافری به استرالیا" میباشد . مسافران، مهاجران و دانشجویانی که قصد مسافرت و مهاجرت به این کشور را دارند نیاز مبرمی به این دارند که بار و لوازم شخصی و لوازم منزل خود را نیز، به استرالیا فریت نمایند.

شاید شماهم به دلایلی قصد مهاجرت به کشور پهناور و زیبای استرالیا را دارید . وسعت پهناور این کشور زیبا و جمعیت کم آن باعث جذب ظرفیت بالایی از مهاجران بسمت این سرزمین گشته است. دولت استرالیا بدلیل کمبود نیروی کار متخصص، سیاست‌های اقتصادی خود را در راستای پذیرش مهاجرین متخصص در حرفه های مختلف تنظیم کرده و فرصت‌های شغلی مناسبی راهم برای آنان در نظر گرفته است.





یک آژانس معتبر برای ارسال بار به استرالیا

با افزایش سیل مهاجرت به استرالیا و اقامت در آن ، یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان، مسافران و مهاجران ، ارسال وسایل دانشجویی ، چمدان اضافه بار و لوازم شخصی و وسایل منزل خود با بهترین قیمت به استرالیا می باشد. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به استرالیا با بهترین کیفیت کاری، بسیار واضح و مبرهن است.


شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها آژانس باربری هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به استرالیا، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی‌های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در منزل شما در هریک از شهرهای استرالیا، تحویل شما نماید.


فریت بار به استرالیا | بهترین قیمت


فریت بار مسافری به شهرهایی ازجمله: سیدنی، ملبورن، پرت، آدلاید، کانبرا، آلبری، بریزبن، هوبارت و دیگر شهرهای استرالیا با منصفانه ترین قیمت، از جمله خدمات شرکت آریان آسمان میباشد. تعهد ما ارسال بار منزل شما با بهترین قیمت و با بهترین امکانات میباشد. کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت ، بار فریت شما را با بهترین شرایط بسته بندی، و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و ارسال میکنند.


ارسال خرده بار و هدیه به شهرهای مختلف استرالیا با کمترین قیمت

شاید قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در استرالیا بسته‌ای را به شکل هدیه ، گیفت و یا سوغات ارسال نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در استرالیا ارسال نماید. ارسال خرده بار شما به شهرهایی نظیر سیدنی، ملبورن، پرت و ... با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید



خدمات آریان آسمان در فریت بار به استرالیا



ارسال بار مسافری به استرالیا – ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به استرالیا – ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به استرالیا – ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به استرالیا – ارسال و صادرات صنایع دستی به استرالیا – ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به استرالیا – ارسال و صادرات قارچ به استرالیا – ارسال و صادرات زعفران به استرالیا – ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به استرالیا - ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به استرالیا – ارسال بارهای نمایشگاهی به استرالیا – ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به استرالیا - قیمت مناسب جهت فریت بار - هزینه پایین ارسال بار به استرالیا و...


همچنین شما برای آگاهی از شرایط و هزینه‌های ارسال بار به کانادا، میتوانید صفحه فریت بار به کانادا را مشاهده نمایید.
 
 

شرایط و مراحل ارسال بار به استرالیا

مسافران، مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و خرده بار مستعمل منزل خود به کشور استرالیا ندارند.شما میتوانید با خیالی آسوده ، تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را، تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی (خرده بار شخصی) به تمام شهرهای این کشور ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای استرالیا آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در حدود 40 دلار (40$) در مقصد ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با دفتر آریان آسمان با شماره 51005200 21 98+ تماس بگیرید. همکاران ما مشتاق راهنمایی شما هستند.

1- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

بسته بندی برای فریت بار با هواپیما به استرالیا بسیار مهم است چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی ممکن است بار شما آسیب ببیند و یا در مقصد برای ترخیص بمشکل بر بخورد.چنانچه محموله ی شما با جعبه های چوبی بسته بندی شود میبایست در مبدا توسط شرکتهای معتبر سمپاشی شوند و گواهی معتبر سم زدایی آن در مقصد، همراه با لیست لوازم ارسال شده به گمرک استرالیا تحویل شود.

کادر مجرب آریان آسمان در محل سکونت شما حاضر میشود و تمام چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. ظروف شکستنی حباب پیچ شده و سپس پالت بندی میشوند . برای حمل زمینی بار شما از منزل تا فرودگاه مبدا ، و از فرودگاه مقصد تا منزل شما نیز ، کانتینرهای استاندارد در نظر گرفته میشوند. بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه های استرالیا بوجود نیاید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ، مراحل و قیمت بسته بندی بار فریت مسافری ، صفحه ی بسته بندی بار فریت مسافری را مطالعه نمایید .


2- انجام تشریفات گمرکی

درترمینال بار یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط کادر تخصصی آریان آسمان برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به استرالیا ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی انجام میشود. برای ارسال لوازم منزل مدارکی لازم است:


مدارک لازم برای ارسال بار به استرالیا:

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر


نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.


3- صدور بارنامه و ارسال بار

سپس بار شما توسط دفتر آریان آسمان با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما بارنامه شده و به مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار ، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را رهگیری کنید تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه مقصد برای ترخیص آن اقدام کنید.


4- ترخیص و دریافت بار در گمرک فرودگاه های استرالیا

اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما میبایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود. گمرک مدارک بار شما را کاملا چک میکند و مدارک شما میبایست بی نقص باشد. نام و نام خانوادگی شما میبایست کاملا مطابق با مدارک شناسایی شما درج شده باشد.

سپس محموله ی ارسالی شما توسط کارشناس اداره کشاورزی گمرک استرالیا بازرسی میشود. هدف از این بازرسی ، چک کردن سلامت بار شما از هرگونه میکروب و قارچ و حشرات موذی میباشد. چنانچه بار شما در بسته های چوبی بسته بندی شده اند میبایست مدارک مربوط به سم پاشی و ضد عفونی آنها در مبدا را همراه مدارک بار ارسال کرده باشید. چون بسته بندی های چوبی برای بارهایی مانند پیانو و لوازم شکستنی و... برای ارسال به بسیاری از کشورها نیاز به سمپاشی دارند.

در مرحله ی آخر بسته های شما توسط دستگاه X-Ray بازرسی میشوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر .

کالاهای ممنوعه برای ارسال به استرالیا کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها به استرالیا ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد. شما میبایست بطور دقیق از محتویات پمدانهای خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

ارسال مواد غذایی به استرالیا:

مواد غذایی: مهم ترین کالایی که ورود آن ها به استرالیا ممنوع می باشد میوه و سبزیجات تازه و غذاهای خانگی بدون بسته بندی تجاری می باشد. در صورت مشاهده مواد غذایی بدون بسته بندی تجاری در بار مسافر، این مواد ضبط شده و شما مجبور به پرداخت جریمه خواهید شد. بیاد داشته باشید فقط بمیزان استفاده ی شخصی میتوانید بسته های استاندارد غذایی را ترخیص کنید.


ارسال دارو به استرالیا:

دارو: برای ارسال دارو به استرالیا در بار شخصی سختگیری های زیادی انجام میشود و شما فقط در موارد خاص و ضرورت ، با داشتن نسخه و دستور پزشک معالج و نیز با بسته بندی مخصوص دارو و تنها برای مصرف 3 ماه میتوانید داروی شخصی (و یا دارو برای بستگان درجه اول خود) را در چمدانهای خود داشته باشید.

در سایت سفارت استرالیا لیست داروهایی که میتوان وارد کشور کرد آورده شده است. شما بایست این لیست را به دقت مطالعه کرده و نوع دارویی که همراه دارید را به گمرک فرودگاه اعلام کنید. داروهای تزریقی مانند هورمون های رشد نیاز به دریافت مجوزهای خاصی را دارند و یک پزشک استرالیایی باید میزان دسترسی شما به این داروها را مشخص کند. شایان ذکر است که داروهایی مانند انسولین که برای استفاده شخصی باشند نیاز به دریافت مجوز ندارند.


ارسال گل و گیاه به استرالیا:

گل و گیاه : وارد کردن اغلب گیاهان زنده به استرالیا ممنوع بوده و نیاز به دریافت مجوز از وزارت بهداشت استرالیا دارد. برای وارد کردن دانه های گیاهی با بسته بندی تجاری هم سخت گیری زیادی انجام میشود.


بجز موارد ذکر شده ، لوازمی از قبیل لباسهای پشمی یا چرمی ، لوازم آرایشی بهداشتی ، سنگ ، صدف ، فندک و لوازمی از این قبیل هم میبایست در فرم اظهار ثبت شده و اعلام شده باشد تا از ضبط و جریمه مصون بمانید.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


 
 

هزینه ارسال بار و تعرفه فریت بار به استرالیا




قیمت فریت بار به استرالیا مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه میشود. عواملی که بر قیمت ارسال بار فریت تاثیرگذارند، شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به استرالیا را دارند.

هزینه پست بار به استرالیا برای هرکدام از شهرهای آن متفاوت است؛ اما این شرکت بشما اطمینان میدهد با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بارشما، بشما ارائه میدهد تا با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت هوایی را ، با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید.


هزینه ارسال بار به خارج از کشور

استعلام قیمت فریت بار مسافری به استرالیا

شما میتوانید برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار هوایی به شهرهای مختلف استرالیا مانند ملبورن، کانبرا، سیدنی، بریزبن، پرث، و... ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید ( 02151005200 ) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید

برای استعلام قیمت فریت بار مسافری به استرالیا میتوانید فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید:


 
 

ارسال جنازه متوفی با تابوت به استرالیا | حمل متوفی از استرالیا به ایران




امیدواریم هیچگاه چنین سرویسی را از ما نخواهید ؛ اما چنانچه نیازمند حمل و ارسال جنازه متوفای خود با تابوت به استرالیا باشید ، و یا اینکه خواستار این باشید که تابوت متوفای خود را از استرالیا به ایران با هواپیما بفرستید ، آریان آسمان بهترین و معتبر ترین آژانس حمل هوایی است که میتواند شما را در این امر یاری دهد. این شرکت میتواند برای کلیه ی مراحل ارسال تابوت از ایران به این کشور، و یا ارسال تابوت و جنازه از استرالیا به ایران بشما مشاوره ی رایگان داده و این امر را برای شما به نحو احسن و در کوتاهترین زمان انجام دهد.

کارشناسان ما شما را یاری میدهند تا امور ارسال تابوت از ایران به استرالیا ، و نیز حمل تابوت و جنازه از استرالیا به ایران را با انجام تشریفات کامل گمرکی و ترخیص آن ، و همچنین امور گذرنامه و پزشکی قانونی را در کمترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام دهید.

هزینه حمل جنازه و تابوت با هواپیما به استرالیا را میتوانید در تماس با دفتر این شرکت جویا شوید . ما در تمام مراحل و تشریفات انجام کار در کنار شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر راهنمای حمل هوایی جنازه را مطالعه نمایید .

 
 

ارسال بار به شهرهای استرالیا | وسایل شخصی و لوازم منزل


ارسال بار هوایی به ملبورن | لوازم شخصی و وسایل منزل

ملبورن مرکز ایالت ویکتوریا ، و اولین پایتخت کشور استرالیا قبل از شهر کانبرا و مهمترین شهر فرهنگی این کشور است. ملبورن به لحاظ جمعیت دومین شهر کشور پهناور استرالیا است. ملبورن قطب تفریحی، فرهنگی، اداری و کسب و کار این ایالت از استرالیا محسوب می شود. این شهر در دههٔ اخیر چند بار به عنوان بهترین شهر دنیا برای زندگی معرفی شده است و به طور متوسط در یک هفته حدود 909.000 نفر از شهر ملبورن استفاده می کنند و هر ساله این شهر میزبان بیش از یک میلیون گردشگر بین المللی است.

گمرک بندر ملبورن ، یکی از وسیعترین گمرکات استرالیاست که در سالهای اخیر حجم وسیعی از صادرات و واردات این کشور را بخود اختصاص داده است . غلات، گوشت، نوشیدنی‌ها، خمیر کاغذ و ضایعات کاغذ، کاغذ معمولی و کاغذ روزنامه، میوه و سبزیجات و چوب عمده محصولات صادراتی به ملبورن هستند. و مبلمان، تجهیزات برقی، محصولات فولادی، پوشاک، ماشین‌آلات، کاغذ معمولی و کاغذ روزنامه، اسباب بازی، لوازم ورزشی و قطعات خودرو نیز بیشترین حجم واردات کالا از ملبورن را تشکیل می‌دهند.

ارسال بار مسافری و لوازم منزل به ملبورن ، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به ملبورن ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. حمل بار هوایی به ملبورن با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست.


ارسال بارهوایی به سیدنی | لوازم شخصی و وسایل منزل

بزرگ‌ترین شهر کشور استرالیا و نیز مرکز ایالت نیو ساوث ویلز می‌باشد. این شهر با جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر، بر سواحل شرقی استرالیا و در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد. سیدنی نماد کشور استرالیا است. شهری است با جذابیت‌های بیشمار که بیش از 200 سال از زمان تأسیس آن می‌گذرد. این شهر که در جنوب شرقی استرالیا واقع شده، اولین مکانی است که بیشترین میزان جهانگرد در بدو ورود به استرالیا در آن پا می‌گذارند.

جاذبه های گردشگری و صنعتی بسیار متنوعی در این شهر وجود دارد و همین جاذبه های بسیار باعث میشود حمل هوایی بار مسافری و لوازم منزل به سیدنی از اهمیت بسزایی برخوردار شود . چنانکه سالانه حجم وسیعی از چمدانهای مسافری و بسته های کوچک و بزرگ لوازم منزل، توسط مسافران گردشگر ، دانشجویان و مهاجران به این شهر بصورت حمل هوایی، باهواپیما فرستاده میشود.

ارسال هوایی وسایل منزل به سیدنی ، ارسال اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه به سیدنی ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر بزرگ و دوست داشتنی استرالیاست. حمل بار هوایی به سیدنی با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های آریان آسمانست.

 
 

لیست فرودگاههای استرالیا به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از ایران به استرالیا بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم استرالیا به همراه شرکتهای هوایی که به این فرودگاهها پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از ایران و از فرودگاه امام خمینی تهران ، به شهر مورد نظر شما در استرالیا ، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، استعلام بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید.

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
CBR کانبرا Qatar Airways , Emirates Airlines
SYD سیدنی Qatar Airways , Emirates Airlines
MEL ملبورن Qatar Airways , Emirates Airlines
BNE بریزبین Emirates Airlines
PER پرت Qatar Airways , Emirates Airlines
ADL آدلاید Qatar Airways , Emirates Airlines

اطلاعات گمرک های استرالیا جهت ترخیص بار فریت

در این قسمت اطلاعات کاملی از گمرکات استرالیا برای مسافران ، مهاجران و دانشجویانی که قصد ارسال بار مسافری و تجاری به کشور استرالیا را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای ترخیص بار خود در فرودگاههای مختلف استرالیا ، اقدام نمایند.

 
 
1 اطلاعات تماس گمرک های استرالیا
توسط سیستم دناتا استرالیا انجام می شود
Dnata airport services
2روزها و ساعات کاری گمرک استرالیا برای ترخیص و تحویل بار فریت:

کانبرا :دوشنبه تا جمعه 8.30 الی 16.30
سیدنی:دوشنبه تا جمعه 8.30 الی 16.00
ملبورن:دوشنبه تا جمعه 8.30 الی 16.30
بریزبین:دوشنبه تا جمعه 8.45 الی 16.30
پرت:دوشنبه تا پنج شنبه 8.30 الی 16.30 ، جمعه:8.30 الی 15.30
آدلاید:دوشنبه تا جمعه 8.45 الی 16.30


*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

3اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در گمرکات استرالیا :

لیست اقلام (Packing list)
فاکتور کالا (Invoice)
اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

4مدارک مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در گمرکات استرالیا :
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور(Import license)
  • گواهی مبدا(در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
5رویه ترخیص و تحویل کالا در گمرکات استرالیا :

گیرنده کالا ، با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز ذکر شده ، و داشتن استعلام قبلی از گمرک مقصد (بابت قوانین ، نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا) و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلامی از طرف گمرکات مقصد، یا نماینده مربوطه ، امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.
جهت ترخیص هدیه ، نمونه کالا و کالای مسافری، ارزش گمرکی طبق فاکتور باید پرداخت گردد.

6هزینه انبارداری گمرک استرالیا طبق کتاب قوانین حمل اخرین نسخه 2018(کالای معمولی)

0.32 دلار استرالیا به ازای هر روز و به ازای هر کیلو برای تمامی گمرکات استرالیا
حداقل هزینه انبارداری دریافتی توسط گمرکات استرالیا :47.00 دلار استرالیا

7 تعطیلات رسمی استرالیا
تاریخ تعطیلی ایالات و استانهای تعطیل
01 & 26 Jan
12 Feb Tasmania only
05 Mar Western Australia only
12 Mar Australian Capital Territory, South Australia, Tasmania, Victoria only
30 Mar
31 Mar Australian Capital Territory, Northern Territory, New South Wales, Queensland, South Australia and Victoria only
01 Apr Australian Capital Territory, New South Wales, Queensland and Victoria only
02 & 25 Apr
07 May Northern Territory and Queensland only
04 Jun Western Australia only
11 Jun Australian Capital Territory, Northern Territory, New South Wales, South Australia, Tasmania and Victoria only
06 Aug Northern Territory and New South Wales only
24 Sep Western Australia only
01 Oct Australian Capital Territory, New South Wales, South Australia and Queensland only
08 Oct Australian Capital Territory only
05 Nov Tasmania only
06 Nov Victoria only
25 & 26 Dec Tasmania only
 
 
1 مسافران خروجی تا چه میزان کالا را می توانند همراه خود به استرالیا ببرند؟
مسافران خروجی اعم از اینکه ایرانی باشند یا خارجی, می توانند علاوه بر وسایل سفر و لوازم شخصی, کالاهای ایرانی به هر میزان و کالای ایرانی تا سقف مقرر در آیین نامه مسافران ورودی را همراه ببرند. مشروط بر آنکه هر دو گروه کالا جنبه تجاری پیدا نکنند.
مسافران خروجی از قلمرو گمرکی به مقاصد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول مقررات این ماده نیستند و در صورتی که از طریق مناطق مذکور از کشور خارج شوند, موظفند کالای همراه خود را به گمرک اظهار نمایند.
2ارسال خشکبار همراه مسافر به استرالیا تا چه میزان مجاز است؟
خروج انواع خشکبار به همراه مسافر به مقداری که جنبه تجاری نداشته باشد و نیز بسته بندی تجاری داشته باشد بلا مانع خواهد بود. برای ورد به استرالیا حتما در لیست بار خود آنرا قید کنید .
3 خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر تا چه میزان مجاز است؟
خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر حداکثر تا میزان 150 گرم از انواع مصنوعات طلا مجاز خواهد بود.
چنانچه زیورآلات مورد بحث مزین به سنگ های گرانبها از قبیل الماس, زمرد و برلیان باشد نبایستی وزن منصوب به آنها از اجزاء قیراط (کمتر از یک قیراط) تجاوز نماید.
4 شرایط خروج آثار صوتی و آلات موسیقی چگونه است؟
ارسال کلیه آثار صوتی (اعم از CD و نوار) که دارای مجوز تکثیر از مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند به خارج از کشور و از کلیه مبادی خروجی, با رعایت کلیه مقررات و ضوابط گمرکی به هر میزان مجاز می باشد.
5 مقررات خروج فرش و گلیم دستباف از کشور به مقصد استرالیا چگونه است؟
1) خروج فرش دستباف به همراه مسافر تا سقف 20 متر مربع مجاز بوده و محدودیتی از نظر تعداد قطعات فرش همراه مسافر در سقف متراژ یاد شده وجود ندارد. بدیهی است خروج فرش های نفیس که دارای ارزش های تاریخی و میراث فرهنگی هستند, ممنوع است.
2) خروج فرش همراه مسافر علاوه بر مرزهای هوایی از مرزهای زمینی و دریایی نیز مجاز می باشد.
6شرایط ورود و صدور حیوانات و پرندگان اهلی به استرالیا چگونه است؟
ورود حیوانات و پرندگان اهلی منوط به ارائه گواهی بهداشت از کشور مبدا و تایید سازمان دامپزشکی کشورمان می باشد ولیکن در صورتی که به صورت تجاری باشد پس از ثبت سفارش در وزارت صنعت, معدن و تجارت و پرداخت حقوق ورودی امکان پذیر است و صدور آنها نیز منوط به ارائه گواهی بهداشت از سازمان دامپزشکی کشورمان خواهد بود.
اقلام دامی یا نباتی و گونه های جانوری برای حفظ ذخایر ژنتیکی یا حفاظت محیط زسیت طبق فهرست اعلامی از سوی سازمان های مربوطه, قابلیت صدور قطعی ندارند.
7آیا میتوان برای خویشاوندان خود در استرالیا بار ارسال کرد؟
بله . کافیست با دفتر آریان آسمان تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای این کار راهنمایی کنند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام پروسه این کار را به شرکت ما بسپارید.
8چقدر طول میکشد بار به استرالیا برسد؟
با توجه به دو مسیره بودن مسیر تهران به کانادا ، معمولا از دو تا شش روز زمان نیاز است .اگر ایام خاصی که باعث ترافیک در خدمات میشود نباشد معمولا ظرف 4 روز این کار انجام میوشد.
9کجا و در چه زمانی میتوان اقدام به ارسال بار خود به استرالیا کرد؟
از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح لغایت 2 بعد از ظهر در پایانه ی هوشمند بار واقع در فرودگاه امام خمینی . کلیه ی تشریفات گمرکی و بازرسی و بارنامه حدود 2 الی 3 ساعت بطول می انجامد.
 
 

شرایط و روش های مهاجرت به استرالیا

۱. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و کارآفرینی:
امروزه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ، ساده‌ترین راه برای مهاجرت به کشور استرالیاست. برای سرمایه‌گذاری در این کشور میبایست یک ویزای اقامت ۴ ساله دریافت کنید که تحت عنوان ویزای ۱۸۸ استرالیا شناخته می‌شود. این ویزا بر اساس شرایط و میزان سرمایه شما خود به چند دسته تقسیم میشود.
۲. مهاجرت از طریق تخصص و مهارت:
یکی از گزینه‌ها برای مهاجرت به استرالیا مهاجرت از طریق مهارت و حرفه ی تخصصی شماست. استرالیا اقتصادی قوی دارد و به‌سرعت در حال رشد و توسعه است. اگر در شغل یا حرفه‌ خاصی مهارت و تخصص دارید می‌توانید برای دریافت ویزای کار استرالیا اقدام کنید.
۳. مهاجرت از طریق خانواده:
دولت استرالیا برای حفظ کانون خانواده و بزرگ‌شدن فرزندان در کنار والدین‌شان اهمیت زیادی قائل است. اخذ اقامت استرالیا از طریق خانواده به سه روش امکان‌پذیر است: اگر خودتان اقامت دائم استرالیا دارید، فرزندتان می‌تواند به کمک ویزای فرزند از طریق شما به استرالیا مهاجرت کند. اگر فرزندتان اقامت دائم استرالیا را دارد شما می‌توانید از طریق ویزای والدین به این کشور مهاجرت کنید. اگر همسر یا نامزد شما استرالیایی است یا اقامت دائم استرالیا را دارد، می‌توانید برای زندگی در کنار او از دولت استرالیا تقاضای ویزای ازدواج یا نامزدی کنید و به این کشور مهاجرت کنید. در این حالت ابتدا یک ویزای اقامت موقت برای شما صادر می‌شود که اعتبار آن دو سال برای ویزای ازدواج و ۹ ماه برای ویزای نامزدی است.
4. مهاجرت از طریق تحصیل:
قامت از طریق ویزای تحصیلی استرالیا موقتی است و تا پایان دوره‌ی تحصیل اعتبار دارد. برای این کار قبل از شروع سال تحصیلی باید برای دریافت ویزا اقدام کنید. پس از دریافت ویزا و ورود به استرالیا، می‌توانید تا زمانی‌که دوره‌ی تحصیلی‌تان تمام شود در آنجا اقامت کنید. پس از اتمام دوره می‌توانید در رشته‌ی تحصیلی‌تان کار پیدا کنید و از این طریق می‌توانید برای دریافت ویزای اقامت دائم اقدام کنید.
 
 
تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


 

44 سوال برای مقاله " ارسال بار به استرالیا با بهترین قیمت | فریت بار به استرالیا "

  1. ملک احمدیان گفت:

    برای ارسال یک تخته فرش دست بافت ۱۲ متری به وزن تقریبی ۲۵ کیلو و ۲۵ کیلو بار مجزا که جمعا ۵۰ کیلو میشود از تهران به پرت هوایی چقدر هزینه میشود؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما.
      قیمت ارسال فرش دست باف از تهران به پرت در استرالیا با ایرلاینهای مختلف متفاوت میباشد. برای اطلاعات بیشتر با همکار ما خانم جلالی با شماره 09105949010 تماس بگیرید و یا با ایمیل M.Jalali@ariansky.com با ایشان مکاتبه نمایید. تا بصورت کامل پیرامون مراحل و شرایط و هزینه های فریت بار به پرت استرالیا شما را راهنمایی نمایند.

      1. ناشناس گفت:

        ایا مبل و‌میزوقندلی غذاخوری ۸نفره به سیدنی‌ارسال میکنید و قیمت آن چقدر است؟

        1. admin گفت:

          سلام دوست عزیز وقت بخیر ;
          بله لطفا ابعاد و وزن کالا را اعلام نمایید . همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید شماره تماسی برای ما بگذارید تا همکاران با شما در تماس باشند و یا ار طریق واتس اپ با همکاران در ارتباط باشید: ٠٩١٠۵٩۴٩٠١٠

          1. یحیی اصغری گفت:

            ایا میشود از استرالیا به ایران ارسال کرد

          2. admin گفت:

            در صورتیکه بار شما جنبه تجاری دارد بله میشود. با همکاران ما در قسمت واردات بار تماس بگیرید. برای بار مسافری میبایست در زمان ترخیص، خود شما حضور داشته باشید.

    2. کیان گفت:

      با سلام
      در صورت امکان شرایط ارسال زعفران (تجاری) به استرالیا را درخواست دارم
      نوع بسته بندی مورد تایید و قیمت ارسال و هر گونه اطلاعات مهم دیگر
      مرسی

      1. admin گفت:

        سلام خدمت شما. وزن زعفران در این امر بسیار حایز اهمیت میباشد. لطفا وزن محموله ی خود را اعلام بفرمایید و چنانچه مایلید شماره تماس خود را هم اعلام بفرمایید و یا با شماره ی 09105949010 خانم جلالی مدیر فروش بار دفتر آریان آسمان تماس بگیرید .

        1. امیر گفت:

          سلام اگر یک هدیه مثل دستبند یا قاب عکس که در حد ۵۰۰ یا ۶۰۰ گرم وزنش باشه برای ملبورن بفرستیم هزینش چقدر در میاد

          1. admin گفت:

            سلام. چنانچه بار شما فقط 006 گرم میباشد، از پست دولتی استفاده کنید. مقرون بصرفه است. چون اگر بخواهید بارتان را فریت کنید حداقل 45 کیلو محاسبه میشود. اما چنانچه تمایل داشتید بصورت فریت بار محموله ی خود را ارسال نمایید، با همکاران ما تماس بگیرید. ضمنا بار شما نبایست جزو کالاهای غیر مجاز در فریت بار مسافری باشد.

    3. رومی یوسفیان گفت:

      با سلام خدمت شما بزرگواران من میخواستم 100 کیلو کوندور بفرستم استرالیا ایا امکانش هست یا خیر؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید با سپاس🙏

      1. admin گفت:

        سلام خدمت شما. همکارانم تماس گرفته و شما را راهنمایی خواهند کرد.

  2. محمد گفت:

    سلام میخواستم بپرسم شما ابزار کار ارسال میکنید مربوط به کار صافکاری خودرو هست که پنج الی شش کیلو وزن دارد و چقدر هزینش میشه و چقدر طول می کشه بدستم برسه ممنونم

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر ؛
      با توجه به وزن کم کالا میتوانید با شرکت های پستی هماهنگ کنید . برای فریت بار ، وزن بار شما حداقل 45 کیلوگرم محاسبه میشود. و یا میتوانید محموله های دیگر هم تا رسیدن به این وزن برای خود در نظر بگیرید. چنانچه تمایل داشتید میتوانید با شماره +989105949010 تماس حاصل فرمایید . یا از طریق واتساپ با ایشان در تماس باشید.

  3. Shon گفت:

    سلام،من استرالیا هستم برای اوردن یک دست مبل وصندلی ودوتخته فرش و یک سری لوازم اشپزخانه نیاز به حضور شخص من در ایران هست یا نه؟

    1. admin گفت:

      سلام.
      برای ارسال لوازم شخصی از تهران به استرالیا حضور یک فرد با کارت شناسایی معتبر الزامی است . همکاران ما آماده ی هرگونه خدمت رسانی به شما هستند. میتوانید با شماره ی 00989105949010 با خانم جلال در واتساپ در تماس باشید.

  4. آریا گفت:

    سلام
    خواستم بدونم آیا از استرالیا به ایران هم فریت دارید؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما جناب آریا. متاسفانه در حال حاضر بعلت وجود تحریمها امکان ارسال بار مسافری از استرالیا به ایران نیست. اما برای بارهای تجاری میتوان اقدام نمود. چنانچه نیاز به ارسال بار تجاری به ایران بودید با همکاران ما تماس بگیرید.

  5. احمد كيايي گفت:

    با سلام
    خیلی ممنون از سایت خوبتون واقعا آموزنده هست
    سوالی چند وقتیست فکر منو مشغول کرده و دنبال جواب آن هستم من در نظر دارم مقداری غذای آماده مصرف منجمد (تجاری) به کشور استرالیا صادر کنم متاسفانه نمیدانم چگونه میتونم این کارو انجام بدم که این مواد از انجماد خارج و فاسد نشه با توجه به دور بودن استرالیا لطفا من را راهنمایی فرمایید و حدود هزینه یک کانتینر ٢٠ فوتی را اعلام نمایید و آیا ترخیص از گمرک استرالیا هم به عهده شماست یا شخصا باید اقدام کنم
    متشکرم
    کیایی

    1. admin گفت:

      سلام. سپاسگزاریم از لطف شما.
      بله . صادرات محموله های غذایی پروسه های خاصی دارد که همکاران ما با شما تماس گرفته و در خصوص ارسال آن به استرالیا به شما مشاوره خواهند داد.

  6. آمنه علیزاده گفت:

    سلام میخوام یه بسته کوچیک که شامل ست آشپزخانه هست ارسال کنم به استرالیا هزینش چقد میشه و اینکه من تهران نیستم خرمشهرم باید اول بفرستم برای شما درسته

    1. admin گفت:

      سلام. برای اعلام هزینه ارسال بار به استرالیا میبایست وزن و حجم کالای شما را بدانیم. همکاران ما برای اطلاعات بیشتر با شما تماس میگیرند.

  7. آمنه علیزاده گفت:

    من تهران نیستم خرمشهرم چطوری بسته ام رو به شما برسونم و چه مدارکی لازم هست

    1. admin گفت:

      سلام. فقط از تهران سرویس داریم و حضور شخص در زمان تحویل و بازرسی در گمرک فرودگاه الزامی است.

  8. علی گفت:

    باسلام قصد دارم یک کیلو زعفران به کانبرا برای دوستم ارسال کنم لطفا راهنمائی فرمایید

    1. admin گفت:

      سلام. همکاران ما با شما تماس میگیرند.

  9. پویا گفت:

    سلام آیا از سیدنی هم میشه به ایران فرستاد.یک کنسول بازی با حجم ۶۰ سانتی متر مکعب.۴ کیلو؟

    1. admin گفت:

      سلام
      به علت وزن پایین امکان حمل برای ما نیست و این گونه اقلام امکان ترخیص ندارند.

  10. شکوه گفت:

    سلام، آیا میشه ۴۰مثقال زعفرون رو از ایران به استرالیا ارسال کرد برای مصرف شخصی؟ چون پست ایران فقط ۲ مثقال رو برای مصرف شخصی قبول میکنه… شما اینکار رو انجام میدید؟ و اگر اره باید شخص تحویل دهنده حتما در فرودگاه حضور داشته باشه یا اینکه میشه فقط به دفترتون در تهران رسوند
    ممنون

    1. admin گفت:

      سلام . برای ارسال زعفران به استرالیا ، همکارانم شما را راهنمایی میکنند.

  11. جعفری گفت:

    سلام وقت بخیر.
    لباس و ۲ قاب عکس شکستنی به ابعاد ۶۰×۶۰×۱۵ سانتی متر و ۳۰×۴۰×۵۰سانتی متر به وزن تقریبی ۵۰ کیلوگرم .از تهران به مقصد آدلاید چقدر هزینه ارسالش میشه .

    1. admin گفت:

      سلام. در خصوص این بار همکارانم با شما تماس میگیرند.

  12. فاطمه محب تاش گفت:

    سلام
    یک عدد تیشرت چقدر هزینه داره از تهران به ملبورن

    1. admin گفت:

      سلام. برای بارهای کم حجم و در وزن پایین مثل یک تیشرت بایستی از اداره پست استفاده نمایید.

  13. علی گفت:

    سلام من میخام یک سری وسایله منزل رو از ادلاید به سیدنی منتقل کنم. تخت و تشک و دراور و یک سری وسایل ورزشی. میخام ببینم هزینه انتقالش می ارزه یا بهتره بفروشمشون. شما انتقال بین شهری استرالیا انجام میدید؟ اگه میشه با ایمیل بهم پاسخ بدید.

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه خیر. آریان آسمان یک شرکت حمل بین المللی است برای ارسال بار از کشوری به کشور دیگر.

  14. حمید گفت:

    قیمت ارسال ۴۵ کیلو بار از طهران به سیدنی چقدر‌ برای ۱۲ فروردین چقدر است . بار مجاز است و اگر یک جواب بدهید و از تماس و راهنمایی های خاص خود داری کنید ممنون میشم . دریافت و ترخیص کالا در استرالیا مجاز است و حداقل ابعداد موجود رو دارد .
    فقط با گفتن یک قیمت بنده رو خوشحال کنید و از تماس خودداری کنید چون اول قیمت مهم هست بعد خودم تماسم میگرم .

    1. admin گفت:

      سلام. همکاران با شما تماس میگیرند.

  15. پرویز گفت:

    مشهد نمایندگی دارید …ادرس لطفا

    1. admin گفت:

      سلام . متاسفانه مشهد نمایندگی نداریم.

  16. خدیجه گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگه از ایران روغنهای گیاهی برای مو بفرستن محدودیتی نداره یا داره؟؟

    1. admin گفت:

      سلام. خیر مسئله ای نیست. چنانچه شما قصد ارسال بار تجاری به استرالیا را داشته باشید آریان آسمان در خدمت شماست. اگر هم قصد ارسال نمونه روغن به استرالیا را دارید همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی خواهند کرد.

  17. زهراموسوی گفت:

    سلام قیمت خیلی مهمه

    1. admin گفت:

      سلام. بله قیمت ارسال بار برای مسافر در اغلب موارد مهم‌ترین نکته میباشد. و البته برای م که در این عرصه خدمت میکنیم امنیت بار شما و سالم رسیدن آن مهمترین مسئله میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد عوامل موثر بر روی قیمت تمام شده ارسال بار به استرالیا، صفحه قیمت فریت بار را مشاهده نمایید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This