حمل بار هوایی و زمینی به نروژ
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

parallax background

ارسال بار به نروژ با بهترین قیمت | فریت بار به نروژ

 

ارسال بار و فریت لوازم منزل به نروژ

یکی از خدمات شرکت آریان آسمان " ارسال بار به نروژ " میباشد . کسانیکه قصد مهاجرت به کشور نروژ را دارند ، ممکن است نیاز پیدا کنند که بار و لوازم شخصی و لوازم منزل خود را هم به نروژ فریت نمایند. همچنین برای شرکتها و کارخانجاتی که قصد دارند بار تجاری یا نمونه های غیر تجاری خود را به شهرهای مختلف نروژ ارسال نمایند ، ما بهترین سرویس ها را برای ارسال بار به نروژ با بهترین قیمت ارائه میدهیم.





فریت بار به نروژ | بهترین قیمت


فریت بار به شهرهایی ازجمله: اسلو (اوسلو)، برگن ، استاونگر، و دیگر شهرهای نروژ ، از جمله خدمات شرکت آریان آسمان میباشد. تعهد ما ارسال بار منزل یا تجاری شما با بهترین قیمت و با بهترین امکانات میباشد. کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل یا کارخانه و شرکت شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت ، محموله ی شما را با بهترین شرایط بسته بندی، و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و ارسال میکنند.

شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت باربری هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به نروژ، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی‌های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در منزل شما در هریک از شهرهای نروژ، تحویل شما نماید.


ارسال خرده بار و هدیه به شهرهای مختلف نروژ با کمترین قیمت

شاید قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در نروژ بسته‌ای را به شکل هدیه ، گیفت و یا سوغات ارسال نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در نروژ ارسال نماید. ارسال خرده بار شما به شهرهایی نظیر اسلو (اوسلو)، برگن و ... با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


همچنین شما برای آگاهی از شرایط و هزینه‌های ارسال بار به کانادا، میتوانید صفحه فریت بار به کانادا را مشاهده نمایید.
 
 

خدمات آریان آسمان در فریت بار به نروژ



ارسال بار مسافری به نروژ – ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به نروژ – ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به نروژ – ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به نروژ – ارسال و صادرات صنایع دستی به نروژ – ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به نروژ – ارسال و صادرات قارچ به نروژ – ارسال و صادرات زعفران به نروژ – ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به نروژ - ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به نروژ – ارسال بارهای نمایشگاهی به نروژ – ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به نروژ - قیمت مناسب جهت فریت بار به نروژ - هزینه پایین ارسال بار به نروژ و...


چنانچه تمایل دارید اطلاعات کاملی پیرامون فریت بار مسافری داشته باشید ، حتما از صفحه ی راهنمای فریت بار مسافری در سایت ما دیدن کنید:

راهنمای فریت بار مسافری
 
 

شرایط و مراحل ارسال بار به نروژ


هیچ منعی برای ارسال بار به نروژ نیست. شما چه مسافر باشید و چه یک شرکت تجاری، میتوانید بار خود را توسط شرکت ما به این کشور ، بصرت هوایی ارسال نمایید.شما میتوانید با خیالی آسوده ، تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را، تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی (خرده بار شخصی) به تمام شهرهای نروژ ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای نروژ آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود.البته برای بارهایی که جنبه ی تجاری دارند ، دریافت عوارض گمرکی امری بدیهیست. برای اطلاع بیشتر با دفتر آریان آسمان با شماره 02151005200 تماس بگیرید. همکاران ما مشتاق راهنمایی شما هستند.


1- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

بسته بندی برای فریت بار هوایی به نروژ بسیار مهم است . چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی، ممکن است بار شما آسیب دیده و یا در مقصد ، برای ترخیص با مشکل مواجه شود.

کادر مجرب آریان آسمان ، در محل سکونت شما حاضر شده و تمام چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی یا پالت بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. ظروف شکستنی حباب پیچ شده و سپس پالت بندی میشوند . بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم، تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه های نروژ بوجود نیاید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ، مراحل و قیمت بسته بندی بار فریت ، صفحه ی بسته بندی بار فریت را مطالعه نمایید .


2- انجام تشریفات گمرکی

در قسمت پذیرش گمرک ترمینال خدمات بار، یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل آریان آسمان برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به شهرهای مختلف نروژ ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی ، به نروژ انجام میشود. برای ارسال لوازم منزل مدارکی لازم است:

مدارک لازم برای ارسال بار به نروژ :

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر

نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.

3- صدور بارنامه و ارسال بار به نروژ

سپس بار شما توسط دفتر آریان آسمان، با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی (به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما) ، بارنامه شده و به مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار ، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را پیگیری کنید ، تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید ، تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه های نروژ ، برای ترخیص آن اقدام کنید.


4- ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های نروژ

برای ترخیص بار در شهرهای مختلف این کشور هم تمهیداتی در خدمات شرکت آریان آسمان گنجانده شده است. وقتی شما با شرکت آریان آسمان قصد ارسال بار خود را به نروژ دارید نگران مراحل گمرکی کار نباشید. ما میتوانیم از طریق دفاتر نمایندگی خود در کشور نروژ اقدام به ترخیص بار شما کنیم.

کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند.اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما میبایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.

در مرحله ی آخر بسته های شما توسط دستگاه X-Rey بازرسی میشوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر .


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


 
 

هزینه ارسال بار هوایی به نروژ | تعرفه فریت بار به نروژ




هزینه ارسال بار ، یا قیمت فریت بار هوایی به نروژ هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه میشود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به این کشور را دارند.

هزینه پست بار هوایی به هرکدام از شهرهای نروژ متفاوت است؛ اما شرکت آریان آسمان به شما اطمینان میدهد، با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بار به شهرهای نروژ به شما ارائه میدهد. تا آنجا که شما با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت حمل بار هوایی را ، با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید.

قیمت حمل بار هوایی خارجی

استعلام تعرفه فریت بار مسافری به نروژ

شما میتوانید برای استعلام تعرفه و قیمت حمل بار هوایی به شهرهای مختلف نروژ مانند اسلو ، برگن و... ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید (02151005200) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

0912-8945007         021-51005200
کافیست با ما تماس بگیرید

برای استعلام قیمت فریت بار مسافری به نروژ میتوانید فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید:


 
 

استعلام نرخ ارسال بار به نروژ

برای پر کردن فرم استعلام قیمت ارسال بار به نروژ کلیک کنید
 
 

لیست فرودگاههای نروژ به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از ایران به نروژ بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم نروژ به همراه شرکتهای هوایی که به این فرودگاهها پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از ایران و از فرودگاه امام خمینی تهران ، به شهر مورد نظر شما در نروژ ، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، اطلاعات بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید.

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
OSL اسلو Qatar Airways,Emirates Airlines,Lufthansa Airlines,Aeroflot Airlines
BGO برگن Lufthansa Airlines
SVG استاونگر Lufthansa Airlines

اطلاعات گمرک فرودگاه های نروژ جهت ترخیص بار

در این قسمت اطلاعات کاملی برای شرکتها ، مسافران ، مهاجران و دانشجویانی که قصد ارسال بار مسافری و تجاری به کشور نروژ را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای ترخیص بار خود در فرودگاههای مختلف نروژ ، اقدام نمایند.

1 اطلاعات تماس گمرک فرودگاه های نروژ :
  • OSL:+47-22860312
  • BGO:+47-22860312
  • SVG:+47-22860312
2روزها و ساعات کاری گمرک فرودگاههای نروژ برای ترخیص و تحویل بار :

اسلو دوشنبه الی جمعه 8.00 الی 15.30
برگن دوشنبه الی جمعه 9.00 الی 12.00
استاونگر دوشنبه-چهارشنبه-جمعه 8.00 الی 12.00

*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

3اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در فرودگاههای نروژ :

لیست اقلام (Packing list)
فاکتور کالا (Invoice)
اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

4مدارک مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در نروژ :
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام (Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور (Import license)
  • گواهی مبدا (در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
5رویه ترخیص و تحویل کالا در گمرکات نروژ :

گیرنده کالا با در دست داشتن اسناد مورد نیاز مذکور و داشتن استعلام قبلی از گمرک مقصد بابت قوانین ،نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلامی از طرف گمرکات مقصد یا نماینده مربوطه امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.

6 تعطیلات رسمی نروژ :

01 Jan
29،30 Mar
01،02 Apr
01،10،17،20،21 May
25،26 Dec

7هزینه انبارداری گمرکات نروژ طبق کتاب قوانین حمل اخرین نسخه 2018(کالای معمولی) :
لطفا جهت اطلاع از هزینه های انبارداری با گمرک مقصد تماس حاصل نمایید.
 

لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

14 سوال برای مقاله " ارسال بار هوایی به نروژ با بهترین قیمت | فریت بار به نروژ "

  1. کمال پر گفت:

    باسلام وعرض ادب.برادرم درنروژرستوران بازکردە.کەحدود38عدد مبل دونفرەوسەنفرەسفارش ساخت دادەکەوزنش حدوددوتن میشود.میخواستم آنرابەنروژبفرستم.بهترین وارزانترین راەارسال آن بەنروژچیست؟لطف میکنید من راراهنمایی کنید.باتشکر

    1. admin گفت:

      سلام. البته. همکارانم در خصوص ارسال لوازم رستوران به نروژ بصورت هوایی ، با شما تماس میگیرند.

  2. تینا اکبری گفت:

    با سلام هزینه فریت بار ۵ بسته از جمله ۲ فرش ۶ متری و یک چمدان لباس و دو بسته ظروف خانه که همگی مستعمل هستند از فرودگاه امام خمینی تا فرودگاه شهر تروندهایم در نروژ چقدر میشه؟وزن تقریبی هم حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلو میشه بنده خودم تا یه ماه دیگه مسافر هستم به نروژ ولی بارم رو میخوام زودتر بفرستم چند روز طول میکشه تا برسه؟ گمرک که بهش نمیخوره ؟ البته شهر اصلی مقصد نوردلند فرودگاه هاشتاد یا اونست هست اما تروندهایم درصورت نبود امکانش گفتم . تا چند روز میشه تو بخش باربری بمونه رایگان هست ؟و اینکه برای دریافت وسایل تو مقصد هزینع گرفته میشه؟ چقدر ؟ببخشید طولانی شد ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند تا اطلاعات کاملی را در خصوص ارسال بار به نروژ خدمت شما عرض کنند. بهتر اینست که بار شما تا یک هفته پیش از پروازتان نزد خودتان بماند تا هزینه انبارداری شامل آن نشود.

  3. مریم گفت:

    با سلام 😊شما از نروژ بار به ایران هم میفرستید

    1. admin گفت:

      سلام. چنانچه بار تجاری باشد بله میتوانیم از نروژ به ایران بار را وارد کنیم. با همکارانمان در واحد واردات بار با شماره 09126030131 تماس بگیرید.

  4. فهیمه مسعودی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من برای ارسال یه سری وسایل از اصفهان به نروژ شهر برگن چطور میتونم اقدام کنم

    1. admin گفت:

      سلام. شما بایست به ترهان تشریف بیاورید تا ما ترتیب ارسال وسایل شما به نروژ را بدهیم.

  5. Asadullah گفت:

    سلام،
    من سه فرش 9 متری با وزن تقریبی هم حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم می خواهم به نروژ بفرستم
    از فرودگاه امام خمینی تا فرودگاه اسلو در نروژ چقدر میشه؟

    1. admin گفت:

      سلام. برای دریافت قیمت، صفحه هزینه فریت بار را مشاهده نمایید.

  6. ماهان گفت:

    سلام
    بنده مقیم نروژ هستم
    میخایم کاره خوشکبار اجیل ب صورت عمده صادر بشه
    ممنون میشم راهنماییم‌کنین
    ک آیا شدنی هست ؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله همکارانم در خصوص صادرات خشکبار به نروژ با شما تماس میگیرند.

  7. مهدی گفت:

    سلام یک بسته مواد غذایی و خشک بار به وزن ۷کیلو گرم به شهر اسلو چقدر هزینه دارد از شیراز

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه در شیراز شعبه نداریم. شما میبایست برای تحویل بار به تهران بیایید. ضمنا برای بارهای کوچک میتوانید از طریق پست دولتی اقدام نمایید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This