ارسال و حمل بار تجاری از اروپا به ایران
با بهترین قیمت - و کوتاهترین زمان

 
parallax background

واردات بار از اروپا به ایران

 

حمل بار از اروپا به ایران

اتحاديه اروپا هم اكنون شامل ٢٨ كشور مستقل ميباشد كه عبارتند از: اتريش، اسپانيا، استوني، اسلوواكي، اسلووني، ايتاليا، ايرلند، آلمان، بريتانيا، بلژيك، بلغارستان، پرتغال، دانمارك، روماني، جمهوري چك، سوئد، فرانسه، فنلاند، قبرس، لتوني، لوكزامبورگ، لهستان، ليتواني، مالت، مجارستان، هلند و يونان و كرواسي. پنج كشور ايسلند، مونتهنگرو، تركيه، جمهوري مقدونيه و صربستان نيز در ليست انتظار پيوستن به اين اتحاديه هستند. همچنين سه كشور آلباني، بوسني و هرزگوين و كوزوو ازجمله كشورهاي فهرست نامزدهاي بالقوه اتحاديه اروپا هستند و بنا بر اطلاعات ارائه شده توسط اتاق بازرگاني تهران، كشورهاي اروپايي از جمله هلند، انگلستان، آلمان، ايتاليا بر اساس شاخص ارزش جزء ٢٠ كشور اول جهت واردات كالا به ايران محسوب ميشوند.

واردات كالا از اروپا به روش حمل هوايي در شرايط حساس كنوني، به دليل تحريمهاي بين المللي يكي از پيچيده ترين و سخت ترين فرآيندهاي ممكن است. از اینروست که برخی شرکتها به واردات از چین روی می‌آورند. با اين وجود يكي از تخصصهاي اصلي شركت آريان آسمان حمل محمولات وارداتي از اروپا به صورت هوايي است. شركت آريان آسمان با داشتن قرارداد با اكثر خطوط معتبر هوايي داراي سرويس مناسب در اروپا، قادر به حمل تمامي محمولات شما از اقصي نقاط اروپا به ايران ميباشد و قابليت حمل و مديريت محموله‌های کالای خطرناك، محموله های يخچالي، محموله های سنگين و غيره را دارا ميباشد.


از جمله امتيازات و مزيت هاي رقابتي اين مجموعه در حوزه حمل هوايي از اروپا مي توان به موارد زير اشاره كرد:


  • خدمات گسترده در خصوص واردات بار از اروپا
  • سرعت بالا و امكان ارائه قبض انبار فوري (پاي پرواز)
  • امكان ارائه سرويس درب به درب
  • امكان ارائه خدمات بسته بندي و ساخت جعبه چوبي و پالت در مبداء حتي براي محمولات با ابعاد و وزن بالا
  • امكان تحويل كالا در انبار فروشنده و ارائه خدمت حمل تا فرودگاه
  • امكان انجام تشريفات گمركي در كشور مبداء
  • امكان انجام تشريفات گمركي در مقصد (ایران و سایر کشورها)
  • اخذ قبض انبار فوري و تحويل مدارك به مشتريان جهت ترخيص كالا
  • اعلام به روز وضعيت حمل كالا به مشتريان
  • در صورت نياز مشتريان انجام خدمات امور گمركي و ترخيص كالا از گمركات كشور و حمل كالاي ورودي شما به درب منزل يا دفتر كار


برای آگاهی از شرایط و مراحل و هزینه های ارسال بار از کره جنوبی به ایران، صفحه واردات بار از کره به ایران را مشاهده نمایید.

هزینه حمل بار از اروپا

مهمترین عامل در واردات بار از ارپا به ایران و یا بطور کلی حمل بار از کشورهای اروپایی، هزینه ی حمل کالا از اروپا، و یا به عبارتی هزینه واردات کالا از اروپا میباشد. برای بازرگانان ، مهمترین مسئله محاسبه ی قیمت تمام شده ی حمل بار از اروپا به ایران میباشد. برای محاسبه ی هزینه های حمل بار از این کشورها به ایران و سایر کشورها میبایست مواردی را در نظر گرفت . مواردی را که در قیمت تمام شده‌ی حمل کالا از اروپا به اریان تاثیر گذارند.


استعلام قیمت حمل بار از اروپا به ایران

برای استعلام هزینه حمل بار از اروپا، میتوانید از طریق این فرم ، قیمت ارسال بار از کشور مورد نظر به مقصد ایران را دریافت نمایید. همکاران ما در هر زمان آماده ی پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هستند.

استعلام قیمت حمل بار از اروپا به یران
تلفن دفتر واردات بار شرکت آریان آسمان :

0912-8945007 021-51005200

مشتریان محترمی که قصد تماس از خارج کشور را دارند ، و یا بازرگانانی که سوالی در خصوص نرخ و قیمتهای حمل و نحوه ی واردات بار از اروپا به ایران و سایر کشورهای جهان را دارند ، میتوانند از طریق واتساپ با کارشناسان واردات شرکت آریان آسمان ، در تماس باشند.


کلیک کنید


برای آگاهی از شرایط و مراحل ارسال بارهای مسافری به خارج از کشور، صفحه فریت بار را مشاهده نمایید.


عوامل موثر در قیمت گذاری حمل کالا از کشورهای اروپایی به ایران و سایر کشورها

1- تاثیر وزن و حجم بار، بر هزینه حمل بار از اروپا: وزن و حجم بار شما ، تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده ی ارسال کالا از اروپا به ایران دارد. هرچه وزن بار شما بیشتر باشد ، قیمت تمام شده برای هر کیلو بار هوایی و دریایی از اروپا، برای شما کمتر خواهد شد . این مسئله در مورد حجم بار هم صدق میکند .

2- تاثیر وزن حجمی بر قیمت ارسال بار از اروپا: چنانچه کالای شما بصورت بار حجمی محسوب شود، این مسئله در هزینه تمام شده ی شما بسیار موثر است. وقتی بار شما در هر متر مکعب بیشتر از 167 کیلوگرم باشد ، بار شما حجمی محسوب میشود. برای اطلاعات بیشتر در مورد وزن حجمی و نحوه ی محاسبه ی آن میتوانید صفحه ی هزینه ارسال بار هوایی را در سایت ما مشاهده نمایید.

3- قیمت کرایه حمل شرکتهای حمل هوایی و دریایی: عامل مهم دیگر در ارزیابی قیمت ارسال بار از اروپا، شرکتهای حمل بین المللی هستند. چه در حمل دریایی و چه در حمل هوایی، داخلی یا خارجی بودن شرکت حمل، اثر بسیار زیادی در هزینه های حمل دارد. خطوط کشتی رانی داخلی و خطوط کشتی رانی خارجی قیمتهای متفاوتی دارند. همچنین قیمت حمل هوایی خطوط پروازی داخلی مانند هواپیمایی ماهان، با قیمتهای حمل خطوط هوایی خارجی مانند: هواپیمایی امارات و یا قطر ایرویز، متفاوت میباشند. اینکه شما کدام شرکت را برای ارسال کالای خود از اروپا به ایران انتخاب میکنید ، تاثیر مستقیمی بر قیمت حمل بار شما دارد.

4- قیمت متفاوت ارسال بار از شهرهای مختلف اروپا: بدیهی است که با وسعت پهناور اتحادیه اروپا، ارسال بار از شهرهای مختلف آن به ایران و دیگر نقاط جهان ، هزینه های متفاوتی دارند. برای مثال هزینه‌ی ارسال بار از هامبورگ با هزینه ارسال بار از لندن به ایران متفاوت است. برخی شهرها دارای بندر بوده و برای حمل دریایی قیمت مناسب تری دارند. و برخی شهرها دارای فرودگاه بین المللی بوده و برای حمل بار هوایی هزینه های مناسبی دارند.



مزایای رقابتی آریان آسمان در پرداخت هزینه های حمل بار از اروپا به ایران و سایر کشورها


پرداخت هزینه حمل بار در مبدأ (اروپا)

شرکت آریان آسمان این خدمات را برای مشتریان خود ایجاد کرده است تا بتوانند هزینه های حمل بار خود را در همان مبدأ پرداخت نمایند. شما میتوانید هزینه های حمل هوایی و یا حمل دریایی خود را در همان شهر مورد نظر خود در اروپا، به دفاتر ما در آن شهر پرداخت نمایید.


پرداخت هزینه خرید کالا در مبدأ (اروپا)

خدمات پرداخت هزینه کالا در اروپا هم خدمتی دیگر از سوی شرکت آریان آسمان برای مشتریان خود میباشد. چنانچه تمایل داشتید ، ما میتوانیم هزینه ی خرید کالای شما را در هریک از شهرهای اروپایی، در کنار هزینه های حمل آن به ایران ، برای شما محاسبه و در همان کشور پرداخت نماییم. شرکت آریان آسمان انواع خدمات پرداخت هزینه ها و خدمات حمل را برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است. با ما تماس بگیرید و از خدمات نوین حمل بار از اروپا به ایران، توسط این شرکت بهره ببرید.


پرداخت هزینه حمل کالا جهت ارسال از اروپا به کشورهای دیگر

چنانچه قصد دارید کالایی را از کشوری در اروپا خریداری نموده و به کشوری دیگر در اروپا و یا آسیا مانند : قطر، عراق، بحرین، کویت، چین، اندونزی، ژاپن، هند، امارات ، ترکیه و سایر کشورها ارسال نمایید ، شرکت آریان آسمان میتواند ترتیبی اتخاذ نماید تا شما ، هزینه های خرید و حمل کالا را ، یا در مبدأ خود، و یا در مقصد نهایی خود ، و یا در ایران بصورت ارزی و یا ریالی تسویه نمایید.


برای آگاهی از شرایط و مراحل و هزینه های ارسال بار از هند به ایران و اقصی نقاط جهان بصورت هوایی و دریایی، صفحه حمل بار ازهند را مشاهده نمایید.
 
 

شرکت معتبر برای حمل هوایی، زمینی و دریایی بار از اروپا به ایران

بازرگانان ایرانی میتوانند کالاهای تجاری خود را بصورت هوایی و دریایی و زمینی از اروپا به ایران ارسال نمایند. شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت حمل بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی حمل بار وارداتی و صادراتی بصورت هوایی ، زمینی و دریایی در سطح بین المللی ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل واردات هوایی و دریایی بار از اروپا به ایران، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی های متعدد در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند کالای شما را از مبدا شهرهای مختلف اتحادیه اروپا، به بسیاری از کشورهای مختلف دنیا از جمله: هند، امارات، کویت، دبی، ترکیه ، قطر ، هلند ، یونان ، ایتالیا ، آلمان ، ایران و ... حمل نماید.






ارسال خرده بار و کالا از تمام شهرهای اروپا به تمام شهرهای ایران

آریان آسمان قادر است کالاهای شما را، اعم از خرده بار و نمونه های تجاری و ... ، از تمامی شهرهای اروپا تحویل گرفته ، بسته بندی استاندارد نموده ، و بصورت هوایی یا دریایی ، به تمام گمرکات در ایران ارسال نموده و مراحل ترخیص کالا را نیز ، برای شما به انجام برساند. کلیه ی کالاهای تجاری، توسط شرکتهای هوایی بین المللی ، و یا شرکتهای کشتی رانی بین المللی و تحت بیمه نامه های معتبر بارنامه شده و به گمرکات ایران ارسال میشود. کالاهای شما ، از کشورهای اروپایی نظیر انگلستان، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و... ، به گمرکات بین المللی ایران ارسال شده و سپس به گمرکات شهرهای داخلی کشور از جمله تهران ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، کاشان و ... ترانزیت میشوند.



ارسال هوایی کالاهای خطرناک از تمام کشورهای اروپا به ایران

شركت بازرگاني و خدمات بار هوايي آريان آسمان ماردين، امكان حمل كليه كالاهاي خطرناك را از مبدا اروپا به ايران با مناسب ترين هزينه و شرايط دارا ميباشد. همانطور كه اطلاع داريد حمل هوایی كالاهاي خطرناك بسيار پيچيده است و تابع قوانين ياتا و ايرلاين ها و گاهاً قوانين صادارتي كشور مبدا خواهد شد. از اين رو حمل اين گونه كالاها با پيچيدگي خاصي روبه رو خواهد شد. كليه مشتريان ميتوانند براي استفاده از اين سرويس ضمن تماس با كارشناسان آريان آسمان، اطلاعات محموله خود را اعم از MSDS مرسوله به كارشناس خود اعلام نمايند تا هماهنگي هاي لازم جهت هندلينگ در مبدا و بسته بندي مناسب توسط كادر مجرب ما انجام گيرد.


تلفن شرکت حمل هوایی آریان آسمان ماردین جهت واردات کالا :


0912-8945007 021-51005200

برخی از خدمات شرکت آریان آسمان در واردات بار از اروپا

1 صدور اسناد صادراتی در مبدا (اروپا)

در صورت نیاز ، چنانچه شما موفق به اخذ جواز صادراتی در کشورهای اروپا نشده باشید، شرکت آریان آسمان میتواند جهت اخد مجوزهای صادراتی شما اعم از اسناد صادراتی و پکینگ لیست و اینوویس اقدامات لازم را انجام دهد. ما تمام راه را برای شما هموار میکنیم تا تجارت شما از اروپا، بسادگی صورت بگیرد.

2 خرید از اروپا تحویل در ایران

یکی از خدمات شرکت آریان آسمان به مشتریان خود ، خرید کالای مورد نظر از اروپا، و ارسال آن به هرنقطه از ایران میباشد. ما کالای مورد نظر شما را از هر شرکتی در اروپا که مورد نظر شماست خریداری نموده ، سپس آنرا برای شما در هر شهری در ایران ارسال نموده ، و تحویل شما میدهیم.

3 ارسال کالاهای برندهای معتبر از اروپا

چنانچه نیاز به خرید کالای برند خاصی در اروپا هستید ، ما کالاهای مورد نظر شما را از برندهای معتبر جهانی در اروپا خریداری نموده ، و آنرا در هرنقطه از ایران ، تحویل شما مینماییم.

4 انجام تشریفات صادرات در شهرهای مختلف اروپا

در صورت نیاز ، آریان آسمان قادر است کلیه ی تشریفات صادرات از اروپا را در تمام شهرهای کشورهای اروپایی برای شما انجام دهد. اخذ مجوزهای صادراتی و تهیه ی پکینگ لیست و فاکتور خرید از شرکتها ، پذیرش و صدور بارنامه جهت ارسال هوایی و یا دریایی بار و ترخیص کالا در گمرکات ایران و تحویل در شرکت شما ، همه از خدمات این شرکت میباشد.

5 تحویل کالا در اقصی نقاط اروپا

ما میتوانیم کالا و محموله ی شما را برای ارسال و صادرات از اروپا به دیگر کشورها همچون ایران ، از تمام شهرهای اروپا از شما تحویل گرفته و یکجا به مقصد مورد نظر شما صادر و ارسال نماییم. کلیه ی امور حمل کالا از اروپا به ایران یا سایر نقاط جهان ، بر عهده ی این شرکت میباشد.

6 شبکه ی روزانه تحویل کالا در شهرهای مختلف اروپا

آریان آسمان ، با شبکه ی روزانه تحویل کالا در شهرهای مختلف اروپا، میتواند کلیه ی محموله های شما را از نقاط مختلف اروپا، بصورت روزانه تحویل گرفته و جمع آوری نموده ؛ و سپس به ایران و یا هرنقطه در آسیا و اروپا حمل نماید.

7 تحویل کالا در مبادی مختلف در اروپا و انجام هم باری و یکپارچه سازی در مبدا

یکی از خدمات ما ، تحویل کالا در مبادی مختلف در اروپا، و سپس انجام هم باری و یکپارچه سازی کالاهای متعدد شما در شهری خاص از اروپا میباشد. سپس کالاهای شما بسته بندی شده و طبق درخواست شما یا پالت بندی میشود و بصورت هوایی به ایران و سایر نقاط جهان ارسال میشود ؛ و یا با پذیرش کانتینرهای بزرگ و یا کوچک ، بصورت دریایی با کشتی بسمت مقصد شما حمل میشود.

8 ارسال کالا از اروپا به اقصی نقاط دنیا

ارسال کالا از اروپا به اقصی نقاط دنیا بصورت هوایی ، دریایی و زمینی ، از جمله خدمات لجستیکی شرکت آریان آسمان میباشد. حمل کالا از اروپا به کلیه ی کشورهای آسیایی و اروپایی و حتی آمریکا و کانادا و... از خدمات ماست. کشورهایی نظیر ایران ، ژاپن ، مالزی ، سنگاپور ، کره جنوبی ، تایوان، اماران متحده عربی (دبی و شارجه) ، قطر، عمان، بحرین، عربستان سعودی، کویت، ترکیه، آلمان، اسپانیا، فرانسه، هلند، سوئد ، فنلاند و نروژ، انگلستان، آمریکا، کانادا، مکزیک و دیگر کشورها ...



حمل هوایی بار از اروپا به ایران

بهترین مزیت حمل هوایی بار از اروپا به سمت ایران ، در سرعت انتقال بار میباشد. در زمانی که وزن یا حجم بار شما محدود باشد ، شما میتوانید برای تسریع در امر ارسال محموله ی خود از اروپا به ایران ، از طریق باربری هوایی اقدام نمایید. شرکت آریان آسمان ، میتواند ترتیبی اتخاذ نماید تا محموله ی شما توسط بهترین شرکتهای هوایی بارنامه شده ، و در کوتاهترین زمان ممکن ، با بهترین قیمت به گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهران ارسال شود. تمامی مراحل ترخیص بار هم در همین گمرک توسط متخصصین و ترخیص کاران شرکت آریان آسمان انجام میگیرد.



استعلام قیمت و هزینه حمل بار هوایی از اروپا

برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار هوایی از اروپا به ایران و سایر نقاط جهان ، میبایست به چند نکته توجه داشته باشید ، و آنها را لحاظ نمایید. با در نظر گرفتن این موارد ، بر روی دکمه ی فرم استعلام قیمت حمل هوایی کلیک نموده ، و فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما ، با محاسبه ی نرخ حمل هوایی کالا برای محموله ی شما ، هزینه ها و قیمت حمل هوایی بار شما را به شما اعلام نمایند.

  • نوع محموله و کالای شما
  • وزن کل محموله ی شما
  • حجم کل محموله ی شما
  • شهر مبدا و مقصد
  • اینکوترمز

با توجه به عناوین بالا ، اینک روی دکمه ی زیر کلیک نموده و فرم استعلام قیمت حمل با هواپیما را پر نمایید تا کارشناسان ما قیمت نهایی را بشما اعلام نمایند:

استعلام قیمت حمل بار هوایی از اروپا به ایران
 
 
1 شرایط حمل هوایی بار از اروپا

برای حمل هوایی کالا از اروپا به ایران ، محموله ی شما میبایست طبق استانداردهای حمل هوایی ، بسته بندی مخصوص حمل هوایی شود. جای هیچ نگرانی نیست. شرکت آریان آسمان کلیه ی اقدامات بسته بندی و یا پالت بندی کالای شما را برای حمل هوایی به عهده میگیرد. مراحل گمرکی در فرودگاه مبدا در اروپا، و صدور بارنامه هوایی توسط بهترین و معتبرترین خطوط هوایی انجام میپذیرد.

2حمل هوایی کالاهای خطرناک از اروپا

شرکت آریان آسمان میتواند شرایطی را برای شما مهیا کند تا بتوانید کالاهایی را که در کلاسهای کالاهای خطرناک میباشند ، بصورت هوایی از اروپا به ایران ارسال نمایید. این شرکت ، محموله های شما را که در کلاسهای نه گانه ی کالای خطرناک IATA دسته بندی شده اند ، با بسته بندی های UN بصورت هوایی به ایران و سایر کشورها ارسال مینماید.

 

2 سوال برای مقاله " واردات بار از اروپا به ایران "

  1. صادق گفت:

    سلام، وقت بخیر
    بنده مقیم آلمان هستم و به ایران در رفت و امد هستم،میخواستم بدونم در زمینه بار مسافری میتونیم باهم همکاری داشته باشیم، در حال حاضر کار بنده همینه که بار افراد مقیم المان رو به ایران و بلعکس انجام میدم، و میتونم هر دفعه حدود ۸۰ کیلو بار حمل کنم، و سریع از طریق هوایی تحویل بدم

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. همکارانم در واحد فروش بار با شما تماس میگیرند.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This