ارسال لوازم منزل به آمریکا
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

parallax background

ارسال بار به آمریکا با بهترین قیمت | فریت بار به آمریکا

ارسال بار مسافری و لوازم منزل دانشجویان و مهاجرین به آمریکا

سالانه بسیاری از هموطنان ما به کشور بزرگ آمریکا مهاجرت میکنند که این نشان دهنده اهمیت این کشور و مسائل مختلف مربوط به مهاجرت مسافران به این کشور است. اغلب مسافران این کشور را دانشجویان و مهاجران تشکیل میدهند . مراکز مهم علمی و همچنین مراکز مهم تجاری و اقتصادی ، همواره سیل عظیمی از مهاجرت را بسوی این سرزمین پهناور میکشاند. یکی از مهمترین مسایل مربوط به مهاجرت به امریکا اینست که هم دانشجویان و هم مهاجران ایرانی بطور معمول نیاز به این دارند تا لوازم شخصی مسافری خود و خانواده شان را و یا بعضا لوازم منزل را هم به کشور مقصد خود ارسال کنند.

از آنجا که ارسال چنین حجم و وزنی از بار اضافی بر چمدان همراه مسافری ، با هزینه های ارسال اضافه بار مسافری بسیار سنگین و هزینه بر است ، لذا مسافران عزیز میبایست برای ارسال وسایل منزل و نیز برای ارسال بار مسافری خود به آمریکا از طریق فریت بار اقدام کنند.

فریت بار اصطلاحا به ارسال بار غیر همراه میگویند. بدین صورت که مسافران با رجوع به دفاتر معتبر آژانسهای حمل بار در شهرهای مختلف و یا دفاتر معتبر آژانسهای بار در فرودگاه امام خمینی (ره) اقدام به ارسال بار خود پیش از مسافرت خود میکنند.


شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت باربری هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به آمریکا، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی‌های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در منزل شما در هریک از شهرهای ایالات متحده آمریکا، تحویل شما نماید.


ارسال خرده بار و هدیه به شهرهای مختلف آمریکا با کمترین قیمت

شاید قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در آمریکا بسته‌ای را به شکل هدیه ، گیفت و یا سوغات ارسال نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در آمریکا ارسال نماید. ارسال خرده بار شما به شهرهایی نظیر نیویورک، لس آنجلس و واشنگتن با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.


خدماتی که آریان آسمان در ارسال بار به آمریکا به شما ارائه میدهد:

ارسال بار مسافری به آمریکا – ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به آمریکا – ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به آمریکا – ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به امریکا– ارسال و صادرات صنایع دستی به امریکا– ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به آمریکا –ارسال تابلوی نقاشی به آمریکا - ارسال و صادرات قارچ به آمریکا – ارسال و صادرات زعفران به آمریکا – ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به آمریکا - ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به آمریکا – ارسال بارهای نمایشگاهی به امریکا– ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به امریکا- قیمت مناسب جهت فریت بار - هزینه پایین ارسال بار به آمریکا و...


برای آگاهی از شرایط و هزینه‌های فریت بار به کانادا، صفحه فریت بار به کانادا را مشاهده نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • آریان آسمان
    شما می توانید درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر بصورت مستقیم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق صفحه " تماس با ما " با همكاران ما در تماس باشید.


    تلفن دفتر فرودگاه (تماس جهت فریت و صادرات بار) :
  •  021-51005200

  •  0912-8945007

  • info@ariansky.com


  • آدرس: فرودگاه امام خمینی (ره) - ترمینال بار- جنب حوزه 2 انبارهای عمومی - پلاک 44



مراحل ارسال بار به آمریکا

مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند.شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم مزنل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای آمریکا ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای آمریکا مانند نیویورک ، واشینگتن، شیکاگو ، آتلانتا ، تگزاس ، سانفرانسیسکو، بوستون ، لس آنجلس ، پورتلند ، میامی ، سیاتل و دیگر شهرها آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در حدود 40 دلار ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر آریان آسمان تماس بگیرید.

1- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

کادر مجرب آریان آسمان در محل سکونت شما حاضر میشود و تمام لوازم منزل ، وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. چرا که عدم رعایت استانداردهای جهانی ممکن است باعث شود ترخیص بار شما در مقصد ( گمرک کشور آمریکا) با مشکل مواجه شده و گاها بار با هزینه ی گزاف مرجوع شود. لذا بسته بندی درست بار شما امر مهمی است.


2- انجام تشریفات گمرکی

درترمینال بار یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط کادر تخصصی آریان آسمان برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به امریکا ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک ، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی انجام میشود. برای ارسال لوازم منزل مدارکی لازم است:


مدارک لازم برای ارسال بار به آمریکا :

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر


نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.


3- صدور بارنامه و ارسال بار

سپس بار شما توسط دفتر آریان آسمان با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما بارنامه شده و به مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار ، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را رهگیری کنید تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه مقصد برای ترخیص آن اقدام کنید.


4- ترخیص و دریافت بار در گمرک فرودگاه های ایالات متحده آمریکا

اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما میبایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود. گمرک مدارک بار شما را کاملا چک میکند و مدارک شما میبایست بی نقص باشد. نام و نام خانوادگی شما میبایست کاملا مطابق با مدارک شناسایی شما درج شده باشد.

سپس محموله ی ارسالی شما توسط کارشناس اداره کشاورزی گمرک آمریکا بازرسی میشود. هدف از این بازرسی ، چک کردن سلامت بار شما از هرگونه میکروب و قارچ و حشرات موذی میباشد. چنانچه بار شما در بسته های چوبی بسته بندی شده اند میبایست مدارک مربوط به سم پاشی و ضد عفونی آنها در مبدا را همراه مدارک بار ارسال کرده باشید. چون بسته بندی های چوبی برای بارهایی مانند پیانو و لوازم شکستنی و... برای ارسال به بسیاری از کشورها نیاز به سمپاشی دارند.

در مرحله ی آخر بسته های شما توسط دستگاه X-Rey بازرسی میشوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر .

آیا ارسال مواد غذایی به آمریکا مجاز است و مشکلی در گمرک آمریکا ایجاد نمیکند؟

معمولا در گمرکات کشورهای مختلف مخصوصا کشورهایی مانند آمریکا، مواد غذایی حتی به میزان اندک در محموله ی مسافر، از حساسیت بالایی برخوردار میباشد. یعنی ممکن است در بازرسی گمرک ، مواد غذایی از لابلای بار شما جدا شده و دور ریخته شود. لذا پیشنهاد ما بشما اینست که چنانچه از ارسال مواد غذایی ناگزیرید ، آنها را در بسته بندی هایی در جعبه ای جداگانه قرار دهید تا اگر هم به مشکلی برخورد فقط آن جعبه باز شود و دیگر محموله های شما آسیبی نبیند .

آیا ارسال فرش به آمریکا آزاد است؟

به تازگی فرش هم در گمرک آمریکا از حساسیت زیادی برخوردار شده و گمرک آمریکا از ورود فرش از ایران ممانعت میکند. در حال حاضر هواپیمایی امارات این قانون را انجام میدهد و آنرا حمل نمیکند. ولی بزودی بقیه ایرلاینها هم مجبورند این قانون را پذیرفته و به مقصد آمریکا، بار فرش پذیرش نکنند.



هزینه ارسال بار و تعرفه فریت بار به آمریکا

تعرفه فریت کالا به ایالات متحده هم مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه میشود. عواملی که بر قیمت ارسال بار به آمریکا تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به آمریکا را دارند.

هزینه پست بار به هرکدام از شهرها متفاوت است اما این شرکت بشما اطمینان میدهد با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بارشما بشما ارائه میدهد تا با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت هوایی را با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار هوایی خود انتخاب کنید.



شما میتوانید برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار به شهرهای مختلف آمریکا ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید (02151005200) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور
1 مسافران خروجی تا چه میزان کالا را می توانند همراه خود به خارج از کشور ببرند؟
مسافران خروجی اعم از اینکه ایرانی باشند یا خارجی, می توانند علاوه بر وسایل سفر و لوازم شخصی, کالاهای ایرانی به هر میزان و کالای ایرانی تا سقف مقرر در آیین نامه مسافران ورودی را همراه ببرند. مشروط بر آنکه هر دو گروه کالا جنبه تجاری پیدا نکنند.
مسافران خروجی از قلمرو گمرکی به مقاصد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول مقررات این ماده نیستند و در صورتی که از طریق مناطق مذکور از کشور خارج شوند, موظفند کالای همراه خود را به گمرک اظهار نمایند.
2خروج خشکبار همراه مسافر تا چه میزان مجاز است؟
خروج انواع خشکبار به همراه مسافر به مقداری که جنبه تجاری نداشته باشد بلا مانع خواهد بود. حداکثر مقدار مجاز پسته برای خروج به ازای هر گذر نامه 10 کیلو گرم می باشد. این محدودیت شامل جهانگردانی که دارای گذرنامه خارجی می باشند, نمی شود.
3 خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر تا چه میزان مجاز است؟
خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر حداکثر تا میزان 150 گرم از انواع مصنوعات طلا مجاز خواهد بود.
چنانچه زیورآلات مورد بحث مزین به سنگ های گرانبها از قبیل الماس, زمرد و برلیان باشد نبایستی وزن منصوب به آنها از اجزاء قیراط (کمتر از یک قیراط) تجاوز نماید.
4 شرایط خروج آثار صوتی و آلات موسیقی چگونه است؟
ارسال کلیه آثار صوتی (اعم از CD و نوار) که دارای مجوز تکثیر از مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند به خارج از کشور و از کلیه مبادی خروجی, با رعایت کلیه مقررات و ضوابط گمرکی به هر میزان مجاز می باشد.
5 مقررات خروج فرش و گلیم دستباف از کشور چگونه است؟
1) خروج فرش دستباف به همراه مسافر تا سقف 20 متر مربع مجاز بوده و محدودیتی از نظر تعداد قطعات فرش همراه مسافر در سقف متراژ یاد شده وجود ندارد. بدیهی است خروج فرش های نفیس که دارای ارزش های تاریخی و میراث فرهنگی هستند, ممنوع است.
2) خروج فرش دستباف به همراه مسافر به کشور امارات متحده عربی و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس در سقف مندرج در بند (1) بلا مانع است.
تبصره- خروج فرش دستباف همراه مسافر به مقصد کشورهای زیارتی عراق, سوریه و عربستان سعودی به منظور جلوگیری از مشکلات و تبعات بعدی کماکان ممنوع است.
3) خروج فرش همراه مسافر علاوه بر مرزهای هوایی از مرزهای زمینی و دریایی نیز مجاز می باشد.
6شرایط ورود و صدور حیوانات و پرندگان اهلی چگونه است؟
ورود حیوانات و پرندگان اهلی منوط به ارائه گواهی بهداشت از کشور مبدا و تایید سازمان دامپزشکی کشورمان می باشد ولیکن در صورتی که به صورت تجاری باشد پس از ثبت سفارش در وزارت صنعت, معدن و تجارت و پرداخت حقوق ورودی امکان پذیر است و صدور آنها نیز منوط به ارائه گواهی بهداشت از سازمان دامپزشکی کشورمان خواهد بود.
اقلام دامی یا نباتی و گونه های جانوری برای حفظ ذخایر ژنتیکی یا حفاظت محیط زسیت طبق فهرست اعلامی از سوی سازمان های مربوطه, قابلیت صدور قطعی ندارند.
7آیا میتوان برای خویشاوندان خود در آمریکا بار ارسال کرد؟
بله . کافیست با دفتر آریان آسمان تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای این کار راهنمایی کنند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام پروسه این کار را به شرکت ما بسپارید.
8چقدر طول میکشد بار به آمریکا برسد؟
با توجه به دو مسیره بودن مسیر تهران به آمریکا ، معمولا از دو تا شش روز زمان نیاز است .اگر ایام خاصی که باعث ترافیک در خدمات میشود نباشد معمولا ظرف 4 روز این کار انجام میوشد.
9کجا و در چه زمانی میتوان اقدام به ارسال بار خود کرد؟
از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح لغایت 2 بعد از ظهر در پایانه ی هوشمند بار واقع در فرودگاه امام خمینی . کلیه ی تشریفات گمرکی و بازرسی و بارنامه حدود 2 الی 3 ساعت بطول می انجامد.

شرایط و روش های مهاجرت به ایالات متحده آمریکا

مهاجرت به آمریکا از روش EB1:
در واقع مخصوص افرادی با ویژگی های فوق العاده و خاص می باشد . ورزشکارانی که در سطوح جهانی یا المپیک دارای مقام هستند. افرادی که از نظر دانش علمی در مجامع بین المللی شناخته شده اند و بطور کلی هر هنرمند، ورزشکار یا حتی تاجری که در سطح بین المللی شناخته شده باشد مشمول این روش خواهد شد.
مهاجرت به آمریکا از روش EB2:
این روش مهاجرت در واقع یک ویزای موقت دو ساله می باشد که قابل تمدید و همچنین تبدیل به ویزای دائم است. تحت شرایطی به افراد اجازه داده می شود تا وارد آمریکا شده و اقدام به سرمایه گذاری یا تاسیس یک بیزینس نماید و در صورت اثبات موفقیت آمیز بودن این بیزینس، ویزای فرد متقاضی دو سال دیگر تمدید می شود و حتی پس از مدتی میتواند واجد شرایط اقامت دائم گردد.
مهاجرت به آمریکا از روش EB3:
در این روش مهاجرتی که به روش نیروهای غیرمتخصص نیز مشهورست متقاضیان می توانند از طریق کار در مشاغلی که آمریکا در آنها کمبود نیرو دارد اقامت دائم خود و خانواده خود را بدست آورند.مهمترین شرط بدست آوردن این ویزا پیشنهاد کار ازطرف یک کارفرمای آمریکاییست.
مهاجرت به آمریکا از روش EB5:
این روش مهاجرت که به روش سرمایه گذاری نیز معروف است از روش های پرطرفدار مهاجرت به آمریکا محسوب می شود .برای دریافت این ویزا کافی است فرد متقاضی 1 میلیون دلار در آمریکا یا 500 هزار دلار در مناطق ویژه تجاری که در آنها نرخ بیکاری بالاست سرمایه گذاری نموده و ایجاد شغل نماید.
مهاجرت به آمریکا از روش ازدواج :
این روش همانطور که از نامش پیداست مخصوص افرادی است که قصد ازواج با یک شهروند امریکایی را دارند.
مهاجرت به آمریکا از روش پناهندگی :
این روش مخصوص افرادی است که از نظری مذهبی،سیاسی یا مواردی از این قبیل در کشور خود محاکمه شده اند و در صورت ادامه زندگی در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.
مهاجرت به امریکا از طریق تحصیل:
این روش مهاجرتی نیز برای افرادی است که قصد تحصیل در دانشگاه ، کالج زبان یا مدارس خصوصی آمریکا را دارند.
دریافت گرین کارت آمریکا از طریق لاتاری:
هر ساله دولت آمریکا به بیش از 50هزار نفر از متقاضیان سرتاسر جهان گرین کارت اعطا می‌کند.در این روش افراد در وب سایت مربوطه ثبت نام کرده بین افراد پذیرفته شده قرعه کشی انجام می شود و در نهایت به برندگان، اقامت دائم و گرین کارت داده می شود.

ارسال حیوان خانگی (حیوان زنده) به آمریکا

بسیاری از مهاجران به کشور آمریکا، قصد دارند تا حیوان خانگی خود (مانند سگ ، گربه ، پرنده ، خرگوش و ...) را هم با خود به این کشور بفرستند. گاهی هم نیاز است که حیوان زنده ای را برای شخصی که از پیش در امریکا اقامت دارد بفرستیم. رابطه ی عاطفی زیادی که معمولا بین صاحبان این حیوانات خانگی با آنها برقرار است باعث میشود که نگرانی های زیادی از بابت حمل درست و ارسال حیوان زنده ی خود به کشور دوری مانند آمریکا داشته باشند که البته این نگرانی بجاست.

کارشناسان ما در آریان آسمان این نوید را بشما میدهند که با رعایت تمام استانداردهای جهانی در حمل حیوان خانگی شما ، بهترین شرایط را برای ارسال سگ یا گربه ی خانگی شما به کشور مقصدتان در نظر میگیرند.
برای آگاهی بیشتر در مورد نحوه ی ارسال حیوان زنده، و مدارک مورد نیاز آن ، صفحه ی راهنمای ارسال حیوان زنده با هواپیما را مطالعه نمایید و یا مستقیما با کارشناسان ما در دفتر آریان آسمان تماس بگیرید.


ارسال جنازه متوفی با تابوت به آمریکا | حمل متوفی از آمریکا به ایران

امیدواریم هیچگاه چنین سرویسی را از ما نخواهید ؛ اما چنانچه نیازمند حمل و ارسال جنازه متوفای خود با تابوت به ایالات متحده آمریکا باشید ، و یا اینکه خواستار این باشید که تابوت متوفای خود را از ایالات متحده به ایران با هواپیما بفرستید ، آریان آسمان بهترین و معتبر ترین آژانس حمل هوایی است که میتواند شما را در این امر یاری دهد. این شرکت میتواند برای کلیه ی مراحل ارسال تابوت از ایران به امریکا، و یا ارسال تابوت و جنازه از آمریکا به ایران بشما مشاوره ی رایگان داده و این امر را برای شما به نحو احسن و در کوتاهترین زمان انجام دهد.

کارشناسان ما شما را یاری میدهند تا امور ارسال تابوت از ایران به امریکا ، و نیز حمل تابوت و جنازه از آمریکا به ایران را با انجام تشریفات کامل گمرکی و ترخیص آن ، و همچنین امور گذرنامه و پزشکی قانونی را در کمترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام دهید.

هزینه حمل جنازه و تابوت با هواپیما به آمریکا را میتوانید در تماس با دفتر این شرکت جویا شوید . ما در تمام مراحل و تشریفات انجام کار در کنار شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر راهنمای حمل هوایی جنازه را مطالعه نمایید .

ارسال بار هوایی به نیویورک | لوازم شخصی و وسایل منزل

ایالت نیویورک آمریکا یکی از مهاجرپذیرترین ایالات این کشور است. در نیویورک مردم به ۸۰۰ زبان صحبت می‌کنند و این شهر بیشترین تنوع زبانی را در میان شهرهای جهان دارد. جالب است بدانید که در نیویورک ۱۵ برابر بیشتر از قطب جنوب برف می‌بارد !

نیویورک پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا و قلب اقتصادی این کشور به حساب می‌آید. در سرشماری سال 2007، کلان‌شهر نیویورک و حومه آن حدود 20 میلیون نفر جمعیت داشته است. این شهر در دهانه رودخانه هوستون به روی اقیانوس اطلس قرار دارد و دارای 5 منطقه است که ایالت نیویورک را تشکیل می‌دهند. این حجم از مهاجرت و گردشگری به این شهر ایالات متحده باعث میشود حمل هوایی بار مسافری و لوازم منزل به این شهر از اهمیت بالایی برخوردار باشد . چنانکه سالانه حجم وسیعی از لوازم شخصی و وسایل منزل توسط مسافران و مهاجران به این شهر بصورت حمل هوایی فرستاده میشود.

ارسال لوازم منزل ، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به نیویورک ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. حمل بار هوایی به نیویورک با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست.

ارسال بارهوایی به لس آنجلس | لوازم شخصی و وسایل منزل

لس آنجلس یک شهر ساحلی خیلی بزرگ واقع در ایالت کالیفرنیا و بزرگ ترین جامعه در کالیفرنیا است. ساکنان لس آنجلس ، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان لس آنجلس سفید پوست یا آسیایی هستند بوده و اغلب به زبان انگلیسی صحبت میکنند. ۳۷٫۸۵% ساکنان این شهر را مهاجران تشکیل میدهند.

جاذبه های گردشگری و صنعتی بسیار متنوعی در این شهر وجود دارد و همین جاذبه های بسیار باعث میشود حمل هوایی بار مسافری و لوازم منزل به لوس آنجلس از اهمیت بسزایی برخوردار شود . چنانکه سالانه حجم وسیعی از چمدانهای مسافری و بسته های کوچک و بزرگ لوازم منزل، توسط مسافران گردشگر ، دانشجویان و مهاجران به این شهر بصورت حمل هوایی، باهواپیما فرستاده میشود.

ارسال وسایل منزل ، ارسال اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه به لس آنجلس ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر بزرگ و دوست داشتنی آمریکاست. حمل بار هوایی به لس آنجلس با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های آریان آسمانست.

ارسال بارهوایی به واشنگتن | لوازم شخصی و وسایل منزل

واشنگتن D.C مکان جالبی است. به عنوان پایتخت ایالات متحده و حضور مردم مختلفی از سراسر جهان ، تنوع زیادی در این شهر موج می‌زند. در حالی که اعضای کنگره‌ی آمریکا و همراهانشان پول زیادی در این شهرخرج می‌کنند، بیشتر این شهر در فقر زیادی بسر میبرند. با این وجود جمعیت متنوع دانشجویی، این شهر را سرزنده نگه می‌دارد. توریست‌های زیادی از تمام دنیا برای بازدید‌ از موزه‌ها و مکان‌های تاریخی روانه‌ی این شهر می‌شوند.

جمعیت دانشجویی و توریستی بسیار باعث میشود حمل هوایی بار مسافری و لوازم منزل به واشنگتن از اهمیت بسزایی برخوردار شود . در طول سال حجم وسیعی از جامه دان های مسافری و بسته های لوازم منزل، توسط مسافران گردشگر ، دانشجویان و مهاجران به این شهر بصورت حمل هوایی، باهواپیما فرستاده میشود.

ارسال لوازم منزل ، ارسال اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه به واشنگتن ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر بزرگ آمریکاست. حمل بار هوایی به واشنگتن با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های آریان آسمانست.

لیست فرودگاه های آمریکا به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از ایران به آمریکا بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم ایالات متحده آمریکا به همراه شرکتهای هوایی که به این فرودگاهها پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از ایران و از فرودگاه امام خمینی تهران ، به شهر مورد نظر شما در آمریکا ، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، استعلام بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید.

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
LAX لس آنجلس Qatar Airways,Emirates Airlines
IAD واشینگتن دی سی Qatar Airways,Emirates Airlines

اطلاعات گمرک های آمریکا جهت ترخیص بار فریت

در این قسمت اطلاعات کاملی از گمرکات آمریکا برای مسافران ، مهاجران و دانشجویانی که قصد ارسال بار مسافری و تجاری به کشور آمریکا را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای ترخیص بار خود در فرودگاههای مختلف آمریکا ، اقدام نمایند.

1 اطلاعات تماس گمرک های آمریکا
  • LAX:+1-310-215-2618
  • IAD:+1-360-945-2314
2روزها و ساعات کاری گمرک آمریکا برای ترخیص و تحویل بار فریت:

: لس انجلس دوشنبه الی جمعه 8.00 الی 16.30
واشینگتن دی.سی 24 ساعت

*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

3اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در گمرک آمریکا :

لیست اقلام(Packing list)
فاکتور کالا (Invoice)
اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

4مدارک مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در گمرک های آمریکا :
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور(Import license)
  • گواهی مبدا(در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
5رویه ترخیص و تحویل کالا در گمرکات آمریکا :

گیرنده کالا ، با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز ذکر شده ، و داشتن استعلام قبلی از گمرک مقصد (بابت قوانین ، نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا) و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلامی از طرف گمرکات مقصد، یا نماینده مربوطه ، امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.
جهت ترخیص هدیه ، نمونه کالا و کالای مسافری، ارزش گمرکی طبق فاکتور باید پرداخت گردد.

6 تعطیلات رسمی آمریکا
تاریخ تعطیلی ایالات و استانهای تعطیل
01 & 15 Jan
19 Feb
28 May
04 Jul
03 Sep
08 Oct
12 Nov
22 Nov
25 Dec
7هزینه انبارداری طبق کتاب قوانین حمل اخرین نسخه 2018(کالای معمولی)
لطفا جهت اطلاع از هزینه های انبارداری با گمرک مقصد تماس حاصل نمایید.
تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200


46 سوال برای مقاله " ارسال بار به آمریکا با بهترین قیمت | فریت بار به آمریکا "

  1. رضا زاهد گفت:

    سلام برای تاییدیه ترخیص با فرودگاه واشنگتن تماس گرفتم گفتن ما چیزی به اسم تاییدیه نداریم بار اگر مشکل نداشتع باشه ترخیص میشه.مشکلی نیست بار رو بیاریم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت عالی بخیر ؛
      به دلیل عدم مراودات با امریکا لطفا قبل از ارسال کالا به گمرکات مقصد امریکا لیست اقلام ارسالی را تهیه و با گمرکات مقصد چک و تاییدیه ترخیص را از طریق ایمیل (مکتوب) دریافت نمایید . در صورت عدم تحویل کالا به گیرنده، این شرکت
      هیچگونه مسئولیتی در قبال هزینه های انبارداری ،مرجوع و یا حتی معدوم کردن کالا را به عهده نمیگیرد. برای انجام تشریفات ارسال با شماره 09105949010 تماس بگیرید.
      چنانچه نیاز به ترخیص از سوی شرکت در گمرک فرودگاه واشنگتن را دارید ، میبایست با دفتر مرکزی ما به شماره 02188915227 و یا با همراه : 09126030131 تماس بگیرید تا ترتیب این کار داده شود. برای این کار میبایست وجهی را در ایران بابت ترخیص در آمریکا نزد شرکت به امانت بگذارید. این مبلغ بعد از ترخیص کالای شما ، به شما عودت داده میشود.

      1. ضیآ میرزاد گفت:

        سلام اتباع افغانستان هستم میخواهم برای فامیل فرش بفرستم لطفآ رهنمای ام نماید هزینه ارسال و زمان دریافت کالا در ایالت کالیفرنیا ممنون

        1. admin گفت:

          سلام. برای ارسال فرش به آمریکا همکارانم با شما تماس میگیرند.

        2. بهاره گفت:

          سلام . میخواهم یک گوشی به کشور غنا ارسال کنم آیا امکانش هست ؟

          1. admin گفت:

            سلام. با دفتر فروش ما تماس بگیرید.

  2. محمد یاری گفت:

    آیا امکان ارسال وسایل شخصی منزل با کانتینر از طریق دریا به دالاس امریکا وجد دارد

    1. admin گفت:

      سلام. بله شرایط حمل دریایی به آمریکا هم وجود دارد. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و شرایط و قیمت های حمل هوایی و دریایی به آمریکا را به حضورتان میرسانند

    2. داودی گفت:

      سلام برای ارسال یک دست مبل و میز ناهار خوری به چه طریق میتونم اقدام کنم و قیمت بگیرم به شهر لس انجلست

      1. admin گفت:

        سلام. برای قیمت ارسال بار به لس‌آنجلس آمریکا همکارانم با شما تماس میگیرند.

        1. اعتباری گفت:

          سلام وقت بخیر مخواستم به تگزاس چند کیلو آجیل درجه 1بفرستم البته در این آجیل بذر روغنی وجود ندارد.موردی ندارد؟؟

          1. admin گفت:

            سلام. از لحاظ ارسال برای ما مشکلی نیست. اما آمریکا مواد غذایی را ترخیص نمیکند.

    3. علیرضا گفت:

      برای ارسال دارو به آمریکا برای پدرم. آیا امکان دارد؟

      1. admin گفت:

        برای ارسال کالاهایی از قبیل دارو به آمریکا بصورت فریت بار ، همکارانم با شما هماهنگ میکنند.

  3. ضد صهیونیست گفت:

    امکان ارسال آب زمزم و کتاب از ایران به شهر سن خوزه از مسیر زمینی یا دریایی وجود دارد یا خیر ؟ حداکثر چند روز طول می کشد به مقصد برسد ؟ هزینه آن بر مبنای پست ویژه و پست سفارشی چقدر می شود ؟ و نقش شرکت پست در این میان چیست ؟

    1. admin گفت:

      سلام. همکاران ما با شما در خصوص فریت بار به سن خوزه تماس میگیرند.

  4. مهرداد شیرزادی گفت:

    با درود
    بنده ۳ عدد تابلو. صنایع دستی گرفتم که وزن هر تابلو ۴۰ کیلوگرم میباشد
    میخواهم این ۳ تابلو را به ایرواین بفرستم
    لطفا راهنمایی نمایید

    1. admin گفت:

      درود خدمت شما جناب شیرزادی عزیز. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. با سپاس از حضور شما.

  5. شهرام گفت:

    سلام‌وقت بخیر ،سوال داشتم میشه جواب بدید،یک بسته ی پستی از شرکت اکسل پارسل از آمریکا فرستاده شده میخواستم ببینم این بسته ب گمرک تحویل داده میشه یا از طریق فرد همراه وارد ایران میشه؟

    1. admin گفت:

      سلام. چنانچه از طریق فریت مسافری ارسال شده تحویل گمرک فرودگاه مقصد میشود. چنانچه با پست ارسال شده به مقصد که منزل یا شرکت شماست تحویل داده میشود. و چنانچه مسافری آنرا به همراه آورده باشد ، نزد مسافر میباشد.

  6. کیوان خطیبی گفت:

    سلام و درود فراوان
    بنده قصد ارسال سوغات یزد شامل شیرینی یزدی، قطاب، باقلوا، پشمک، حاجی خلیفه ، حلواارده، لوز و دیگر محصولات یزدی را به امریکا لوس انجلس را دارم ، آیا امکان ارسال چنین وسایلی از طریق هوایی به امریکا وجود دارد ؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  7. احمد رضوانی گفت:

    سلام من مقداری نقره است میخوام بفرستم اوکراین باید چکار کنم

    1. admin گفت:

      سلام. امکان این کار میسر نیست. برای اطلاعات بیشتر با خود لاینی که قصد مسافرت با آن را دارید تماس بگیرید.

  8. اسمعیل گفت:

    با سلام
    بنده قصد دارم که یک چمدان وسایل دانشجویی شامل البسه و کفش و لپ تاپ را از آمریکا به ایران بفرستم، آیا این شرکت می تواند در این خصوص به بنده کمکی بنمایند.
    با سپاس

    1. admin گفت:

      سلام. بله قطعا. همکاران ما با شما تماس میگیرند.

  9. مرتضی گفت:

    سلام،وقت بخیر
    میخواستم بدونم هزینه حمل دو تا فرش به وزن مجموع 50 کیلو به نیویورک چقدر میشه
    خیلی ممنون

    1. admin گفت:

      سلام . همکارانم برای هزینه های ارسال بار به نیویورک آمریکا با شما تماس میگیرند.

    2. ALI گفت:

      سلام ببخشید من یه دوست دارم توی آمریکا میخوام براش هر ماه مثلا ۴۰۰ ال ۵۰۰ کیلو مواد غذایی مثل برنج و خرما چای و غیره بفرستم آیا میشه امکان داره و اینکه هزینش چقدره با تشکر

      1. admin گفت:

        سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  10. آرمان گفت:

    سلام وقت بخیر
    سوالی از حضورتون داشتم که آیا میتونم از ایران پرنده مثل قناری و کبوتر به آستین تگزاس بفرستم
    چقدر طول میکشه که در آستین تحویل بگیرم
    ممنون میشم اگر راهنمایی بکنید

    1. admin گفت:

      سلام. بله. همکارانم در مورد شرایط و هزینه ها با شما تماس میگیرند.

  11. شهین ذبیحی گفت:

    سلام میخواستم دلار برای فرزندم تو پنسیل وانیا آمریکا بفرستم

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. ارسال ارز بصورت هوایی غیر قانونی میباشد.

  12. سپیده نیوشا گفت:

    سلام میخواستم برای شهر بوستون در ایالت ماساچوست رب انار سفت و زعفران بفرستم آیا امکان داره و هزینه رو لطفا می فرمایید

    1. admin گفت:

      سلام. میزان و وزن بار شما خیلی در هزینه شما تاثیرگذار است. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  13. يلدا واعظي گفت:

    سلام ببخشید من قصد ارسال هدیه به همسرم در امریکا رو دارم امکانش هست؟ بسته حدود ٢٠٠-٣٠٠ گرمی هست

    1. admin گفت:

      سلام. برای وزنهای اینقدر پایین از پست استفاده نمایید.

  14. ز.س.شجاعی گفت:

    با سلام
    ایا امکان فرستادن یک چمدان لباس و کفش و خرت و پرت کلا حدود ۲۳ کیلو از پنسیلوانیا به ایران با این شرکت وجود داره؟ مراحل ، زمان و قیمتش رو لطفا برام توضیح بدین . ممنونم .

    1. admin گفت:

      سلام. برای ورود این اجناس به ایران لازم است که این وسایل، با لوازم منزل شما وارد ایران شود تا در گمرک امکان ترخیص وجود داشته باشد.

  15. nilufar گفت:

    ۲۵ کیلو بار میخوام بفرستم امریکا کالیفرنیا میشه راهنمایی کنید

    1. admin گفت:

      سلم. همکارانم در قسمت فریت بار با شما تماس میگیرند تا راهنمایی لازم به شما داده شود.

  16. اخوان گفت:

    سلام یک دست مبل ومیز و بوفه ‌چند کارتون ظروف چینی میخواستم بفرستم کالیفرنیا لطفا قیمت هر کیلو بار را بفرمایید چقد ر می‌شود

    1. admin گفت:

      سلام. در خصوص ارسال بار (مبلمان و لوازم منزل) به کالیفرنیا آمریکا ، همکارانم با شما تماس میگیرند تا راهنمایی لازم در خصوص مراحل و هزینه ها به شما داده شود.

  17. محبوبه گفت:

    سلام. من در شهر گرینزبورو ایالت کارولینای شمالی دانشجو هستم. قبل از رفتن قصد دارم حدود 20 کیلوگرم لباس ارسال کنم. هزینه از شیراز به گرینزبورو به ازای هر کیلو چقدر است؟

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم در خصوص فرت بار ( ارسال بار ) به ایالت کارولینای شمالی در آمریکا ، با شما تماس میگیرند. هزینه ها و شرایط به شما اعلام خواهد شد.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This