فریت بار مسافری : ارسال بار شخصی و لوازم منزل به خارج از کشور

 

فریت بار چیست و به چه معناست؟

فریت بار مسافری: بهترین راه برای جابجایی و ارسال لوازم شخصی و وسایل منزل مسافران به خارج از کشور، اعم از دانشجویان و مهاجران میباشد. در این روش بجای پرداخت هزینه‌های سنگین اضافه بار مسافری، و محدودیت‌های زیاد حمل بار همراه، شما میتوانید با پرداخت مبلغی به مراتب پایین‌تر (در حدود 30٪ مبلغ اضافه‌بار )، تمام لوازم شخصی و لوازم منزل خود را پیش از پروازتان، به مقصد خود فریت یا ارسال نمایید. فریت بار مسافری میتواند بصورت هوایی، دریایی و زمینی انجام شود و تمام تشریفات گمرکی میبایست پیش از سفر شما انجام گیرد.

 

 

با خدمات فریت بار مسافری شرکت آریان آسمان بیشتر آشنا شوید:



شرکت فریت بار "آریان آسمان" با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت حمل بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ،در تمامی مراحل فریت بار، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی‌های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی، میتواند لوازم شما را، چنانچه در وزن های بالا باشد و یا محموله ی تجاری محسوب شود، از شرکت شما تحویل گرفته و پس از بسته‌بندی تخصصی، آنرا در شرکت شما در کشور مقصد، تحویل شما نماید.

این خدمات Door To Door ( یا درب شرکت در مبدا تا درب شرکت در مقصد) در فریت بار تجاری یا صادرات بار، خیال شما را از بسیاری جهات آسوده میکند تا بدون دغدغه های حمل کالا تا باربری فرودگاه امام خمینی و تشریفات گمرکی آن، به مسایل سفر خود بپردازید. کافیست تا با ما تماس بگیرید؛ مشاورین ما در اولین وقت ممکن بصورت رایگان بار شما را در منزل کارشناسی کرده و سپس اطلاعات کاملی از شرایط و مراحل باربری هوایی کالای شما را به عرضتان میرسانند .


توجه داشته باشید که چنانچه مسافر باشید و یا بخواهید از امکان فریت بار مسافری استفاده نمایید، حتما میبایست مسافر یا نماینده قانونی وی در هنگام انجام تشریفات گمرکی در قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی، حضور داشته باشند.

 
تلفن شرکت فریت بار آریان آسمان در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200


برای استعلام قیمت فریت بار مسافری با ما تماس بگیرید
و یا از طریق سامانه نرخ آنلاین حمل بار هوایی آریان آسمان، هزینه فریت بار خود را استعلام کنید:

استعلام قیمت فریت بار


 

چگونه بار خود را به صورت فریت بار مسافری به خارج از کشور ارسال کنیم ؟


راهنمای فریت بار مسافری

فریت بار مسافری، شرایط و مراحل خاص خود را دارد ، که خوبست با آنها آشنا باشید. آنچه مسلم است ، دانشجویان و مهاجران به کشورهایی همچون استرالیا ، آمریکا ، کانادا ، انگلستان ، آلمان ، ترکیه ، سوئد، فنلاند، نروژ، سوییس، اتریش ، قبرس، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی نیاز مبرمی به این دارند که لوازم شخصی و وسایل منزل خود را هم ، به مقصد خود ارسال کنند. این یکی از مهمترین دغدغه های مسافرین به خارج از کشور است که لوازم شان سالم و با بهترین کیفیت و همچنین با قیمتی مناسب و پایین برای آنها ارسال شود.

در این قسمت قصد داریم تا شما را با اطلاعاتی که برای ارسال یا فریت بار مسافری خود به خارج از کشور دارید، بیشتر آشنا کنیم تا این کار را با آگاهی بیشتر و با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام دهید.


یافتن یک آژانس بین المللی حمل بار معتبر

اولین کاری که میبایست انجام دهید اینست که یک شرکت معتبر فریت بار پیدا کنید که مورد اطمینان و اعتماد باشد، تا با خیالی آسوده بتوانید لوازم خود را تحویل آن داده، تا وسایل منزل شما با بهترین قیمت و بهترین کیفیت ، سالم و در کمترین زمان در مقصد تحویل شما شود.

تیم مجرب آریان آسمان، با شبکه ی قوی صادرات و واردات و ارسال بار مسافری (فریت بار مسافری) خود در سرتاسر جهان ، با عضویت در اتحادیه ی جهانی یاتا ، یکی از معتبر ترین و معتمد ترین شرکتهاییست که در ایران میتوانید روی آن کاملا حساب کنید. بارنامه های این شرکت با بیمه نامه های هوایی ایرلاینهای معتبر دنیا تضمین شده میباشد.


پذیرش فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره) :

پذیرش بار در فریت بار فرودگاه امام خمینی از ساعت 8 صبح تا 1:30 روزهای شنبه الی چهارشنبه صورت می گیرد. شخص ارسال کننده می بایست به همراه بار و مدارک شناسایی (پاسپورت و بلیط و یا کارت بازرگانی برای آنانکه بار تجاری دارند ) به پذیرش پایانه هوشمند بار ایران ایر (ترمینال بار فرودگاه امام خمینی) مراجعه نماید.

اگر شما قبلا با دفتر شرکت آریان آسمان هماهنگ کرده باشید ، ما تمام مراحل بسته بندی و حمل بار تا فرودگاه ، و کلیه ی تشریفات گمرکی برای فریت بار شما را انجام میدهیم. تیم مجرب آریان آسمان در تمامی مراحل فریت بار، همراه و همیار شماست.

 
 
تلفن دفتر پذیرش بار فریت در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200


با ما تماس بگیرید



 
 

انواع خدمات آریان آسمان ، در "فریت بار مسافری" به خارج از کشور

  • فریت بار مسافری به تمام کشورهای جهان از جمله: کانادا، استرالیا، انگلستان، آلمان، ترکیه، سوئد، سوییس، آمریکا، اتریش، نروژ، فنلاند، قبرس، گرجستان، عراق، دبی ، تاجیکستان، چین، ژاپن، فرانسه، نروژ، کویت، قطر، قبرس، عمان و دیگر نقاط جهان؛
  • ارسال هوایی لوازم شخصی و کالای دانشجویی از قبیل کتاب ، جزوات، پوشاک و لباس شخصی ، و... برای دانشجویان خارج از کشور؛
  • پست هوایی هدیه و کادو بدون مسافر ، بصورت فریت به کلیه ی کشورهای خارجی در چهارچوب ضوابط گمرکی؛
  • ارسال هوایی مواد غذایی از قبیل برنج، کنسرو، غذاهای آماده با بسته بندی های تجاری،خشکبار، زعفران، خرما، سبزی خشک و منجمد، میوه و... به خارج از کشور
  • فریت هوایی کلیه ی لوازم منزل ، مبلمان ، کمد، تخت، پیانو ، لوازم برقی، سرویس های چوبی و کلیه ی وسایل منزل به خارج از کشور
  • صادرات بار شرکتهای تولیدی و تجاری، به تمام نقاط جهان، و اخذ مجوزهای قانونی و کلیه‌ی تشریفات گمرکی
  • ارسال هوایی کالاهای نمایشگاهی از قبیل: ارسال تابلوهای نقاشی و کلیه ی لوازم و تجهیزات نمایشگاهی و نمونه های تولیدی برای شرکت در گالری‌ها و نمایشگاه‌های خارجی ، با مطمئن‌ترین بسته‌بندی ؛
  • ارسال هوایی حیوانات زنده به خارج از کشور بصورت غیرهمراه ، درون قفس های ویژه با ایرلاین‌های معتبر دنیا
  • حمل هوایی جنازه متوفی ، بصورت مومیایی شده در تابوت ، و ارسال به خارج از کشور همراه با تشریفات کامل گمرکی و پزشکی قانونی
 
 

شرکت حمل هوایی آریان آسمان به چه کشورهایی فریت بار انجام میدهد؟


شرکت حمل بار هوایی آریان آسمان ، خدمات فریت بار هوایی و دریایی و زمینی خود را، با معتبرترین خطوط هوایی و دریایی و ترانزیتی بین المللی، به اقصی نقاط دنیا انجام میدهد. این شرکت با داشتن نمایندگی های گوناگون در کشورهای مختلف، قادر است بار شما را حتی به شهرهایی که فاقد فرودگاه بین المللی هستند بصورت ترانزیتی و ترکیبی ارسال نماید. خلاصه ای از کشورهایی که آریان آسمان به آنها فریت بار انجام میدهد بدین شرح میباشد:
فریت بار به فرانسه ، فریت بار به کانادا ، فریت بار به آمریکا ، فریت بار به استرالیا ، فریت بار به انگلستان ، فریت بار به آلمان ، فریت بار به ترکیه ، فریت بار به سوئد ، فریت بار به نروژ ، فریت بار به چین ، فریت بار به عراق ، فریت بار به ایرلند ، فریت بار به دانمارک ، فریت بار به فنلاند ، فریت بار به قبرس ، فریت بار به گرجستان ، فریت بار به مجارستان ، فریت بار به هنگ کنگ ، فریت بار به دبی ، فریت بار به کویت ، فریت بار به قطر ، و دیگر کشورهای جهان

 
 
 

مدارک مورد نیاز برای فریت بار چیست؟

برای انجام فریت بار چه بصورت مسافری و چه بصورت تجاری ، نیاز به اخذ مدارک معتبر بین المللی و مجوزهای گمرکی میباشد. مهم است این نکته را بدانید که برای فریت برخی از کالاها ، بجز مجوزهای گمرکی ، نیاز به مجوزهای داخلی و بین المللی از قبیل: مجوزهای آزمایشگاهی ، مجوزهای قرنطینه گیاهی برای ارسال خشکبار و میوه جات ، و قرنطینه ی حیوانی و مدارک واکسیناسیون برای فریت حیوان زنده و ... میباشد. شرکتهای حمل شما را ، به نسبت نوع کالایتان ، از مدارک مورد نیاز برای فریت بارتان آگاه میسازند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید صفحه ی مدارک فریت بار را مطالعه نمایید.

 
 

مراحل فریت بار

برای کسانیکه که برای اولین بار اقدام به فریت بار میکنند، دانستن مراحل فریت بار الزامیست. پس از تهیه‌ی مدارک و مجوزهای ارسال کالا که در پاراگراف بالا ذکر شد، نوبت به رزرو گرفتن از شرکتهای حمل و نقل بین المللی نظیر شرکتهای هواپیمایی و یا کشتیرانی میباشد. در دفاتر فروش بار این شرکتها ، شما با ارائه ی مجوزهای گمرکی و دیگر مدارک مورد نیاز برای ارسال بار خود ، درخواست ارسال کالای خود را میکنید. این شرکتها هم با صدور بارنامه ، اقدام به حمل و ارسال کالای شما میکنند. بار شما ( بصورت زمینی یا هوایی و یا دریایی ) ارسال میشود . آنگاه شما و یا نماینده ی شما در کشور مقصد ، بار شما را از گمرک آن کشور ترخیص مینمایند.

مراحل فریت بار را میتوان بدین صورت لیست کرد:

  • تماس با شرکت آریان آسمان جهت ثبت سفارش فریت بار
  • حضور کارشناسان شرکت در محل شما جهت بازدید و مشاوره
  • بسته بندی تخصصی بار شما مطابق استانداردهای حمل هوایی
  • حمل بار شما تا فرودگاه امام خمینی و یا بنادر جهت حمل خارجی
  • بازرسی توسط گمرک و اخد مجوزات لازم گمرکی جهت فریت بار
  • بازرسی بار توسط حراست فرودگاه امام خمینی
  • رزرو ، پذیرش و انبارداری کالا جهت ارسال به مقصد مورد نظر شما
  • ارسال بار توسط شرکت هوایی مورد نظر
  • ترخیص بار در فرودگاه مقصد

 
 

کالاهای مجاز برای ارسال بار فریت هوایی به خارج ازکشور


  • ارسال تمامی لوازم بزرگ و کوچک منزل و مبلمان و لوازم شخصی با رعایت بسته بندی مناسب
  • ارسال مواد خوراکی جامد و خشکبار ترجیحا" در بسته بندی های بهداشتی مجاز شرکتی
  • ارسال فرش ماشینی در متراژ استفاده شخصی
  • ارسال فرش دست بافت پس از اخذ مجوزهای لازم مجاز میباشد
  • ارسال اشیاء شخصی قدیمی در صورت اخذ مجوز از اداره میراث فرهنگی بلامانع می باشد
  • ارسال کتاب و جزوات شخصی
  • ارسال جهیزیه و سیسمونی نوزاد
  • ارسال لوازم خاص مانند پیانو و یا تجهیزات رستورانی و فروشگاهی

کالاهای مجاز برای فریت بار مسافری

 
 

کالاهای ممنوعه و غیر مجاز در فریت بار هوایی

مسافران می‌بایست بدانند که ارسال هوایی برخی از وسایل به دلیل اینكه برای ایمنی هواپیما خطر ایجاد می كند ممنوع می باشد . کالاهایی از قبیل: عطر ، ادكلن ، اسپری ، شامپو ، نرم كننده ها ، مواد آرایشی ، الكل ، شربت ، آبلیمو ، سركه ، ترشیجات ، باتری در داخل اسباب بازی ها و وسایل الکترونیکی ، کپسول های گاز ، فندک و کبریت و هرنوع مواد آتشزا و نیز مواد اسیدی و خورنده ، و لوازم خطرسازی از این قبیل .


از نگاه گمرک و پلیس فرودگاه هم خروج اشیاء عتیقه ، آثار هنری اصیل ، كتابهای خطی و چاپ سنگی ، قطعات خوشنویسی شده، اوراق مینیاتور و مصنوعات طلا و نقره، سنگهای قیمتی، ارز، ریال ایران، تابلوهای نقاشی اصل، قالی و قالیچه دستبافت عتیقه و هر نوع اشیای تاریخی و میراث فرهنگی ممنوع است. همچنین خروج اسلحه و مهمات و تجهیزات نظامی از كشور ممنوع است . خروج هر نوع فیلم ، نوار ، سی دی و تابلوهای نقاشی هم فقط با مجوز وزارت ارشاد ارسال می گردد .

ممنوعیت در حمل حیوان زنده به برخی کشورها بصورت کارگو

برخی از کشورها در بازه‌های زمانی خاصی، قوانینی برای ممنوع بودن برخی اقلام وضع مینمایند. برای مثال در حال حاضر ارسال حیوان زنده بصورت کارگو (غیرهمراه) به کشورهای ترکیه، استرالیا و آمریکا ممنوع میباشد. برای ارسال حیوان زنده با ترکیه از طریق ارسال حیوان زنده بصورت همراه استفاده نمایید.


بارهای ممنوع در فریت بار هوایی

 
 

چگونه میتوان بار فریت را در کشور مقصد تحویل گرفت؟

پس از مطمئن شدن از رسیدن بار به مقصد، شخصی که نام او در قسمت گیرنده بارنامه درج شده است می تواند نسبت به دریافت بار ارسالی به گمرک فرودگاه مربوطه در کشور مقصد اقدام نماید. لازم به ذکر است که محموله ارسالی از طریق فرودگاه مبدا به فرودگاه مقصد ارسال می گردد. انبار داری در فرودگاه مقصد تا 48 ساعت به صورت رایگان انجام می شود و بعد از آن مشمول هزینه های انبار داری می گردد. این بدان معنیست که اگر تا دو روز بعد از رسیدن بارتان به مقصد ، به گمرک فرودگاه مقصد مراجعه کنید از پرداخت هزینه های انبارداری معاف هستید وگرنه میبایست برای هر روز هزینه ی انبار داری بپردازید.

 
 

بیمه ی بار فریت مسافری


بارهای فریت مسافری در تمامی مسیرهای هوایی ، به ازای هر کیلو گرم ، تا سقف 20 دلار از طرف شرکت های هواپیمایی عضو یاتا بیمه بوده و در صورت کافی نبودن سقف اعلام شده ، میبایست بیمه جداگانه متناسب با ارزش کالا خریداری گردد. لازم به یاد آوری است که پرداخت خسارت منوط به رعایت کامل استانداردهای لازم در بسته بندی کالا می باشد .
- نکته بسیار مهم: لطفا" هنگام تحویل کالا در گمرک مقصد ، نسبت به کنترل بسته بندی کالا و یا حتی محتویات داخلی بسته ها دقت نموده و در صورت بروز هرگونه مشکل ، نسبت به اعلام خسارت و تکمیل فرمهای مربوطه قبل از خروج کالا از گمرک فرودگاه مقصد ، اقدام نمایید.


آریان آسمان تنها و اولین شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی در ایرانست که عضو اتحادیه بین المللی یاتا بوده و با این اعتبار بار شما را تا مقصد بیمه میکند.

 
 

هزینه فریت بار مسافری | قیمت مناسب ارسال بار فریت


حمل کالاهای شخصی با بلیط مسافر ، محودیت وزنی دارد (حدود 25 کیلوگرم برای هرنفر) و بردن بیش از این میزان به داخل هواپیما به صورت مسافری ، مستلزم پرداخت هزینه ی اضافه بار سنگین و نامتعارف است (به ازای هر کیلو حدود 30 دلار !) . ولی شما میتوانید با فریت کردن لوازم شخصی خود، میزان نامحدوی از این وسایل را با پرداخت هزینه ای بمراتب کمتر و ارزان تر باخود حمل کنید.

عواملی که بر هزینه فریت بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ؛ حجم و وزن بار ؛ ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به خارج از کشور را دارند. تعهد ما ارائه ی بهترین قیمت با بالاترین استانداردهای جهانی یاتا برای فریت بار مسافری و حمل بار هوایی شماست.

برای آنکه با هزینه های فریت بار و مسائل مرتبط با آن و چگونگی مدیریت هزینه های فریت آشنا شوید ، حتما صفحه ی هزینه های فریت را در سایت ما مطالعه کنید:


هزینه فریت بار مسافری
 
 

هزینه های فرودگاهی ورودی و انبارداری برای کالای مسافری
در فرودگاه مقصد


در فرودگاه مقصد، برای بار مسافری شما که از ایران فریت شده است، هزینه ای جزیی برای ترخیص کالا اخذ میشود. این هزینه‌ی ورودی در گمرک فرودگاه ، در کشورهای مختلف، متفاوت بوده و بستگی به نوع کالا، میزان آن، و ارزش آن دارد.
پیش تر این هزینه، بصورت یکسان و مشخص دریافت میشد اما امروزه فریت بار مسافری، پیچیدگی های خاص خود را در برخی کشورها پیدا کرده و نمیتوان قیمت ورودی بار مسافری را در مقصد مشخصی بصورت واضح بیان کرد.

 

 

برای استعلام قیمت فریت بار مسافری میتوانید فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید:


 
 

راهنمایی برای ارسال هوایی لوازم شخصی مهاجران و دانشجویان

 
 
1چند کیلو بار میتوان بصورت بار فریت مسافری با هواپیما ارسال نمود؟
برای بار هوایی فریت مسافری محدودیتی وجود ندارد. شما میتوانید کلیه ی لوازم منزل تان را بصورت فریت (بارمسافری غیر همراه ) ارسال نمایید. در وزن بار فریت مسافری محدودیت خاصی نیست.
2چه کالاهایی را میتوان بصورت فریت ارسال نمود؟
کلیه ی لوازم منزل از قبیل کمد، تخت ، مبلمان ، فرش (دستباف و ماشینی) ، پیانو ، بوفه ، تابلو نقاشی ، ظروف ، کتاب ، مواد خوراکی از قبیل برنج ، خشکبار، پوشاک و البسه و کلیه ی وسایل شخصی .
3ارسال هوایی چه بارهایی دارای ممنوعیت گمرکی میباشد؟
کلیه ی کالاهایی که از نگاه گمرک دارای ممنوعیت ارسال میباشد از قبیل : طلا ، نقره (بجز ظروف نقره ای و شمعدان نقره ) ، و نیز موادی که از نگاه ایرلاین دارای ممنوعیت و خطر میباشد که در قسمت های بالایی صفحه بصورت کامل توضیح داده شده است.
4کجا و در چه زمانی میتوان اقدام به ارسال بار خود با هواپیما کرد؟
از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح لغایت 2 بعد از ظهر در پایانه ی هوشمند بار واقع در فرودگاه امام خمینی . کلیه ی تشریفات گمرکی و بازرسی و بارنامه حدود 2 الی 3 ساعت بطول می انجامد.
5چقدر طول میکشد تا بار به مقصد برسد؟
بطور معمول، چنانچه پروازها بصورت عادی برقرار باشند، اگر مقصد شما کشورهای اروپایی نظیر انگلستان، آلمان، سوئد، فرانسه و.. باشد 2 الی 3 روز و اگر مقصد آمریکا و کانادا یا استرالیا باشد 3 الی 5 روز . لازم به ذکر است که این زمان تخمینی بوده و بستگی به نوع و حجم بار شما هم دارد.
ممکن است در شرایط کنونی کرونا، که پروازها بصورت مرتب انجام نمیشود ، این زمان افزایش یابد.
6آیا حضور مسافر جهت فریت بار مسافری الزامی است؟
برای ارسال بار به صورت فریت مسافری ، حضور مسافر الزامیست . در صورت عدم امکان حضور وی، حضور یکی از اقوام درجه 1 مسافر به همراه مدارک شناسایی و تصویری از بلیط و پاسپورت شخص مسافر الزامی می باشد.
7اگر نام و اطلاعات مربوط به تحویل گیرنده کالا در بارنامه اشتباه درج شده باشد چه باید کرد؟
اطلاعات صحیح می بایست در اسرع وقت به آژانس حمل کننده اطلاع داده شود تا اصلاحات لازم صورت پذیرد و از تاخیر بیش از اندازه در تحویل بار جلوگیری گردد. مگرنه مشمول پرداخت هزینه های اضافی و انبارداری خواهید شد.
8اگر در هنگام دریافت بار متوجه آسیب رسیدن به محموله ارسالی شویم چه باید کرد؟
توصیه می گردد پس از دریافت بار در فرودگاه مقصد و پیش از خارج شدن از فرودگاه، محموله ارسالی توسط تحویل گیرنده کنترل گردد و در صورت آسیب رسیدن به آن جهت دریافت خسارت به دفتر ایرلاین مربوطه مراجعه گردد.
9ارسال بارهای غیرتجاری و کالاهای نمایشگاهی و هنری به خارج از کشور چگونه است؟
برای ارسال بارهای غیر تجاری مانند نمونه های کالاهایی که برای بازاریابی به کشورهای خارجی ارسال میشوند ، و یا کالاهای نمایشگاهی و صنایع هنری و دستی که بصورت نمونه به کشورهای خارجی مانند کانادا ، فرانسه ، آمریکا ، استرالیا ، انگلستان ، ترکیه ، امارات ، مالزی ، عراق ، چین ، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی ، آسیایی و آمریکایی ، شرکت آریان آسمان میتواند با کارت بازرگانی خود ، کالای غیر تجاری شما را به هر نقطه از جهان که تمایل شماست بصورت هوایی و زمینی و دریایی ارسال و حمل نماید. کافیست با ما تماس بگیرید.
 
تلفن باربری فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200


با ما تماس بگیرید



56 سوال برای مقاله " فریت بار مسافری – ارسال بار مسافری به خارج از کشور "

  1. زینب گفت:

    سلام.
    ممنونم از اطلاعات کاملی که توی سایتتون قرار دادید. میتونم بپرسم برای فریت لوازم منزل ، توی منزل بسته بندی رو انجام میدید یا توی فرودگاه؟

    1. admin گفت:

      به محض تماس شما ، مشاوران ما در منزل شما حضور یافته و برای کلیه ی امور مشاوره ی رایگان بشما ارائه میدهند. کلیه ی لوازم در منزل شما بسته بندی کامل شده و به فرودگاه حمل میشود. در صورت نیاز بار شما پالت بندی شده و یا در جعبه های فلزی یا چوبی قرار میگیرد. برای اطلاعات کامل تر به صفحه ی بسته بندی بار فریت مسافری در سایت ما مراجعه نمایید.

    2. فرهاد گفت:

      بسته ها را باید در فرودگاه ونکوور تحویل بگیریم یا درب منزل ارسال میشود و آیا هزینه در کانادا باید پرداخت شود

      1. admin گفت:

        سلام. بله برای بار مسافری میبایست در گمرک فرودگاه ونکوور بار خود را تحویل بگیرید. در فرودگاه ونوور ، از شما بسته به نوع کالا و وزن بارتان، هزینه ی محدودی بابت گمرکی دریافت میشود. برای اطلاعات بیشتر در مورد فریت بار به ونکوور و اطلاعات در مورد گمرک فرودگاه ونکوور ، به صفحه ی فریت بار به کانادا در سایت ما مراجعه نمایید.

    3. ناشناس گفت:

      سلام آیا همچنان ارسال بار به ازمیر ندارین یا این امکان میسر شده؟

      1. admin گفت:

        سلام. ارسال انجام میشود . همکارانم با شما تماس میگیرند.

  2. سعید گفت:

    سلام من میخوام کل لوازم منزلم رو به تورنتو فرید کنم میشه راهنماییم کنید چطور اقدام کنم؟با تشکر

    1. admin گفت:

      سلام دوست گرامی . اطلاعات کاملی در صفحه ی فریت بار به کانادا و همچنین فریت بار به تورنتو در سایت ما موجود میباشد. چنانچه مطالب سایت پاسخگوی ابهامات شما نبود همکاران ما صمیمانه آمادگی دارند تا به سوالات و ابهامات شما از طریق چت در واتساپ و تلگرام ، و یا از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی پاسخ دهند.

  3. منصوری گفت:

    سلام.اگر میشه توضیح بدید هزینه ارسال سگ خانگی به کانادا چقدر میشه ؟
    من چه مدارکی رو باید ارائه کنم؟ و اینکه آیا لازمه بیام فرودگاه؟

    1. admin گفت:

      سلام دوست عزیز . سوال شما خیلی کلی است. قیمت ارسال سگ به کانادا با هواپیما به این بستگی دارد که شما چه شهری را در نظر دارید. قیمت ارسال سگ خانگی به ونکوور یا هزینه ی ارسال هوایی حیوان خانگی به تورنتو و یا اتاوا و دیگر شهرهای کانادا متفاوت میباشد. لطفا از طریق ایمیل و یا تماس مشخص نمایید که دقیقا مقصد شما کجاست؟ مدارک مورد نیاز برای ارسال هوایی حیوان زنده به کانادا هم در صفحه ی ارسال هوایی حیوان زنده کاملا قید شده است. میتوانید این صفحه را کاملا مطالعه نمایید و چنانچه ابهامی داشتید از طریق همکاران ما مطلع شوید. تمام مراحل بارنامه از پیش انجام میشود و شما روز ارسال حیوان خانگی خود ، در فرودگاه حضور خواهید داشت.

      1. امین گفت:

        سلام میشه میگو ۸ کیلو برای سلیمانیه عراق بفرسم
        وقیمتش چقدر میشه

        1. admin گفت:

          سلام خدمت شما. همکارانم در خصوص ارسال بار هوایی به سلیمانیه عراق با شما تماس میگیرند.

    2. مهناز قاسم زاده گفت:

      سلام وقت بخیر، در حال حاضر فریت لوازم منزل به استانبول انجام میشه؟

      1. admin گفت:

        سلام. بله ارسال بار فریت به استانبول انجام میشود. لطفا وزن بار خود را اعلام نمایید .

  4. شراره حاجي اقا گفت:

    باسلام
    در بخشی توضیح داده شده که در حین ارسال بار یا خود شخص یا از خانواده درجه یک انها یا تعهد به دفترارسالی باید داده شود، مگر خود شرکت وسایل را در منزل بسته بندی نمیکند در این صورت از موارده بسته بندی شده مطمئن هستند و نیاز حضور شخص یا خانواده اش چه میباشد؟
    باسپاس

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما سرکار خانم حاجی آقا .
      حضور الزامی در گمرک فرودگاه جهت اخذ جواز گمرکی ، از قوانین گمرک ایران بوده و از اختیار شرکتهای حمل بار خارج میباشد. اما چنانچه شما برای حضور در فرودگاه مشکلی داشته باشید با اخذ تعهد کتبی و کپی مدارک شناسایی شما ، بار شما بدون نیاز به حضور شما فریت میشود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکار ما سرکار خانم جلالی با شماره 09105949010 تماس حاصل فرمایید. با تشکر از حضور شما در سایت ما.

      1. نیما محسن زاده گفت:

        سلام
        ۱-آیا شما برای ازمیر فریت انجام میدهید.
        ۲- تحویل درب منزل در مقصد دارید و اگر دارید هزینه تحویل درب منزل چقدر به هزینه فریت بار اضافه میشود؟
        ۳- من هنوز کیملیک نگرفتم ولی مدارک ملکی اونجا رو دارم آیا کفایت میکنه؟

        1. admin گفت:

          سلام وقت بخیر .
          در شرایط فعلی امکان ارسال کالا به مقصد ازمیر وجود ندارد و مقصد نهایی استانبول است .
          و متاسفانه در شرایط فعلی ، امکان تحویل کالا درب منزل برای لوازم شخصی وجود ندارد .
          گیرنده کالا با در دست داشتن کارت شناسایی به گمرک مقصد مراجعه نموده و کالا را تحویل خواهند گرفت.
          برای انتقال اطلاعات بیشتر همکاران با شما تماس خواهند گرفت.

  5. اکبر امیرلوزارع گفت:

    سلام من میخوام ازقشم برم تهران آیا میتوانم مرغ مینا رابا هواپیما ببرم

    1. admin گفت:

      با عرض سلام. برای این کار میبایست با هواپیمایی مورد نظر خود که بلیط آنرا تهیه نموده اید صحبت کنید. شرکت ما تنها در زمینه ی حمل هوایی حیوانات زنده به خارج از کشور فعالیت دارد.

  6. هیوا امیدیان گفت:

    سلام خسته نباشید. من دو عدد تابلو فرش دستباف و یک عدد تار شیرازی میخواهم به کشور سوئد فریت کنم لطفا مرا در زمینه هزینه و نحوه ارسال راهنمایی فرمائید با تشکر

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. لطفا وزن کالای خود را برای استعلام هزینه اعلام بفرمایید. همکاران با شما تماس خواهند گرفت.

    2. باقرزاده گفت:

      سلام ما قصد اقامت تحصیلی به سوئد رو داریم ، میخواستم بدونم ، اگه بخواهیم بعد از رفتن و مستقر شدن در سوئد بخواییم نزدیکان وسایل مورد نیاز رو برایمان ارسال کنند شرایط چطوره ؟ ممنون اگه راهنمایی کنید

      1. admin گفت:

        سلام. همکاران ما این خدمات را ( ارسال بار به سوئد )به بهترین نحو برای شما انجام میدهند. با شما تماس میگیریم.

  7. نازلی گفت:

    سلام
    من ۱۲ کیلو‌خشکبار و یه بسته کفش اسکیت قدیمی دارم ، شما میتونین به‌دانمارک ‌ارسال کنید؟ ممنون

    1. admin گفت:

      سلام .وقت بخیر.بله از طریق هواپیمایی امارات و قطر امکان پذیر است . برای اطلاعات بیشتر با خانم جلالی با شماره 00989105949010 در واتساپ تماس داشته باشید.

  8. يزداني گفت:

    با سلام ، مقدار ۴٠الی ۵٠ کیلوبار شامل پارچه و پرده جهت ارسال به ونکور کانادا اماده می باشد ، لطفا شرایط حمل و قیمت و مدت زمان را اعلام فرمایید . با تشکر

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه فعلا بدلیل محدودیت های پروازی ، به ونکوور ارسال بار میسر نیست. اما مسیر پروازی به مونترال و تورنتو باز بوده و میتوان به آنجا بار ارسال نمود.

  9. طلایی گفت:

    امکان ارسال بار در شرایط حال حاضر به آنکارا وجود دارد؟

    1. admin گفت:

      متاسفانه با شرایط فعلی کرونا ، فعلا میسر نیست.

  10. رها گفت:

    سلام هزینه ی ارسال کتاب و خشکبار حدود ۵ کیلو به تورنتو رو ممکنه بفرمایید و مراحل ارسال بار و مدت زمان و شرایط رو میفرمایید؟ ممنونم

  11. ناشناس گفت:

    سلام میخواستم بدونم ایا بدون مجوز بازرگانی میشه تعداد مثلا بالای 200 تا کنسرو غذایی از به آلمان فرستاد و اگه میشه قیمتش تقریبا چقدر میشه

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه خیر. میبایست با مجوز بازرگانی انجام شود . چرا که کالای شما در این حجم بصورت تجاری محسوب میشود. برای آگاهی بیشتر میتوانید صفحه ی صادرات بار را در سایت ما مطالعه نموده و یا راهنمای صادرات بار از ایران را مطالعه نمایید.

  12. Mana گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا امکانش هست از ایران به استامبول وسایل شخصی مثل پوشاک و مواد غذایی مصرفی خودم رو برام ارسال کنن خانواده؟

    1. admin گفت:

      سلم. بله . همکارانم برای مشاوره با شما تماس میگیرند. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر،صفحه ی ارسال بار به استانبول ترکیه را در سایت ما مطالعه نمایید.

  13. سجاد واحدی گفت:

    سلام
    امکان دریافت کنسول بازی از لبنان هست؟
    کنسول باید از لبنان ب ایران بیاد

    1. admin گفت:

      سلام برای بارهایی با وزن کم مانند کنسول بازی شما که احیانا زیر 10 کیلوگرم هست از سرویسهای پستی استفاده نمایید. چرا که امکان ترخیص در ایران وجود ندارد.

  14. الف گفت:

    با سلام.در صورت خرید ابزار برقی از چین مثلا ده مدل مختلف و از هر کدام یک عدد،این ابزارها را چطور با کمترین هزینه میتوان وارد ایران نمود؟هزینه ی ارسال از چین به ایران حدودا چقدر است؟آیا برای ترخیص این ابزارها حتما نیاز به کارت بازرگانی میباشد؟

  15. شکری گفت:

    با سلام.در صورت خرید ابزار برقی از چین مثلا ده مدل مختلف و از هر کدام یک عدد،این ابزارها را چطور با کمترین هزینه میتوان وارد ایران نمود؟هزینه ی ارسال از چین به ایران حدودا چقدر است؟آیا برای ترخیص این ابزارها حتما نیاز به کارت بازرگانی میباشد؟

    1. admin گفت:

      سلام .
      بدون اطلاع از وزن و نوع کالا امکان استعلام نرخ برای واردات بار وجود ندارد. برای راهنمایی، صفحه ی واردات بار از چین را مطالعه نمایید و یا از طریق فرم استعلام واردات بار، هزینه واردات بار خود را استعلام کنید.

  16. تیموریان گفت:

    سلام آیا امکان دارد ۳ عدد دوچرخه بچه ها و یک عدد پیانو به همراه فرش خانه را به مقصد ارجان بفرستم حدود ۷۰ کیلو بار

    1. admin گفت:

      سلام. این شرکت فقط در زمینه حمل بار هوایی به خارج از کشور فعالیت دارد. با تشکر از شما.

  17. زهرا گفت:

    سلام .ببخشید لنز چشم هم جزئ غیر مجازها محسوب میشه؟

    1. admin گفت:

      سلام. خیر. شما میتوانید لنز طبی و غیر طبی خود را هم به مقصد خود فریت کنید.

  18. پروانه گفت:

    سلام وقت بخیر میشه لطفا هزینه بار را از ایران به ایتالیا لطفا بگید چند میشه.بار لوازم منزل هست و از اصفهان به ایتالیا شهر رم میخوام ارسال کنم.

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. هزینه بستگی به میزان بار شما دارد. و اینکه میبایست برای تحویل بار به تهران و دفتر فرودگاه امام خمینی تشریف بیارید. همکارانم با شما در این خصوص تماس میگیرند.

  19. زری گفت:

    سلام میتوانم یک تار صدف دار ایرانی را برای کشور نروژ بفرستم

    1. admin گفت:

      سلام. بله. در خصوص ارسال بار به نروژ همکارانم با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات کافی به شما داده خواهد شد.

  20. نسیم گفت:

    سلام آیا سیگار جز موارد ممنوعه است ؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله . سیگار فقط در حد مصرف شخصی قابل ارسال میباشد.

  21. پری گفت:

    سلام‌ میخواهم لوازم شخصی و اشپزخانه(ظروف) که همگی دست دو میباشد همراه با مقداری خشکبار به انگستان‌ ارسال کنم لطفا مرا راهنمایی کنید . همچنین هزینه

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم برای ارسال لوازم منزل به انگلستان با شما تماس میگیرند. هزینه ارسال بار به انگلستان را هم میتوانید در صفحه استعلام آنلاین قیمت فریت بار مشاهده نمایید.

  22. فاطمه گفت:

    سلام
    من میخوام نقاشیهامو ببرم آلمان
    چون دارم کلا مهاجرت میکنم
    نقاشی هام همه آبستره هستند و روی بوم. اگه چارچوب بوم رو باز کنم و بخوام بعنوان نقاشی روی پارچه ببرم بازم باید مجوز ارشاد داشته باشم؟؟؟
    اندازه هاشون کوچک باشه میتونم توی چمدون خودم بزارم و ببرم؟؟؟
    من اصلا معروف نیستم و این نقاشی ها هم اصلا حرفه ای نیستند فقط دوست دارم با خودم ببرم.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. admin گفت:

      سلام. بلله میتوانید تابلوهای نقاشی خود را ارسال نمایید. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

  23. راسخی گفت:

    سلام، یه سری لوازم شخصی از قبیل لباس و کفش و کیف به قبرس شمالی میخوام بفرستم، ارسال به قبرس شمالی هم دارین؟

    1. admin گفت:

      سلام. فقط ارسال به فرودگاه لارناکا امکان‌پذیر میباشد.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This