حمل بار هوایی به آلمان
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

parallax background

ارسال بارهوایی به آلمان با بهترین هزینه | فریت بار به آلمان

ارسال بار مسافری و لوازم منزل دانشجویان و مهاجرین به آلمان

ارسال بار مسافری به آلمان یکی از خدمات شرکت آریان آسمان میباشد که در پی سالها تجربه ی موفقیت آمیز و کسب رضایتمندی بسیار بالای مشتریان ، باعث افتخار این شرکت میباشد.


تضمین بهترین کیفیت : تحویل از منزل شما در مبدا ؛ تحویل در منزل شما در مقصد

کشور آلمان دومین کشور مهاجر پذیر جهان پس از آمریکا محسوب شده و و تقریبا 5 میلیون مسلمان را در خود جای داده و لذا کشوری بسیار عالی برای مهاجرت هموطنان ما محسوب میشود.همچنین وجود دانشگاههای معتبر و رایگان بودن تحصیلات در این کشور باعث رشد روند مهاجرت دانشجویان ایرانی به این کشور شده است.

تمام این مسائل باعث شده که ارسال بار مسافری و دانشجویی ، و نیز ارسال لوازم منزل مهاجرین به آلمان بصورت باربری هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده باشد. ارسال بار هوایی به شهرهای مهمی چون هامبورگ، فرانکفورت، برلین، مونیخ ، کلن، دوسلدورف و... اهمیت بسزایی دارد.


فریت بار به آلمان | بهترین قیمت

با افزایش سیل مهاجرت به آلمان و اقامت در آن ، یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان، مسافران و مهاجران ، ارسال وسایل دانشجویی ، خرده بار منزل ، چمدان اضافه بار و لوازم شخصی و وسایل منزل خود به آلمان می باشد.ارسال اضافه بار مسافری ، با هزینه های ارسال "اضافه بار مسافری" بسیار سنگین و هزینه بر است ، لذا مسافران عزیز میبایست برای ارسال چمدان مسافری و وسایل منزل خود به آلمان از طریق فریت بار اقدام کنند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به آلمان با بهترین کیفیت کاری، بسیار واضح و مبرهن است.فریت بار هوایی به آلمان توسط شرکتهای معتبر در ایران انجام میشود و این شرکتها میتوانند تمام مراحل حمل بار هوایی شما را با مقصد بعهده بگیرند.


شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها آژانس بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به آلمان ، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن کانکشن ها ی گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در منزل شما در هریک از شهرهای آلمان، تحویل شما نماید.


ارسال خرده بار و هدیه به شهرهای مختلف آلمان با کمترین قیمت

شاید قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در آلمان بسته‌ای را به شکل هدیه ، گیفت و یا سوغات ارسال نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در آلمان ارسال نماید. ارسال خرده بار شما به شهرهایی نظیر برلین، مونیخ، فرانکفورت و ... با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.


خدماتی که آریان آسمان در ارسال بار به آلمان به شما ارائه میدهد:

ارسال بار مسافری به آلمان – ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به آلمان – ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به آلمان – ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به آلمان – ارسال و صادرات صنایع دستی به آلمان – ارسال و صادرات قارچ به آلمان – ارسال و صادرات زعفران به آلمان – ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به آلمان - ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به آلمان – ارسال بارهای نمایشگاهی به آلمان – ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به آلمان - قیمت مناسب جهت فریت بار - هزینه پایین ارسال بار به آلمان و...

برای انجام انواع فریت بار از قبیل فریت بار مسافری و صادرات بار تجاری ، تیم مشاوره ی شرکت آریان آسمان آماده ی راهنمایی و مشاوره ی رایگان به شماست: 51005200-021
همچنین شما برای آگاهی از شرایط و هزینه‌های ارسال بار به کانادا، میتوانید صفحه فریت بار به کانادا را مشاهده نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • آریان آسمان
    شما می توانید درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر بصورت مستقیم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق صفحه " تماس با ما " با همكاران ما در تماس باشید.


    تلفن دفتر فرودگاه (تماس جهت فریت و صادرات بار) :
  •  0912-8945007

  •  021-51005200

  • info@ariansky.com


  • آدرس: فرودگاه امام خمینی (ره) - ترمینال بار- جنب حوزه 2 انبارهای عمومی - پلاک 44



شرایط و مراحل ارسال بار به آلمان

مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند.شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای آلمان ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای آلمان آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر آریان آسمان تماس بگیرید.

1- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

بسته بندی برای فریت بار با هواپیما به آلمان بسیار مهم است چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی ممکن است بار شما آسیب ببیند و یا در مقصد برای ترخیص بمشکل بر بخورد.

کادر مجرب آریان آسمان در محل سکونت شما حاضر میشود و تمام چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه های مقصد بوجود نیاید.


2- انجام تشریفات گمرکی

درترمینال خدمات بار یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل آریان آسمان برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به المان ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی انجام میشود. برای ارسال لوازم منزل مدارکی لازم است:


مدارک لازم برای ارسال بار به آلمان :

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر


نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.


3- صدور بارنامه و ارسال بار

سپس بار شما توسط دفتر آریان آسمان با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما بارنامه شده و به مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار ، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را رهگیری کنید تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه مقصد برای ترخیص آن اقدام کنید.


4- ترخیص و دریافت بار در گمرک فرودگاه های آلمان

در آلمان شما در داخل اتحادیه اروپا سفر میکنید فلذا هیچ محدودتی در مقدار و یا ارزش کالاهایی که برای مصارف شخصی‌تان وارد میکنید وجود ندارد. کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند.اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما میبایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.

در مرحله ی آخر بسته های شما توسط دستگاه X-Rey بازرسی میشوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر .

کالاهای ممنوعه برای ارسال به آلمان کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها به آلمان ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد. شما میبایست بطور دقیق از محتویات چمدانهای خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

1 مسافران خروجی تا چه میزان کالا را می توانند همراه خود به خارج از کشور ببرند؟
مسافران خروجی اعم از اینکه ایرانی باشند یا خارجی, می توانند علاوه بر وسایل سفر و لوازم شخصی, کالاهای ایرانی به هر میزان و کالای ایرانی تا سقف مقرر در آیین نامه مسافران ورودی را همراه ببرند. مشروط بر آنکه هر دو گروه کالا جنبه تجاری پیدا نکنند.
مسافران خروجی از قلمرو گمرکی به مقاصد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول مقررات این ماده نیستند و در صورتی که از طریق مناطق مذکور از کشور خارج شوند, موظفند کالای همراه خود را به گمرک اظهار نمایند.
2خروج خشکبار همراه مسافر تا چه میزان مجاز است؟
خروج انواع خشکبار به همراه مسافر به مقداری که جنبه تجاری نداشته باشد و نیز بسته بندی تجاری داشته باشد بلا مانع خواهد بود. برای ورد به آلمان حتما در لیست بار خود آنرا قید کنید .
3 خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر تا چه میزان مجاز است؟
خروج زیور آلات شخصی همراه مسافر حداکثر تا میزان 150 گرم از انواع مصنوعات طلا مجاز خواهد بود.
چنانچه زیورآلات مورد بحث مزین به سنگ های گرانبها از قبیل الماس, زمرد و برلیان باشد نبایستی وزن منصوب به آنها از اجزاء قیراط (کمتر از یک قیراط) تجاوز نماید.
4 شرایط خروج آثار صوتی و آلات موسیقی چگونه است؟
ارسال کلیه آثار صوتی (اعم از CD و نوار) که دارای مجوز تکثیر از مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند به خارج از کشور و از کلیه مبادی خروجی, با رعایت کلیه مقررات و ضوابط گمرکی به هر میزان مجاز می باشد.
5 مقررات خروج فرش و گلیم دستباف از کشور چگونه است؟
1) خروج فرش دستباف به همراه مسافر تا سقف 20 متر مربع مجاز بوده و محدودیتی از نظر تعداد قطعات فرش همراه مسافر در سقف متراژ یاد شده وجود ندارد. بدیهی است خروج فرش های نفیس که دارای ارزش های تاریخی و میراث فرهنگی هستند, ممنوع است.
2) خروج فرش همراه مسافر علاوه بر مرزهای هوایی از مرزهای زمینی و دریایی نیز مجاز می باشد.
6شرایط ورود و صدور حیوانات و پرندگان اهلی چگونه است؟
ورود حیوانات و پرندگان اهلی منوط به ارائه گواهی بهداشت از کشور مبدا و تایید سازمان دامپزشکی کشورمان می باشد ولیکن در صورتی که به صورت تجاری باشد پس از ثبت سفارش در وزارت صنعت, معدن و تجارت و پرداخت حقوق ورودی امکان پذیر است و صدور آنها نیز منوط به ارائه گواهی بهداشت از سازمان دامپزشکی کشورمان خواهد بود.
اقلام دامی یا نباتی و گونه های جانوری برای حفظ ذخایر ژنتیکی یا حفاظت محیط زسیت طبق فهرست اعلامی از سوی سازمان های مربوطه, قابلیت صدور قطعی ندارند.
7آیا میتوان برای خویشاوندان خود در آلمان بار ارسال کرد؟
بله . کافیست با دفتر آریان آسمان تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای این کار راهنمایی کنند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام پروسه این کار را به شرکت ما بسپارید.
8چقدر طول میکشد بار به آلمان برسد؟
معمولا از دو تا چهار روز زمان نیاز است .اگر ایام خاصی که باعث ترافیک در خدمات میشود نباشد معمولا ظرف 4 روز این کار انجام میوشد.
9کجا و در چه زمانی میتوان اقدام به ارسال بار خود کرد؟
از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح لغایت 2 بعد از ظهر در پایانه ی هوشمند بار واقع در فرودگاه امام خمینی . کلیه ی تشریفات گمرکی و بازرسی و بارنامه حدود 2 الی 3 ساعت بطول می انجامد.

هزینه ارسال بار هوایی و تعرفه فریت بار به آلمان

قیمت فریت بار هوایی به آلمان هم مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه میشود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به این کشور را دارند.

هزینه پست بار به هرکدام از شهرها متفاوت است اما این شرکت بشما اطمینان میدهد با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بارشما بشما ارائه میدهد تا با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت هوایی را با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید.



شما میتوانید برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار هوایی به شهرهای مختلف آلمان ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید (02151005200) و یا از طریق مشاهده صفحه هزینه فریت بار و پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه‌های حمل بار خود به شهرهای آلمان آگاه شوید.

هزینه فریت بار

ارسال حیوان خانگی (حیوان زنده) به آلمان

بسیاری از مهاجران به کشور آلمان ، قصد دارند تا حیوان خانگی خود (مانند سگ ، گربه ، پرنده ، خرگوش و ...) را هم با خود به این کشور بفرستند. گاهی هم نیاز است که حیوان زنده ای را برای شخصی که از پیش در این کشور اقامت دارد بفرستیم. رابطه ی عاطفی زیادی که معمولا بین صاحبان این حیوانات خانگی با آنها برقرار است باعث میشود که نگرانی های زیادی از بابت حمل درست و ارسال حیوان زنده ی خود به کشور مقصدشان داشته باشند که البته این نگرانی بجاست.

نگران مشکلات ارسال هوایی حیوان خانگی خود به آرمان نباشید. کارشناسان ما در آریان آسمان این نوید را بشما میدهند که با رعایت تمام استانداردهای جهانی در حمل حیوان خانگی شما ، بهترین راهکارها و شرایط را برای ارسال سگ یا گربه ی خانگی شما به مقصدتان در نظر میگیرند.
برای آگاهی بیشتر در مورد نحوه ی ارسال حیوان زنده خود، و مدارک مورد نیاز آن ، صفحه ی راهنمای ارسال حیوان خانگی را مطالعه نمایید و یا مستقیما با کارشناسان ما در دفتر آریان آسمان تماس بگیرید.


ارسال جنازه متوفی با تابوت به آلمان | حمل هوایی متوفی از آلمان به ایران

امیدواریم هیچگاه چنین سرویسی را از ما نخواهید ؛ اما چنانچه نیازمند حمل و ارسال جنازه متوفای خود با تابوت به آلمان باشید ، و یا اینکه خواستار این باشید که تابوت متوفای خود را از آلمان به ایران با هواپیما بفرستید ، آریان آسمان بهترین و معتبر ترین آژانس حمل هوایی است که میتواند شما را در این امر یاری دهد. این شرکت میتواند برای کلیه ی مراحل ارسال تابوت از ایران به این کشور، و یا ارسال تابوت و جنازه از آلمان به ایران بشما مشاوره ی رایگان داده و این امر را برای شما به نحو احسن و در کوتاهترین زمان انجام دهد.

کارشناسان ما شما را یاری میدهند تا امور ارسال تابوت از ایران به آلمان ، و نیز حمل تابوت و جنازه از آلمان به ایران را با انجام تشریفات کامل گمرکی و ترخیص آن ، و همچنین امور گذرنامه و پزشکی قانونی را در کمترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام دهید.

هزینه حمل جنازه و تابوت با هواپیما به آلمان را میتوانید در تماس با دفتر این شرکت جویا شوید . ما در تمام مراحل و تشریفات انجام کار در کنار شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر راهنمای حمل هوایی جنازه را مطالعه نمایید .

ارسال بار به هامبورگ آلمان | لوازم شخصی و وسایل منزل

هامبورگ دومین شهر بزرگ در کشور آلمان با جمعیت نزدیک به 2 میلیون نفر و هجدهمین مقصد توریستی دنیا می‌باشد. از لحاظ تحصیلات عالیه ، هامبورگ ۱۷ دانشگاه دارد که ۶ دانشگاه آن دولتی است و از لحاظ ورزشی به پایتخت ورزشی کشور آلمان مشهور است و پله مناسبی برای شروع ورزش حرفه ای نوجوانان است.

فرودگاه هامبورگ با جابه‌جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر و انجام ۱۵۸ هزار پرواز در سال ، پنجمین فرودگاه پررفت‌ وآمد آلمان در اروپا محسوب می‌شود. شما مسافران عزیر این شهر میتوانید بار خود را پیش از پرواز خود ،به این فرودگاه ارسال نمایید. ارسال هوایی بار منزل و لوازم شخصی به فرودگاه هامبورگ بسیار در اهمیت بالایی قرار دارد. انجام فریت بار مسافری به هامبورگ آلمان برای مهاجران و دانشجویان بسیار حایز اهمیت است و ما نیز میکوشیم آنرا برای شما به بهترین نحو انجام دهیم. رغبت بالای تحصیل در این شهر باعث اهمیت ارسال هوایی بار دانشجویان به این شهر میباشد. استانداردهای بالای مادر زمینه ی حمل و نقل بین المللی تضمین کیفیت کار ماست.

ارسال بار مسافری و لوازم منزل به هامبورگ ، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به هامبورگ ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. حمل بار هوایی به هامبورگ با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست. برای اطلاعات بیشتر ، صفحه فریت بار به هامبورگ آلمان را مشاهده نمایید.

ارسال بار به فرانکفورت | لوازم شخصی و وسایل منزل

فرانکفورترا میتوان نیویورک آلمانی ها نام برد چراکه تجارت و هنر تنها دو کلمه ای هستند که می توانند این شهر بزرگ آلمان را توصیف کنند. میزان مهاجرین آنقدر در این شهر بالا است که پس از بیرون آمدن از ایستگاه راه آهن باید به چند متکدی کمک کنید تا اجازه بدهند نفسی راحت بکشید و بیرون بیایید. فرانکفورت با جایگاه اقتصادی بالا در بین شهرهای آلمان چشم انداز خوبی را برای شهروندان خود از نظر شغلی فراهم می کند.

فرودگاه فرانکفورت یک فرودگاه بین‌المللی اصلی است که در فرانکفورت، پنجمین شهر بزرگ آلمان قرار دارد . این فرودگاه قطب شرکت هواپیمایی برای لوفت‌ هانزا شامل لوفت‌ هانزا سیتی‌لاین و لوفتانزا کارگو است. شما دانشجویان و مهاجران به این شهر میتوانید بار خود را به این فرودگاه ارسال نمایید. ارسال هوایی بار منزل و لوازم شخصی به فرانکفورت بسیار در اهمیت بالایی قرار دارد. انجام فریت بار مسافری به فرانکفورت برای مهاجران و دانشجویان بسیار حایز اهمیت است و ما نیز میکوشیم آنرا برای شما به بهترین نحو انجام دهیم.

ارسال بار مسافری و لوازم منزل به فرانکفورت ، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به فرانکفورت، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. حمل بار هوایی به فرانکفورت با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست.

ارسال بار به دوسلدورف | لوازم شخصی و وسایل منزل

ششمین شهر مناسب برای زندگی در جهان را دوسلدورف میدانند. دوسلدورف یک مرکز تجارت بین المللی بزرگ در دنیا و هفتمین شهر پرجمعیت آلمان است.

جاذبه های گردشگری و صنعتی بسیار متنوعی که در این شهر وجود دارد باعث میشود حمل هوایی بار مسافری و لوازم منزل به دوسلدورف از اهمیت بسزایی برخوردار شود . چنانکه سالانه حجم وسیعی از چمدانهای مسافری و بسته های کوچک و بزرگ لوازم منزل، توسط مسافران گردشگر ، دانشجویان و مهاجران به این شهر بصورت حمل هوایی، باهواپیما فرستاده میشود.

ارسال هوایی وسایل منزل به دوسلدورف ، ارسال اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه به دوسلدورف ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر آلمانست. حمل بار هوایی به دوسلدورف با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های آریان آسمانست.

لیست فرودگاههای آلمان به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از ایران به آلمان بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم آلمان به همراه شرکتهای هوایی که به این فرودگاهها پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از ایران و از فرودگاه امام خمینی تهران ، به شهر مورد نظر شما در آلمان ، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، استعلام بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید.

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
LEJ لایپزیک Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines
TXL/SFX برلین Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
HAJ هانوفر Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
DTM دورتموند Iran Air Airlines ,Qatar Airways
DUS دوسلدورف Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
CGN کلن Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines
FRA فرانکفورت Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
MUC مونیخ Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
HAM هامبورگ Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
BRE برمن Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines
STR اشتوتگارت Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines,Aeroflot Airlines
NUE نورنبرگ Iran Air Airlines,Lufthansa Airlines,Qatar Airways,Emirates Airlines

اطلاعات گمرک های آلمان جهت ترخیص بار فریت

در این قسمت اطلاعات کاملی از گمرکات شهرهای آلمان برای مسافران ، مهاجران و دانشجویانی که قصد ارسال بار مسافری و تجاری به کشور آلمان را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای ترخیص بار خود در فرودگاههای مختلف آلمان ، اقدام نمایند.

1 اطلاعات تماس گمرک های آلمان
  • LEJ:+49-0342047030
  • TXL:+49-303300794-0
  • HAJ:+49-051177019-227
  • DTM:+49-15209010653
  • DUS:+49-21141792100
  • CGN:+49-220395579119
  • FRA:+49-6969072664
  • MUC:+49-8997521001
  • HAM:+49-404294747970
  • BRE:+49-42138972600
  • STR:+49-07119482502
  • NUE:+49-091136530
2روزها و ساعات کاری گمرک آلمان برای ترخیص و تحویل بار فریت:

فرودگاه فرانکفورت 24 ساعت
فرودگاه هامبورگ دوشنبه الی جمعه 7.30 الی 19.30 شنبه و یکشبه 12 الی 13.30
فرودگاه هانوفر دوشنبه الی جمعه 7.00 الی 20.30
فرودگاه لایپزیگ 24 ساعت
فرودگاه مونیخ 24 ساعت
فرودگاه نورنبرگ دوشنبه الی جمعه 8.00 الی 17.00
فرودگاه اشتوتگارت دوشنبه 8.00 الی 15.30 شنبه 8.00 الی 13.00 سه شنبه الی جمعه 7.30 الی 15.30
فرودگاه برلین دوشنبه تا پنج شنبه 7.15 الی 16.00 جمعه 7.15 الی 15.00
فرودگاه دورتموند دوشنبه الی جمعه 7.15 الی 16.00
فرودگاه دوسلدورف دوشنبه الی جمعه 7.30 الی 3.30 جمعه 7.30 الی 2.30
فرودگاه برمن دوشنبه الی جمعه 7.30 الی 3.30 پنج شنبه 7.30 الی 5.30

*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

3اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در گمرکات آلمان:

لیست اقلام(Packing list)
فاکتور کالا (Invoice)
اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

4مدارک مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در گمرکات آلمان:
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور(Import license)
  • گواهی مبدا(در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
5رویه ترخیص و تحویل کالا در گمرکات آلمان:

گیرنده کالا ، با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز ذکر شده ، و داشتن استعلام قبلی از گمرک مقصد (بابت قوانین ، نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا) و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلامی از طرف گمرکات مقصد، یا نماینده مربوطه ، امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.
جهت ترخیص هدیه ، نمونه کالا و کالای مسافری، ارزش گمرکی طبق فاکتور باید پرداخت گردد.

6 تعطیلات رسمی آلمان
تاریخ تعطیلی ایالات و استانهای تعطیل
01 Jan
06 Jan Baden-Wurttemberg, Bavaria and Saxony-Anhalt only.
30 Mar
01 Apr Brandenburg only.
02 Apr
01 & 10 May
20 May Brandenburg only.
21 May
31 May Baden-Wurttemberg, Bavaria, Hesse, North Rhine-Westphalia, Rhineland-Palatinate and Saarland only.
08 Aug Public holiday for the city Augsburg only.
15 Aug Bavaria (see note 2) and Saarland only.
03 Oct
31 Oct Brandenburg, Mecklenburg-Pomerania, Saxony, Saxony-Anhalt and Thuringia only.
01 Nov Baden-Wurttemberg, Bavaria, North Rhine-Westphalia, Rhineland-Palatinate and Saarland only.
14 Nov Saxony only.
25 & 26 Dec
7هزینه انبارداری گمرکات آلمان طبق کتاب قوانین حمل اخرین نسخه 2018(کالای معمولی) :
لطفا جهت اطلاع از هزینه های انبارداری با گمرک مقصد تماس حاصل نمایید.
تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200