حمل بار تجاری به چین
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

 
parallax background

ارسال بار به چین با بهترین قیمت

 

صادرات بار به چین

از دیر باز کشور چین یکی از مراکز تجارت جهانی به شمار می آمده و امروزه نیز این کشور ، بزرگترین سهم را در اقتصاد جهانی و صادرات بار بین المللی دارا میباشد. اصلاحات اقتصادی چین در سال ۱۹۷۸ میلادی بوقوع پیوست و چین توانست تا به امروز بزرگترین بازارهای صادراتی را در جهان از آن خود کند.

اگرچه کشور چین در امر تجارت، بعنوان صادر کننده کالا بشمار می آید، اما بعلت کارخانجات تولیدی بسیار زیاد در این کشور ، نیاز به مواد اولیه نیز در این کشور بالاست ؛ و همین امر میتواند زمینه ی ارسال بارهای صادراتی به چین را برای بازرگانان و تولیدکنندگان ایران فراهم نماید. وجود بازارهای جهانی بسیار برای صادرات چین ، میتواند اهمیت صادرات بار از ایران به چین را هم نشان دهد. شرکتهای تولیدی بخصوص شرکتهای تولیدی مواد اولیه میتوانند مواد اولیه همچون پلیمر و مواد پلاستیکی را از ایران به چین صادر نمایند. لازم به ذکر است در مقاله‌ای دیگر، اختصاصا به مبحث واردات بار از چین به ایران پرداخته ایم که میتوانید آنرا در صفحه‌ی واردات از چین مشاهده فرمایید.





آریان آسمان: شرکتی معتبر برای صادرات بار از ایران به چین


شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت باربری هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی صادرات بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل صادرات بار به چین و شهر های تجاری آن یاری دهد. آریان آسمان با داشتن کانکشن ها ی گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی شما را، در کارخانه و یا شرکت شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در شهر مقصد شما در چین ترخیص نموده و تحویل شما نماید.



تلفن دفتر صادرات بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

همچنین شما برای آگاهی از شرایط و هزینه‌های ارسال بار به کانادا، میتوانید صفحه فریت بار به کانادا را مشاهده نمایید.
 
 

خدمات آریان آسمان در ارسال و صادرات بار به چین



ارسال و صادرات انواع کالا به کشور چین – ارسال و صادرات انواع کالا به شانگ های–ارسال و صادرات انواع کالا به پکن - ارسال و صادرات انواع کالا به گوانگ ژو- ارسال و صادرات انواع کالا به هنگ کنگ - ارسال و صادرات انواع کالا به تایوان - ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به چین– ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به چین– ارسال و صادرات صنایع دستی به چین– ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به چین – ارسال و صادرات قارچ و دنبلان کوهی به چین– ارسال و صادرات زعفران به چین– ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به چین- ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به چین– ارسال بارهای نمایشگاهی به چین– ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به چین- قیمت مناسب جهت ارسال و صادرات بار به چین- هزینه پایین ارسال بار به چین و...


چنانچه تمایل دارید اطلاعات کاملی پیرامون ارسال و صادرات بار تجاری و غیر تجاری داشته باشید ، با همکاران ما تماس بگیرید:


0912-8945007        021-51005200
با ما تماس بگیرید

 
 

ارسال انواع بار تجاری به چین


شرکتهای تولیدی و صنعتی میتوانند انواع کالاهای خود ، و نمونه های نمایشگاهی و تجاری خود را توسط شرکت آریان آسمان ، بصورت بار هوایی و بار دریایی ارسال نمایند. آریان آسمان میتواند توسط کانکشن های خود ، محموله های شما را هرکجا که شما بخواهید از شما تحویل گرفته و پکینگ نماید. سپس بار شما با انجام تمامی مراحل و تشریفات گمرکی توسط کادر آریان آسمان ، به شهرهای مختلف چین ارسال و صادرات نماید.



ارسال بار هوایی به چین

در صورت نیاز بار شما بصورت هوایی برای شما به شهرهای مختلف چین ارسال میگردد. تمام مراحل ارسال بار هوایی به چین ، توسط شرکت آریان آسمان انجام میشود. پکینگ کالای شما و مراحل گمرکی و اخذ مدارک لازم و سپس بارنامه و حمل کالا توسط ایرلاینهای مطمئن و برجسته ی دنیا بعهده ی شرکت آریان آسمان میباشد. کارشناسان ما تمامی مراحل را برای شما انجام خواهند داد.



ارسال بار دریایی به چین

چنانچه محموله ی شما در اندازه های وسیع و حجم بالا باشند و یا شرایط ارسال دریایی یا زمینی آن بصرفه تر باشد ، بار شما بصورت زمینی و یا دریایی به چین ارسال میگردد. باز هم تمام مراحل ارسال بار دریایی و زمینی به چین ، توسط شرکت آریان آسمان انجام میشود. پکینگ کالای شما و مراحل گمرکی و اخذ مدارک لازم و سپس بارنامه و حمل کالا توسط کشتی و وسایل حمل و نقل بین المللی مجهز و مطمئن و برجسته ی دنیا بعهده ی شرکت آریان آسمان میباشد. کارشناسان ما تمامی مراحل را برای شما انجام خواهند داد.

 
 

چه کالاهایی را میتوان به چین صادر نمود؟


شما میتوانید محصولات گسترده ای را به چین صادر نمایید. محصولات نفتی و غیر نفتی فراوانی برای تجارت بین ایران و چین وجود دارند که شما میتوانید بدانها بپردازید. حمل هوایی و زمینی و دریایی کالاهای صادراتی شما ، در دستان پر تجربه ی شرکت حمل بین المللی آریان آسمان ، نوید اطمینان و آسودگی خاطر برای تجارت شماست.


کالاهایی از این قبیل را میتوانید به کشور چین و شهرهای تجاری و مهم آن نظیر هنگ کنگ ، شانگ های ، گوانجو و ... صادر کرد:

  • صادرات فلزاتی مانند آهن و فولاد ، آلومینیوم ؛ روی ؛ مس ؛ پروفیل و ...

  • صادرات مواد آلی و معدنی مانند : سنگ‌ آهن و کنسانتره ؛ سنگ سرب و کنسانتره ؛سیمان ؛ سنگ روی ؛ زغال‌سنگ ؛ سنگ کروم ؛ هیدراکسید سدیم و سایر مواد معدنی

  • صادرات موادی مانند : انیدرید فنالیک ؛ اوره ؛ بنزن ؛ موى نرم (کرک)؛ پلى کلرو وینیل ؛ پلى‌اتیلن ؛ نخ از پشم، پنبه و سایر مواد

  • صادرات کالاهایی نظیر : تنباکو ؛ پوست و چرم از گاو، گوسفند، بز ؛ گل، سرشاخه تازه و خشک

  • صادرات سنگ‌هاى ساختمانی، مرمر، گرانیت و سایر سنگها مانند سنگهای قیمتی و تزیینی مانند فیروزه و عقیق

  • صادرات انواع پارچه‌هاى پشمی، کتانى و نایلونى ؛ و صادرات پوشاک و انواع فرش دستی و ماشینی

  • دى کلرو اتیلن ؛ دى اتیلن گلیکول ؛ اتر دى اتیلیک ؛ اترهاى مونوبوتیلیک ؛ آمونیاک مایع ؛ کرم‌هاى آرایشی ؛ ترى کلرو اتیلن ؛ اترهاى سیکلانیک ؛ اترمونولیک‌هاى اتیلن گلیکول

  • صادرات صنایع دستی ایرانی مانند : فرش‌هاى نفیس دستبافت، شیشه های تزئینی خصوصاً با طرح‌هاى مدرن، پارچه‌هاى تزئینى رومیزی، نخى ؛ ظروف میناکاری شده ؛ انواع لوسترها ؛ و اشیای تزیینی دیگر

  • صادرات انواع مواد شوینده : صابون، پودر لباسشویی، انواع شامپو، مایع ظرفشویی، فوم دستشویی و انواع سفید کننده

  • صادرات انواع خشکبار نظیر: زعفران، پسته، مغز پسته ؛ کشمش، انجیر خشک، بادام و گردو، فندق، خرما ؛ انجیر خشک ؛ میوه های خشک و ...

  • صادرات فرآورده‌هاى دریایی مانند : انواع ماهی دریای خزر و دریای جنوب ، میگو و خرچنگ و خاویار

  • صادرات انواع سبزیجات خشک و یخ‌ زده و تازه ؛ میوه و آب‌ میوه و سایر فرآورده‌هاى صنایع غذایى شامل: آب‌ انواع میوه نظیر آب سیب، آب پرتقال، گریپ‌ فروت، انگور، گلابى؛ گیلاس و سایرمیوه ها ، آب گوجه‌ فرنگی، سس گوجه‌ فرنگی و سس مایونز، سرکه، نوشابه، آدامس، عسل، آب‌نبات، انواع شکلات و بیستکوییت ، مربا، پیاز و سیر خشک، سبزیجات یخ‌ زده نظیر کلم و سایر اقلامی از این قبیل
 
 

هزینه ارسال و صادرات بار به چین | تعرفه صادرات بار به چین




هزینه ارسال کالاهای تجاری و صادراتی به چین ، بسیار متنوع بوده و بستگی به مسایل و موارد متعددی نظیر حجم بار ، وزن بار ، حجمی یا وزنی بودن بار ، شهر مورد نظر در چین ، نوع حمل هوایی یا زمینی یا دریایی محموله ، مسیر و بیمه های کالا ، نوع کالا و ... دارد.

شما میتوانید از طریق تماس و یا مکاتبه با همکاران ما در واحد صادرات کالا ، هزینه های دقیق حمل و ارسال محموله های صادراتی خود را دریافت نمایید. همچنین میتوانید از طریق فرم استعلامی زیر ، با هزینه ها و تعرفه های صادراتی انواع کالا به شهرهای چین آگاهی یابید. همکاران ما همواره و صمیمانه مشتاق مشاوره و راهنمایی شما در امر صادرات و حمل کالا به کشورهای مختلف و بخصوص چین هستند.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

استعلام قیمت ارسال بار تجاری به چین

شما میتوانید برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار هوایی ، زمینی و دریایی به شهرهای مختلف کشور چین مانند شانگ های ، گوانگژو ، پکن و... ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید ( 02151005200 ) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

0912-8945007         021-51005200
کافیست با ما تماس بگیرید

برای استعلام قیمت فریت بار تجاری به چین میتوانید فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید:


 
 

اطلاعات گمرکات کشور چین جهت ارسال کالا از ایران به چین

در این قسمت اطلاعات کامل و دقیقی از گمرکات شهرهای مهم کشور چین ، در اختیاز شما قرار میدهیم. همانطور که میدانید ، زمانبندی ارسال کالا ، به قوانین گمرکات مختلف و تعطیلات رسمی شهرها و استانهای مختلف چین هم بستگی مستقیم دارد.

اطلاعات گمرکات چین

اطلاعات گمرک های کشور چین

لیست فرودگاههای چین به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از چین به ایران بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم چین به همراه شرکتهای هوایی که از این فرودگاهها به ایران پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از چین به ایران و به فرودگاه امام خمینی تهران ، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، استعلام بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید.

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
BJS/PEK پکن Qatar Airways , Emirates Airlines , Mahan Airlines
PVG شانگهای Mahan Airlines,Emirates Airlines,Qatar Airways
CAN گوانگجو Mahan Airlines,Emirates Airlines,Qatar Airways
CTU چنگدو Qatar Airways

اطلاعات گمرک های چین جهت ارسال بار از چین

در این قسمت اطلاعات کاملی از اطلاعات گمرکات کشور چین برای بازرگانانی که قصد ارسال بار تجاری از ایران به کشور چین را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای صادرات بار خود به شهرهای مختلف چین، اقدام نمایند.

اطلاعات تماس گمرک های چین

  • BJS:010-85736114
  • PVG:021-68890000
  • CAN:020-81102000
  • CTU:028-85205555

روزها و ساعات کاری گمرک چین برای ارسال بار :

7 روز هفته بصورت 24 ساعته


مدارک مورد نیاز برای صادرات کالاهای تجاری به چین :

  • پکینگ لیست
  • فاکتور خرید
  • مجوز گمرکی صادرات
  • گواهی بهداشت در صورت نیاز
 

15 سوال برای مقاله " ارسال بار به چین با بهترین قیمت "

  1. محمود باقري گفت:

    هزینه تحویل پانزده کیلو زعفران در پکن چقدر است

    1. admin گفت:

      سلام. همکاران ما با شما در خصوص هزینه های ارسال بار زعفرا به چین تماس میگیرند.

    2. علی گفت:

      باسلام برای ارسال زعفران در مقادیر جزئی چند گرمی چقدر هزینه ارسال میشه

      1. admin گفت:

        سلام. متاسفانه ارسال زعفران به چین ممنوع میباشد.

  2. مرادی گفت:

    سلام
    من ۲۵۰ کیلو بار می خوام بفرستم چین .
    چه کار باید بکنم
    هزینه چقدر می شه

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند. برای قیمت میتوانید صفحه هزینه ارسال بار به خارج از کشور را در سایت ما مشاهده نمایید.

  3. عبدالله نجارپور گفت:

    صدو پنحا عدد باطری می تونیم بفرستیم

    1. admin گفت:

      سلام. باتری جزو کالاهای خطرناک در بار هوایی محسوب میشود. برای ارسال آن میبایست شرایط و ضوابطی صورت گیرد. اطلاعات کاملی را در صفحه ی حمل هوایی کالای خطرناک در همین سایت میتوانید مطالعه نمایید. اما همکاران ما در این خصوص با شما تماس میگیرند.

  4. رضا گفت:

    سلام بنده تعداد ۱ تن دنبلان گاوی دارم ،میتونم صادر کنم آیا ؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله . همکارانم در خصوص حوه ارسال با شما تماس میگیرند.

  5. حسینی گفت:

    سلام ، وقت بخیر . من ۸۰ کارتن بار به حجم کلی ۵متر مکعب و وزن کل ۳۲۰۰ کیلوگرم بار در تهران دارم ممکن است به بنده بفرمایید تحویل داخل شهر شنزن یا گوانژو از طریق شرکت شما چقدر هزینه و زمان نیاز دارد؟

    1. admin گفت:

      با عرض سلام خدمت شما. همکارانم با شما تماس میگیرند تا در مورد شرایط و هزینه های حمل شما را راهنمایی فرمایند.

  6. مجتبی عطایی گفت:

    سلام،ببخشید هزینه اجاره و کرایه کانتینر 20 فوت جهت حمل ضایعات آهن آلات از ایران به چین (گوانجو) بصورت دریایی چقدر میشه،حدود 20 کانتیر

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. همکارانم در خصوص ارسال بار به گوانگجو چین و شرایط و هزینه های آن با شما تماس میگیرند.

  7. محمد گفت:

    سلام دوستان من درقسمت میوه وخشکبار فعالیت مبکنم نیاز به چند عدد مشتری خوب چینی دارم کسی میتونه بهم معرفی کنه از خجالتشون درمیاییم
    ممنونم

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This