ارسال هوایی حیوان خانگی به خارج از کشور

 

ارسال حیوان خانگی با هواپیما


ارسال حیوان خانگی با هواپیما به کشورهایی نظیر آمریکا ، کانادا ، انگلستان ، آلمان ، فرانسه ، دبی و دیگر کشورهای جهان ، یکی از خدمات مهمی است که شرکت آریان آسمان آنرا برای مشتریان خود انجام میدهد. آریان آسمان خدمات حمل هوایی حیوانات زنده را با تعهد بر انجام تمامی شرایط استاندارد جهانیِ "حمل هوایی حیوانات زنده " بر اساس قوانین جهانی یاتا بر عهده گرفته است.

گاهی مشتریان ما نیاز دارند تا حیوان خانگی خود ( از قبیل سگ ، گربه ، خرگوش ، پرنده های زینتی و ... ) را توسط باربری هوایی با هواپیما به خارج از کشور ارسال نمایند. این امر شامل حیوانات خانگی ، چهارپایان از قبیل اسب ، و حیوانات خاص مانند حیوانات سیرک یا حیوانات وحشی میباشد.


حمل هوایی حیوانات زنده شامل رعایت موارد ویژه ای میباشد تا حیوان زنده بتواند در طول سفر طولانی خود با هواپیما ، در "بهترین استانداردهای نگهداری حیوانات زنده" حمل شده و به سلامت و در نهایتِ ایمنی به مقصد برسد.


ما متعهدیم تا حیوان خانگی شما را در سلامت و رفاه کامل، با بهترین شرایط استاندارد حمل هوایی حیوانات زنده ، با رعایت قوانین و دستورالعملهای بین المللی به تمام نقاط جهان حمل نموده و در مقصد تحویل شما دهیم.


تلفن دفتر بار فرودگاه امام خمینی جهت ارسال هوایی حیوان زنده:


0912-8945007         021-51005200
با ما تماس بگیرید


 

شرکت حمل و نقل حیوانات آریان آسمان

حمل و نقل هوایی حیوانات زنده و حیوانات خانگی به خارج از کشور

 

علیرغم شرایط بوجود آمده بعلت ویروس کرونا در ماههای اخیر، شرکت آریان آسمان خدمات ارسال هوایی حیوان خانگی خود را توسط ایر لاین های امارات،قطر و ایرفلوت انجام میدهد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


 
 
 
 

برای ارسال حیوان زنده با هواپیما چه راه‌هایی وجود دارد ؟



بطور کلی دو راه برای ارسال حیوان زنده با هوایپما وجود دارد:

1- حمل هوایی حیوان زنده بصورت همراه ( از طریق پایانه های مسافری) :

در این روش شما که قصد همراه بردن حیوان خانگی در هواپیما را به شهری دیگر در داخل ایران و یا خارج از کشور دارید ، میبایست موقع خرید بلیط هواپیما ، کد AVIH یا "سرویس حمل موجود زنده" را هم از دفتر آژانس هواپیمایی دریافت نمایید .

هر مسافر می‌تواند دو قلاده سگ یا گربه، یا ۱۰ پرنده تزیینی را در هواپیما بصورت همراه حمل کند. البته بدین صورت که حیوان در قفس مخصوص خود ، مانند دیگر چمدانهای همراه مسافری ، در داخل ترمینال مسافری فرودگاه تحویل کارمند هواپیمایی شده و در قسمت کارگوی هواپیما جای داده میشود و سپس در ترمینال مسافری فرودگاه مقصد ، همراه چمدانها تحویل مسافر داده میشود.

در این روش شما جدا از اینکه بار همراه داشته باشید یا خیر میبایست هزینه ی حمل حیوان خانگی خود را بصورت اضافه بار مسافری به ایرلاین پرداخت نمایید که مبلغ قابل توجهی بوده و در ادامه جزییات آن بعرض شما میرسد.


2- حمل هوایی حیوان زنده بصورت غیر همراه ( از طریق پایانه های باربری با بارنامه ) :

در این روش که بسیار مطمئن تر بوده ، حیوان از چند روز قبل از پرواز، تحویل دفتر یکی از شرکتهای فریت بار و یا دفتر باربری هواپیمایی داده شده و برای ارسال به مقصد با هواپیما، بارنامه میشود. سپس در گمرک فرودگاه مقصد، تحویل صاحب آن داده میشود. این روش برای حمل ایمن حیوان بسیار مطمئن تر بوده و از لحاظ هزینه هم، بسیار بصرفه تر میباشد. ضمنا دانستن این نکته ضروریست که فرستادن حیوان به بعضی از کشورها مانند : انگلیس، دبی و عمان از طریق بار همراه، ممکن نبوده و فقط از طریق کارگو و تحویل حیوان به باربری ممکن است. ( روش دوم)

در هر دو حالت حمل همراه و حمل بصورت غیر همراه ، حیوان اهلی یا وحشی شما در زیر کابین مسافری و در قسمت بار هواپیما جای داده می شود؛ که درجه حرارت آن تحت کنترل کامل خدمه ی پروازی بوده و محیط امن و راحتی برای حیوان شما در طول پرواز فراهم می شود.


برای انجام انواع فریت بار مسافری و فریت بار تجاری ، تیم مشاوره ی شرکت آریان آسمان آماده ی راهنمایی و مشاوره ی رایگان به شماست.
 
 

چه حیواناتی را می‌شود با هواپیما حمل کرد؟

شما میتوانید حیوان خانگی خود اعم از سگ ، گربه ، خرگوش ، سنجاب ، انواع پرندگان تزیینی و دیگر حیوانات خانگی خود را در هنگام سفر با هواپیما به خارج از کشور با خود بهمراه ببرید. بعضی از شرکتهای هوایی ، برخی از این حیوانات را بصورت همراه نمیپذیرند و شما میبایست برای ارسال آنها از طریق بار کارگو (بار غیر همراه یا فریت) اقدام کنید.

برای ارسال چهارپایان مانند اسب ، گاو ، گوسفند و ... هم شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده که در صفحه ی ارسال هوایی چهارپایان بدان پرداخته ایم. همچنین ارسال هوایی حیوانات خاص مانند حیوانات سیرک ( فیل ، دلفین ، حیوانات وحشی مانند ببر و شیر و خرس و...) هم در دستور کار شرکت آریان آسمانست که شرایط حمل هوایی آنها در صفحه ی حمل حیوانات خاص گنجانده شده است .

چه تعداد حیوان خانگی را میتوان با هواپیما ارسال کرد؟

بر اساس قوانین سازمان دامپزشکی ایران هر مسافر میتواند حداکثر 2 قلاده سگ و یا گربه ، و نیز 10 قطعه پرنده تزئینی را بصورت هوایی با خود حمل نماید. البته این امر در مورد حمل هوایی بصورت کارگو متفاوت است .

بطور کلی درمورد تعداد حیوانات در حمل هوایی محدودیت‌هایی وجود دارد. برای مثال حیوان مادر و حداکثر ۳ بچه‌اش می‌توانند تحویل شرکت هوایی داده شوند ، آن‌هم در صورتی ‌که وزن هر کدام از آنها از 2 کیلوگرم بیشتر نباشد و همه آنها را در یک قفس جای داده باشید . اما چنانچه وزن بچه‌ها بیشتر از 2 کیلوگرم باشد، باید هریک را در قفس‌های جداگانه جای دهید .

برای آگاهی از قوانین حمل هوایی شرکتهای مختلف برای فرستادن حیوان زنده ، میبایست پیش از هرگونه اقدامی با شرکت هوایی و یا آژانس های حمل بار مانند شرکت آریان آسمان تماس بگیرید و تمامی شرایط و قوانین ارسال حیوان خود را جویا شوید.

همکاران ما در شرکت آریان آسمان ، صمیمانه آماده ی پاسخگویی به تمامی پرسشهای شما در خصوص ارسال حیوان خانگی به تمامی کشورهای جهان و شرایط حمل آنها میباشند. کافیست با شماره 02151005200 واقع در دفتر آریان آسمان در پایانه فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید.

 
 

قوانین و مقررات ارسال حیوانات زنده با هواپیما

جایگاه ویژه ی حیوانات خانگی در خانواده ها و اهمیت نگهداری ، سلامت و حمل و جابجایی آنها، سبب شده تا قوانین خاصی برای فریت هوایی آن ها در تمام نقاط جهان از سوی مراجع قانونگذار مقرر شود تا این کار به بهترین شکل ممکن و در امنیت و سلامت کامل حیوان صورت پذیرد.

این قوانین در سراسر دنیا توسط شرکتهای هوایی ملزم به اجرا بوده و تمامی شرکت های هواپیمایی و همچنین شرکت های حمل هوایی و فریت بار میبایست به رعایت نمودن آن ها پایبند باشند. رعایت قوانین یاتا توسط شرکتهای حمل هوایی ، ضامن سلامت و امنیت حیوانات زنده میباشد. برای اطلاعات بیشتر ، صفحه ی قوانین حمل هوایی حیوان زنده را مطالعه نمایید.

شرکت آریان آسمان ماردین با تعهد بر رعایت تمامی استانداردهای جهانی IATA در خصوص حمل حیوانات زنده با هواپیما، این تضمین را بشما میدهد که حیوان خانگی شما در امنیت و سلامت کامل به مقصد شما در شهرهای مختلف جهان ارسال شده و تحویل شما میگردد.

بطور کلی شرایط و قوانین حمل هوایی حیوانات زنده در چهار گروه اصلی جای میگیرند:

• قوانین کشورهای مبداء
• قوانین بین المللی حمل هوایی
• قوانین شرکتهای حمل کننده
• قوانین کشورهای مقصد

برای آگاهی از قوانین و مقررات کشورها و شرکتهای داخلی و خارجی ، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و چنانچه ابهام و سوالی داشتید با همکاران ما در دفتر آریان آسمان واقع در قسمت کارگوی فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید. همکاران ما صمیمانه آماده ی پاسخگویی به هرگونه سوال و ابهام شما هستند.


تلفن دفتر بار فرودگاه امام خمینی جهت فریت حیوان خانگی:


0912-8945007         021-51005200
با ما تماس بگیرید


 
 

مدارک و شرایط ارسال هوایی حیوان خانگی

برای ورود و خروج حیوانات زنده رعایت برخی نکات توسط فرستنده و شرکتهای حمل حیوان زنده الزامیست که ذیلا به آنها اشاره میشود:

  • مجوز ورود به کشور مقصد (در صورت نیاز)
  • ارائه اصل گواهی بهداشت از سازمان دامپزشکی دولتی کشور مبدا باید در شرایطی که ۷ روز از تاریخ صدورش نگذشته باشد ، به همراه درج نام صاحب حیوان در آن . ( تلفن قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان تهران: 02151005200
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه و گذرنامه حیوان با درج مشخصات کامل و مدارک واکسیناسیون معتبر به ویژه واکسن هاری (به اضافه درج صاحب حیوان)
  • تکمیل مشخصات فرم درخواست حمل حیوان زنده در شرکت حمل بار
  • به همراه داشتن تاییدیه کتبی قرنطینه دامپزشکی فرودگاه مبدا (- تلفن دفتر قرنطینه حیوانی فرودگاه امام خمینی (ره): 02151005200 -- 09128945007 )
  • به همراه داشتن میکروچیپ ، شماره‌ میکروچیپ و تاریخ دقیق آن


تمامی حیوانات خانگی برای ارسال به خارج از کشور باید دارای میکروچیپ و شناسنامه باشند. همچنین واکسن‌های سالانه و روتین آنها داخل شناسنامه با مهر دامپزشک و تاریخ درج شده باشد .توجه داشته باشید که واکسن هاری برای سگ با ذکر مشخصات کامل و تاریخ دقیق واکسیناسیون با جزییاتی مثل اسم واکسن، شماره سری و تاریخ انقضا، و تست خون برای اندازه‌‌گیری آنتی‌بادی هاری که ۳۰ روز بعد از تزریق واکسن هاری انجام می‌شود، لازم می‌باشد.

برای خروج حیوان به صورت کارگو (یا ارسال بصورت فریت) لازم است که از پیش هماهنگی‌های لازم با کشور مقصد صورت پذیرد. در غیر این صورت مسئولیت هرگونه عواقب و خسارت ناشی از عدم هماهنگی بر عهده صاحب حیوان خواهد بود .برای ارسال می‌بایست پت شما حداقل ۴ ماه از تولد را گذرانده باشد. نژاد پت برای ارسال به خارج از کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که برخی ایرلاین‌ها پت‌هایی با پوزه‌ی کوتاه که اصطلاحا به آنها subnose گفته می‌شود را پذیرش نمی‌کنند. زیرا شرایط تنفس در ارتفاع برای آنها خطرناک می‌باشد. نژادهایی مثل پرشین کت و یا شیتزو تریر و غیره از این دست هستند. بعضی از پت‌ها نیز به دلیل خوی وحشی امکان ارسال ندارند و بعضی هم با شرایطی ویژه و باکسی متفاوت توسط برخی ایرلاین‌ها قابل ارسال هستند که باز هم بستگی به مقصد مد نظر برای ارسال دارند. پت‌هایی مثل چاو چاو، فرنچ بولداگ وغیره.

ورود حیوان به بعضی از کشورها مانند انگلیس، استرالیا، ایالات متحده آمریکا و کانادا بدون گذراندن مراحل قرنطینه‌ی حیوان ممنوع است. اگر می‌خواهید حیوان خانگی خودتان را به این کشورها ببرید، باید مدارک بیشتری حاضر کنید. برای مثال نمونه آزمایش خون حیوان خانگی شما برای ورود حیوان زنده به انگلیس، باید توسط آزمایشگاه‌های مورد تایید اتحادیه اروپا بررسی شود. اگر پاسخ آزمایشات برای آنها قابل قبول باشد، سه ماه بعد می‌توانید حیوان خانگی خود را به انگلستان ارسال کنید .برخی از کشورها نیز به صورت کلی از ایران پت پذیرش نمی‌کنند؛ مثل سوئد، استرالیا و ترکیه. ارسال پرندگان نیز فقط برای کشورهای عربی امکان پذیر است.

به دلیل قوانین متعدد و در حال تغییر کشورها، و مدارک خاص مربوط به هر کشور، غیر از مدارک عمومی مثل شناسنامه و میکروچیپ، شرکت آریان آسمان با داشتن پرسنلی مجرب در زمینه‌ی ارسال پت شما را راهنمایی می‌نماید و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

و نهایتا ذکر این عنوان ضروریست که ورود و خروج حیوانات غیراهلی (وحشی) و گونه‌های خاص حیوانی، منوط به اخذ تاییدیه سازمان محیط زیست می‌باشد.

 
 

مقررات و نکاتی که میبایست در فریت هوایی حیوان زنده لحاظ شود



  • پیش از ارسال حیوان خانگی خود با هواپیما، از کامل بودن اسناد پزشکی و مدارک ضروری اطمینان حاصل کنید. مدارک واکسیناسیون، پزشکی و قرنطینه از جمله مدارک بسیار مهم هستند.
  • توجه کنید که میبایست مشخصات فرد تحویل گیرنده حیوان در فرودگاه مقصد در بارنامه درج شده باشد تا در هنگام رسیدن حیوان شما به مقصد با وی تماس گرفته شود.
  • مشخصات و اطلاعاتی نظیر نام کامل ، آدرس ، تلفن منزل و تلفن همراه شخص ارسال کننده حیوان و همچنین شخص گیرنده ی آن در مقصد ، می بایست روی قفس درج شده باشد.
  • ارسال کلیه مستندات پزشکی حیوان خانگی و نیز ارسال دستور العمل نگهداری و مراقبت از آن به همراه قفس ، از الزامات حمل حیوانات زنده میباشد.
  • دانستن این نکته مهم است که اگر حیوان‌ خانگی شما احیانا بیمار باشد، احتمالا شرکت هوایی آن را پزیرش نمیکند.
  • ورود و خروج آبزیان و خزندگان بصورت اضافه بار همراه مسافر ممنوع بوده و میبایست بصورت کارگو با بارنامه ارسال شود (توسط شرکت های حمل بار نظیر آریان آسمان)
  • سعی کنید چند روز قبل از پرواز قفس حیوان را خریداری نمایید تا حیوان به بودن در آن عادت کرده و در طول پرواز بیتابی نکند. میتوانید اسباب بازی های مورد علاقه اش را در قفسش جای دهید تا با محیط داخل قفس خو بگیرد.
  • بستن قلاده به گردن حیوان درون قفس ممنوع است.
  • برای ورود سگ و گربه به ایران از هرگونه ۲ قلاده مجاز می باشد (حداکثر ۴ قلاده)
  • برای ورود پرندگان به ایران از هر گونه ۲ قطعه مجاز می باشد (حداکثر ۱۰ قطعه)
  • چنانچه قصد ارسال توله های سگ و بچه های گربه را دارید طبق قوانین بسیاری از کشورها ، میبایست حداقل 10 تا 12 هفته از تولد آنها گذشته باشد.
  • در تابستان سعی کنید برای ارسال حیوان خانگی خود از پروازهای شبانه بهره ببرید که دمای هوا بهتر میباشد و در زمستانها از پروازهای روز.
  • میتوانید چند ساعت قبل از پرواز و پذیرش حیوان توسط شرکت هوایی به حیوان خود یک وعده غذای سبک داده و او را نظافت نمایید و قفسش را کاملا ضد عفونی کنید. چنانچه مدت زمان پرواز طولانیست دقت نمایید که در حین پرواز غذا و آب برای حیوان شما مهیا باشد. میتوانید این موضوع را با کارمند شرکت هوایی مورد نظرتان چک کنید.
  • تحویل حیوان زنده در مقصد بر اساس فرم تنظیم شده در مبدا ، به شخص ذکر شده در فرم صورت می پذیرد. بر اساس فرم تکمیل شده در مبدا هرگونه هزینه اضافی در طول ارسال حیوان زنده اعم از : خدمات دامپزشکی , خدمات قرنطینه , هزینه اسکان , تغذیه , ترخیص , احیانا مرجوع شدن بار و بازگشت به مبدا , جریمه های احتمالی و غیره ، بر عهده صاحب حیوان میباشد.
  • در نهایت توصیه ما بشما اینست که چنانچه قصد حمل حیوان خانگی خود را بصورت همراه دارید ، قبل از به همراه داشتن حیوان خانگیتان در سفر با هواپیما ، با شرکت هوایی مورد نظر تماس گرفته و از قوانین حمل حیوانات مربوط به آن ایرلاین باخبر شوید . چنانچه قصد ارسال حیوان خانگی خود را با شرکت آریان آسمان داشته باشید ، همکاران ما شما را کاملا نسبت به تمامی قوانین و شرایط آگاه میسازند.
 
 

شرایط بسته بندی (قفس) حیوان زنده در حمل با هواپیما



  • قفس حیوان میبایست تمیز ، محکم و دارای قفل و بست بوده و فاقد هرگونه چرخ در زیر قفس باشد.
  • قفس میبایست دارای منافذ کافی جهت جریان کافی هوای مطبوع و تنفس حیوان باشد اما بگونه ایکه مانع نشست مایعات از داخل قفس به بیرون باشد.
  • قفس میبایست جادار بوده و فضای کافی برای تحرک حیوان باشد. در نظر داشته باشید که از بستن قلاده به حیوانات در قفس اجتناب کنید.
  • مراقب باشید که در قفس حیوان لبه ها و گوشه های تیز و برنده وجود نداشته باشد. چون ممکن است در طول پرواز به بدن حیوان آسیب برساند.
  • میتوان سه حیوان زیر شش ماهه را با وزن حداکثر 4 کیلو گرم برای هرکدامشان ، در یک قفس جای داد . اما در صورت بیشتر بودن وزن یا سن میبایست از قفس های جداگانه برای ارسال آنها استفاده کنید.
  • در مسافتهای طولانی از وجود غذا و آب کافی درون قفس اطمینان حاصل کنید.



ابعاد انواع مختلف کنل (قفس) حمل حیوانات خانگی با هواپیما :

ارتفاع عرض طول
53.3cm (21 inches) 40.6cm (16 inches) 38.1cm (15 inches)
68.5cm (27 inches) 50.8cm (20 inches) 48.2cm (19 inches)
81.2cm (32 inches) 55.8cm (22 inches) 58.4cm (23 inches)
91.4cm (36 inches) 60.9cm (24 inches) 66.0cm (26 inches)
101.6cm (40 inches) 68.5cm (27 inches) 76.2cm (30 inches)
121.9cm (48 inches) 81.2cm (32 inches) 88.9cm (35 inches)

شما میتوانید هریک از این قفس های حمل حیوان خانگی را سفارش دهید تا همکاران ما آنرا برای فریت حیوان خانگی شما فراهم نمایند.

 
 
  • ارسال گربه خانگی به کانادا
  • فریت گربه خانگی به کانادا
  • ارسال گربه به کانادا
 

 

ارسال پت خانگی (گربه) به تورنتو کانادا

 
 

هزینه ارسال حیوان خانگی با هواپیما



هزینه های فریت کردن حیوانات دارای شرایط و قوانین متفاوتیست و به نوع ارسال حیوان ، وزن و حجم حیوان و قفس حمل آن ، شرکت هواپیمایی حمل کننده ، و همچنین مقصد مورد نظر بستگی دارد .

چنانچه شما به عنوان مسافر بلیط خریده و از آژانس هوایی کد AVIH یا "سرویس حمل موجود زنده" دریافت کرده اید ، حیوان شما بصورت همراه و در قسمت بار هواپیما و درون قفس حمل میشود. در این صورت قیمت حمل حیوان زنده شما بصورت اضافه بار مسافری محاسبه میشود ، چه شما غیر از حیوان خود ، چمدان و بار دیگری داشته باشید یا خیر.


چگونگی محاسبه مقدار کرایه حمل هوایی حیوان زنده همراه ( AVIH)

برای محاسبه ی قیمت حمل هوایی پرنده‌های خانگی، وزن پرنده را همراه با قفس ضربدر ۴ میکنند تا رقم اضافه بار مشخص شود. برای مثال اگر پرنده ی شما همراه با قفس 10 کیلوگرم وزن داشته باشد وزن اضافه بار شما 40 کیلوگرم محاسبه میشود و شما میبایست هزینه ی 40 کیلوگرم اضافه بار مسافری با پرداخت کنید.

برای محاسبه ی قیمت کرایه ارسال حیوان خانگی بصورت همراه ، وزن حیوان‌های خانگی و اهلی با قفس‌شان ضربدر ۲ میکنند تا عدد اضافه بار تعیین شود. مثلا برای حمل یک سگ 15 کیلوگرمی در یک قفس 10 کیلوگرمی میبایست برای 50 کیلوگرم اضافه بار مسافری هزینه پرداخت نمایید.

درواقع این هزینه اضافه بار را حتما باید پرداخت کنید، حتی اگر بار دیگری همراه نداشته باشید. به عبارتی دیگر این هزینه جدا از مقدار بار مجاز رایگان همراه مسافر میباشد و هر مسافر در صورت نداشتن بار همراه نیز ، موظف به پرداخت این هزینه بعنوان کرایه حمل موجود زنده (AVIH ) میباشد.

در پروازهای بین‌المللی باتوجه به نوع شرکت هواپیمایی از 30 تا 100 دلار برای هرکیلو اضافه بار بسته به مقصد پرواز هزینه گرفته میشود. این مبلغ در شرکتهای هوایی کاملا متفاوت میباشد و شما میبایست موقع خرید بلیط آن را از آژانس هوایی سوال کنید.


هزینه فریت هوایی حیوان خانگی بصورت کارگو (غیر همراه)

هزینه ارسال حیوان زنده بصورت غیرهمراه (فریت هوایی حیوان زنده ) بصورت دیگری محاسبه میشود و بسیار بصرفه تر از ارسال حیوان زنده بصورت همراه میباشد.

برای حمل هوایی حیوان زنده بصورت غیر همراه (فریت) میبایست از طریق آژانس های حمل هوایی معتبر مانند شرکت آریان آسمان اقدام کنید. حیوان خانگی شما با اخذ مدارک مخصوص مورد نیاز ، با توجه به مقررات حمل هوایی حیوان زنده ، با اولین پرواز از شرکت مورد نظر شما ، بارنامه شده و به مقصد مورد نظر شما ارسال میشود و هزینه های حمل هوایی آن در بارنامه درج شده بشما اعلام میگردد.

این هزینه ها برای مقصد های مختلف متفاوت است . مثلا هزینه فریت هوایی سگ خانگی شما به انگلیس ، متفاوت از قیمت ارسال هوایی آن به کانادا میباشد . این قیمتها میتوانند بصورت روزانه تغییر کنند چرا که قیمت دلار شناور میباشد و تمام هزینه های بارنامه با دلار محاسبه میشود.

اما بطور کلی هزینه ارسال حیوان زنده بصورت بار فریت (غیرهمراه) به مراتب کمتر از ارسال آن بصورت همراه (AVIH) میباشد.




تلفن دفتر پذیرش حیوان زنده شرکت آریان آسمان در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی جهت ارسال هوایی حیوان زنده:


0912-8945007         021-51005200
با ما تماس بگیرید


 
 

ارسال هوایی حیوان زنده غیر اهلی (وحشی)

اغلب شرکت‌های هواپیمایی ، حیوانات وحشی، آبزیان، پرندگان‌، پیله حشره و به‌طور کلی جانورانی که جزو حیوانات خانگی به‌‌حساب نمی‌آیند را به‌عنوان همراه مسافر پزیرش نمیکنند .

برای این موارد شما میبایست از راه دوم، یعنی ارسال غیرهمراه حیوان زنده در ترمینال باربری فرودگاه ، و توسط آژانسهای حمل بار هوایی نظیر آریان آسمان اقدام کنید. البته در صورتیکه کشور مقصد منعی برای حیوان مورد نظر شما در نظر نگرفته باشد.

 

لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

148 سوال برای مقاله " حمل هوایی حیوان خانگی "

  1. افشین بهرامی نژاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    از کشور سویس شهر زوریخ به داخل ایران ارائه خدمات دارید؟ (برا حیوان گربه) به صورت غیر همراه

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. بله. همکارانم آماده ی خدمات رسانی در خصوص ارسال هوایی ارسال زنده هستند. برای ارسال حیوان زنده و خانگی شما توسط ایرلاین‌های امارات،قطر و ایرفلوت ، همکارانم با شما تماس میگیرند.

      1. Mahsa گفت:

        سلام من دو تا گربه تقریبا ۵ کیلویی دارم و میخوام به ترکیه ببرم اگر ٣ یا ٢ پروازه باشم امکان بردن همراه وجود دارد به چه صورت؟

        1. admin گفت:

          سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند.

          1. Masih گفت:

            سلام بردن یک عروس هلندی ب وزن ۱۰۰ تا۱۵۰ گرم ب اسپانیا چ شرایطی هست
            قطعا چندپروازه هست

          2. admin گفت:

            سلام. همکارانم در خصوص حمل پرندگان به خارج از کشور با شما تماس میگیرند.

          3. متین گفت:

            سلام!
            یک جفت قناری از ایران به استکهلم سوعد میفرستم. مدارک لازم چی هست و هزینش .
            مرسی

          4. admin گفت:

            سلام. برای ارسال پرنده به سوئد همکارانم با شما تماس میگیرند.

          5. جلیل گفت:

            سلام برای بردن یه سگ با نژاد یورکشایر با وزن شش کیلو به کشور امارات شهر دبی چقدر هزینه داره تقریبا

          6. admin گفت:

            سلام. در خصوص حمل حیوان خانگی به امارات و دبی، همکارانم با شما تماس میگیرند.

          7. سارا یغمایی گفت:

            چرا همش نوشتید همکارانم تماس می‌گیرند خوب یه قیمت دادن مگه چیه؟؟؟؟

          8. admin گفت:

            سلام خدمت شما. دلیل اینست که قیمت دادن برای ارسال بارهای خاص به خارج از کشور منوط به عوامل مختلفی میباشد که مخاطبین آنها را در کامنت و سوال خود مطرح نکرده اند. لذا همکاران ما میبایست ابتدا از آن اطلاعات آگاهی یابند تا بتوانند قیمت درستی را به کاربران سایت ارائه دهند. با سپاس از حضور شما.

    2. محسن گفت:

      سلام چطورمیشه یک پرنده سهره راازمشهدبه اهوازفرستادوهزینه ارسال چه مبلغی میباشد

      1. admin گفت:

        سلام خدمت شما. متاسفانه این شرکت فقط در زمینه ارسال حیوانات به خارج از کشور فعالیت دارد. برای ارسال حیوانات در داخل کشور از شرکتهای بار داخلی کمک بگیرید.

        1. Lena گفت:

          سلام.من یک سگ ۴ ماهه ب وزن ۹ کیلو دارم و قصد ارسالش بدون همراه به ایتالیا رو دارم. شرایط و هزینه رو لطف میکنید بهم بگید؟

          1. admin گفت:

            سلام خدمت شما. در خصوص شرایط و هزینه های ارسال حیوان خانگی به ایتالیا همکارانم با شما تماس میگیرند.

        2. sheyda گفت:

          سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم برای خرگوش از ایران به ژاپن هم ارسال دارید؟ من نمیدونم که ژاپن چه شرایطی داره. اگر اطلاعاتی دارید ممنون میشم در اختیارم بزارید.

          1. admin گفت:

            سلام. بله. همکاران ما در واحد فروش، با شما در خصوص ارسال خرگوش به کشور ژاپن تماس میگیرند. ضمنا آریان اسکای یک شرکت حمل هوایی بین‌المللی بوده و لذا در مورد ارسال بار به ژاپن هم ما در خدمت شما هستیم.

      2. كورش گفت:

        سلام براى بردن سگ به کشور ترکیه شهر دنیزلى ایا ازمایش تیتر هارى نیاز هست

        1. admin گفت:

          سلام. فعلا ارسال حیوان زنده به کشور ترکیه ممنوعیت دارد. ترکیه اجازه حمل نمیدهد.

      3. احسان گفت:

        سلام برای حمل یک قفس حاوی ۴ عروس هلندی به ترکیه چه میزانی هزینه دارد؟

        1. admin گفت:

          سلام. فعلا در شرایط فعلی کرونا، ترکیه حیوان زنده نمیپذیرد.

  2. حسین رضازاده گفت:

    سلام
    با عرض خسته نباشد من می خواهم یک گربه به‌وزن ۴.۵ کیلو و حدود یک ساله را از اسران به امریکا بیارم آیا برای شرکت شما مقدور است و همچنین هزینه در‌چه حدودی است.

    1. admin گفت:

      سلام. بله. برای ارسال حیوان زنده و خانگی شما به کشورهای خارجی، آریان آسمان خدمات کامل ارسال حیوان زنده را توسط ایرلاین‌های امارات،قطر و ایرفلوت انجام میدهد. همکارانم با شما تماس میگیرند.

    2. پورفرخ گفت:

      سلام وقت بخیر میخوام یک گربرو ب انگلستان منچستر بفرستم امکان پذیر هست؟

      1. admin گفت:

        سلام. در خصوص ارسال گربه به انگلستان همکارانم با شما تماس میگیرند.

    3. آزاده گفت:

      سلام من یک سگ چاو چاو یکساله دارم می خوام ببرمش استرالیا می خواستم بپرسم میشه ببرمش

      1. admin گفت:

        سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  3. نیما گفت:

    سلام در حال حاضر حیوان زنده رو میشه فریت کرد؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر . لطفا شهر مقصد را جهت ارسال هوایی حیوان زنده اعلام بفرمایید. در حال حاضر ، برای برخی مقصد ها ارسال حیوان زنده میسر میباشد.

      در نظر داشته باشید که شرایط حمل حیوان زنده بدین شرح میباشد:

      ایتدا باید حیوان مورد نظر را به دامپزشکی برده و نامه ی پزشک مبنی بر عدم بیماری را دریافت کنید.شناسنامه ی حیوان و تمام صفحاتی که نشان میدهد واکسن های مورد نیاز زده شده را داشته باشید‌.همچنین حیوان باید دارای میکروچیپ باشد(قطعه ی کوچکی ک داخل بدن حیوان کار میگذارند و یا کارت میکروچیپ که دارای کد است و نشان دهنده سلامت حیوان است )
      سپس اطلاعات مورد نیاز شامل: وزن حیوان با محسابه ی وزن قفس + ابعاد قفس، مقصد مورد نظر و اطلاعت گیرنده (نام،آدرس،تلفن) و تمام گواهی هایی ک در بالا ذکر شده است را به شرکت حمل مورد نظر تحویل میدهید و بعد از هماهنگی با ایر لاین مورد نظر توسط شرکت حمل و گرفتن تایید جهت ارسال، میبایست صاحب کالا گواهی سلامت حیوان را بگیرد.
      (برخی کشور ها نیز از فرستنده تست خون حیوان را میخواهند که در این صورت قبل از دریافت گواهی سلامت،نمونه خون حیوان توسط دامپزشک گرفته میشود و برای سازمان بهداشت کشور مقصد ارسال میشود.)
      گواهی سلامت مرحله اخر است زیرا مدت دار است و اعتبار آن ۷ الی ۱۰ روز است. و اگر ابتدای کار دریافت شود ممکن است پروسه ی ارسال طولانی شود و گواهی باطل شود.

    2. باباخانی گفت:

      سلام من یک خرگوش حدود ۳ کیلو دارم می‌خوام ببرمش ترکیه شرایطش چجوریه و هزینه اش ؟

      1. admin گفت:

        سلام. متاسفانه در شرایط کرونا ارسال حیوان زنده به ترکیه بصورت فریت و کارگو غدغن هست .فقط میتوانید از طریق حمل در کابین به همراه خود آنرا ارسال کنید که آنرا میبایست از آژانسی که بلیط تهیه میکنید هماهنگی کنید تا ببینید آیا ایرلاین شما قادر به حمل حیوان بصورت همراه هست یا خیر.

      2. فریبا گفت:

        سلام
        ایا می‌توانم از طریق خدمات شما سگ خود را از لس انجلس به تهران بفرستم

        1. admin گفت:

          سلام. متاسفانه فعلا واردات حیوان زنده به کشور ممنوع است. مگر با مجوزات خاصی.

  4. بابک گفت:

    با عرض سلام
    در حال حاضر امکان ارسال سگ به هامبورگ هست یا نه؟؟؟

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال حیوان زنده و خانگی شما به سوئد و دیگر کشورهای خارجی، آریان آسمان خدمات کامل ارسال حیوان زنده را توسط ایرلاین‌های امارات،قطر و ایرفلوت انجام میدهد. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  5. مهناز گفت:

    سلام
    ارسال سگ به کشور سوئد امکان پذیر هست؟
    و قیمت احتمالی برای یه سگ هاسکی ۱.۵ سال ؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. بله. همکارانم جهت ارسال هوایی حیوان خانگی شما (گربه) به آلمان با شما تماس میگیرند.

      1. نفریه گفت:

        سلام جهت حمل اسب به دوبی لطفا قیمت بدین

        1. admin گفت:

          سلام. برای حمل هوایی اسب ، پرواز باری نیاز هست که متاسفانه در حال حاضر چنین سرویسی در ایران برای کشور امارات نداریم.

  6. محدثه حسینی گفت:

    سلام
    در حال حاضر امکان فریت گربه به دوسلدورف هست؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله. برای ارسال حیوان زنده و خانگی شما به آمریکا و دیگر کشورهای خارجی، آریان آسمان خدمات کامل ارسال حیوان زنده را توسط ایرلاین‌های امارات،قطر و ایرفلوت انجام میدهد. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  7. سالار گفت:

    سلام
    امکان ارسال سگ به آمریکا هست ؟

    آیا باکس حمل باید خریداری بشه و یا شرکت شما در اختیار میگذاره ؟

    آیا سگ با همون ‌پرواز مسافر ارسال میشه یا این که با پرواز باری جدا ؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. در صورت داشتن تاییدیه ترخیص از مقصد بله . میتوان به مقصد آمریکا سگ خانگی ارسال نمود.
      باکس باید توسط خود شما خریداری شود. طبق خواست شما هم میتوان سگ را با پرواز خودتان ارسال نمود و هم میتوان با پروازی دیگر در زمانی دیگر. همکاران برای توضیحات بیشتر با شما تماس میگیرند.

    2. ازاده امامی گفت:

      سلام وقت بخیر سنجاب رو‌ میتونم ببرم با خودم تو‌کابین به ترکیه

      1. admin گفت:

        سلام. ترکیه اجازه ورود حیوان را نمیدهد. باز هم برای اطلاعات بیشتر با دفتر ترکیش ایر تماس بگیرید.

  8. مهرداد گفت:

    سلام شرایط فرستادن قناری به دبی و حدود هزینه هاش چه قدر هست؟برای گرفتن تمامی مدارک لازم آیا شرکت شما انجام میده و هزینشو دریافت کنه یا شما فقط در فرستادن همکاری میکنید؟ممنون میشم پاسخ بدید من ٣تا قناری میخوام با خودم ببرم یا به روش کارگو بفرستم

    1. admin گفت:

      سلام. همکاران با شما تماس میگیرند.

  9. سعيد هاديان گفت:

    سلام من یک کاسکو دارم می خواهم با خودم بلوم ونکور یا ترونتو هزینه ان و شرایط را بفرمایید

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. لطفا مدارک حیوان خود را به شماره ی 09105949010 واتساپ ، و یا به آدرس M.Jalali@ariansky.com ایمیل نمایید تا همکارمان سرکار خانم جلالی آنها را بررسی نموده و با شما هماهنگ نمایند. با سپاس از شما.

  10. Mojdeh گفت:

    سلام
    ایا امکان ارسال سگ از ایران به کانادا هست ؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله؛ با هواپیمایی قطر به مقصد تورنتو امکان پذیر است. لطفا تصویر مدارک حیوان خانگی خد را برای ما ارسال نمایید تا همکاران ترتیب ارسال سگ خانگی شما را به کانادا بدهند.

  11. لاله کبیری گفت:

    سلام وقتتون بخیر، میخواستم درمورد شرایط ارسال گربه به نروژ سوال کنم؟

    1. admin گفت:

      سلام. لطفا مدارک حیوان خانگی خود را به ایمیل مدیر فروش ما خانم جلالی ارسال فرمایید: M.Jalali@ariansky.com

  12. امیر جعفری گفت:

    سلام
    من میخوام یه گربه رو به ایتالیا بفرستم. شهر مقصد فلورانس هست ولی اگه رم یا میلان هم باشه مشکلی نیست. درحال حاضر امکانش هست یا خیر؟ ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. بله. همکاران ما جهت هماهنگی و اخذ مدارک حیوان خانگی شما ، با شما تماس میگیرند.

    2. Moula گفت:

      با عرض سلام من میخاستم یک سری از کبوتر هام به سوئد بیارم
      .آیا کبوتر هم شرایت خاصی داره ،نیاز به مجوز هست در سوئد؟اگر هست من باید مجوز از کجا بگیرم واسشون تا بتونم تحویل بگیرمشون،که یه موقع برگشت نخوره
      ممنون میشم راهنمایی کنید من رو

      1. admin گفت:

        سلام. بله برای حمل هوایی کبوتر و دیگر پرندگان اهلی ، میبایست مجوزهای آن تهیه شود. همکارانم با شما در این خصوص تماس میگیرند.

        1. حسینی گفت:

          سلام هزینه حمل گربه به امریکا چقدر هست آیا میشه یک هفته ای مدارک رو جور کرد .

          1. admin گفت:

            سلام. برای ارسال گربه به آمریکا میبایست مدارک رو شما تهیه نمایید. اما کلیه ی کارهای حمل را ما برای شما انجام میدهیم. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  13. پرستو گفت:

    سلام خسنه نباشید حمل خرگوش تقریبا ۲کیلو گرمی با هواپیما ممکنه؟یعنی اذیت نمیشن؟اخه خیلی از ماشین میترسه

    1. admin گفت:

      سلام. بله. شما میتوانید توسط شرکت آریان آسمان، خرگوش و هر حیوان خانگی خود را به هرکجای جهان ، بصورت هوایی ارسال نمایید. همکاران ما برای راهنمایی شما در خصوص شرایط و هزینه ها، با شما تماس میگیرد. آریان آسمان در تمام امور مربوط به فریت بار مسافری در خدمت شماست.

  14. پرستو گفت:

    سلام, هزینه حدودی فریت یک بچه گربه چهارماهه از تهران به ایتالیا رو میخواستم بدونم

    1. admin گفت:

      سلام. همکاران ما برای مشاوره در خصوص ارسال بچه گربه به ایتالیا با شما تماس میگیرند. ممنون بابت حضور شما در سایت ما.

  15. اسداله گفت:

    سلام وقت به خیر … ارسال خرگوش حدودا 4 ساله به ترکیه امکان پذیره ؟؟؟ تمامی کارهای پزشکی هم انجام شده

    1. admin گفت:

      سلام. بله . همکارانم با شما تماس میگیرند.

  16. فريبا طوسى گفت:

    سلام
    ببخشید من یک سگ پودل مینیاتور که وزنش ۴ کیلو هست و با چه شرایطى مى تونم داخل کابین ببرم از تورنتو به ایران
    ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. اگر خواهان این هستید که از تورنتو به ایران، سگ خود را در داخل کابین با خود حمل کنید میبایست از همانجا برای او در آژانس مسافرتی بلیط تهیه نمایید. توضیحات تکمییلی در همین صفحه داده شده است. مطالعه بفرمایید.

    2. گلریز گفت:

      سلام. من میخواستم گربه ام رو از ایران بیارم تایلند پیش خودم. خیلی از قفس میترسه و کلا از محدود بودن خوشش نمیاد. باتوجه به شرایط کنونی کرونا امکان ارسالش به تایلند هست؟

      1. admin گفت:

        سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند و شرایط را با شما درمیان میگذارند.

  17. ایمان شیخی گفت:

    با سلام و احترام
    بنده قصذ عزیمت به کشور اتریش – وین را دارم
    یک قلاده ژرمن شپهرد را می خواستم به همراه خود به آن کشور ببرم از طریق کارگو.
    ممنون می شوم بفرمایید چند روز قبل از سفر خودم می بایست سگم را تحویل دهم و فرآیندش به چه صورت می باشد؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. هکارانم با شما تماس میگیرند تا راهنمایی کامل را در این خصوص با شما مطرح نمایند. با سپاس از شما

  18. اشکان گفت:

    سلام

    سگی رو میخواستیم ببریم ترکیه مننون میشم راهنمایی کنید. با شماره هاتون هم تماس گرفتیم ولی کسی جواب نداد

    1. admin گفت:

      سلام.فعلا ارسال حیوان زنده به ترکیه ممنوع هست. به دلیل این که طبق قوانین گمرک مقصد ، در مقصد تحویل گیرنده نمیدهند . همکارانم برای توضیح بیشتر با شما تماس میگیرند

      1. غزاله رضایی گفت:

        سلام من میخوام عروس هلندیم رو از ایران ببرم دبی
        امکانش هست؟ و این که شرایطش چجوریه

        1. admin گفت:

          سلام. بله امکانش هست. همکارانم با شما تماس میگیرند.

          1. اشکان گفت:

            سلام آیا امکان ارسال قناری تعداد بالا حدود 100 تا 500 عدد به کشور عراق لبنان وجود دارد
            و هزینه های ارسال چگونه هست

          2. admin گفت:

            سلام. بله البته. میتوان انواع پرندگان زنده را بصورت هوایی ارسال کرد. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  19. هدیه اویسی گفت:

    سلام
    امکان ارسال گربه پرشین به کانادا، اوتاوا هست؟
    ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. بله. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  20. هدیه اویسی گفت:

    سلام
    برای فرستادن یک گربه پرشین همراه مسافر به ‌کانادا، ottawa راهنمایی می‌خواستم
    ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال حیوان زنده دو راه وجود دارد. بصورت همراه در کابین و غیر همراه. در همین صفحه شما میتوانید راهنمایی کامل جهت هر دو راه را مطالعه نمایید. همکارانم برای اطلاعات بیشتر در این خصوص و در خصوص فریت بار به اتاوا با شما تماس میگیرند.

  21. بنفشه خدری گفت:

    سلام وقت بخیر می خوام یک گربه همراه خودم به واشنگتن ببرم اگه امکان داره در مورد هزینه و شرایط راهنمایی بفرمایید

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم در خصوص حمل حیوان خانگی شما به آمریکا با شما تماس میگیرند. اگر هم در زمینه ارسال لوازم منزل به آمریکا سرویسی خواستید ، همکاران ما بهترین سرویس حمل بار را با بهترین قیمت و مطمئن ترین روش برای شما در نظر میگیرند.

  22. امیر گفت:

    سلام. خسته نباشید.
    هزینه فرستادن سگ از ایران به هامبورگ آلمان با صورت غیر همراه چند میشه حدودا؟

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم با شما تما میگیرند.

      1. حسين گفت:

        سلام وقت بخیر می خواهم یک سگ برایم کارگو شود به امریکا، اگه امکان داره در مورد هزینه و شرایط راهنمایی بفرمایید
        با تشکر, “ من whats app هم دارم.”

        1. admin گفت:

          سلام. در خصوص ارسال حیوان خانگی به آمریکا همکارانم با شما تماس میگیرند تا اطلاعات دقیقی به شما داده شود.

  23. بابایی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    امکان ارسال پرنده به کویت هست و هزینه چقدر میشه
    وزن با قفس زیر ۲کیلو

    1. admin گفت:

      سلام. بله همکارانم با شما در خصوص ارسال پرنده به کویت تماس میگیرند.

    2. محمدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر برای ارسال مرغ مینا به ونکوور کانادا میخواستم از شما راهنمایی بگیرم .ممنونم

      1. admin گفت:

        سلام. همکارانم در خصوص ارسال پرنده به ونکوور کانادا با شما تماس میگیرند.

  24. ساناز گفت:

    سلام وقت بخیر من تایم مهاجرتم مرداد ماه هست برای بروکسل(بلژیک) . یه گربه یکسال و نیمه دارم با وزن 5 کیلو . نگران سلامتیشم و اینکه راحت باشه توی سفر . آیا دامپزشک و مراقب در طول سفر هست ( با هزینه بیشتر ) ؟

    1. admin گفت:

      سلام. برای اینگونه اطلاعات میبایست با همکارانمان تماس بگیرید تا توضیحات کاملی به شما داده شود. اگر حیوان شما بصورت فریت غیر همراه ارسال میشود میبایست برای خدمات بیشتر با هوایمایی حمل کننده آن مذاکره کنید.

  25. مریم ریاضی گفت:

    سلام وقت بخیر.در مورد ارسال سگ به انگلیس میخواستم اطلاعات بگیرم

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. همکارانم با شما تماس میگیرند. چنانچه تمایل داشتید تا لوازم منزل خود را هم به انگلستان حمل نمایید با ما تماس بگیرید و یا صفحه ارسال بار به انگلستان را در سای ما مطالعه نمایید.

  26. علیرضا کریمی گفت:

    سلام
    گربه را میشه با خود داخل کابین مسافر برد؟ اگر بلب، راه قانونی آن چیست؟ شنیدم در صورتیکه دکتر صاحب حیوان نامه بدهند وجود این جیوان در کنار صاحبش برای سلامتی آن فرد لازم است شرکتهای هواپیمائی موظف هستند بدون دریافت هزینه حمل حیوان اجازه دهند آن حیوان به داخل کابین برده شود. اگر درست است لطفا مقدمات قاتونی انجام آن را بفرمائید.
    ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. در این روش شما که قصد همراه بردن حیوان خانگی در هواپیما را به شهری دیگر در داخل ایران و یا خارج از کشور دارید ، میبایست موقع خرید بلیط هواپیما ، کد AVIH یا “سرویس حمل موجود زنده” را هم از دفتر آژانس هواپیمایی دریافت نمایید . و این در واقع خود خرید یک بلیط برای حمل حیوان شما میباشد. اما بسیاری از ایرلاینهای دنیا این کار را انجام نمیدهند و یا لااقل برای مسیرهای خاصی انجام میدهند. بستگی به مقصد و هواپیمایی شما دارد. میبایست با دفتر آژانس هواپیمایی هماهنگ کنید. اما در صورتیکه تمایل داشتید حیوان شما بصورت غیر همراه حمل شود، باما تماس بگیرید. ما بهرین سرویس حمل حیوان زنده را برای شما ارائه میدهیم.

  27. مرید گفت:

    سلام من یه پامی دادم که مخوام از تهران به ونکور بفرستم. میشه لطفا راهنمایی کنید هزینه ارسال توسط شما چقدر میشه

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه فعلا به ونکوور سرویس نداریم. فعلا فقط تورنتو و مونترال در سرویس های هوایی هستند.

  28. parsa گفت:

    سلام. کارگو گربه به لاهه امکان داره؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله همکاران با شما تماس میگیرند.

  29. روژین گفت:

    سلام من سگمو دوستم به ترکیه آورده و میخوام بدون همراه برگرده نیازی به وکالت از طرف دوستم هست؟

    1. admin گفت:

      سلام. فعلا به علت شرایط کرونا سختگیریهایی وود دارد. با گمرک ترکیه هماهنگ کنید.

  30. فرزانه گفت:

    ببخشید ایا کبوتر هم جزو حیوانات خانگی به حساب میاد و امکان ارسالش به استرالیا هست؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله. اما استرالیا بخاطر سختگیریهایی که نسبت به نژاد حیوانات بومی اش دارد اجازه ورود حیوان زنده را نمیدهد.

  31. ریحانه صارمی گفت:

    سلام خسته نباشید یه خرگوش حدود ۲ کیلو گرم دارم
    به مقصد آلمان (مونیخ) امکان حمل همراه وجود داره ؟

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  32. ریحانه گفت:

    سلام خسته نباشید
    یه خرگوش حدود ۲ کیلو گرم دارم میخواستم با خودم با آلمان ببرم
    شرکت شما چه امکاناتی میتونن در اختیار ما قرار بدن ؟

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم در خصوص ارسال هوایی خرگوش با شما تماس میگیرند.

  33. الما گفت:

    سلام من یک خرگوش دارمً می هواهم از امریکا به ایران بیارم چه طور امکان داره می شود لطفا کمکم کنید؟
    با تشکر

    1. admin گفت:

      برای ارسال حیوان (خرگوش) از آمریکا به ایران از طریق این شماره توسط واتساپ با همکاران ما در واحد واردات بار به ایران تماس بگیرید تا به شما مشاوره داده شود: 09128945007

    2. سارا ذاکری گفت:

      سلام خسته نباشید
      برای بردن خرگوش از ایران به امریکا لطفا راهنمایی بفرمایید؟ با چه خط هوایی میتونم به صورت همراه ببرم ؟ ایا اصلا امکان پذیر هس؟

      1. admin گفت:

        سلام. همکارانم در خصوص ارسال خرگوش به آمریکا با شما تماس میگیرند.

  34. سامان گفت:

    سلام یه سگ ۳ کیلوگرمی دارم و میخوام برام بفرستیدش کانادا ممکنه راهنمایی‌کنید

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال سگ به کانادا همکارانم با شما تماس میگیرند تا راهنمایی لازم در خصوص مراحل و هزینه ها به شما داده شود.

  35. ناشناس گفت:

    سلام، آیا می‌توان طوطی را به آلمان به صورت جداگانه یا همراه ارسال کرد؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله. برای اطلاعات بیشتر در زمینه حمل حیوان زنده مانند پرندگان به آلمان ، با همکاران ما تماس بگیرید: 02151005200

  36. سارا ذاکری گفت:

    سلام خسته نباشید
    من یه خرگوش ۲ کیلویی دارم . میخواستم از اصفهان به مقصد سیاتل آمریکا ببرمش . امکانش هست راهنمایی بفرمایید
    ممنون میشم

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال خرگوش از اصفهان به سیاتل آمریکا، همکارانم با شما تماس میگیرند. ضمنا شرایط ارسال بار به آمریکا را میتوانید در صفحه ارسال بار به آمریکا در سایت ما مشاهده نمایید.

  37. سمانه گفت:

    سلام یک گربه پرشین به وزن ۳/۵ کیلوگرم دارم میخوام به همراه خانواده به ترکیه ببرم چگونه امکان دارد؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. در حال حاضر بعلت کرونا ارسال حیوان زنده به ترکیه ممنوع میباشد. فقط میتوانید با ایرلاین خود چک کنید تا در صورت اجازه، حیوان را داخل کابین بصورت همراه با خود ببرید.

  38. دیانا گفت:

    سلام با توجه به وضعیت کنونی ترکیه درخصوص عدم پذیرش حیوان هیچ کاری نمیتونم بکنم که گربم رو ببرم ؟

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه در وضعیت فعلی کرونا، ترکیه حیوان زنده پذیرش نمیکند. برای راهنمایی بیشتر از طریق سفارت پیگیری نمایید.

  39. لیلا عالمیان گفت:

    سلام . من یک پرنده کاسکو به وزن 400 گرم دارم ..چطور میتونم ببرمش کانادا …خواهش میکنم درباره

    شرایط بردنش راهنماییم کنید .

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال پرنده به کانادا به دلیل دوری مسیر، بدلیل امکان تلف شدن پرنده در گرمای شهرهای ترانزیتی مانند دبی و دوحه، هواپیمایی هایی که از ایران به کانادا پرواز دارند مانند هواپیمایی امارات و هواپیمایی قطری ، پرنده را حمل نمیکنند. هواپیمایی ایرفلوت هم که در ایران فعالیت دارد،‌ کشور کانادا را سرویس نمیدهد. لذا بهتر است برای ارسال طوطی کاسکوی خود بصورت بار همراه مسافر اقدام کرده و آنرا با خود با داخل کابین مسافر ببرید. برای این کار میبایست از طریق آژانس خرید بلیط برای خود اقدام نمایید.

  40. نوراله سقایی گفت:

    سلام. ما یک سگ ژرمن شش ماهه داریم و قصد مهاجرت به کشور امارات داریم میخواستم بپرسم ایا شرکت شما امکان حمل این حیوان به دبی را دارد واصلا کشور امارات اجازه ورود سگ به انجا را میدهد

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. در خصوص ارسال حیوان زنده ( سگ ) به کشور امارات ،‌همکارانم با شما تماس میگیرند و راهنمایی لازم به شما داده خواهد شد. همچنین در خصوص ارسال بار به امارات هم ما در خدمت شما خواهیم بود.

  41. عفيفه گفت:

    سلام
    من یک سگ نژاد پودل یک ساله به وزن ۴/۵ کیلو را میخوام به ایتالیا بفرستم در مورد هزینش میخواستم بدونم

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  42. ثابتیان گفت:

    سلام ، برای یک توله سگ ۴ ماهه به امارات (دبی) امکان ارسال با کارگو بدون مسافر وجود داره؟ برای اینپورت پرمیت شما اقدام میکنید؟ آزمایشگاههای ایران مورد تایید امارات هست برای انجام آزمایش تیتر هاری؟ ممنونم

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم با شما در تماس خواهند بود. برای ارسال بار به امارات هم ما در خدمت شما هستیم.

  43. سارا گفت:

    سلام برای بردن بچه گربه به امارات شرایط خاصی هست؟
    شرایط سنی
    مدارک لازم
    و هر چیز دیگه

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. شرایط و مدار مورد نیاز را در همین صفحه بیان کرده ایم. برای ارسال بار به امارات هم در خدمت شما هستیم.

  44. الینا گفت:

    سلام یک سگ برای کانادا ونکوور با وزن 7 کیلو چقدر ارسال و مجوزهاش میشه ؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. برای ارال سگ به کانادا همکارانم با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم به شما داده خواهد شد.

  45. زینب گفت:

    سلام وقت بخیر
    یک گربه DSH هست میخواستم بدون همراه بفرستم به استانبول ، چون صاحبش اونجاست.دقیقا چه مدارکی میخواد ؟؟؟؟ و اگه آیا امکانش هست صفر تا صد کارش رو شرکت شما انجام بده از جمله نامه ها و مهر و امضاهای ارگان ها ، هزینش چقدر میشه در اون صورت ؟؟؟

    1. admin گفت:

      سلام. در حال حاضر ارسال حیوان زنده به ترکیه فقط بصورت همراه است. با آژانس یا شرکتی که از آن بلیط پرواز خود را تهیه کرده اید هماهنگ کنید.

  46. Anastasia گفت:

    سلام خسته نباشین
    من اومدم امریکا و نتونستم گربمو با ترکیش ایرلاین بیارم و گربم موند تو ایران الان چجوری میتونم از ایران به امریکا بدون همراه گربمو بفرستم با کدوم ایرلاین ها میشه فرستاد!؟ هزینشو میشه از آمریکا پرداخت کنم با ایرلاین؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. برای ارسال حیوان خانگی خود به آمریکا، با همکاران ما در واتساپ شرکت آریان آسمان تماس بگیرید تا همکاران ترتیب کار را برای شما بدهند.

  47. علی گفت:

    سلام
    آیا امکان ارسال (همراه یا غیر همراه) پرنده زنده به ایران هست؟ ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه بعلت کرونا فعلا ارسال حیوان زنده به ایران ممنوع میباشد.

  48. شیرین گفت:

    سلام
    ایا در حال حاضر امکان ارسال سگ به کانادا وجود داره ؟ میشه لطفا با واتس اپ تماس بگیرید من کانادا هستم

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال هوایی حیوان زنده از جمله سگ به کانادا ، همکارانم با شما تماس میگیرند.

  49. سميرا گفت:

    سلام
    میخواستم ایا امکان ارسال پرنده از غرب افریقا به ایران شهر تبریز وجود داره ؟

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه ارسال حیوان زنده به ایران در شرایط فعلی کرونا ممنوع میباشد.

  50. رویا بگی گفت:

    سلام الان امکان حمل سگ به ترکیه وجود داره؟

    1. admin گفت:

      سلام. بصورت کارگو خیر. فقط بصورت بار همراه میتوانید باخود ببرید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This