فریت بار به تورنتو | هزینه ارسال به تورنتو
دسامبر 19, 2019
فریت بار به استانبول | هزینه ارسال بار به استانبول
ژانویه 7, 2020

فریت بار به اتاوا | هزینه ارسال بار به اوتاوا

 

فریت بار به اتاوا کانادا

شهر اتاوا ، پایتخت کانادا ، واقع در جنوب شرقی انتاریو میباشد. اوتاوا به دلیل قرار گرفتن در مرز بین اوتاریو انگلیسی زبان و کبک فرانسوی زبان و موقعیت آن به عنوان پایتخت ملی ، یکی از دو زبانه ترین شهرهای کشور است. بطوریکه که در کوچه خیابانهای اتاوا شما هم زبان انگلیسی را میشنوید و هم زبان فرانسوی را. اتاوا در سال 1857 به عنوان پایتخت کانادا نامگذاری شد و هنگامی که کانادا در سال 1867 به یکی از کشورهای مشترک المنافع انگلیس تبدیل شد ، این وضعیت را حفظ کرد. این امر اهمیت فریت بار به شهر اتاوای کانادا را نشان میدهد. ممکن است شماهم بدلایل مختلف از جمله مهاجرت و یا دانشجویی و یا مسافرت و تجارت ، قصد فریت بار به اتاوا را داشته باشید.


فریت و ارسال لوازم منزل ، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به اتاوا ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. حمل بار هوایی به اتاوا با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست.

ارسال بار مسافری به اتاوا

اتاوا ، پایتخت کشور پهناور کانادا، شهری پر جنب و جوش و در کلاس و رتبه‌ای جهانی بوده ، و فریت بار مسافری به آن بسیار حایز اهمیت میباشد. چنانچه مسافری هستید که قصد دارید به اتاوا سفر یا مهاجرت کنید، برای ارسال خرده بار شخصی و یا حمل هوایی لوازم منزل خود به اتاوای کانادا، نیاز به یک شرکت بین المللی حمل بار دارید. یک آژانس معتبر برای فریت بار شخصی و حمل هوایی لوازم منزل ، که قابل اعتماد ، متخصص و دارای اعتبار جهانی باشد.


شرکت معتبر برای حمل هوایی بار فریت به اتاوا کانادا

شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها آژانس بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به اتاوا ، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن کانکشن ها ی گسترده در کانادا و بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در منزل شما در مقصد تحویل شما نماید.


حمل بار هوایی به اتاوا با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست.
 
 

ارسال لوازم منزل و وسایل شخصی به اتاوا

شهر اتاوا پایتخت کشور کانادا بودهو یکی از شهرهای مهاجرپذیر کاناداست ، و از اینجهت ارسال لوازم منزل مسافران و لوازم دانشجویی شخصی به آنجا امری مهم میباشد. مسافران و دانشجویانی که قصد سفر به اتاوا را دارند محدودیتی برای حمل هوایی بار خود به این شهر زیبا را ندارند. شما میتوانید تمامی لوازم منزل و وسایل شخصی خود را اعم از : پوشاک ، مبلمان ، کمد و بوفه ،تخت، سرویس های چوبی، پیانو ، فرش ، ظروف، مواد غذایی ، خشکبار، لوازم شخصی ، کتاب و جزوات دانشجویی ، برنج، کنسرو، غذاهای آماده با بسته بندی های تجاری و انواع خرده لوازم منزل ، به شهر اتاوا ارسال نمایید.

کافیست تا با همکاران ما در شرکت آریان آسمان تماس بگیرید تا بصورت رایگان ، با اعزام تیم متخصص ، مشاوره ی حضوری لازم جهت فریت بار شما به مقصدتان بشما داده شود. همکاران ما صمیمانه شما را راهنمایی میکنند تا با بهترین و باکیفیت ترین ایرلاین های معتبر دنیا ، با کمترین هزینه ممکن، لوازم خود را به اوتاوا ارسال نمایید.

در تمام مراحل فریت بار به اتاوا همراه شماییم

اگر شما قبلا با دفتر شرکت آریان آسمان هماهنگ کرده باشید ، ما تمام مراحل بسته بندی و حمل بار تا فرودگاه ، و کلیه ی تشریفات گمرکی برای فریت بار شما را انجام میدهیم. تیم مجرب آریان آسمان در تمامی مراحل فریت بار به اوتاوا ، همراه و همیار شماست.

تلفن شرکت فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0910-5949010 021-51005200
0912-9536348

راهنمای جامع فریت بار مسافری
راهنمای جامع فریت بار به کانادا
 
 

ارسال هوایی حیوان خانگی به اتاوا کانادا

اگر قصد ارسال حیوان خانگی خود را به اتاوا دارید ، آژانس هوایی آریان آسمان آماده ی پذیرش و فریت حیوان خانگی شما بصورت غیر همراه میباشد. با ما تماس بگیرید. همکاران ما تمام راهنمایی ها را در این خصوص بشما خواهند داد. همچنین میتوانید راهنمای جامع حمل حیوان خانگی با هواپیما را در سایت ما مطالعه نمایید.

ارسال سگ به اتاوا کانادا

شما میتوانید سگ خانگی خود را توسط آژانس ما ، با اطمینان کامل و آسودگی خاطر به اتاوا ارسال نمایید. پس از انجام امور مورد نیاز برای حمل حیوانات خانگی و کسب مدارک لازم ، سگ خانگی شما با بهترین ایرلاینهای معتبر دنیا ، با هزینه ای به مراتب پایین تر از حمل هوایی بصورت همراه مسافر، به مقصدتان ارسال و تحویل شما میگردد.

ارسال گربه خانگی به اتاوا کانادا

همچنین چنانچه میخواهید گربه ی خانگی خود را نیز به اتاوا فریت نمایید ، ما آمادگی لازک جهت انجام کلیه ی تشریفات گمرکی و صدور بارنامه جهت ارسال حیوان زنده ی شما با هواپیما را داریم. کافیست باما تماس بگیرید.

تلفن شرکت فریت بار آریان آسمان در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0910-5949010 021-51005200
0912-9536348
 
 

هزینه فریت بار به اتاوا


قیمت فریت بار به اتاوا به حجم و وزن بار شما بستگی مستقیم دارد. چنانچه نسبت حجم بار شما به وزن آن بیشتر باشد ، بار شما حجمی حساب میشود . یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت فریت بار به اوتاوا کانادا ، شرکت حمل هوایی ای هست که شما آنرا برمیگزینید. شرکتهایی که از ایران (تهران) به مقصد اتاوا ، بار هوایی حمل میکنند ، شرکتهای قطر ایرویز و شرکت هواپیمایی امارات و شرکت لوفتهانزا میباشند. قیمت فریت بار به اتاوا با هریک از این ایرلاین ها ممکن است باهم متفاوت باشد. بهترین هزینه ها برای بسته بندی و ارسال بار منزل خود را از ما بخواهید.

شرکت آریان آسمان به شما اطمینان میدهد، با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بار مسافری به اتاوا کانادا به شما ارائه میدهد. تا آنجا که شما با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت هوایی را ، با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید.

تعرفه حمل بار هوایی به اتاوا

شما میتوانید با آگاهی از قوانین مختلف حمل بار فریت ، هزینه های خود را برای ارسال هوایی به اتاوا ، پایین بیاورید. برای آگاهی از مقررات و تعرفه ی حمل بار هوایی به اتاوا، با ما تماس بگیرید و یا به صفحه ی قیمت ارسال بار فریت مراجعه نمایید.

هزینه انبارداری بار مسافری در اتاوا جهت ترخیص بار

برای ترخیص بار در اتاوا کانادا ، در همین صفحه اطلاعاتی در اختیار شما قرار میگیرد. جهت اطلاع از هزینه های انبارداری بار مسافری در گمرک فرودگاه اتاوا ، شما میبایست با گمرک فرودگاه ونکوور (YOW) به شماره تماس YOW: +1 613-991-0577 تماس حاصل فرمایید.

 
 

ترخیص کالا در گمرک فرودگاه اتاوا کانادا


برای اطلاع مسافران و مهاجران و دانشجویان ، و بطور کلی کسانیکه قصد ترخیص کالا در گمرک فرودگاه اتاوا را دارند ، اطلاعاتی فراهم گردیده تا این امر برای شما با سهولت بیشتری انجام گیرد.

تعطیلات رسمی در گمرک اتاوا کانادا

مسافرانی که قصد دارند در اتاوا کانادا ، بار فریت خود را ترخیص نمایند ،میبایست از ایام تعطیل رسمی استان کبک که شهر اتاوا در آن واقع میباشد آگاه باشند. این ایالت در روزهای : 01 Jan ؛ 30 Mar ؛ 02 Apr ؛ 24 Jun ؛ 01 Jul ؛ 11 Nov ؛ 25 Dec تعطیل میباشد . لذا در این روزها برای ترخیص بار فریت به گمرک فرودگاه مراجعه نفرمایید. برای آگاهی بیشتر میتوانید با گمرک فرودگاه اتاوا کانادا تماس بگیرید . شماره تماس : YOW: +1 613-991-0577

روزها و ساعات کاری گمرک فرودگاه اتاوا کانادا برای ترخیص و تحویل کالا:

دوشنبه تا جمعه ساعت 8.00 الی 16.00
*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در گمرک فرودگاه اتاوا

  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در گمرک فرودگاه اتاوا

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور(Import license)
  • گواهی مبدا(در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

ترخیص کالای مسافری، کالای هدیه و نمونه غیرتجاری در اتاوا :

جهت ترخیص هدیه ، نمونه بار و کالای فریت مسافری در این شهر ، ارزش گمرکی طبق فاکتور باید پرداخت گردد.

رویه ترخیص و تحویل کالا در اتاوا :

گیرنده کالا با در دست داشتن اسناد مورد نیاز مذکور و داشتن استعلام قبلی از گمرک فرودگاه اتاوا ، بابت قوانین ، نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا ؛ و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلام شده از طرف گمرکات مقصد یا نماینده مربوطه ، امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.

تلفن شرکت حمل بار هوایی آریان آسمان در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0910-5949010 021-51005200
0912-9536348
 

2 سوال برای مقاله " فریت بار به اتاوا | هزینه ارسال بار به اوتاوا "

  1. مریم رسولی گفت:

    چگونه از تبریز به اوتاوا خشکبار ارسال کنیم وهزینه ارسال ۵گیلو خشکبار چقدر میشود.وچند روز طول می کشد

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. برا ی ارسال 5 کیلو خشکبار از سرویس های پستی استفاده کنید که به صرفه است. اما چنانچه قصد ارسال بار در وزنهای بالای 20 کیلو داشتید با ما تماس بگیرید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This