مقررات و قوانین سفر به کشور آلمان در شرایط کرونا
ژانویه 10, 2022
مقررات و قوانین سفر به کشور امارات در شرایط کرونا
ژانویه 11, 2022

مقررات و قوانین سفر به کشور ایتالیا در شرایط کرونا

 

راهنمای مسافرین ایتالیا برای سفر هوایی به کشور ایتالیا در شرایط کرونا

مقررات جدید سفر به کشور ایتالیا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-19) به شرح ذیل اعلام میگردد. مسافران دارای مدارک ذیل میتوانند با رعایت این مقررات از کشور ایران به کشور ایتالیا سفر نمایند:


شرایط و قوانین مسافرت هوایی به کشور ایتالیا در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی:


1. پاسپورت اتحادیه اروپا/ ایسلند/ نروژ/ سوئیس
2. اقامت اتحادیه اروپا/ ایسلند/ نروژ/ سوئیس، بلیت تایید شده هواپیما در ادامه مسیر به کشور صادرکننده کارت اقامت به صورت ترانزیت الرامی است.
3. ویزای تایپ D ایتالیا دارای اعتبار
4. ویزای تایپ C ایتالیا دارای اعتبار به غیر از ویزای صرفا توریستی.
5. مسافران به صورت ترانزیت بین المللی هوایی.


نکته: مسافران ایتالیا میتوانند برای ارسال بار و لوازم منزل خود به کشور ایتالیا با هزینه بسیار کمتر از اضافه بار مسافری، آنرا از طریق شرکت آریان آسمان بصورت فریت بار ارسال نمایند. برای اطلاعات بیشتر صفحه فریت بار به ایتالیا را مشاهده نمایید.

کلیه مسافران بالای 2 سال در پرواز های ورودی به ایتالیا میبایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزماش PCR در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. لیست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک https://health.behdasht.gov.ir قابل دریافت میباشد.

افرادی که اعتبار کارت اقامت آنان در بازه زمانی 01 آگوست 2020 - 31 جولای 2021 به پایان رسیده، جهت انجام مسافرت تا تاریخ 31 جولای 2021 معتبر میباشد. به همراه داشتن کارت منتقضی شده جهت انجام سفر الزامی میباشد.

شایان ذکر است مسافران قبل از پرواز میبایست خود را در لینک https://app.euplf.eu بصورت Online ثبت نام نموده و کپی از تاییدیه نهایی را به همراه داشته باشند. پس از ورود به ایتالیا، مسافران میبایست به مدت 10 روز در محل سکونت، خود را قرنطینه خانگی نمایند.
همچنین ورود هرگونه بار دستی به صورت نزولی یا چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفاً میتوانند فقط به تعداد یک کوله پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه به داخل کابین استفاده نمایند. استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه ها الزامی میباشد.

 

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This