بسته بندی بار فریت
مارس 9, 2020
هواپیمایی کانادا اکثر پروازهای بین‌المللی خود را لغو کرد
آوریل 4, 2020

فریت بار به هامبورگ آلمان | هزینه ارسال بار به هامبورگ

 

ارسال بار مسافری به هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و یکی از توریستی ترین شهرهای آلمان بوده ، و از اینرو فریت بار مسافری به هامبورگ بسیار حایز اهمیت میباشد. چنانچه مسافری هستید که قصد دارید به هامبورگ آلمان، سفر یا مهاجرت کنید، برای ارسال خرده بار شخصی و یا فریت لوازم منزل خود به این شهر، نیاز به یک شرکت یا آژانس بین المللی حمل بار دارید. یک آژانس معتبر برای فریت بار شخصی و حمل هوایی لوازم منزل ، که قابل اعتماد ، متخصص و دارای اعتبار بین المللی باشد.



شرکت معتبر برای فریت بار به هامبورگ آلمان

شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها آژانس بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به هامبورگ ، و دیگر شهرهای آلمان یاری دهد. آریان آسمان با داشتن کانکشن ها ی گسترده در آلمان و بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا فریت نموده و در منزل شما در مقصد تحویل شما نماید.



تلفن دفتر آریان آسمان در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی (ره) :

0910-5949010 021-51005200
0912-9536348
با ما تماس بگیرید


 
 

ارسال لوازم منزل و وسایل شخصی از ایران به هامبورگ

شهر هامبورگ یکی از زیباترین شهرهای آلمان است . شهری توریستی و مهاجرپذیر با شاخص اقتصادی بالا که شهر مناسبی برای تجارت نیز محسوب میشود ، از آنجا که بسیاری از هموطنان ما از ایران به این شهر از آلمان مهاجرت نموده اند ، لذا لزوم ارسال لوازم منزل مسافران و دانشجویان ، از تهران به هامبورگ بدیهی میباشد. مسافران و دانشجویانی که قصد سفر به هامبورگ را دارند محدودیتی برای حمل هوایی بار خود به این شهر زیبا را ندارند. شما میتوانید تمامی لوازم منزل و وسایل شخصی خود را اعم از : پوشاک ، مبلمان ، کمد و بوفه ،تخت، سرویس های چوبی، پیانو ، فرش ، ظروف، مواد غذایی ، خشکبار، لوازم شخصی ، کتاب و جزوات دانشجویی ، برنج، کنسرو، غذاهای آماده با بسته بندی های تجاری و انواع خرده لوازم منزل ، به شهر هامبورگ آلمان ، ارسال نمایید.

کافیست تا با همکاران ما در شرکت آریان آسمان تماس بگیرید تا بصورت رایگان ، با اعزام تیم متخصص ، مشاوره ی حضوری لازم جهت فریت بار شما به مقصدتان بشما داده شود. همکاران ما صمیمانه شما را راهنمایی میکنند تا با بهترین و باکیفیت ترین ایرلاین های معتبر دنیا ، با کمترین هزینه ممکن، لوازم خود را به هامبورگ ارسال نمایید.

مراحل فریت بار ، از فرودگاه امام خمینی در تهران به فرودگاه هامبورگ آلمان

اگر شما قبلا با دفتر شرکت آریان آسمان هماهنگ کرده باشید ، ما تمام مراحل بسته بندی و حمل بار تا فرودگاه ، و کلیه ی تشریفات گمرکی برای فریت بار شما را انجام میدهیم. تیم مجرب آریان آسمان در تمامی مراحل فریت بار به هامبورگ، همراه و همیار شماست. کلیه ی مراحل فریت بار شما از پذیرش و بسته بندی گرفته، تا صدور مجوز گمرکی و صدور بارنامه ی هوایی و انبارداری جهت ارسال هوایی ، همه به عهده ی شرکت آریان آسمان خواهد بود.


ارسال لوازم منزل و وسایل شخصی از هامبورگ آلمان به ایران


بسیاری از دانشجویان و همچنین مهاجران ایرانی ساکن در هامبورگ آلمان ، نیاز دارند تا خرده بار های شخصی و گاها هدیه و یا لوازم خاصی را به ایران ارسال نمایند. ارسال لوازم شخصی و وسایل منزل از هامروگ آلمان به ایران (تهران و دیر شهرهای ایران) نیازمند مراحل خاص گمرکی در فرودگاه هامبورگ و صدور بارنامه و ارسال هوایی به ایران است. شرکت آریان اسمان تمامی این مراحل را برای شما انجام میدهد. کافیست با لینک زیر در واتساپ تماس بگیرید. مابقی امور را به ما بسپارید.


راهنمای جامع فریت بار مسافری
راهنمای جامع فریت بار به آلمان
 
 

ارسال هوایی حیوان خانگی به هامبورگ آلمان

اگر قصد ارسال حیوان خانگی خود را به هامبورگ دارید ، آژانس هوایی آریان آسمان آماده ی پذیرش و فریت حیوان خانگی شما بصورت غیر همراه میباشد. با ما تماس بگیرید. همکاران ما تمام راهنمایی ها را در این خصوص بشما خواهند داد. همچنین میتوانید راهنمای جامع حمل حیوان خانگی با هواپیما را در سایت ما مطالعه نمایید.

ارسال سگ به هامبورگ آلمان

شما میتوانید سگ خانگی خود را توسط آژانس ما ، با اطمینان کامل و آسودگی خاطر به هامبورگ آلمان ارسال نمایید. پس از انجام امور مورد نیاز برای حمل حیوانات خانگی و کسب مدارک لازم در ایران ، سگ خانگی شما با بهترین ایرلاینهای معتبر دنیا ، با هزینه ای به مراتب پایین تر از حمل هوایی بصورت همراه مسافر، به مقصدتان ارسال و تحویل شما میگردد.

ارسال گربه خانگی به هامبورگ آلمان

همچنین چنانچه میخواهید گربه ی خانگی خود را نیز به هامبورگ فریت نمایید ، ما آمادگی لازک جهت انجام کلیه ی تشریفات گمرکی و صدور بارنامه جهت ارسال حیوان زنده ی شما با هواپیما را داریم. کافیست باما تماس بگیرید.

ارسال حیوان خانگی از آلمان به ایران

همچنین شما میتوانید از طریق شرکت آریان آسمان ، حیوانات خانگی خود را از قبیل سگ ، گربه ، انواع پرنده، خرگوش و سنجاب، و... از شهرهای مختلف آلمان نظیر هامبورگ ، به ایران فریت نمایید. ما این کار را با بهترین ایرلاینهای دنیا برای شما انجام داده و در تهران کار ترخیص حیوان زنده ی شما را بعهده میگیریم. کلیه ی امور شما توسط کانکشن های ما در آلمان و ایران انجام میگیرد.

تلفن دفتر فریت بار آریان آسمان در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی (ره) :

0910-5949010 021-51005200
0912-9536348
با ما تماس بگیرید

 
 

هزینه ارسال بار هوایی به هامبورگ آلمان


هزینه فریت بار از ایران به هامبورگ آلمان ، به حجم و وزن بار شما بستگی مستقیم دارد. چنانچه نسبت حجم بار شما به وزن آن بیشتر باشد ، بار شما حجمی حساب میشود . برای اطلاعات بیشتر در مورد بار حجمی و نحوه ی محاسبه ی آن به صفحه ی هزینه ها و تعرفه های فریت بار مراجعه کنید . دومین عاملی که بر تعرفه ی فریت بار به هامبورگ تاثیرگذار است ، ایرلاینی است که برای فریت بار شما در نظر گرفته میشود. مثلا هزینه ی فریت بار شما به هامبورگ با شرکت ایران ایر ، متفاوت از قیمت آن با ایرلاین قطری و یا لوفت هانزا میباشد. منتهی زمان ارسال این ایرلاینها با هم متفاوت بوده و ممکن است شما مجبور شوید برای تسریع در امر فریت ، و سریع تر رسیدن بارتان ، از ایرلاینهای خارجی استفاده کنید. در این حالت هزینه های شما اندکی افزایش میابند اما بار شما سریعتر به مقصدتان خواهد رسید. در هر دو صورت بهترین هزینه ها برای بسته بندی و فریت بار منزل خود را از ما بخواهید.

قیمت پایین برای حمل هوایی بار به هامبورگ

شما میتوانید با آگاهی از قوانین مختلف حمل بار فریت ، هزینه های خود را برای ارسال هوایی به هامبورگ ، پایین بیاورید. برای آگاهی از مقررات و تعرفه ی حمل بار هوایی به هامبورگ و دیگر شهرها، با ما تماس بگیرید و یا به صفحه ی قیمت ارسال بار فریت مراجعه نمایید.

قیمت پایین برای حمل هوایی بار از هامبورگ به ایران (تهران و دیگر شهرهای ایران)



روند ارسال بار از هامبورگ به ایران کمی متفاوت از فریت از تهران به سمت هامبورگ است. مراحل ارسال بار تجاری به ایران ، روندی متفاوت دارد که ما میتوانیم این کار را از طریق شبکه ی نمایندگی های خود در آلمان برای شما انجام دهیم. سپس بار شما را در ایران ترخیص کرده و تحویل شما و یا خانواده ی شما در ایران بدهیم. برای مشاوره ی رایگان در این زمینه میتوانید از طریق لینک زیر ، در واتساپ ، با متخصصین ما بصورت آنلاین مشاوره دریافت نمایید تا در صورت نیاز ، همکاران ما روند فریت بار تجاری از هامبورگ آلمان به مقصد ایران را برای شما انجام دهند.

 
 

هامبورگ ؛ شهری اصیل با قدمتی بالا در اروپا

شهر هامبورگ آلمان ، یکی از بزرگترین شهرهای آلمان ، و شهری اصیل و دارای قدمتی بالا در آلمان و اروپاست. شهری که از لحاظ تجاری و اقتصادی ، از دیر ایام در آلمان و در اروپا مطرح بوده است. حالت تاریخی این شهر ، باعث شده تا این شهر بعنوان یک قطب گردشگری و توریستی در آلمان مطرح باشد. از اینروی فرودگاه هامبورگ هم از لحاظ تجاری حایز اهمیت است و هم از لحاظ مسافری.

میزان رضایت مهاجرینی که در شهر هامبورگ زندگی میکنند از زندگی در این شهر، بقدریست که بسیاری از آنان این شهر را ، حتی به عنوان خانه اول خود قلمداد میکنند. هامبورگ به همان صورت که یک شهر تاریخی و فرهنگی و تجاریست ، یک شهر علمی نیز می باشد. دانشگاه های هامبورگ طیف وسیعی از رشته های مختلف را از فلسفه تا پزشکی و رسانه های اجتماعی به دانشجویان ارائه می دهند . این سبب میشود که هامبورگ مقصد مناسبی برای دانشجویان ایرانی باشد که قصد دارند در آلمان ادامه تحصیل دهند.

ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی دانشجویان و مهاجران به هامبورگ آلمان ، و حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی آنها، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، و ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به هامبورگ آلمان ، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. حمل بار هوایی از ایران به هامبورگ ، و همچنین از هامبورگ به ایران با بهترین قیمت و در کمترین زمان، از تخصص های ماست.

بسیاری از دانشجویانی که در این شهر بسر میبرند ، دوست دارند تا هراز گاهی لوازمی را از ایران و از سمت خانواده های خود دریافت نمایند. و گاهی هدایایی هم برای خانواده های خود ارسال کنند. شرکت آریان آسمان در هردو مسیر ارسال بار هوایی از تهران به هامبورگ و از هامبورگ به تهران ، با بهترین سرویس ها در خدمت شماست.

 

9 سوال برای مقاله " فریت بار به هامبورگ آلمان | هزینه ارسال بار به هامبورگ "

  1. Jamesanort گفت:

    say thanks to a lot for your web site it assists a lot.

  2. mehrdad گفت:

    سلام خسته نباشید من تعداد ۵ عدد کتانی آدیداس میخواستم ارسال کنم ایران تهران چقدز میشه هزینش تا به تهران برسه ممنون ازتون

    1. admin گفت:

      سلام. در صورت ارسال شما میبایست شما شخصا بار شخصی خود را در ایران ترخیص نمایید. و چون بار شما جنبه ی تجاری ندارد شامل تعرفه های گمرکی نمیشود و امکان ترخیص ندارد.

  3. عباسعلی پرند گفت:

    وسایل شخصی شامل لباس و کفش حدود ۱۳ کیلو گرم به هامبورگ المان چقدر میشود و با چه نوع بسته بندی میباید ارسال شود
    از مشهد به هامبورگ

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. ارسال بار شما به هامبورگ بدون هزینه های بسته بندی و توزین در فرودگاه امام با ایران ایر حدود 14,715,000 ریال میباشد. برای اطلاعات بیشتر صفحه فریت بار به آلمان را مشاهده کنید. و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

  4. همايوني گفت:

    سلام ، هزینه ارسال سگ به هامبورگ چقدر است با تشکر

    1. admin گفت:

      سلام. در خصوص ارسال سگ به هامبورگ همکارانم با شما تماس میگیرند.

  5. کامران توانا گفت:

    سلام. برای ارسال میوه به اروپا سوال دارم

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم در خصوص صادرات بار به اروپا با شما تماس میگیرند.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This