فریت بار به ازمیر | هزینه ارسال بار به ازمیر
ژانویه 9, 2020
فریت بار مسافری چیست؟
فوریه 18, 2020

فریت بار به دنیزلی| هزینه ارسال بار به دنیزلی

 

ارسال بار مسافری به دنیزلی ترکیه

شهر دنیزلی یکی از شهرهای مهم صنعتی ترکیه است ، و بخاطر آب و هوای مطلوب و بازار کار خوب، یکی از مقاصد گردشگری و مهاجرت این کشور میباشد. از اینرو ارسال بار مسافری به دنیزلی برای مسافران ترکیه بسیار حایز اهمیت میباشد. اگر مسافری هستید که قصد دارید به دنیزلی سفر یا مهاجرت کنید، برای ارسال خرده بار شخصی و یا حمل هوایی لوازم منزل خود به شهر دنیزلی ترکیه، نیاز به یک شرکت یا آژانس بین المللی حمل بار دارید. یک آژانس معتبر برای فریت بار شخصی و حمل هوایی لوازم منزل ، که قابل اعتماد ، متخصص و دارای اعتباری جهانی باشد.



آژانس معتبر برای فریت بار به دنیزلی ترکیه

شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها آژانس بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت و صادرات بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل ارسال بار به دنیزلی ، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن کانکشن ها ی گسترده در ترکیه و بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در منزل شما در مقصد تحویل شما نماید.


حمل بار هوایی به دنیزلی با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست.
 
 

ارسال لوازم منزل و وسایل شخصی به دنیزلی

ارسال لوازم منزل به دنیزلی - این شهر صنعتی و زیبای ترکیه - یکی از دغدغه های مسافران و مهاجران به کشور ترکیه است. وجود مناطق تاریخی و گردشگری و همچنین کارخانجات صنعتی بسیار، این شهر را برای مهاجرت بسیار دلپذیر ساخته. از اینجهت ارسال لوازم منزل مسافران و لوازم دانشجویی شخصی به آنجا امری مهم بشمار می آورد.

مسافران و دانشجویانی که قصد سفر به دنیزلی را دارند محدودیتی برای حمل هوایی بار خود به این شهر زیبا را ندارند. شما میتوانید تمامی لوازم منزل و وسایل شخصی خود را اعم از : پوشاک ، مبلمان ، کمد و بوفه ،تخت، سرویس های چوبی، پیانو ، فرش ، ظروف، مواد غذایی ، خشکبار، لوازم شخصی ، کتاب و جزوات دانشجویی ، برنج، کنسرو، غذاهای آماده با بسته بندی های تجاری و انواع خرده لوازم منزل ، به شهر دنیزلی ارسال نمایید.

کافیست تا با همکاران ما در شرکت آریان آسمان تماس بگیرید تا بصورت رایگان ، با اعزام تیم متخصص ، مشاوره ی حضوری لازم جهت فریت بار شما به مقصدتان بشما داده شود. همکاران ما صمیمانه شما را راهنمایی میکنند تا با بهترین و باکیفیت ترین ایرلاین های معتبر دنیا ، با کمترین هزینه ممکن، لوازم خود را به این شهر ارسال نمایید.

در تمام مراحل فریت بار به دنیزلی ترکیه همراه شماییم

اگر شما قبلا با دفتر شرکت آریان آسمان هماهنگ کرده باشید ، ما تمام مراحل بسته بندی و حمل بار تا فرودگاه ، و کلیه ی تشریفات گمرکی برای فریت بار شما را انجام میدهیم. تیم مجرب آریان آسمان در تمامی مراحل فریت بار به دنیزلی ، همراه و همیار شماست ، و میتواند لوازم شما را در درب منزل در دنیزلی تحویل شما نماید.

تلفن باربری بار فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-9536348         021-51005200
کافیست با ما تماس بگیرید


راهنمای جامع فریت بار مسافری
راهنمای جامع فریت بار به ترکیه
 
 

ارسال هوایی حیوان خانگی به دنیزلی

اگر قصد ارسال حیوان خانگی خود را به دنیزلی دارید ، آژانس هوایی آریان آسمان آماده ی پذیرش و فریت حیوان خانگی شما بصورت غیر همراه میباشد. با ما تماس بگیرید. همکاران ما تمام راهنمایی ها را در این خصوص بشما خواهند داد. همچنین میتوانید راهنمای جامع حمل حیوان خانگی با هواپیما را در سایت ما مطالعه نمایید.

ارسال سگ به دنیزلی

شما میتوانید سگ خانگی خود را توسط آژانس ما ، با اطمینان کامل و آسودگی خاطر به دنیزلی ارسال نمایید. پس از انجام امور مورد نیاز برای حمل حیوانات خانگی و کسب مدارک لازم ، سگ خانگی شما با بهترین ایرلاینهای معتبر دنیا ، با هزینه ای به مراتب پایین تر از حمل هوایی بصورت همراه مسافر، به مقصدتان ارسال و تحویل شما میگردد.

ارسال گربه خانگی به دنیزلی

همچنین چنانچه میخواهید گربه ی خانگی خود را نیز به دنیزلی فریت نمایید ، ما آمادگی لازک جهت انجام کلیه ی تشریفات گمرکی و صدور بارنامه جهت ارسال حیوان زنده ی شما با هواپیما را داریم. کافیست باما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فریت بار آریان آسمان در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی (ره) :

0910-5949010         021-51005200
کافیست با ما تماس بگیرید

 
 

قیمت فریت بار به دنیزلی


در حمل هوایی بار ، قیمت فریت بار به دنیزلی به حجم و وزن بار شما بستگی مستقیم دارد. چنانچه نسبت حجم بار شما به وزن آن بیشتر باشد ، بار شما حجمی حساب میشود . لوازم شما در مبدا کاملا بسته بندی شده و لوازم شکستنی شما پالت بندی میشوند. بهترین هزینه ها برای بسته بندی و ارسال بار منزل خود را از ما بخواهید.

قیمت پایین برای حمل بار هوایی به دنیزلی

شما میتوانید با آگاهی از قوانین مختلف حمل بار فریت ، هزینه های خود را برای ارسال هوایی به دنیزلی ، پایین بیاورید. برای آگاهی از مقررات و تعرفه ی حمل بار هوایی به دنیزلی ، با ما تماس بگیرید و یا به صفحه ی قیمت ارسال بار فریت مراجعه نمایید.

 
 

دنیزلی شهر صنعت و کار در ترکیه

دنیزلی در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. این شهر، در واقع شهر صنعتی ترکیه بحساب می آید که به دلیل تولید و صادرات انواع پارچه، رشد اقتصادی زیادی داشته است.دنیزلی با داشتن آثار تاریخی و باستانی ، از جاذبه های گردشگری ترکیه محسوب میشود. وجود شهرهایی مانند پاموک کاله در دنیزلی ، که به "بهشت سفید" شهرت دارد ، همواره مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب نموده است. اما شاید بیشترین مهاجرت به دنیزلی برای بازار کار این شهر باشد.

همه ی اینها در کنار همسایه بودن ترکیه با ایران ، باعث شده تا سالانه بسیاری از هموطنان ما در ایران قصد سفر یا مهاجرت به این کشور و این شهر زیبا را داشته باشند . در این میان جابجایی و حمل هوایی و زمینی بار به دنیزلی از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

ارسال لوازم منزل ، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به دنیزلی، تنها بخشی از خدمات آریان آسمان به مسافران این شهر دوست داشتنی دنیاست. حمل بار هوایی به دنیزلی با بهترین قیمت در کمترین زمان از تخصص های ماست.

 

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This