حمل بار هوایی به سوئیس
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

 
parallax background

ارسال بار هوایی به سوئیس با بهترین قیمت | فریت بار به سوئیس

 

ارسال بار مسافری و فریت لوازم منزل به سوئیس

یکی از خدمات شرکت آریان آسمان برای دانشجویان و مهاجرانی که قصد اقامت در کشور سوئیس را دارند ، "ارسال بار مسافری به سوئیس" میباشد . سالانه بسیاری از هموطنان ما و نیز دیگر مسافرانی که تابعیت سوئیس را دارند ، از طریق ایران به سوئیس رفت و آمد کرده و خواستار ارسال هوایی بار خود به این کشور میباشند.

مسافران، مهاجران و دانشجویانی که قصد مسافرت و مهاجرت به کشور سوئیس را دارند نیاز مبرمی به این دارند که خرده بار و لوازم شخصی و لوازم منزل خود را هم به سوئیس فریت نمایند. ما با بهترین در تمام مراحل فریت بار به سوئیس ، همراه و مشاور شما هستیم.





فریت بار به سوئیس | بهترین قیمت


فریت بار به شهرهای سوئیس ازجمله: زوریخ، برن، لوزان و ژنو و دیگر شهرهای آن، از جمله خدمات شرکت آریان آسمان میباشد. تعهد ما ارسال خرده بار منزل شما، با بهترین قیمت و با بهترین امکانات در کوتاه ترین زمان میباشد. کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت ، بار فریت شما را با بهترین شرایط بسته بندی، و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و به مقصد مورد نظرتان در سوئیس ارسال میکنند.


ارسال خرده بار و هدیه به شهرهای مختلف سوئیس با کمترین قیمت

شاید قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در سوئیس بسته‌ای را به شکل هدیه ، گیفت و یا سوغات ارسال نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در سوئیس ارسال نماید. ارسال خرده بار شما به شهرهایی نظیر زوریخ، برن، لوزان، ژنو و ... با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


همچنین شما برای آگاهی از شرایط و هزینه‌های ارسال بار به کانادا، میتوانید صفحه فریت بار به کانادا را مشاهده نمایید.
 
 

خدمات آریان آسمان در فریت بار به سوئیس



ارسال بار مسافری به سوئیس– ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به سوئیس– ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به سوئیس– ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به سوئیس– ارسال و صادرات صنایع دستی به سوئیس– ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به سوئیس– ارسال و صادرات قارچ به سوئیس– ارسال و صادرات زعفران به سوئیس– ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به سوئیس- ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به سوئیس– ارسال بارهای نمایشگاهی به سوئیس– ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به سوئیس- قیمت مناسب جهت فریت بار به سوئیس- هزینه پایین ارسال بار به سوئیس و...


چنانچه تمایل دارید اطلاعات کاملی پیرامون فریت بار مسافری داشته باشید ، حتما از صفحه ی راهنمای فریت بار مسافری در سایت ما دیدن کنید:

راهنمای فریت بار مسافری
 
 

شرایط و مراحل ارسال بار به سوئیس


مسافران، مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و خرده بار مستعمل منزل خود به کشور سوئیس ندارند.شما میتوانید با خیالی آسوده ، تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را، تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی (خرده بار شخصی) به تمام شهرهای سوئیس ارسال کنید. ارسال هوایی بار به سوئیس بصورت غیر همراه انجام شده و شما لوازم خود را در گمرک فرودگاه مقصد ( و چنانچه مایل باشید درب منزل ) تحویل میگیرید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای سوئیس آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با دفتر آریان آسمان با شماره 51005200 21 98+ تماس بگیرید. همکاران ما مشتاق راهنمایی شما هستند.


1- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

بسته بندی برای فریت بار هوایی و زمینی به سوئیس بسیار مهم است . چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی، ممکن است بار شما آسیب دیده و یا در مقصد ، برای ترخیص با مشکل مواجه شود.

کادر مجرب آریان آسمان ، در محل سکونت شما حاضر شده و تمام چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. ظروف شکستنی شما کاملا حباب پیچ شده و سپس پالت بندی میشوند . بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم، تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه های سوئیس بوجود نیاید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ، مراحل و قیمت بسته بندی بار فریت مسافری ، صفحه ی بسته بندی بار فریت را مطالعه نمایید .


2- انجام تشریفات گمرکی

در قسمت پذیرش گمرک ترمینال خدمات بار، یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل آریان آسمان برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به سوئیس ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی ، به سوئیس انجام میشود. همچنین شما میتوانید بسته های پستی و هدایای خود را هم به کشور سوئیس فریت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار به سوئیس:

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر

نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.

3- صدور بارنامه و ارسال بار به سوئیس:

سپس بار شما توسط دفتر آریان آسمان، با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی (به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما) ، بارنامه شده و به مقصد مورد نظر بصورت هوایی حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار ، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را پیگیری کنید ، تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید ، تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه های سوئیس، برای ترخیص آن اقدام نمایید.


4- ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های سوئیس

شما براحتی با در دست داشتن مدارک شناسایی و کپی بارنامه ی خود ، لوازم خود را از گمرک فرودگاههای زوریخ، برن، لوزان و ژنو و دیگر شهرهای سوئیس ترخیص نمایید. وقتی شما با شرکت آریان آسمان قصد ارسال بار مسافری خود را دارید نگران مراحل گمرکی کار نباشید. ما میتوانیم از طریق دفاتر نمایندگی خود در کشور سوئیس اقدام به ترخیص بار شما کنیم.

کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند.اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما میبایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.

در مرحله ی آخر بسته های شما توسط دستگاه X-Ray بازرسی میشوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر . البته گمرک سوئیس سختگیری زیادی در این باره ندارد.

کالاهای ممنوعه برای ارسال هوایی به سوئیس کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها به سوئیس ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد. شما میبایست بطور دقیق از محتویات چمدانهای خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید. همکاران ما در دفتر آریان آسمان شما را نسبت به کالاهای ممنوعه در گمرک سوئیس مطلع میسازند.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


 
 

هزینه ارسال بار هوایی به سوئیس | تعرفه فریت بار به سوئیس




هزینه ارسال بار مسافری ، یا قیمت فریت بار هوایی به سوئیس هم مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه میشود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به این کشور را دارند.

هزینه پست بار هوایی به هرکدام از شهرهای سوئیس متفاوت است؛ اما شرکت آریان آسمان به شما اطمینان میدهد، با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بار مسافری به شهرهای سوئیس به شما ارائه میدهد. تا آنجا که شما با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت هوایی را ، با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

استعلام قیمت فریت بار مسافری به سوئیس

شما میتوانید برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار هوایی به شهرهای مختلف سوئیس مانند زوریخ، برن، لوزان و ژنو و... ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید (02151005200) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

0912-8945007         021-51005200
کافیست با ما تماس بگیرید

برای استعلام قیمت فریت بار مسافری به سوئیس میتوانید فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید:


 
 

ارسال هوایی حیوان خانگی (فریت حیوان زنده) به سوئیس




بسیاری از مهاجران به کشور سوئیس، قصد دارند تا حیوان خانگی خود (مانند سگ ، گربه ، پرنده ، خرگوش و ...) را هم با خود به این کشور بفرستند. گاهی هم نیاز است که حیوان زنده ای را برای شخصی که از پیش در این کشور اقامت دارد، بفرستیم. رابطه ی عاطفی زیادی که معمولا بین صاحبان این حیوانات خانگی با آنها برقرار است باعث میشود که نگرانی های زیادی از بابت حمل درست و ارسال حیوان زنده ی خود به کشور مقصدشان داشته باشند که البته این نگرانی بجاست.


ارسال هوایی سگ به سوئیس | ارسال هوایی گربه به سوئیس

نگران مشکلات ارسال هوایی سگ و گربه خانگی خود به سوئیس نباشید. کارشناسان ما در آریان آسمان این نوید را بشما میدهند که با رعایت تمام استانداردهای جهانی در حمل حیوان خانگی شما ، بهترین راهکارها و شرایط را برای ارسال سگ یا گربه ی خانگی شما به مقصدتان در نظر میگیرند.
برای آگاهی بیشتر در مورد نحوه ی ارسال حیوان زنده خود با هواپیما ، و مدارک مورد نیاز آن ، صفحه ی راهنمای ارسال حیوان خانگی را مطالعه نمایید و یا مستقیما با کارشناسان ما در دفتر آریان آسمان تماس بگیرید.

تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


 
 

ارسال جنازه متوفی با تابوت به سوئیس | حمل هوایی متوفی از سوئیس به ایران




صمیمانه امیدواریم هیچگاه چنین سرویسی را از ما نخواهید ؛ اما چنانچه نیازمند حمل و ارسال جنازه متوفای خود با تابوت به شهرهای سوئیس باشید ، و یا اینکه خواستار این باشید که تابوت متوفای خود را ، از سوئیسبه ایران با هواپیما بفرستید ، آریان آسمان بهترین و معتبر ترین آژانس حمل هوایی برای این امر میباشد. آریان آسمان میتواند برای کلیه ی مراحل ارسال تابوت از ایران به سوئیس، و یا ارسال تابوت و جنازه از سوئیس به ایران ، به شما مشاوره ی رایگان داده و این امر را برای شما ، به نحو احسن و در کوتاهترین زمان انجام دهد.

کارشناسان ما شما را یاری میدهند تا امور ارسال تابوت از ایران به سوئیس، و نیز حمل تابوت و جنازه از سوئیس به ایران را با انجام تشریفات کامل گمرکی و ترخیص آن ، و همچنین امور گذرنامه و پزشکی قانونی را در کمترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام دهید.
هزینه حمل جنازه و تابوت با هواپیما به سوئیس را میتوانید در تماس با دفتر این شرکت جویا شوید . ما در تمام مراحل و تشریفات انجام کار در کنار شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای حمل هوایی جنازه را مطالعه نمایید .

 
 

ارسال بار به شهرهای سوئیس | وسایل شخصی و لوازم منزل


فریت بار به برن | لوازم شخصی و وسایل منزل


فریت بار مسافری به برن سوئیس یکی از خدمات شرکت آریان آسمان میباشد. برن پایتخت این کشور میباشد. موزه ها ،مراکز تفریحی ، دانشگاههای بزرگ و مراکز صنعتی برن باعث شده که مهاجرت به این شهر از اهمین بالایی برخوردار باشد. از این رو بسیاری از دانشجویان و مهاجران به این شهر نیاز مبرم به حمل هوایی بار خود به این شهر را دارند. آریان آسمان با بهترین سرویسهای حمل هوایی ، برای فریت بار مسافری به برن، در خدمت شماست.

فریت بار به برن

فریت بار مسافری به برن از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که سالانه بسیاری از هموطنان ما به این شهر زیبا و رویایی مهاجرت میکنند. آریان آسمان برای ارسال بار مسافری به برن، بصورت هوایی ، در خدمت شماست.

فریت بار به زوریخ | وسایل شخصی و لوازم منزل


فریت بار مسافری به زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس نیز یکی از خدمات آریان آسمان میباشد. معماری های کلاسیک و مدرن این شهر توریستهای زیادی را بخود جذب میکند . فریت بار به زوریخ از لحاظ بار مسافری بسیار حایز اهمیت میباشد . به همین سبب ارسال بار مسافری به زوریخ را، برای رفاه حال مهاجران به این شهر، در خدمات خود گنجانده ایم.


فریت بار به زوریخ
 

لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

2 سوال برای مقاله " ارسال بار به سوئیس با بهترین قیمت| فریت بار به سوییس "

  1. بیژنی گفت:

    سلام، در مورد ارسال بسته به سوئیس (لوزان) سوال داشتم. وزن بسته در حدود 10 کیلوگرم و محتویاتش مقداری پوشاک و 2 کیلوگرم آجیل هست. حدود قیمتش رو میخواستم بپرسم و اینکه آیا در سوئیس گیرنده باید گمرک پرداخت کنه؟

    1. admin گفت:

      سلام. چنانچه بار شما تا این حد کم وزن است از طریق پست اقدام نمایید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This