فریت بار به هامبورگ آلمان | هزینه ارسال بار به هامبورگ
مارس 13, 2020
تعلیق موقت پروازهای ایران به مقصدآلمان
آوریل 4, 2020

هواپیمایی کانادا اکثر پروازهای بین‌المللی خود را لغو کرد

 

لغو پروازهای بین المللی شرکت ایرکانادا ، بعلت شیوع ویروس کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت هواپیمایی ایرکانادا اعلام کرد: با هدف توقف شیوع و گسترش ویروس کرونا، اکثر پروازهای بین‌المللی این شرکت تا پایان مارس سال جاری ، لغو خواهد شد.

بر اساس این گزارش، لغو پروازهای بین المللی شرکت ایرکانادا پس از آن است که مرز مشترک آمریکا و کانادا نیز به طور موقت بسته شده است. روز چهارشنبه صبح اول آوریل 2020 پرزیدنت دونالد ترامپ - رئیس جمهور آمریکا - و جاستین ترودو - نخست وزیر کانادا - مرز مشترک دو کشور را مسدود اعلام کردند . البته این مسدودیت به غیر از سفرهای ضروری و مبادله کالا میباشد. پرزیدنت ترامپ ابراز امیدواری کرده است که مرز دو کشور آمریکا و کانادا ، در طی 30 روز آینده بازگشایی شود.

شرکت ایرکانادا افزود: پروازهای بین المللی و همین طور پروازهای بین آمریکا و کانادا به طور تدریجی به حالت تعلیق درخواهد آمد. این اقدام با تصمیم دولتهای دو کشور آمریکا و کانادا اتخاذ شده تا پروازهای تجاری و مسافری حتی الامکان محدود شود.
این شرکت اعلام کرد: با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی دولتهای آمریکا و کانادا، بزرگترین شرکت هواپیمایی کانادا مایل است تا تعداد محدودی از پروازهای خود در خاک آمریکا و برخی مسیرهای بین المللی را پس از اول آوریل ادامه دهد. شبکه بین‌المللی پروازهای شرکت ایرکانادا از 101 فروگاه به 6 فرودگاه محدود خواهد شد و پروازهای این شرکت به آمریکا نیز از 53 فرودگاه به 13 فرودگاه کاهش خواهد یافت.

 

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This