حمل بار هوایی و زمینی به مصر
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

parallax background

ارسال بار به مصر با بهترین قیمت | فریت بار به مصر

 

ارسال بار و فریت لوازم منزل به مصر

یکی از خدمات شرکت آریان آسمان "ارسال بار به مصر" میباشد . کسانیکه قصد مهاجرت به کشور مصر را دارند ، ممکن است نیاز پیدا کنند که بار و لوازم شخصی و لوازم منزل خود را هم به مصر فریت نمایند. همچنین برای شرکتها و کارخانجاتی که قصد دارند بار تجاری یا نمونه های غیر تجاری خود را به شهرهای مختلف مصر ارسال نمایند ، ما بهترین سرویس ها را برای ارسال بار به مصر با بهترین قیمت ارائه میدهیم.





فریت بار به مصر | بهترین قیمت


فریت بار به شهرهایی ازجمله: قاهره و اسکندریه و دیگر شهرهای مصر، از جمله خدمات شرکت آریان آسمان میباشد. تعهد ما ارسال بار منزل یا تجاری شما با بهترین قیمت و با بهترین امکانات میباشد. کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل یا کارخانه و شرکت شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت ، محموله ی شما را با بهترین شرایط بسته بندی، و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و ارسال میکنند.


ارسال خرده بار و هدیه به شهرهای مختلف مصر با کمترین قیمت

شاید قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در مصر بسته‌ای را به شکل هدیه ، گیفت و یا سوغات ارسال نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در مصر ارسال نماید. ارسال خرده بار شما به شهرهایی نظیر قاهره، اسکندریه و ... با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


خدمات آریان آسمان در فریت بار به مصر



ارسال بار مسافری به مصر – ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به مصر – ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به مصر – ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به مصر – ارسال و صادرات صنایع دستی به مصر – ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به مصر – ارسال و صادرات قارچ به مصر – ارسال و صادرات زعفران به مصر – ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به مصر - ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به مصر – ارسال بارهای هنری و تابلوهای نمایشگاهی به مصر – ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به مصر - قیمت مناسب جهت فریت بار به مصر - هزینه پایین ارسال بار به مصر و...


چنانچه تمایل دارید اطلاعات کاملی پیرامون فریت بار مسافری داشته باشید ، حتما از صفحه ی راهنمای فریت بار مسافری در سایت ما دیدن کنید:

فریت بار مسافری

شرایط و مراحل ارسال بار به مصر


هیچ منعی برای ارسال بار به مصر نیست. شما چه مسافر باشید و چه یک شرکت تجاری ، میتوانید بار خود را توسط شرکت ما به این کشور ، بصورت هوایی ارسال نمایید.شما میتوانید با خیالی آسوده ، تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را، تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی (خرده بار شخصی) به تمام شهرهای مصر ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای مصر آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود.البته برای بارهایی که جنبه ی تجاری دارند ، دریافت عوارض گمرکی امری بدیهیست. برای اطلاع بیشتر با دفتر آریان آسمان با شماره 02151005200 تماس بگیرید. همکاران ما مشتاق راهنمایی شما هستند.


1- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

بسته بندی برای فریت بار هوایی به مصر بسیار مهم است . چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی، ممکن است بار شما آسیب دیده و یا در مقصد ، برای ترخیص با مشکل مواجه شود.

کادر مجرب آریان آسمان ، در محل سکونت شما حاضر شده و تمام چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی یا پالت بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. ظروف شکستنی حباب پیچ شده و سپس پالت بندی میشوند . بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم، تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه های مصر بوجود نیاید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ، مراحل و قیمت بسته بندی بار فریت ، صفحه ی بسته بندی بار فریت را مطالعه نمایید .


2- انجام تشریفات گمرکی

تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


هزینه ارسال بار هوایی به مصر | تعرفه فریت بار به مصر




هزینه ارسال بار ، یا قیمت فریت بار هوایی به مصر هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه میشود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به این کشور را دارند.

هزینه پست بار هوایی به هرکدام از شهرهای مصر متفاوت است؛ اما شرکت آریان آسمان به شما اطمینان میدهد، با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بار به شهرهای مصر به شما ارائه میدهد. تا آنجا که شما با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت حمل بار هوایی را ، با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

استعلام تعرفه فریت بار مسافری به مصر

شما میتوانید برای استعلام تعرفه و قیمت حمل بار هوایی به شهرهای مختلف مصر مانند قاهره ، اسکندریه و ... ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید (02151005200) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

0912-8945007 021-51005200
کافیست با ما تماس بگیرید

برای استعلام قیمت فریت بار مسافری به مصر میتوانید فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید:


 
 

استعلام نرخ ارسال بار به مصر

برای پر کردن فرم استعلام قیمت ارسال بار به مصر کلیک کنید
 
 

لیست فرودگاههای مصر به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از ایران به مصر بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم مصر به همراه شرکتهای هوایی که به این فرودگاهها پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از ایران و از فرودگاه امام خمینی تهران ، به شهر مورد نظر شما در مصر، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، اطلاعات بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید.

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
CAI قاهره Cairo by Oman Airways, Emirates Airlines
HBE اسکندریه Alexandria/Borg El Arab by Qatar Airways

اطلاعات گمرک فرودگاه های مصر جهت ترخیص بار

در این قسمت اطلاعات کاملی برای شرکتها ، مسافران ، مهاجران و دانشجویانی که قصد ارسال بار مسافری و تجاری به کشور مصر را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای ترخیص بار خود در فرودگاههای مختلف مصر، اقدام نمایند.

1 اطلاعات تماس گمرک فرودگاه های مصر
  • CAI:+20-0-22474321
  • HBE:+20-0-34631060
2روزها و ساعات کاری گمرک فرودگاههای مصر برای ترخیص و تحویل بار :

قاهره شنبه تا پنجشنبه 8.00 الی 22.00 اسکندریه شنبه تا پنجشنبه 8.30 الی 14.00

*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

3اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در فرودگاههای مصر :

لیست اقلام(Packing list)
فاکتور کالا (Invoice)
اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

4مدارک مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در مصر :
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور(Import license)
  • گواهی مبدا(در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
5رویه ترخیص و تحویل کالا در گمرکات مصر :

گیرنده کالا با در دست داشتن اسناد مورد نیاز مذکور و داشتن استعلام قبلی از گمرک مقصد بابت قوانین ،نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلامی از طرف گمرکات مقصد یا نماینده مربوطه امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.

6 تعطیلات رسمی مصر

07 Jan
25 Jan
08 Apr
09 Apr
25 Apr
01 May
15 Jun
16 Jun
23 Jul
20 Aug
21 Aug
22 Aug
11 Sep
06 Oct
20 Nov

7هزینه انبارداری گمرکات مصر طبق کتاب قوانین حمل اخرین نسخه 2018(کالای معمولی) :
لطفا جهت اطلاع از هزینه های انبارداری با گمرک مقصد تماس حاصل نمایید.
 

لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This