حمل کالا از چین به ایران
خرید از چین تحویل در ایران با بهترین قیمت حمل بار از چین

 
parallax background

واردات کالا از چین

واردات بار از چین

از دیر باز کشور چین یکی از مراکز تجارت جهانی به شمار می آمده و امروزه نیز این کشور، بزرگترین سهم را در اقتصاد ایران و واردات انواع کالا به ایران دارا میباشد. سالهاست که بازرگانان ایرانی، در حال تجارت با این کشور بوده و انواع کالا را از چین به ایران وارد می‌نمایند. واردات کالاهایی از قبیل پوشاک، صنایع دستی، اسباب بازی، تجهیزات الکترونیکی، خوردو، قطعات صنعتی، موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ، مواد آرایشی و بسیاری از کالاهای دیگر. نوع حمل این کالاها از چین به ایران همواره برای تاجران و بازرگانان ایرانی حایز اهمیت میباشد. چرا که مواردی از این قبیل، در هزینه و قیمتهای کالاها در ایران بسیار اثر گذار میباشد.



واردات کالا از کشور چین طیف گسترده ای از کالا را در بر می گیرد. واردات کالاهای عادی و نرمال، واردات کالاهای خطرناک، واردات کالاهای شیمیایی، مواد اولیه، قطعات صنعتی، اقلام تزئینی و ... از چین به ایران، تنها نمونه هاییست از کالاهایی که مرتباً از روشهای مختلف به کشور حمل می شوند. در حال حاضر بالای 25 درصد از نیازهای وارداتی کشورمان، از طریق چین تامین می‌شود. و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک، با توجه به بحث قرارداد ایران و چین، این رقم فراتر از این مقدار نیز پیش برود.


شرایط واردات کالا از چین به ایران

با ایجاد شرایط جدید که در دسال اخیر اتفاق افتاده است ( مانند قراردادهای جدید بین ایران و چین و همچنین قوانین جدید گمرکی) پیش‌بینی میشود اتفاقات جدیدی در حوزه واردات کالا از چین و بازرگانی بین دو کشور اتفاق بیفتد. کشور چین یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان نیازهای وارداتی کشورمان محسوب می‌شود. به نحوی که در حال حاضر بخش زیادی از اقلام وارداتی ایران از این کشور وارد می‌شود. از این رو درک درست از شرایط واردات بار از چین برای بازرگانان هردو کشور، امری مهم است.


رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید در سال ۲۰۲۰ تجارت رسمی ایران و چین، با احتساب نفت، به ۱۶ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر تنوع محصولات موجود در بازار این کشور، وجود روش‌های مختلف حمل بین ایران و چین (ریلی، دریایی و هوایی ) تاجران را قادر می سازد تا در قبال قیمت تمام شده در رنج های مختلف و در بازه زمانی‌های متغییر، مشتریان و مصرف کنندگان داخلی را از نظر تأمین کالا راضی نگه می دارد.


در مورد شرایط واردات کالا از چین به ایران، جدا از خرید کالا از چین ، روشهای حمل و بازاریابی کالاهای مختلف در ایران، مسایل مهم دیگری هم درمیان است. مسائلی از قبیل صدور اسناد حمل و اخذ مجوزات و مدارک مورد نیاز در مبدأ کشور چین، که این موارد از جمله دیگر خدماتی‌است که امکان آن توسط شرکت حمل بین‌المللی آریان آسمان فراهم میباشد. این شرکت مراحل خرید و حمل کالاهای شما تا مقصد گمرکات دریایی و یا هوایی کشور را بطور کامل به عهده میگیرد.

مواردی که میبایست در خصوص شرایط واردات کالا از چین مورد بررسی قرار دهیم:

  • آشنایی با قوانین گمرکی دو کشور:

    برای ورود به عرصه ی واردات بار از چین به ایران، حتما میبایست با قوانین گمرکی هردو کشور آشنایی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید قوانین گمرکی چین ، و همچنین مقررات صادرات و واردات ایران را در سایت ما مشاهده نمایید.
  • آشنایی با تعرفه های گمرکی:

    برای آشنایی بیشتر با تعرفه‌های گمرکی میتوانید با کارشناسان ما با شماره 02151005200 تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق به شما داده شود.
  • آنالیز بازار فروش کالای مورد نظر در ایران:

    لازم است تا آنالیز دقیقی را از بازار فروش جنس مورد نظرتان در ایران داشته باشید. اگر کالای مورد نظر شما در ایران با کیفیت خوب تولید میشود، ممکن است برای فروش محصولتان در ایران با مشکل مواجه شوید. بایست تحلیل درستی از میزان مصرف و بازار فروش آن را بدست بیاورید.
  • یافتن منابع تولید کالای مورد نظر در چین:

    یکی از شرایط مهم واردات کالا از چین، یافتن تولیدکننده ی مناسب در این کشور است. این بدان جهت اهمیت دارد که کالای مورد نظرتان را به کیفیت مورد نظر خود در بهترین قیمت خریداری نمایید. در این رابطه میبایست سرویس حمل را هم مدنظر قرار دهید. ما در این رابطه به شما مشاوره ی دقیقی خواهیم داد.
  • اخذ مجوزات و مدارک مورد نیاز در مبدأ چین:

    یکی از خدمات شرکت آریان آسمان، اخذ مجوزات لازم برای صادرات از چین میباشد. اطلاعات لازم را در قسمت خدمات شرکت آریان آسمان در واردات از چین در همین صفحه مشاهده نمایید.
  • یافتن شرکت حمل بین‌المللی مورد اطمینان:

    شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت حمل بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. با خیال آسوده حمل کالای خود را از چین و یا هر کشور دیگری به ایران، به ما بسپارید. در ادامه با شرکت آریان اسمان بیشتر آشنا خواهید شد.
  • صدور اسناد حمل:

    صدور کلیه‌ی اسناد حمل ، چه بصورت هوایی و چه بصورت دریایی و زمینی، توسط شرکت آریان آسمان برای شما انجام میشود. کالای شما با بیمه نامه کامل به ایران حمل میشود.
  • روش‌‌های پرداخت هزینه های خرید و حمل کالا:

    خدمات شرکت آریان آسمان در روشهای پرداخت هزینه های خرید و هزینه های حمل هوایی و دریایی، بسیار متنوع و کاربردی برای بازرگانان محترم میباشد. برای اطلاعات بیشتر خدمات پرداخت هزینه حمل کالا از چین را در همین صفحه مشاهده نمایید ، و یا با ما تماس بگیرید.
  • حمل کالا بصورت هوایی یا دریایی از چین به ایران:

    یکی دیگر از شرایطی که میبایست برای واردات کالا از چین مدنظر قرار داد، شیوه‌ی حمل بار تا ایران میباشد. بسیار مهم است که در این زمینه با ما مشورت نمایید. چرا که این امر تاثیر بسیار مستقیمی بر هزینه تمام شده‌ی کالای شما در ایران دارد. گاه ممکن است شما به اشتباه گمان کنید که حمل دریایی برای واردات کالای شما بصرفه‌تر میباشد؛ اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. در زمینه‌ی شیوه ی حمل کالا از چین به ایران حتما با کارشناسان ما مشورت نمایید.
  • ترخیص کالا در گمرکات ایران:

    ترخیص کالا در گمرکات ایران، مرحله‌ی بسیار مهمی از روند واردات کالای شما از چین به ایران میباشد. پس در این زمینه هم از کارشناسان خبره‌ی ما در زمینه ترخیص کالا از گمرکات دریایی و هوایی ایران بهره‌مند شوید. ترخیص از گمرک‌های ایران نظیر: بندر امام خمینی (ره) ؛ منطقه آزاد تجاری چابهار ؛ منطقه ویژه بوشهر ؛ گمرک غرب تهران ؛ گمرک منطقه ویژه شهید رجایی ؛ فرودگاه امام خمینی (ره) ؛ گمرک منطقه ویژه اقتصادی بم ؛ گمرک تهران امور واردات و ...



بهترین قیمت حمل بار از چین


مهمترین عامل در واردات بار از چین به ایران و یا بطور کلی حمل بار از چین، قیمت حمل بار از چین میباشد. برای بازرگانان ، مهمترین مسئله محاسبه‌ی قیمت تمام شده‌ی حمل بار از چین میباشد. چرا که قیمت تمام شده ی یک کالا در ایران، جدا از قیمت خرید کالا در چین، قیمت حمل هوایی از چین به ایران میباشد. لذا بازرگانان ایرانی همواره بدنبال بهترین قیمت حمل بار از چین میباشند. برای محاسبه ی هزینه‌های حمل بار از چین به ایران و سایر کشورها میبایست مواردی را در نظر گرفت. مواردی را که در قیمت تمام شده ی حمل کالا از چین تاثیر گذارند.

هزینه‌های واردات کالا از چین به ایران شامل چه هزینه هایی میباشد؟

این هزینه ها از زمان خرید کالا از چین گرفته تا ترخیص بار در گمرکات ایران، شامل مواردیست که در زیر بطور کلی به آنها اشاره میکنیم:

  • قیمت کالای خریداری شده در کشور چین
  • هزینه‌های تحویل کالا از آدرس فرستنده
  • هزینه‌های مربوط به بازرسی کالا
  • هزینه‌های گمرکی کالا
  • هزینه‌های ثبت سفارش و تخصیص ارز
  • هزینه های تهیه اسناد
  • هزینه حمل‌ ونقل کالا از چین به ایران
  • هزینه‌های مربوط به انبارداری کالا در گمرک
  • هزینه‌های ترخیص کالا در گمرکات ایران
  • هزینه های بیمه ی بار در حین حمل


این هزینه ها برای کالاهای مختلف متفاوت هستند. هر کالایی شامل قوانین مختص به خود است و شاید برای کالایی خاص، برخی از این موارد در نظر گرفته نشده و یا دارای معافیت‌هایی باشند.


هزینه حمل بار از چین به ایران

یکی از مهمترین فاکتورها در هزینه تمام شده برای واردات کالا از چین، هزینه حمل بار از چین به ایران میباشد. انتخاب نوع حمل و شرکت حمل، تاسیر بسیار زیادی بر قیمت تمام شده برای واردات کالا از چین برای بازرگانان دارد. بطوریکه اگر مشاوره‌ی تخصصی در این باره بگیرند، بسیاری از هزینه‌های اضافی آنها حذف میشود و واردات کالا از چین برایشان بسیار پایین تر و ارزانتر تمام میشود.

لذا پیشنهاد ما به بازرگانان و شرکتهای تجاری اینست که با یک مشاوره‌ی تخصصی با همکاران ما در شرکت حمل بین‌المللی آریان آسمان، از مزایای ویژه در واردات کالا از چین به ایران، بهره‌مند شوند. در ادامه‌ی این مقاله، ما به عوامل موثر در مدیریت هزینه‌های حمل کالا از چین به ایران پرداخته و هزینه حمل هوایی و هزینه حمل دریایی کالا از چین به ایران را مورد بررسی قرار میدهیم.


هزینه هر کیلو بار هوایی از چین

برای استعلام هزینه حمل کالا از چین ، میتوانید از طریق این فرم ، قیمت ارسال هر کیلو بار هوایی و دریایی از چین به مقصد خود را دریافت نمایید. همکاران ما در هر زمان آماده ی پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هستند.

استعلام هزینه حمل بار از چین به ایران
تلفن دفتر واردات بار شرکت آریان آسمان :

0912-8945007 021-51005200

مشتریان محترمی که قصد تماس از خارج کشور را دارند ، و یا بازرگانانی که سوالی در خصوص نرخ و قیمتهای حمل و نحوه ی واردات کالا از چین به ایران و سایر کشورهای جهان را دارند ، میتوانند از طریق واتساپ با کارشناسان واردات شرکت آریان آسمان ، در تماس باشند.


کلیک کنید


برای آگاهی از شرایط و مراحل ارسال بارهای مسافری به خارج از کشور، صفحه فریت بار را مشاهده نمایید.


عوامل موثر در قیمت گذاری حمل کالا از چین به ایران و سایر کشورها

1- تاثیر وزن و حجم کالا، بر هزینه واردات از چین:

وزن و حجم بار شما ، تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده ی ارسال کالا از چین دارد. هرچه وزن بار شما بیشتر باشد ، قیمت تمام شده برای هر کیلو بار هوایی و دریایی از چین ، برای شما کمتر خواهد شد . این مسئله در مورد حجم بار هم صدق میکند .

2- تاثیر وزن حجمی بر قیمت ارسال بار از چین:

چنانچه کالای شما بصورت بار حجمی محسوب شود ، این مسئله در هزینه تمام شده ی شما بسیار موثر است. وقتی بار شما در هر متر مکعب بیشتر از 167 کیلوگرم باشد ، بار شما حجمی محسوب میشود. برای اطلاعات بیشتر در مورد وزن حجمی و نحوه ی محاسبه ی آن میتوانید صفحه ی هزینه فریت بار را در سایت ما مشاهده نمایید.

3- قیمت کرایه حمل شرکتهای حمل هوایی و دریایی:

عامل مهم دیگر در ارزیابی قیمت ارسال بار از چین ، شرکتهای حمل بین المللی هستند. چه در حمل دریایی و چه در حمل هوایی ، داخلی یا خارجی بودن شرکت حمل ، اثر بسیار زیادی در هزینه های حمل دارد. خطوط کشتی رانی داخلی و خطوط کشتی رانی خارجی قیمتهای متفاوتی دارند . همچنین قیمت حمل هوایی خطوط پروازی داخلی مانند هواپیمایی ماهان ، با قیمتهای حمل خطوط هوایی خارجی مانند: هواپیمایی امارات و یا قطر ایرویز ، متفاوت میباشند. اینکه شما کدام شرکت را برای ارسال کالای خود از چین به ایران انتخاب میکنید ، تاثیر مستقیمی بر قیمت حمل بار شما دارد.

4- قیمت متفاوت ارسال بار از شهرهای مختلف چین :

بدیهی است که با وسعت پهناور کشور چین ، ارسال بار از شهرهای مختلف آن به ایران و دیگر نقاط جهان ، هزینه های متفاوتی دارند. برای مثال هزینه ی ارسال بار از پکن با هزینه ارسال بار از گوانگجو متفاوت است. برخی شهرها دارای بندر بوده و برای حمل دریایی قیمت مناسب تری دارند. و برخی شهرها دارای فرودگاه بین المللی بوده و برای حمل بار هوایی هزینه های مناسبی دارند.


خدمات شرکت آریان آسمان در پرداخت هزینه واردات کالا از چین:


پرداخت هزینه حمل بار در مبدأ (چین)

شرکت آریان آسمان این خدمات را برای مشتریان خود ایجاد کرده است تا بتوانند هزینه های حمل بار خود را در همان مبدأ پرداخت نمایند. شما میتوانید هزینه های حمل هوایی و یا حمل دریایی خود را در همان شهر مورد نظر خود در چین ، به دفاتر ما در آن شهر پرداخت نمایید.


پرداخت هزینه خرید کالا در مبدأ (چین)

خدمات پرداخت هزینه کالا در چین هم خدمتی دیگر از سوی شرکت آریان آسمان برای مشتریان خود میباشد. چنانچه تمایل داشتید ، ما میتوانیم هزینه ی خرید کالای شما را در هریک از شهرهای چین ، در کنار هزینه های حمل آن به ایران ، برای شما محاسبه و در چین پرداخت نماییم. شرکت آریان آسمان انواع خدمات پرداخت هزینه ها و خدمات حمل را برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است. با ما تماس بگیرید و از خدمات نوین حمل بار از چین توسط این شرکت بهره ببرید.


پرداخت هزینه حمل کالا جهت ارسال از چین به کشورهای دیگر

چنانچه قصد دارید کالایی را از چین خریداری نموده و به کشوری دیگر در آسیا و یا اروپا مانند : آلمان ، هلند ، ایتالیا ، یونان ، امارات ، ترکیه ، قطر و سایر کشورها ارسال نمایید ، شرکت آریان آسمان میتواند ترتیبی اتخاذ نماید تا شما ، هزینه های خرید و حمل کالا را ، یا در مبدأ چین ، و یا در مقصد نهایی خود ، و یا در ایران بصورت ارزی و یا ریالی تسویه نمایید.

برای آگاهی از هزینه ها، شرایط و مراحل ارسال بار از کره جنوبی به ایران بصورت مستقیم و با کمترین هزینه ممکن، صفحه واردات بار از کره جنوبی را مشاهده نمایید.

شرکت معتبر برای حمل هوایی و دریایی بار از چین به ایران

بازرگانان ایرانی میتوانند کالاهای تجاری خود را بصورت هوایی و دریایی از چین به ایران ارسال نمایند. شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت حمل بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی حمل بار وارداتی و صادراتی بصورت هوایی ، زمینی و دریایی در سطح بین المللی ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل واردات هوایی و دریایی بار از چین به ایران، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی های متعدد در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند کالای شما را از مبدا چین ، به بسیاری از کشورهای مختلف دنیا از جمله: هند، امارات، کویت، دبی، ترکیه ، قطر ، هلند ، یونان ، ایتالیا ، آلمان ، ایران و ... حمل نماید.






واردات جزیی از چین

واردات جزیی از چین، نیاز به سرمایه‌ی بالایی ندارد . شما میتوانید خیلی ساده تر از واردات کلی، با یک سرمایه‌ی کوچک شروع به کار کنید. واردات جزیی کالا از چین، بازارهای مخصوص خود را دارد. شما میبایست بازار داخلی و تقاضای خریداران را خوب تحلیل کنید. سپس به تحلیل قوانین گمرکی در خصوص ترخیص کالاهای مورد نظر بپردازید و از میان آنها، کالاهایی را برگزینید که بتوانید بدون مشکل آنها را از چین وارد و سپس در ایران ترخیص نمایید.

با متخصصین ما مشاوره نمایید. ما شما را یاری میدهیم تا از روشهای بسیار عالی، خرده بار خود را به ایران با روشهای دریایی و هوایی حمل و وارد نمایید. ما در زمینه ترخیص کالاهای مورد نشر شما هم شما را یاری میدهیم. شما با واردات جزیی از چین میتوانید بیزینس خود را راه‌اندازی نموده و گسترش دهید.


واردات جزیی از چین شامل چه کالاهایی میشود؟

واردات جزیی از چین شامل کالاهایی میشود که بیشتر برای کارخانجات و شرکتهای تولیدی استفاده دارد. مثلا واردات قطعات صنعتی یا قطعات ماشین آلات صنعتی یا کشاورزی خاص. برخی تولیدکنندگان یا کارخانه داران، برای تامین قطعات ماشین آلات خود از طریق واردات جزیی از چین بهره میبرند.

اما با این حال، برخی بازرگانان، از طریق واردات جزیی از چین، اقدام به تامین کالاهای مصرفی خاصی هم در بازار ایران میکنند. کالاهایی مانند لوازم خانگی ، لوازم موبایل یا کامپیوتر، لوازم پلاستیکی منزل، انواع وسایل ورزشی، وسایل روشنایی منازل مانند انواع لامپ‌ها ، انواع شیرآلات ساختمانی، انواع مهره و پیچ و یراق آلات، پوشاک و لوازم خیاطی، و بسیاری اقلام مشابه دیگر.

خرید از چین و ارسال به ایران | حمل خرده بار از چین به ایران

آریان آسمان قادر است کالاهای شما را، اعم از کالاهای جزیی، خرده بار و نمونه های تجاری و ... ، از تمامی شهرهای چین تحویل گرفته ، بسته بندی استاندارد نموده ، و بصورت هوایی یا دریایی ، به تمام گمرکات در ایران ارسال نموده و مراحل ترخیص کالا را نیز ، برای شما به انجام برساند. کلیه ی بارهای شما اعم از کالاهای تجاری یا خرده بار ، توسط شرکتهای هوایی بین المللی ، و یا شرکتهای کشتی رانی بین المللی و تحت بیمه نامه های معتبر بارنامه شده و به گمرکات ایران ارسال میشود. کالاهای شما ، از کشور چین ، به گمرکات بین المللی ایران ارسال شده و سپس به گمرکات شهرهای داخلی کشور از جمله تهران ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، کاشان و ... ترانزیت میشوند.


تلفن شرکت حمل هوایی آریان آسمان ماردین جهت واردات کالا :


0912-8945007 021-51005200

برای آگاهی از هزینه ها، شرایط و مراحل ارسال بار از هند به ایران بصورت مستقیم و با کمترین هزینه ممکن، صفحه واردات بار از هند را مشاهده نمایید.

برخی از خدمات شرکت آریان آسمان در واردات بار از چین

صدور اسناد صادراتی در مبدا (چین)

در صورت نیاز ، چنانچه شما موفق به اخذ جواز صادراتی در چین نشده باشید، شرکت آریان آسمان میتواند جهت اخد مجوزهای صادراتی شما اعم از اسناد صادراتی و پکینگ لیست و اینوویس اقدامات لازم را انجام دهد. ما تمام راه را برای شما هموار میکنیم تا تجارت شما از چین ، بسادگی صورت بگیرد.

خرید از چین تحویل در ایران

یکی از خدمات شرکت آریان آسمان به مشتریان خود ، خرید کالای مورد نظر از چین ، و ارسال آن به هرنقطه از ایران میباشد. ما کالای مورد نظر شما را از هر شرکتی از چین که مورد نظر شماست خریداری نموده ، سپس آنرا برای شما در هر شهری در ایران ارسال نموده ، و تحویل شما میدهیم.

ارسال کالاهای برندهای معتبر از چین

چنانچه نیاز به خرید کالای برند خاصی در چین هستید ، ما کالاهای مورد نظر شما را از برندهای معتبر جهانی در چین خریداری نموده ، و آنرا در هرنقطه از ایران ، تحویل شما مینماییم.

انجام تشریفات صادرات در شهرهای مختلف چین

در صورت نیاز ، آریان آسمان قادر است کلیه ی تشریفات صادرات از چین را در تمام شهرهای کشور چین برای شما انجام دهد. اخذ مجوزهای صادراتی و تهیه ی پکینگ لیست و فاکتور خرید از شرکتها ، پذیرش و صدور بارنامه جهت ارسال هوایی و یا دریایی بار و ترخیص کالا در گمرکات ایران و تحویل در شرکت شما ، همه از خدمات این شرکت میباشد.

انجام تشریفات گمرکی صادرات در کشور هنگ کنگ

آریان آسمان قادر است کلیه ی تشریفات صادرات از "هنگ کنگ به ایران" را در تمام شهرهای کشور هنگ کنگ برای شما انجام دهد. اخذ مجوزهای صادراتی و تهیه ی پکینگ لیست و فاکتور خرید از شرکتها ، پذیرش و صدور بارنامه جهت ارسال هوایی و یا دریایی بار از هنگ‌کنگ و ترخیص کالا در گمرکات ایران و تحویل در شرکت شما ، همه از خدمات این شرکت میباشد.

تحویل کالا در اقصی نقاط کشور چین

ما میتوانیم کالا و محموله ی شما را برای ارسال و صادرات از چین به دیگر کشورها همچون ایران ، از تمام شهرهای چین از شما تحویل گرفته و یکجا به مقصد مورد نظر شما صادر و ارسال نماییم. کلیه ی امور حمل کالا از چین به ایران یا سایر نقاط جهان ، بر عهده ی این شرکت میباشد.

شبکه ی روزانه تحویل کالا در شهرهای مختلف چین

آریان آسمان ، با شبکه ی روزانه تحویل کالا در شهرهای مختلف چین ، میتواند کلیه ی محموله های شما را از نقاط مختلف کشور چین ، بصورت روزانه تحویل گرفته و جمع آوری نموده ؛ و سپس به ایران و یا هرنقطه در آسیا و اروپا حمل نماید.

تحویل کالا در مبادی مختلف در کشور چین و انجام هم باری و یکپارچه سازی در مبدا

یکی از خدمات ما ، تحویل کالا در مبادی مختلف در کشور چین ، و سپس انجام هم باری و یکپارچه سازی کالاهای متعدد شما در شهری خاص از چین میباشد. سپس کالاهای شما بسته بندی شده و طبق درخواست شما یا پالت بندی میشود و بصورت هوایی به ایران و سایر نقاط جهان ارسال میشود ؛ و یا با پذیرش کانتینرهای بزرگ و یا کوچک ، بصورت دریایی با کشتی بسمت مقصد شما حمل میشود.

ذخیره سازی کالاهای تامین کننده های چینی در شهرهای بزرگ این کشور تا پیش از ارسال به ایران

آریان آسمان با داشتن انبارهای بزرگ در نقاط مختلف چین ، قابلیت انبارداری و ذخیره سازی کالاهای تامین کننده های چینی در شهرهای بزرگ این کشور، تا پیش از ارسال به ایران را دارد.

ارسال کالا از چین به اقصی نقاط دنیا

ارسال کالا از چین به اقصی نقاط دنیا بصورت هوایی ، دریایی و زمینی ، از جمله خدمات لجستیکی شرکت آریان آسمان میباشد. حمل کالا از چین به کلیه ی کشورهای آسیایی و اروپایی و حتی آمریکا و کانادا و... از خدمات ماست. کشورهایی نظیر ایران ، ژاپن ، مالزی ، سنگاپور ، کره جنوبی ، تایوان، اماران متحده عربی (دبی و شارجه) ، قطر، عمان، بحرین، عربستان سعودی، کویت، ترکیه، آلمان، اسپانیا، فرانسه، هلند، سوئد ، فنلاند و نروژ، انگلستان، آمریکا، کانادا، مکزیک و دیگر کشورها ...



حمل هوایی بار از چین به ایران

بهترین مزیت حمل هوایی بار از چین به سمت ایران ، در سرعت انتقال بار میباشد. در زمانی که وزن یا حجم بار شما محدود باشد ، شما میتوانید برای تسریع در امر ارسال محموله ی خود از چین به ایران ، از طریق باربری هوایی اقدام نمایید. شرکت آریان آسمان ، میتواند ترتیبی اتخاذ نماید تا محموله ی شما توسط بهترین شرکتهای هوایی بارنامه شده ، و در کوتاهترین زمان ممکن ، با بهترین قیمت به گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهران ارسال شود. تمامی مراحل ترخیص بار هم در همین گمرک توسط متخصصین و ترخیص کاران شرکت آریان آسمان انجام میگیرد.



هزینه هر کیلو بار هوایی از چین

برای استعلام هزینه و قیمت حمل هر کیلو بار هوایی از چین به ایران و سایر نقاط جهان ، میبایست به چند نکته توجه داشته باشید ، و آنها را لحاظ نمایید. با در نظر گرفتن این موارد ، بر روی دکمه ی فرم استعلام قیمت حمل هوایی کلیک نموده ، و فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما ، با محاسبه ی نرخ حمل هوایی کالا برای محموله ی شما ، هزینه ها و قیمت حمل هوایی بار شما را به شما اعلام نمایند.

  • نوع محموله و کالای شما
  • وزن کل محموله ی شما
  • حجم کل محموله ی شما
  • شهر مبدا و مقصد
  • اینکوترمز

با توجه به عناوین بالا ، اینک روی دکمه ی زیر کلیک نموده و فرم استعلام قیمت حمل با هواپیما را پر نمایید تا کارشناسان ما قیمت نهایی را بشما اعلام نمایند:

استعلام قیمت حمل بار هوایی از چین
 
1 شرایط حمل هوایی بار از چین

برای حمل هوایی کالا از چین به ایران ، محموله ی شما میبایست طبق استانداردهای حمل هوایی ، بسته بندی مخصوص حمل هوایی شود. جای هیچ نگرانی نیست. شرکت آریان آسمان کلیه ی اقدامات بسته بندی و یا پالت بندی کالای شما را برای حمل هوایی به عهده میگیرد. مراحل گمرکی در فرودگاه مبدا در شهرهای مختلف چین ، و صدور بارنامه هوایی توسط بهترین و معتبرترین خطوط هوایی انجام میپذیرد.

2حمل هوایی کالاهای خطرناک از چین

شركت بازرگاني و خدمات بار هوايي آريان آسمان ماردين، امكان حمل كليه كالاهاي خطرناك را از مبدا چين به ايران، با مناسب‌ترين هزينه و شرايط دارا ميباشد. همانطور كه اطلاع داريد حمل كالاهاي خطرناك به شيوه‌ی هوايي، بسيار پيچيده ميباشد و تابع قوانين ياتا و ايرلاين ها و گاها قوانين صادارتي كشور مبدا خواهد شد . از اين رو حمل اين گونه كالاها با پيچيدگي‌های خاصي روبه رو خواهد شد .
شرکت آریان آسمان میتواند شرایطی را برای شما مهیا کند تا بتوانید کالاهایی را که در کلاسهای کالاهای خطرناک میباشند ، بصورت هوایی از چین ارسال نمایید. این شرکت ، محموله های شما را که در کلاسهای نه گانه ی کالای خطرناک IATA دسته بندی شده اند ، با بسته بندی های UN بصورت هوایی به ایران و سایر کشورها ارسال مینماید.
کليه مشتريان ميتوانند براي استفاده از اين سرويس ضمن تماس با كارشناسان آريان آسمان، اطلاعات محموله خود را اعم از MSDS مرسوله، به كارشناس خود اعلام نمايند تا هماهنگي هاي لازم جهت هندلينگ در مبدا و بسته بندي مناسب توسط كادر مجرب ما انجام گيرد.

3 شهرهای چین که میتوان از آنها بصورت هوایی بار ارسال نمود:

شهرهای مختلفی در چین هستند که میتوان بصورت مستقیم از آنها به مقصد ایران، بار را بصورت هوایی ارسال نمود . از برخی شهرها هم میتوان بصورت غیرمستقیم بار هوایی را ارسال کرد. چنانچه محموله ی شما در شهری نیست که در آن فرودگاهی باشد ، ما ترتیبی اتخاذ میکنیم تا محموله ی شما بصورت زمینی به اولین شهر دارای فرودگاه ارسال شود تا از آنجا، بار شما به ایران و یا سایر کشورها ، بصورت هوایی صادر شود. در زیر لیستی از این شهرها برای شما آورده شده است:

  • حمل هوایی از شانگهای به ایران : توسط شرکت ماهان ؛ قطر ایرویز ؛ هواپیمایی امارات
  • حمل هوایی از گوانجو به ایران : توسط شرکت ماهان ؛ قطر ایرویز ؛ هواپیمایی امارات
  • حمل هوایی از شنزن به ایران : توسط شرکت ماهان ؛ قطر ایرویز ؛ هواپیمایی امارات
  • حمل هوایی از هنگ کنگ به ایران : توسط شرکت قطر ایرویز ؛ هواپیمایی امارات
  • حمل هوایی از پکن (بیجینگ) به ایران : توسط شرکت ماهان ؛ قطر ایرویز ؛ هواپیمایی امارات
  • حمل هوایی از دالیان به ایران : توسط شرکت قطر ایرویز ؛ هواپیمایی امارات
  • حمل هوایی ژیامن به ایران : توسط شرکت قطر ایرویز ؛ هواپیمایی امارات
4 مدت زمان حمل هوایی بار از چین

عوامل مختلفی در مدت زمان حمل هوایی بار از چین به سمت ایران تاثیرگذارند . قسمت عمده ای از این عوامل به تخصص و هماهنگی های شرکت حمل و نقل بین المللی بار بستگی دارد. شرکت حمل و نقل بین المللی آریان آسمان با کادری مجرب و متخصص در این زمینه ، بهترین بستر را برای ارسال هرچه سریعتر محموله ی شما ، با درنظر گرفتن بالاترین استانداردهای امنیت بار ، بصورت هوایی فراهم مینماید..

از دیگر عوامل موثر در مدت زمان حمل هوایی بار از چین به سمت ایران میتوان به این عوامل اشاره نمود:

  • مستقیم یا غیر مستقیم بودن پرواز به سمت ایران
  • داخلی یا خارجی بودن ایرلاین مورد نظر
  • کیفیت و تعداد پروازها و تایپ پروازی ایرلاین

اما بطور میانگین ، مدت زمان ارسال محموله ی شما از زمان پذیرش برای ارسال ، تا قبض انبار در گمرک ایران ، بین 2 تا 5 روز خواهد بود.

 


حمل دریایی بار از چین به ایران

برای حمل بار شما از چین به ایران و سایر کشورها بصورت دریایی ، محدودیت ها بسیار کمتر است. معمولا شرایط حمل دریایی آسان تر از حمل هوایی بوده و بسیاری از بازرگانان ، تمایل دارند تا کالاهای خود را ، بصورت دریایی به ایران ارسال نمایند. کالاها ، با کانتینر و بوسیله ی کشتی بارگیری شده و در اسکله شهید رجایی واقع در بندرعباس ایران ، تحویل داده میشوند. البته آریان آسمان این سرویس را به مشتریان خود میدهد که محموله ی خود را در شرکت تحویل بگیرند. تراک بار شما از بندرعباس به شهرهای ایران هم، در خدمات این شرکت میباشد.

آریان آسمان آمادگی دارد تا کلیه ی تشریفات واردات دریایی از چین ، از خرید کالا در مبدا گرفته ، تا اخذ مجوزهای صادرات از چین به ایران ، بسته بندی و حمل دریایی به سمت ایران ، و ترخیص و تحویل در شرکت شما در هر نقطه از ایران را ، برای شما به انجام رساند. کالای شما توسط خطوط کشتی رانی بین المللی معتبر ایرانی و خارجی نظیر : کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران ، خطوط کشورهای سنگاپور (پی آی ال)، کشتی رانی کره جنوبی (هیوندای)، کشتی رانی ایتالیا (مسینا)، تایلند (ون های) و خطوط مشترک آسیایی(سیماتک و او ای ال) و ... از چین به نقاط مختلف دنیا ارسال میشوند.




استعلام قیمت و هزینه حمل کانتینر از چین ( قیمت حمل دریایی )

برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار دریایی از چین به ایران و سایر نقاط جهان ، میبایست به چند نکته توجه داشته باشید ، و آنها را لحاظ نمایید. با در نظر گرفتن این موارد ، بر روی دکمه ی فرم استعلام قیمت حمل دریایی کلیک نموده ، و فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما ، با محاسبه ی نرخ حمل کانتینر از چین برای محموله ی شما ، هزینه ها و قیمت حمل دریایی بار شما را به شما اعلام نمایند.

  • نوع محموله و کالای شما
  • وزن کل محموله ی شما
  • حجم کل محموله ی شما
  • شهر مبدا و مقصد
  • اینکوترمز

با توجه به عناوین بالا ، اینک روی دکمه ی زیر کلیک نموده و فرم استعلام قیمت حمل با کشتی را پر نمایید تا کارشناسان ما قیمت نهایی را بشما اعلام نمایند:

استعلام قیمت ارسال دریایی کانتینر از چین
 
1 شرایط حمل دریایی بار از چین (با کشتی)

حمل و ارسال کالا بصورت دریایی و با کشتی از چین به ایران و دیگر کشورهای دنیا ، روشی کم هزینه تر و کم دردسر تر از حمل هوایی است. اگر چه زمان رسیدن کالا به مقصد در حمل دریایی بیشتر از حمل هوایی میباشد ، اما قیمتهای حمل دریایی کالا از چین به مراتب ارزانتر و انواع کالاهاییکه میتوان بصورت دریایی ارسال نمود ، طیف وسیع تری را در بر میگیرند.

2حمل دریایی کالاهای خطرناک از چین

از این جهت که حمل دریایی سختگیری کمتری نسبت به حمل هوایی دارد ، میتوان بسیاری از کالاهایی که برای حمل بصورت هوایی ممنوعیت دارند را ، بصورت حمل با کشتی از چین به ایران صادر نمود. شرکتها میتوانند بسیاری از کالاهای خطرناک را که ممنوعیت حمل هوایی دارند ، با کشتی بصورت دریایی به ایران ارسال نمایند.

3 شهرهای چین که میتوان از آنها مستقیم بصورت دریایی بار ارسال نمود:

ما میتوانیم از بنادر مهم چین ، بصورت مستقیم کالای شما را بندر شهید رجایی در بندرعباس ایران ارسال نماییم. اما این سرویس را نیز به مشتریان خود میدهیم که از هر نقطه از چین ، کالای ایشان را فراهم نموده و تحویل بگیریم ، آنرا بصورت دریایی حمل کرده و در ایران در شهر مورد نظر تحویل ایشان نماییم. در زیر شهرهای مهم چین که بصورت مستقیم از آنها حمل دریایی انجام میشود را آورده ایم:

حمل دریایی از گوانجو ؛ حمل دریایی از هنگ کنگ ؛ حمل با کشتی از تیانجین ؛ حمل دریایی از دالیان چین ؛ حمل دریایی از فوشان ؛ حمل دریایی از کینگ دائوی چین ؛ حمل با کشتی از نانجینگ ؛ حمل دریایی از ژیامن ؛ حمل دریایی و با کشتی از شنزن ؛

4مدت زمان حمل دریایی بار از چین

عوامل مختلفی در مدت زمان حمل دریایی بار از چین به سمت ایران تاثیرگذارند . قسمت عمده ای از این عوامل به تخصص و هماهنگی های شرکت حمل و نقل بین المللی بار بستگی دارد. شرکت حمل و نقل بین المللی آریان آسمان با کادری مجرب و متخصص در این زمینه ، بهترین بستر را برای ارسال هرچه سریعتر محموله ی شما با کشتی ، با درنظر گرفتن بالاترین استانداردهای امنیت بار ، بصورت دریایی فراهم مینماید..

از دیگر عوامل موثر در مدت زمان حمل دریایی بار از چین به سمت ایران میتوان به این عوامل اشاره نمود:

  • مستقیم یا غیر مستقیم بودن مسیر کشتی به سمت ایران
  • داخلی یا خارجی بودن خط کشتی رانی مورد نظر
  • میزان بار شما برای رزرو گیری کانتینر

اما بطور میانگین ، مدت زمان ارسال محموله ی شما از زمان پذیرش برای ارسال ، تا قبض انبار در گمرک بندرعباس ایران ، بین 2 تا 3 هفته خواهد بود.

 

بهترین و پرسودترین کالاها برای واردات از چین چه کالاهایی هستند ؟


بطور کلی کالاهای وارداتی از چین به ایران در دو دسته ی کالاهای صنعتی و کالاهای مصرفی تقسیم میشوند. کالاهاییکه مورد نیاز کارخانجات و شرکتهای تولیدی میباشد، جزو دسته بندی کالاهای صنعتی قرار میگیرند. کالاهای مصرفی هم شامل مواردی نظیر لوازم منزل و پوشاک و غیره میباشند که مورد مصرف خانوار ایرانی میباشد. برخی از بازرگانان ایرانی، کالاهای دسته‌ی دوم (یعنی کالاهای مصرفی) را پرسودتر میدانند. ماحصل تحلیل تاجران و بازرگانان از بازار ایران و قوانین گمرکی ایران و چین در طی این سالهای اخیر، این بوده که کالاهایی که در زیر آنها را عنوان میکنیم، بیش از دیگر کالاها به ایران وارد شده است:


  • واردات قطعات صنعتی و ماشین‌ آلات از چین
  • واردات لوازم جانبی اتومبیل از چین
  • واردات کاغذ و لوازم التحریر
  • واردات قطعات و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از چین
  • واردات مواد اولیه شیمیایی و معدنی از چین به ایران
  • واردات قطعات ساختمانی و لوازم خانگی از چین به ایران
  • واردات پوشاک از چین به ایران
  • واردات گوشی موبایل و قطعات و لوازم جانبی آن از چین به ایران
  • واردات تجهیزات پزشکی از چین
  • واردات کالاهای خطرناک از چین
  • واردات قطعات کامپیوتری و لپ‌تاپ از چین به ایران
  • واردات پرینترهای صنعتی از چین

لازم به ذکر است که در طی یکسال اخیر قوانین وارداتی برای واردات برخی از موارد این لیست کمی سختگیرانه تر شده است. برای مشاوره ی رایگان با متخصصین واردات و ترخیص کاران شرکت آریان آسمان، و کسب اطلاعات از شرایط واردات این کالاها از چین به ایران، با ما تماس بگیرید.



واردات قطعات الکترونیکی از چین:

امروزه کشور ما مانند اکثریت کشورهای جهان نیاز روز افزونی به قطعات الکترونیکی دارد.اگر شما نیز واردکننده و یا مصرف کننده چنین مواردی هستید می توانید از خدمات ما جهت تامین اقلام مورد نیاز خود بهره ببرید. این قطعات عموما با ابعاد کوچک و در وزنهای پایین از چین به کشور وارد می شوند؛ حال آنکه این شرکت امکان تجمیع آیتم‌های بیشتر و حمل به صورت تناژ را نیز داراست. اگر در فکر واردات قطعات الکترونیکی از کشور چین هستید، می بایست از برندهای معتبر مجوزات لازم را داشته باشید. متخصصین ما مشاوره لازم را به شما در این امر میدهند. کافیست با ما تماس بگیرید.

واردات تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی از چین:

اقلام پزشکی و دارویی زیادی هستند که یا به صورت داروی نهایی و یا مواد اولیه، از چین به کشور ایران وارد می شوند. با توجه به نیازهای بالای کشور برای چنین کالاهایی، حجم زیادی از این تجهیزات و مواد از کشورهای مختلف به ایران وارد می شود. بنا به ماهیت چنین کالاهایی، حمل آنها بعضاً جزئیات و شرایط خاص و پیچیده‌ای مانند نگهداری در شرایط دمایی و یا حمل به صورت غیر مستقیم دارد، که پروسه حمل را تخصصی‌تر جلوه می هد. شرکت آریان آسمان بهترین مشاور و همکار شما در امر واردات تجهیزات پزشکی از چین به ایران است. با ما تماس بگیرید.

واردات تجهیزات خط تولید کارخانجات از چین

راه اندازی خطوط تولید برای کالاها و تجهیزات مختلف در کارخانجات، یکی از موارد اساسی در امر واردات از چین میباشد. ضمنا هرگونه ماشین آلات صنعتی و یا قطعات مربوطه به خط تولید کارخانجات که در کشور مورد استفاه قرار می گیرد، نیازمند به روز رسانی، تعمیر و یا تعویض می باشند. این قطعات در احجام و ابعاد مختلف همواره از مرزهای کشور، وارد و مورد استفاده قرار می گیرند. بازگرداندن این اقلام به منظور تعمیر و یا تعویض و همچنین بهره‌گیری از خدمات گارانتی نیز، جزء خدمات شرکت آریان آسمان به شرکت‌های تولیدی می‌باشد.

واردات مواد اولیه طبیعی و صنعتی از چین:

مواد اولیه طبیعی و صنعتی به منظور استفاده در کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات مختلف به صورت دریایی و یا هوایی در اوزان مختلف، از چین به کشور ایران وارد می شوند. هزینه حمل مواد اولیه از چین (چه اقلام خطرناک و چه مواد اولیه عادی) سهم بزرگی از قیمت تمام شده در کشور را دارا هستند. که این مسئله، انتخاب مناسب ترین نحوه حمل اینگونه مواد به ایران را بسیار پر‌اهمیت می کند. ما شما را یاری میدهیم تا واردات مواد اولیه از چین به ایران را با کم‌ترین هزینه به انجام رسانید تا با قیمت تمام شده‌ی پایین، دایره سود بیشتری در امر تولید و فروش داشته باشید.

واردات مواد و کالاهای خطرناک از چین:

واردات مواد و کالاهای خطرناک از چین به ایران، یکی از مهمترین مسائل در امر ترانزیت و حمل کالا میباشد. چرا که واردات و حمل کلاسهای مختلف کالاهای خطرناک، اعم از مواد خورنده، مواد قابل اشتعال و سمی و دیگر کالاهای خطرناک، همواره شرایط و مراقبت‌های خاص خود را می طلبد. انجام بسته‌بندی‌های مناسب و استاندارد برای حمل، علامت گذاری‌های استاندارد بین‌المللی و حمل تخصصی، همه و همه از مواردی است که می بایست توسط متخصصین این فن انجام گیرد تا درصد احتمال بروز حوادث و سوانح را تا حد امکان در حمل اینگونه مواد، کاهش دهد.

برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد میکنیم صفحه‌ی حمل کالاهای خطرناک را در سایت ما مشاهده نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره در زمینه امکان حمل، نحوه‌ی بسته‌بندی مخصوص و مسیرهای ممکن حمل، می توانید از متخصصین شرکت آریان آسمان، مشاوره و همفکری بخواهید.

واردات انواع پرینترهای صنعتی از چین:

امروزه انواع مختلف پرینترهای صنعتی با موارد مصرف مختلف، از مبادی مختلفی مانند چین، به کشور ایران وارد می شوند. وجود جوهر و باطری‌های خاص در این پرینترها، شرایط حمل آنها را پیچیده می‌کند، که این امر نیازمند دقت نظر و مسیریابی ویژه‌ای می‌باشد. ابعاد مختلف این پرینترها، در انتخاب مسیر حمل (مسیر دریایی، زمینی و یا هوایی) نقش بسزایی ایفا می‌کند. برای ورود این پرینترها تحت نام برندهای معتبر جهانی از کشور چین، اخذ مجوزات مربوطه الزامی است . با ما تماس بگیرید. متخصصین ما بهترین مشاوره را جهت واردات این پرینترهای صنعتی با روشها و مسیرهایی که کم‌ترین هزینه را برای شما به‌همراه داشته باشد، به شما ارائه مینمایند.

واردات ماشین آلات صنعتی از چین:

ماشین آلات صنعتی بدون مشابه داخلی، جزء اقلامی هستند که به صورت زمینی و یا دریایی، از چین به کشور وارد می شوند. این ماشین آلات به صورت نو و یا بعضاً کارکرده، جهت مصارف خاص، از کشورهایی نظیر چین به کشور وارد می شوند. ماشین‌های صنعتی با توجه به تخصصی بودنشان، در جایگاه‌های ویژه ای مورد مصرف قرار می گیرند. اخذ مجوزات ورود به کشور و انجام پروسه ترخیص چنین کالاهایی، جزء مواردی است که از طریق شرکت آریان آسمان ماردین قابل انجام می باشد. برای مشاوره با ما تماس بگیرید.


اطلاعات گمرکات کشور چین جهت ارسال کالا از چین

در این قسمت اطلاعات کامل و دقیقی از گمرکات شهرهای مهم کشور چین ، در اختیاز شما قرار میدهیم. همانطور که میدانید ، زمانبندی ارسال کالا ، به قوانین گمرکات مختلف و تعطیلات رسمی شهرها و استانهای مختلف چین هم بستگی مستقیم دارد.

اطلاعات گمرک های کشور چین

لیست فرودگاههای چین به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از چین به ایران بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم چین به همراه شرکتهای هوایی که از این فرودگاهها به ایران پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از چین به ایران و به فرودگاه امام خمینی تهران ، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، استعلام بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید.

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
PVG شانگهای Mahan Airlines,Emirates Airlines,Qatar Airways
BJS/SZX شنزن Qatar Airways , Emirates Airlines , Mahan Airlines
CAN گوانگجو Mahan Airlines,Emirates Airlines,Qatar Airways
BJS/PEK پکن Qatar Airways , Emirates Airlines , Mahan Airlines
CTU چنگدو Qatar Airways

اطلاعات گمرک فرودگاه های چین جهت ارسال بار از چین

در این قسمت اطلاعات کاملی برای بازرگانانی که قصد ارسال بار تجاری از کشور چین را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای صادرات بار خود در فرودگاههای مختلف چین، اقدام نمایند.

اطلاعات تماس گمرک فرودگاه های چین

  • BJS:010-85736114
  • PVG:021-68890000
  • CAN:020-81102000
  • CTU:028-85205555

روزها و ساعات کاری گمرک فرودگاههای چین برای ارسال بار :

7 روز هفته بصورت 24 ساعته


مدارک مورد نیاز برای صادرات کالاهای تجاری از چین :
  • پکینگ لیست
  • فاکتور خرید
  • مجوز گمرکی صادرات
  • گواهی بهداشت در صورت نیاز
 
محسن رمضانیان‌پور

محسن رمضانیان‌پور | کارشناس واردات و بازرگانی بین‌المللی

محسن رمضانیان‌پور هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی برنامه ریزی حمل و نقل و مدیر بازرگانی بین المللی شرکت آریان آسمان. از سال 94 با شروع به کار در این شرکت و تمرکز بر روی مدیریت بازرگانی در صنعت حمل و نقل هوایی، پس از کسب تجربه و دانش ارزشمند در این حیطه، سعی در به اشتراک گذاری دانش و کمک به مشتریان و بازرگانان در خصوص نیازهای لجستیک در حمل و نقل بین المللی و واردات بار و ترخیص کرده‌ام.

 

34 سوال برای مقاله " واردات و حمل کالا از چین به ایران "

  1. مجيد دواجى گفت:

    ًسلام
    یک کانتینر بار با حجم ٣۶ متر مکعب وزن ٢٠ تن از شهر فوژان(گوانگ دانگ) به شهرک صنعتى سلمانشهر مازندران داریم،لطفا شرایط کارى و تجربه شما را در این زمینه لازم داریم،
    با سپاس

  2. مجيد دواجى گفت:

    سلام
    یک کانتیر بار از شهر فوژان ایالت گوانک دانگ،لامپ یؤ وى سى فلور سنتى SKD به وزن کل ١۵ تن و حجم ٣۶ متر مکعب به مقصد نهایى ،مازندران،سلمانشهر،شهرک صنعتى،با کارت بازرگانی حقوقى شرکت مورد نظر است،لطفا شرایط خود را جهت انجام کلیه امور حمل و نقل ،ترخیص اعلام نمایید،

    1. admin گفت:

      باسلام و تشکر از استعلام ارسالی ‌توسط شما جناب دواجی.
      نزدیک ترین بندر به مبدا موردنظر بندر شنزن می باشد. هزینه حمل از بندر شنزن تا بندرعباس ، پس از محاسبه دقیق به شما اعلام خواهد شد. لطفا مکان مورد نظر برای ترخیص را اعلام نمایید. در صورت اقدام برای ترخیص کالا در گمرکات داخلی نیاز به ترانزیت خواهد بود در غیر اینصورت پس از ترخیص در بندرعباس امکان جابجایی و انتقال به داخل کشور نیز هست.

  3. منصور خـرّم گفت:

    سلام تعداد ۴۰ دستگاه ماینر جمعأ ۵۰۰ کیلو وزن بار از طریق هوایی قانونی با پرداخت حقوق گمرک از شنزن تا فرودگاه امام خمینی از زمان تحویل کالا تا مقصد ۱- چندروز طول میکشد؟
    ۲- هزینه بار چقدر میشود ؟
    باتشکر

    1. admin گفت:

      سلام روز بخیر،
      هزینه حمل هوایی از فرودگاه شنزن چین تا فرودگاه امام خمینی در ایران ، برای وزن معادل ۵۰۰ کیلوگرم حدودا ۵ یورو برای هرکیلوگرم است. مدت زمان حمل نهایتا ۷۲ ساعت بوده و ظرف ‌۴۸ ساعت اسناد ترخیصیه اماده تحویل خواهد بود.

  4. فاطمه درویش گفت:

    سلام تعداد 10عدد دستگاه نوار نقاله با وزن 50کیلوگرم و ابعاد 1.5*60*60هزینش از شنزن چین تا ایران به صورت دریایی و هوایی چه مقدار هست ممنونم

    1. admin گفت:

      سلام . همکاران برای رهنمایی شما با شما از طریق ایمیلتان تماس میگیرند.

  5. رضی پور گفت:

    سلام ایا پوشاک به صورت خرده بار وارد میکنید؟ حدودا ۵ تا ۱۰ کیلو بار هر دفعه

    1. admin گفت:

      سلام. در این حجم و وزن محدود با شرایط موجود بهتر است از پست استفاده کنید تا برای شما مقرون بصرفه باشد.

  6. مجتبی گفت:

    درود
    حمل بار از چین به صورت زمینی ،یا ریلی هم انجام میشود.مدت زمان وهزینه یک کانتینر ۴۰ فوت چقدر میباشد .بار در چه شهری تحویل میگردد.
    سپاس

    1. admin گفت:

      سلام، وقت بخیر.
      بله حمل بار از چین به ایران به صورت “ریلی” هفتگی انجام می شود. این شرکت در خصوص حمل هوایی و دریایی کار میکند. در مورد هزینه ها بهتر است از شرکتهای تخصصی حمل ریلی استعلام کنید.
      با تشکر.

  7. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر.برای حدودا 40 کیلو وسایل ارایشی ب صورت دریایی هزینه چقدر هست؟

    1. admin گفت:

      سلام. هزینه حمل دریایی محموله ی شما از چین به ایران 1900 دلار (1900$) ، و هزینه ی حمل هوایی آن حدود 500 یورو میباشد . هزینه ی حمل هوایی برای محموله ی شما بصرفه تر میباشد. برای هماهنگی با همکاران ما در واحد واردات بار تماس حاصل فرمایید.

  8. فرهاد گفت:

    سلام وقت بخیر ، هزینه ارسال بار به ازای هر1کیلو گرم به تهران چقد میشه ؟

    1. admin گفت:

      سلام. سوال شما بسیار کلی بوده و بستگی به شهر مبدا، نوع حمل، وزن و حجم و نوع کالای شما دارد. برای اطلاعات کافی میتوانید با همکاران ما در دفتر واردات آریان آسمان تماس بگیرید: 02151005200

  9. مهدی عجم پور گفت:

    با سلام و احترام لطفا بفرمایید هزینه حمل 2.69 کیلوگرم بار که برد مدار چاپی الکترونیکی(pcb ) است و با حجم 10*10*16سانتی متر مکعب از شنزن چین تا ایران-تهران چقدر است(هوایی)؟

    1. admin گفت:

      سلام. با توجه به وزن 2 کیلوگرمی بار، لطفا با شرکت های پستی هماهنگ کنید.

      1. علی گفت:

        با سلام و خسته نباشید آیا شما از کشورهای روسیه و بلاروس نیز حمل هوائی و زمینی و ترخیصو تحویل در داخل را دارین ؟

        1. admin گفت:

          سلام .
          بله کارشناسان ما سریعا با شما تماس میگیرند.

      2. احمد محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر ایا با مبلغ ۵۰ یا ۱۰۰ملیون شرکت شما میتونه از چین برای من لوازم جانبی خرید کنه و بفرسته ایران و از چه طریقی بهتره هوایی یا دریایی

        1. admin گفت:

          سلام خدمت شما. سلام شرکت ما در حال حاضر موقتا خدمات خرید را انجام نمیدهد. اگر خرید را میتوانید هماهنگ کنید، آنگاه حمل هوایی و یا دریایی بودن کالاهای شما بستگی به حجم و وزن آنها دارد. و البته مسیر ترانزیت آن. همکارانم در واحد واردات کالا با شما تماس میگیرند.

          1. مهدی گفت:

            سلام خسته نباشید من حدود ۱۰۰ جفت کتونی در ۵ بسته ۱۵ جفتی می خواستم از شهر تیانجین خریداری کنم. می خواستم بدون هزینه خرید حواله و حمل تا تهران کیلویی چند می افته برام ممنون . حدود ۷۰ کیلو

          2. admin گفت:

            سلام. همکارانم با شما تماس گرفته و هماهنگی لازم انجام میشود.

  10. میرزاخانی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    از سنگاپور ۱۵۰ کیلو یدکی ماشین سنگین امکان حمل دارید؟؟
    حدود هزینش چقدره ؟؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله همکارانم در خصوص ارسال بار از سنگاپور به ایران با شما تماس میگیرند.

  11. امیر قضایی گفت:

    من یه موتور قایق میخوام قیمت ۵۰۰دلاره خوایتم ببینم چقدر زمان میبره وقیمتش چه مبشه و اینا گیر نمیدن برا وارداتش

    1. admin گفت:

      سلام. همکارانم با شما تماس میگیرند.

  12. نیک فکر گفت:

    سلام ، بار وسایل آشپزخانه و ظروف آشپزخانه به وزن ۵۰ کیلو و حجم یک متر مکعب در یک مترمکعب از شیامن تا تهران ، هزینه اش از طریق هوایی ، دریایی و ریلی کدوم مناسب تر و امنیتش بیشتره ؟ لطفا قیمت هاشو جدا بفرمایید چقدر؟ متشکرم و اینکه آیا اینجاگمرکی میگیرن؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. در خصوص ارسال بار از شیامن چین به تهران در ایران ، همکاران ما با شما تماس میگیرند. با سپاس از حضور شما.

  13. میثم گفت:

    با سلام و احترام
    ۱۵ عدد کارتن لوازم برقی شخصی با وزن حدودی ۳۰۰تا۳۲۰ کیلوگرم با ارزش ۱۲۵۰ دلار به مقصد تهران از شنزن.
    لطفا اگر امکان انجام تماس بگیرید.
    ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال لوازم برقی از چین به ایران همکارانم با شما تماس میگیرند.

  14. احمد محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر ایا با مبلغ ۵۰ یا ۱۰۰ملیون شرکت شما میتونه از چین برای من لوازم جانبی خرید کنه و بفرسته ایران و از چه طریقی بهتره هوایی یا دریایی

  15. حامد گفت:

    سلام دستگاه مهر اتومات از سایت آمازون با وزن 8 کیلو و ابعاد طول 50 در عرض 20 و ارتفاع سانت 30 میتونید خریداری و برای قزوین حمل کنید.مشمول تحریم نمیشه

    1. admin گفت:

      سلام. برای کالاهای سبک بایست از سرویسهای پست و کوریر استفاده نمایید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This