ارسال و حمل بار تجاری از هند به ایران
با بهترین قیمت - و کوتاهترین زمان

 
parallax background

واردات بار از هند به ایران

 

حمل بار از هند به ایران

اقتصاد هند روند رو به رشدی در سالهای اخیر داشته است. این رشد اقتصادی که باعث میشود اقتصاد‌دانان دنیا پیش‌بینی کنند که اقتصاد هند در سالهای اخیر رتبه ی سوم دنیا را به خود اختصاص دهد، اهمیت تجارت با هند را برای بازرگانان ایرانی بیش از پیش نمایان نموده است. اما برای شروع بازرگانی با هند، لازم است مسائلی که پیرامون حمل بار از هند به ایران میباشد را مورد بررسی دقیق قرار دهیم تا با یک استراتژی درست، بهترین روشها را برای واردات بار به ايران انتخاب نماییم.

چنانچه شما با یک شرکت حمل هوایی و دریایی معتبر مانند شرکت حمل بین المللی آریان آسمان وارد تجارت با هند شوید، بهترین روشهای حمل برای شما درنظر گرفته میشود، تا واردات بار از هند با کمترین هزینه و در کمترین زمان انجام شود.


آریان آسمان اولین و تنها آژانس بار هوایی عضو یاتا و اتحادیه بین المللی حمل و نقل جهانی WWPC در ایران
با شبکه ی قوی صادرات و واردات کالا و ارسال بار مسافری (فریت بار) در سرتاسر جهان

تلفن دفتر مرکزی آریان آسمان در تهران :

0912-8945007 021-51005200

برای استعلام قیمت واردات بار هوایی و دریایی با ما تماس بگیرید
و یا از طریق پر کردن فرم زیر، هزینه واردات بار تجاری خود را استعلام کنید:

استعلام قیمت واردات بار

شرکت معتبر برای حمل هوایی و دریایی بار از هند به ایران و سایر کشورها

بازرگانان ایرانی میتوانند کالاهای تجاری خود را بصورت هوایی و دریایی بصورت مستقیم از هند به ایران ارسال نمایند. شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت حمل بار هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی حمل بار وارداتی و صادراتی بصورت هوایی ، زمینی و دریایی در سطح بین المللی ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود، در تمامی مراحل واردات هوایی و دریایی بار از هند به ایران، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی های متعدد در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند کالای شما را از مبدا هند، به بسیاری از کشورهای مختلف دنیا از جمله: ایران، امارات، کویت، دبی، ترکیه ، قطر ، هلند ، یونان ، ایتالیا ، آلمان ، اروپا، آمریکا، کانادا، انگلستان و ... حمل نماید.


برای آگاهی از شرایط و مراحل واردات کالا از کشورچین به ایران، صفحه شرایط واردات کالا از چین را مشاهده نمایید.




مشکلات ارسال بار از هند به ایران

تجار و بازرگانان ایرانی که از محصولات تولید کنندگان هندی خریداری کرده و قصد ورود این کالاها را به ایران دارند، حتما باید با قوانین سختگیرانه گمرکات هند در مورد نحوه صدور اسناد و مسئله‌ی مبادی تامین وجه خرید کالا ی خود مواجه شده باشند. یکی از اصول اساسی رویه‌ی صادرات از کشور هند که میبایست از جانب صادر‌کنندگان از این کشور، مورد توجه قرار گیرد، مطابقت مشخصات منشاء تامین وجه خرید کالای صادراتی با مشخصات خریدار ذکر شده بر روی اسناد حمل و همچنین مقصد حمل میباشد.

به زبان ساده تر: اگر به عنوان مثال کالایی توسط یک بازرگان ایرانی جهت ارسال و مصرف در ایران خریداری میشود، نماینده وی در کشور هند، میبایست مستندات پرداخت وجه کالای خود را از مبدا ایران، به گمرک هند ارائه نماید؛ در غیر این صورت چنانچه وجه از کشور ثالثی پرداخت گردیده باشد (که عموماً به دلیل تحریم‌های بانکی موجود چنین اتفاقی می افتد) امکان ارسال مستقیم کالای وی از هند به ایران نخواهد بود .

رویه فوق، بازرگانان را بر آن میدارد که یا خرید خود را به عنوان خریداری از کشورهای غیر از ایران ثبت و پیگیری نمایند و یا این که قید حمل مستقیم کالای خود به ایران را بزنند و در قبال پرداخت هزینه‌های سرباره، به دلیل حمل غیر مستقیم کالای خود از طریق کشور ثالث ، مشکل فوق را حل کنند .


اینک این سوالات مطرح میشود که:

- اگر کالا از کشور ثالث خریداری شده است، چگونه مقصد آن کشور ایران است و به ایران میرسد؟
- راه های پیش رو چیست ؟
- اقدامات مورد نیاز چیست ؟
- آیا کالا به شیوه غیر مستقیم به ایران می آید؟
- در شیوه غیر مستقیم، اگر کالا به کشور دیگری ( مثلا امارات ) برود، چه مشکلاتی پیش روی ما هست؟
- آیا برای کالا مشکلی به وجود می آید؟

پاسخ به همه این سوالات را در ادامه ی این مقاله میتوانید مشاهده نمایید.


خدمات آریان آسمان در حمل هوايي و دریایی بار از هند به ایران


از خدمات برجسته شرکت آریان آسمان ماردین این است که بدون توجه به اینکه اسناد خرید شما به کدام کشور صادر شده و اسناد حمل شما به کدام کشور است و یا هزینه و مبلغ پرداختی و حواله شما از کدام کشور انجام شده است، میتوانیم بار مورد نظر را ( اعم از کالای خطرناک و کالای عادی) به صورت مستقیم حمل کنیم و در مقصد ایران، به شما تحویل دهیم. در ارائه خدمات به صورت هوایی، امکان حمل کالا با وزن کم (زیر 45 کیلوگرم ) هم امکان پذیر میباشد.


از دیگر خدمات و مزایای شرکت حمل بین المللی آریان آسمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل مستقیم از هند به ایران : در سرویس حمل هوایی، ایرلاین‌های ایران ایر و ماهان از دو شهر بمبئی و دهلی، پرواز مستقیم به ایران دارند.
  • حمل غیر مستقیم از هند به ایران : در حال حاضر ایرلاین‌های قطرایرویز و امارات، دارای سرویس هوایی از این کشور میباشند.
  • حمل دریایی از هند به ایران : این شرکت دارای امکان ارائه سرویس منظم حمل دریایی از کشور هند به ایران، و سایر کشورها میباشد.
  • سرعت بالا و امكان ارائه قبض انبار فوري (پاي پرواز)
  • امكان ارائه سرويس درب به درب
  • امكان ارائه خدمات بسته بندي و ساخت جعبه چوبي و پالت در هند ، حتي براي محمولات با ابعاد و وزن بالا
  • امكان تحويل كالا در انبار فروشنده و ارائه خدمت حمل تا فرودگاه
  • امكان انجام تشريفات گمركي در كشور هند
  • امكان انجام تشريفات گمركي در مقصد (ایران و سایر کشورها)
  • اخذ قبض انبار فوري و تحويل مدارك به مشتريان جهت ترخيص كالا
  • اعلام به روز وضعيت حمل كالا به مشتريان
  • در صورت نياز مشتريان انجام خدمات امور گمركي و ترخيص كالا از گمركات كشور و حمل كالاي ورودي شما به درب منزل يا دفتر كار

هزینه حمل بار از هند به ایران

مهمترین عامل در واردات بار از کشور هند به ایران و یا بطور کلی حمل بار از هند، هزینه حمل کالا از هند به ایران، و یا به عبارتی هزینه واردات کالا از هند میباشد. برای بازرگانان و تجار ایرانی، مهمترین مسئله محاسبه ی قیمت تمام شده ی حمل بار از شهرهای هند (مانند دهلی و بمبئی) به ایران میباشد. برای محاسبه ی هزینه های حمل بار از این شهرها به ایران و سایر کشورها، میبایست مواردی را در نظر گرفت. مواردی را که در قیمت تمام شده‌ی حمل کالا از هند به ایران تاثیرگذارند.


استعلام قیمت ارسال بار از هند به ایران

برای استعلام هزینه حمل بار از هند، میتوانید از طریق این فرم ، قیمت ارسال بار از کشور مورد نظر به مقصد ایران و سایر کشورها را دریافت نمایید. همکاران ما در هر زمان آماده ی پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هستند.

استعلام قیمت واردات بار از هند به ایران
تلفن دفتر واردات بار شرکت آریان آسمان :

021-51005200 0912-8945007

مشتریان محترمی که قصد تماس از خارج کشور را دارند ، و یا بازرگانانی که سوالی در خصوص نرخ و قیمتهای حمل و نحوه ی واردات بار از هند به ایران و سایر کشورهای جهان را دارند ، میتوانند از طریق واتساپ با کارشناسان واردات شرکت آریان آسمان ، در تماس باشند.


کلیک کنید


برای آگاهی از شرایط و مراحل ارسال بارهای مسافری به خارج از کشور، صفحه فریت بار را مشاهده نمایید.


عوامل موثر در قیمت گذاری حمل کالا از کشور هند به ایران و سایر کشورها

1- تاثیر وزن و حجم بار، بر هزینه حمل بار از هند به ایران: وزن و حجم بار شما ، تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده ی ارسال کالا از این کشور به ایران دارد. هرچه وزن بار شما بیشتر باشد ، قیمت تمام شده برای هر کیلو بار هوایی و دریایی از هند، برای شما کمتر خواهد شد. این مسئله در مورد حجم بار هم صدق میکند .

2- تاثیر وزن حجمی بر قیمت ارسال بار از هند: چنانچه کالای شما بصورت بار حجمی محسوب شود، این مسئله در هزینه تمام شده ی شما بسیار موثر است. وقتی بار شما در هر متر مکعب کمتر از 167 کیلوگرم باشد ، بار شما حجمی محسوب میشود. برای اطلاعات بیشتر در مورد وزن حجمی و نحوه ی محاسبه ی آن میتوانید صفحه ی هزینه ارسال بار هوایی را در سایت ما مشاهده نمایید.

3- قیمت کرایه حمل شرکتهای حمل هوایی و دریایی: عامل مهم دیگر در ارزیابی قیمت ارسال بار از هند به ایران، شرکتهای حمل بین المللی هستند. چه در حمل دریایی و چه در حمل هوایی، داخلی یا خارجی بودن شرکت حمل، اثر بسیار زیادی در هزینه های حمل دارد. خطوط کشتی رانی داخلی و خطوط کشتی رانی خارجی قیمتهای متفاوتی دارند. همچنین قیمت حمل هوایی خطوط پروازی داخلی مانند هواپیمایی ایران‌ایر و یا ماهان، با قیمتهای حمل خطوط هوایی خارجی مانند: هواپیمایی امارات، لوفتهانزا و یا قطر ایرویز، متفاوت میباشند. اینکه شما کدام شرکت را برای ارسال کالای خود از هند به ایران انتخاب میکنید، تاثیر مستقیمی بر قیمت حمل بار شما دارد.

4- قیمت متفاوت ارسال بار از شهرهای مختلف هند: بدیهی است که با وسعت پهناور کشور هند، ارسال بار از شهرهای مختلف آن به ایران و دیگر نقاط جهان، هزینه‌های متفاوتی دارد. برای مثال هزینه‌ی ارسال بار از دهلی با هزینه ارسال بار از بمبئی به ایران متفاوت است. برخی شهرها دارای بندر بوده و برای حمل دریایی قیمت مناسب تری دارند. و برخی شهرها دارای فرودگاه بین المللی بوده و برای حمل بار هوایی هزینه‌های مناسبی دارند.

5- قیمت متفاوت ارسال بار از هند به مقاصد مختلف نظیر ترکیه، امارات و ... : بدیهی است که ارسال بار از شهرهای مختلف هند به نقاط مختلف جهان، هزینه های متفاوتی دارد. برای مثال هزینه‌ی ارسال بار از دهلی به آنکارا در ترکیه با هزینه ارسال بار از بمبئی به آلمان متفاوت است. برخی شهرها دارای بندر بوده و برای حمل دریایی قیمت مناسب تری دارند. و برخی شهرها دارای فرودگاه بین المللی بوده و برای حمل بار هوایی هزینه های مناسبی دارند.



مزایای رقابتی آریان آسمان در پرداخت هزینه های حمل بار از هند به ایران و سایر کشورها


پرداخت هزینه حمل بار در مبدأ (هند)

شرکت آریان آسمان این خدمات را برای مشتریان خود ایجاد کرده است تا بتوانند هزینه های حمل بار خود را در همان مبدأ پرداخت نمایند. شما میتوانید هزینه های حمل هوایی و یا حمل دریایی خود را در همان شهر مورد نظر خود در هند، به دفاتر ما در آن شهر پرداخت نمایید.


پرداخت هزینه خرید کالا در مبدأ (هند)

خدمات پرداخت هزینه کالا در هند هم خدمتی دیگر از سوی شرکت آریان آسمان برای مشتریان خود میباشد. چنانچه تمایل داشتید ، ما میتوانیم هزینه ی خرید کالای شما را در هریک از شهرهای هند، برای شما محاسبه و در همان کشور پرداخت نماییم. شرکت آریان آسمان انواع خدمات پرداخت هزینه ها و خدمات حمل را برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است. با ما تماس بگیرید و از خدمات نوین حمل بار از هند به ایران، توسط این شرکت بهره ببرید.


پرداخت هزینه حمل کالا جهت ارسال از هند به کشورهای دیگر

چنانچه قصد دارید کالایی را از شهری در هندوستان خریداری نموده و به کشوری دیگر در آسیا و اروپا و یا آمریکا مانند : قطر، عراق، بحرین، کویت، چین، اندونزی، ژاپن، امارات ، ترکیه ، آلمان، انگلستان، کانادا، اسپانیا،‌سوئد و سایر کشورها ارسال نمایید، شرکت آریان آسمان میتواند ترتیبی اتخاذ نماید تا شما ، هزینه های خرید و حمل کالا را ، یا در مبدأ خود، و یا در مقصد نهایی خود ، و یا در ایران بصورت ارزی و یا ریالی تسویه نمایید.

 
 


ارسال خرده بار و کالا از تمام شهرهای هند به تمام شهرهای ایران

بهترین روش جهت حمل کالاهای تجاری با وزن کم از مبادی شهرهای مختلف کشور هند به مقصد ایران، استفاده از سرویسهای هوایی ایرلاین‌های موجود میباشد. با توجه به عدم سرویس دهی کوریرهای بین‌المللی به ایران در شرایط موجود برای این قبیل کالاها، حمل هوایی کماکان منطقی‌ترین و ارزان‌ترین راه میباشد. برای کالاهایی نظیر قطعات صنعتی ، قطعات کامپیوتری و قالب های صنعتی و ... که در عین وزن کم، جنبه تجاری دارند، میتوانید از سرویس‌های این شرکت استفاده نمایید .

آریان آسمان قادر است کالاهای شما را، اعم از خرده بار و نمونه های تجاری و ... ، از تمامی شهرهای هندوستان تحویل گرفته ، بسته بندی استاندارد نموده ، و بصورت هوایی یا دریایی ، به تمام گمرکات در ایران ارسال نموده و مراحل ترخیص کالا را نیز ، برای شما به انجام برساند. کلیه ی کالاهای تجاری، توسط شرکتهای هوایی بین‌المللی ، و یا شرکتهای کشتی‌رانی بین‌المللی و تحت بیمه نامه‌های معتبر، بارنامه شده و به گمرکات ایران ارسال میشود. کالاهای شما ، از کشور هند، به گمرکات بین المللی ایران ارسال شده و سپس به گمرکات شهرهای داخلی کشور از جمله تهران ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، کاشان و ... ترانزیت میشوند.



ارسال هوایی کالاهای خطرناک از هند به ایران و سایر کشورها

شركت بازرگاني و خدمات بار هوايي آريان آسمان ماردين، امكان حمل كليه كالاهاي خطرناك را از مبدا هند به ايران با مناسب ترين هزينه و شرايط دارا ميباشد. همانطور كه اطلاع داريد حمل هوایی كالاهاي خطرناك بسيار پيچيده است و تابع قوانين ياتا و ايرلاين‌ها و گاهاً قوانين صادارتي كشور مبدا خواهد شد. از اين رو حمل اين گونه كالاها با پيچيدگي خاصي روبه رو خواهد شد. كليه مشتريان ميتوانند براي استفاده از اين سرويس ضمن تماس با كارشناسان آريان آسمان، اطلاعات محموله خود را اعم از MSDS مرسوله به كارشناس خود اعلام نمايند تا هماهنگي هاي لازم جهت هندلينگ در مبدا و بسته بندي مناسب توسط كادر مجرب ما انجام گيرد.
با توجه به اینکه این شرکت نماینده ایرلاین‌های ایران ایر و قطر میباشد، امکان حمل برخی کلاس های کالای خطرناک از مبدا کشور هند با این لاین ها وجود دارد .


تلفن شرکت حمل هوایی آریان آسمان ماردین جهت واردات کالا از هند :



0912-8945007 021-51005200
021-88915227

برخی خدمات دیگر شرکت آریان آسمان در واردات بار از هند

1 صدور اسناد صادراتی در مبدا (هند)

در صورت نیاز ، چنانچه شما موفق به اخذ جواز صادراتی در کشور هند نشده باشید، شرکت آریان آسمان میتواند جهت اخد مجوزهای صادراتی شما اعم از اسناد صادراتی و پکینگ لیست و اینوویس اقدامات لازم را انجام دهد. ما تمام راه را برای شما هموار میکنیم تا تجارت شما از هند، بسادگی صورت بگیرد.

2 خرید از هند؛ تحویل در ایران

یکی از خدمات شرکت آریان آسمان به مشتریان خود ، خرید کالای مورد نظر از هند، و ارسال آن به هرنقطه از ایران میباشد. ما کالای مورد نظر شما را از هر شرکتی در هندوستان که مورد نظر شماست خریداری نموده ، سپس آنرا برای شما به هر شهری در ایران ارسال نموده ، و تحویل شما میدهیم.

3 ارسال کالاهای برندهای معتبر از هند

چنانچه نیاز به خرید کالای برند خاصی در هندوستان دارید، ما کالاهای مورد نظر شما را از برندهای معتبر جهانی در این کشور خریداری نموده ، و آنرا در هرنقطه از ایران ، تحویل شما مینماییم.

4 انجام تشریفات صادرات در شهرهای مختلف هندوستان

در صورت نیاز ، آریان آسمان قادر است کلیه ی تشریفات صادرات از هند را در تمام شهرهای آن برای شما انجام دهد. اخذ مجوزهای صادراتی و تهیه ی پکینگ لیست و فاکتور خرید از شرکتها ، پذیرش و صدور بارنامه جهت ارسال هوایی و یا دریایی بار و ترخیص کالا در گمرکات ایران و تحویل در شرکت شما ، همه از خدمات این شرکت میباشد.

5 تحویل کالا در اقصی نقاط هند

ما میتوانیم کالا و محموله ی شما را برای صادرات از هندوستان به دیگر کشورها همچون ایران ، از تمام شهرهای آن از شما تحویل گرفته و یکجا به مقصد مورد نظر شما ارسال نماییم. کلیه ی امور حمل کالا از این کشور پهناور به ایران یا سایر نقاط جهان ، بر عهده ی این شرکت میباشد.

6 شبکه ی روزانه تحویل کالا در شهرهای مختلف هند

آریان آسمان ، با شبکه ی روزانه تحویل کالا در شهرهای مختلف هند، میتواند کلیه ی محموله های شما را از نقاط مختلف هندوستان، بصورت روزانه تحویل گرفته و جمع آوری نموده ؛ و سپس به ایران و یا هرنقطه در آسیا و اروپا حمل نماید.

7 تحویل کالا در مبادی مختلف در هند و انجام هم باری و یکپارچه سازی در مبدا

یکی از خدمات ما ، تحویل کالا در مبادی مختلف در هندوستان، و سپس انجام هم باری و یکپارچه سازی کالاهای متعدد شما در شهری خاص از هند میباشد. سپس کالاهای شما بسته بندی شده و طبق درخواست شما پالت بندی میشود و بصورت هوایی به ایران و سایر نقاط جهان ارسال میگردد؛ و یا با پذیرش کانتینرهای بزرگ و یا کوچک ، بصورت دریایی با کشتی بسمت مقصد شما حمل میشود.

8 ارسال کالا از هند به اقصی نقاط دنیا

ارسال کالا از هندوستان به اقصی نقاط دنیا بصورت هوایی ، دریایی، از جمله خدمات لجستیکی شرکت آریان آسمان میباشد. حمل کالا از هند به کلیه ی کشورهای آسیایی و اروپایی و حتی آمریکا و کانادا و... از خدمات ماست. کشورهایی نظیر ایران ، ژاپن ، مالزی ، سنگاپور ، کره جنوبی ، تایوان، امارات متحده عربی (دبی و شارجه) ، قطر، عمان، بحرین، عربستان سعودی، کویت، ترکیه، آلمان، اسپانیا، فرانسه، هلند، سوئد ، فنلاند و نروژ، انگلستان، آمریکا، کانادا، مکزیک و دیگر کشورها ...



حمل هوایی بار از هند به ایران

بهترین مزیت حمل هوایی بار از هند به سمت ایران ، در سرعت انتقال بار میباشد. در زمانی که وزن یا حجم بار شما محدود باشد ، شما میتوانید برای تسریع در امر ارسال محموله ی خود از هند به ایران ، از طریق باربری هوایی اقدام نمایید. شرکت آریان آسمان ، میتواند ترتیبی اتخاذ نماید تا محموله ی شما توسط بهترین شرکتهای هوایی بارنامه شده ، و در کوتاهترین زمان ممکن ، با بهترین قیمت به گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهران ارسال شود. تمامی مراحل ترخیص بار هم در همین گمرک توسط متخصصین و ترخیص کاران شرکت آریان آسمان انجام میگیرد.



استعلام قیمت و هزینه حمل هوایی بار از هند

برای استعلام هزینه و قیمت حمل هوایی بار از هند به ایران و سایر نقاط جهان ، میبایست به چند نکته توجه داشته باشید ، و آنها را لحاظ نمایید. با در نظر گرفتن این موارد ، بر روی دکمه ی فرم استعلام قیمت حمل هوایی کلیک نموده ، و فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما ، با محاسبه ی نرخ حمل هوایی کالا برای محموله ی شما ، هزینه ها و قیمت حمل هوایی بار شما را به شما اعلام نمایند.

  • نوع محموله و کالای شما
  • وزن کل محموله ی شما
  • حجم کل محموله ی شما
  • شهر مبدا و مقصد
  • اینکوترمز

با توجه به عناوین بالا ، اینک روی دکمه ی زیر کلیک نموده و فرم استعلام قیمت حمل با هواپیما را پر نمایید تا کارشناسان ما قیمت نهایی را بشما اعلام نمایند:

استعلام قیمت حمل هوایی بار از هند به ایران
 
 
1 شرایط حمل هوایی بار از هند

برای حمل هوایی کالا از هند به ایران ، محموله ی شما میبایست طبق استانداردهای حمل هوایی ، بسته بندی مخصوص حمل هوایی شود. جای هیچ نگرانی نیست. شرکت آریان آسمان کلیه ی اقدامات بسته بندی و یا پالت بندی کالای شما را برای حمل هوایی به عهده میگیرد. مراحل گمرکی در فرودگاه مبدا در دهلی یا بمبئی، و صدور بارنامه هوایی توسط بهترین و معتبرترین خطوط هوایی انجام میپذیرد.

2حمل هوایی کالاهای خطرناک از هند

شرکت آریان آسمان میتواند شرایطی را برای شما مهیا کند تا بتوانید کالاهایی را که در کلاسهای کالاهای خطرناک میباشند ، بصورت هوایی از هند به ایران ارسال نمایید. این شرکت ، محموله های شما را که در کلاسهای نه گانه ی کالای خطرناک IATA دسته بندی شده اند ، با بسته بندی های UN بصورت هوایی به ایران و سایر کشورها ارسال مینماید.

 
 


حمل دریایی بار از هند به ایران

برای بارهای حجیم و در وزنهای بالا، از لحاظ هزینه به‌صرفه تر است که بار شما به شکل حمل دریایی به ایران وارد شود. مگر اینکه سرعت انتقال بار شما برایتان از اهیت بالایی برخوردار باشد. ما بار شما را با معتبرترین شرکتهای کشتی‌رانی بین‌المللی به ایران و یا هرکشور دیگری حمل می‌نماییم. کافیست با ما تماس بگیرید.



استعلام قیمت و هزینه حمل بار دریایی از هند

برای استعلام هزینه و قیمت حمل بار دریایی از هند به ایران و سایر نقاط جهان ، میبایست به چند نکته توجه داشته باشید، و آنها را لحاظ نمایید. با در نظر گرفتن این موارد ، بر روی دکمه ی فرم استعلام قیمت حمل دریایی بار کلیک نموده ، و فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما ، با محاسبه ی نرخ حمل دریایی کالا برای محموله ی شما ، هزینه ها و قیمت حمل دریایی بار شما را به شما اعلام نمایند.

  • نوع محموله و کالای شما
  • وزن کل محموله ی شما
  • حجم کل محموله ی شما
  • شهر مبدا و مقصد
  • اینکوترمز

با توجه به عناوین بالا ، اینک روی دکمه ی زیر کلیک نموده و فرم استعلام قیمت حمل با کشتی را پر نمایید تا کارشناسان ما قیمت نهایی را بشما اعلام نمایند:

استعلام قیمت حمل بار دریایی از هند به ایران
 
 
1حمل دریایی کالاهای خطرناک از هند

شرکت آریان آسمان میتواند شرایطی را برای شما مهیا کند تا بتوانید کالاهایی را که در کلاسهای کالاهای خطرناک میباشند ، بصورت دریایی از هند به ایران ارسال نمایید. این شرکت ، محموله های شما را که در کلاسهای نه گانه ی کالای خطرناک IATA دسته بندی شده اند ، با بسته بندی های UN بصورت دریایی با کشتی به ایران و سایر کشورها ارسال می‌نماید.

 

بهترین و پرسودترین کالاها برای واردات از هند چه کالاهایی هستند ؟


بطور کلی کالاهای وارداتی از هند به ایران در دو دسته ی کالاهای صنعتی و کالاهای مصرفی تقسیم میشوند. کالاهاییکه مورد نیاز کارخانجات و شرکتهای تولیدی میباشد، جزو دسته بندی کالاهای صنعتی قرار میگیرند. کالاهای مصرفی هم شامل مواردی نظیر لوازم منزل و پوشاک و غیره میباشند که مورد مصرف خانوار ایرانی میباشد. برخی از بازرگانان ایرانی، کالاهای دسته‌ی دوم (یعنی کالاهای مصرفی) را پرسودتر میدانند. ماحصل تحلیل تاجران و بازرگانان از بازار ایران و قوانین گمرکی ایران و هند در طی این سالهای اخیر، این بوده که کالاهایی که در زیر آنها را عنوان میکنیم، بیش از دیگر کالاها به ایران وارد شده است:


  • واردات قطعات صنعتی و ماشین‌ آلات از هند
  • واردات کاغذ و لوازم التحریر
  • واردات قطعات و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از هند
  • واردات مواد اولیه شیمیایی و معدنی از هند به ایران
  • واردات پوشاک از هند به ایران
  • واردات گوشی موبایل و قطعات و لوازم جانبی آن از هند به ایران
  • واردات تجهیزات پزشکی از هند
  • واردات کالاهای خطرناک از هند
  • واردات قطعات کامپیوتری و لپ‌تاپ از هند به ایران
  • واردات کاغذ و پرینترهای صنعتی از هند

لازم به ذکر است که در طی یکسال اخیر قوانین وارداتی برای واردات برخی از موارد این لیست کمی سختگیرانه تر شده است. برای مشاوره ی رایگان با متخصصین واردات و ترخیص کاران شرکت آریان آسمان، و کسب اطلاعات از شرایط واردات این کالاها از هند به ایران، با ما تماس بگیرید.



واردات قطعات الکترونیکی از هند:

امروزه کشور ما مانند اکثریت کشورهای جهان نیاز روز افزونی به قطعات الکترونیکی دارد.اگر شما نیز واردکننده و یا مصرف کننده چنین مواردی هستید می توانید از خدمات ما جهت تامین اقلام مورد نیاز خود بهره ببرید. این قطعات عموما با ابعاد کوچک و در وزنهای پایین از هند به کشور وارد می شوند؛ حال آنکه این شرکت امکان تجمیع آیتم‌های بیشتر و حمل به صورت تناژ را نیز داراست. اگر در فکر واردات قطعات الکترونیکی از کشور هند هستید، می بایست از برندهای معتبر مجوزات لازم را داشته باشید. متخصصین ما مشاوره لازم را به شما در این امر میدهند. کافیست با ما تماس بگیرید.

واردات تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی از هند :

اقلام پزشکی و دارویی زیادی هستند که یا به صورت داروی نهایی و یا مواد اولیه، از هند به کشور ایران وارد می شوند. با توجه به نیازهای بالای کشور برای چنین کالاهایی، حجم زیادی از این تجهیزات و مواد از کشورهای مختلف به ایران وارد می شود. بنا به ماهیت چنین کالاهایی، حمل آنها بعضاً جزئیات و شرایط خاص و پیچیده‌ای مانند نگهداری در شرایط دمایی و یا حمل به صورت غیر مستقیم دارد، که پروسه حمل را تخصصی‌تر جلوه می هد. شرکت آریان آسمان بهترین مشاور و همکار شما در امر واردات تجهیزات پزشکی از هند به ایران است. با ما تماس بگیرید.

واردات تجهیزات خط تولید کارخانجات از هندوستان

راه اندازی خطوط تولید برای کالاها و تجهیزات مختلف در کارخانجات، یکی از موارد اساسی در امر واردات از هند میباشد. ضمنا هرگونه ماشین آلات صنعتی و یا قطعات مربوطه به خط تولید کارخانجات که در کشور مورد استفاه قرار می گیرد، نیازمند به روز رسانی، تعمیر و یا تعویض می باشند. این قطعات در احجام و ابعاد مختلف همواره از مرزهای کشور، وارد و مورد استفاده قرار می گیرند. بازگرداندن این اقلام به منظور تعمیر و یا تعویض و همچنین بهره‌گیری از خدمات گارانتی نیز، جزء خدمات شرکت آریان آسمان به شرکت‌های تولیدی می‌باشد.

واردات مواد اولیه طبیعی و صنعتی از هند :

مواد اولیه طبیعی و صنعتی به منظور استفاده در کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات مختلف به صورت دریایی و یا هوایی در اوزان مختلف، از هند به کشور ایران وارد می شوند. هزینه حمل مواد اولیه از هند (چه اقلام خطرناک و چه مواد اولیه عادی) سهم بزرگی از قیمت تمام شده در کشور را دارا هستند. که این مسئله، انتخاب مناسب ترین نحوه حمل اینگونه مواد به ایران را بسیار پر‌اهمیت می کند. ما شما را یاری میدهیم تا واردات مواد اولیه از هند به ایران را با کم‌ترین هزینه به انجام رسانید تا با قیمت تمام شده‌ی پایین، دایره سود بیشتری در امر تولید و فروش داشته باشید.

واردات مواد و کالاهای خطرناک از هند :

واردات مواد و کالاهای خطرناک از هند به ایران، یکی از مهمترین مسائل در امر ترانزیت و حمل کالا میباشد. چرا که واردات و حمل کلاسهای مختلف کالاهای خطرناک، اعم از مواد خورنده، مواد قابل اشتعال و سمی و دیگر کالاهای خطرناک، همواره شرایط و مراقبت‌های خاص خود را می طلبد. انجام بسته‌بندی‌های مناسب و استاندارد برای حمل، علامت گذاری‌های استاندارد بین‌المللی و حمل تخصصی، همه و همه از مواردی است که می بایست توسط متخصصین این فن انجام گیرد تا درصد احتمال بروز حوادث و سوانح را تا حد امکان در حمل اینگونه مواد، کاهش دهد.

برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد میکنیم صفحه‌ی حمل کالاهای خطرناک را در سایت ما مشاهده نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره در زمینه امکان حمل، نحوه‌ی بسته‌بندی مخصوص و مسیرهای ممکن حمل، می توانید از متخصصین شرکت آریان آسمان، مشاوره و همفکری بخواهید.

واردات انواع پرینترهای صنعتی از هند :

امروزه انواع مختلف پرینترهای صنعتی با موارد مصرف مختلف، از مبادی مختلفی مانند هند، به کشور ایران وارد می شوند. وجود جوهر و باطری‌های خاص در این پرینترها، شرایط حمل آنها را پیچیده می‌کند، که این امر نیازمند دقت نظر و مسیریابی ویژه‌ای می‌باشد. ابعاد مختلف این پرینترها، در انتخاب مسیر حمل (مسیر دریایی، زمینی و یا هوایی) نقش بسزایی ایفا می‌کند. برای ورود این پرینترها تحت نام برندهای معتبر جهانی از کشور هند، اخذ مجوزات مربوطه الزامی است . با ما تماس بگیرید. متخصصین ما بهترین مشاوره را جهت واردات این پرینترهای صنعتی با روشها و مسیرهایی که کم‌ترین هزینه را برای شما به‌همراه داشته باشد، به شما ارائه مینمایند.

واردات ماشین آلات صنعتی از هند :

ماشین آلات صنعتی بدون مشابه داخلی، جزء اقلامی هستند که به صورت زمینی و یا دریایی، از هند به کشور وارد می شوند. این ماشین آلات به صورت نو و یا بعضاً کارکرده، جهت مصارف خاص، از کشورهایی نظیر هند به کشور وارد می شوند. ماشین‌های صنعتی با توجه به تخصصی بودنشان، در جایگاه‌های ویژه ای مورد مصرف قرار می گیرند. اخذ مجوزات ورود به کشور و انجام پروسه ترخیص چنین کالاهایی، جزء مواردی است که از طریق شرکت آریان آسمان ماردین قابل انجام می باشد. برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This