حمل بار هوایی و زمینی به ترکیه
بهترین قیمت - کوتاهترین زمان

parallax background

ارسال بار به ترکیه با بهترین قیمت | فریت بار به ترکیه

 

ارسال بار مسافری و فریت لوازم منزل به ترکیه

یکی از خدمات شرکت آریان آسمان "ارسال بار مسافری به ترکیه" میباشد . مسافران، مهاجران و دانشجویانی که قصد مسافرت و مهاجرت به کشور ترکیه را دارند نیاز مبرمی به این دارند که بار و لوازم شخصی و لوازم منزل خود را هم به ترکیه فریت نمایند. ارسال بار مسافری شما ، هم بصورت فریت زمینی و هم بصورت فریت هوایی به ترکیه انجام میشود ( بنا به درخواست شما).





فریت بار به ترکیه | بهترین قیمت


فریت بار مسافری به شهرهایی ازجمله: استانبول، آنکارا، ازمیر، آدانا، آنتالیا، دنیزلی، اسپارتا و دیگر شهرهای ترکیه ، از جمله خدمات شرکت آریان آسمان میباشد. تعهد ما ارسال بار منزل شما با بهترین قیمت و با بهترین امکانات میباشد. کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت ، بار فریت شما را با بهترین شرایط بسته بندی، و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و ارسال میکنند.

شرکت آریان آسمان با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری، اولین و تنها شرکت باربری هوایی عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به ترکیه، یاری دهد. آریان آسمان با داشتن نمایندگی‌های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند محموله ی شما را چنانچه تجاری باشد، در شرکت شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در شرکت شما در هریک از شهرهای ترکیه، تحویل شما نماید.


ارسال خرده بار و هدیه به شهرهای مختلف ترکیه با کمترین قیمت

شاید قصد داشته باشید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در ترکیه بسته‌ای را به شکل هدیه ، گیفت و یا سوغات ارسال نمایید. ارسال بسته‌ای کوچک و کم حجم که گاها نیاز به ارسال آن برای یکی از دوستان و بستگان پیش می‌آید. با خدمات فریت بار شرکت آریان آسمان، ارسال خرده بار و کالاهایی در زیر 20 کیلوگرم هم برای شما عزیزان مهیاست. آریان آسمان میتواند بارهای 10 و 15 کیلویی شما را هم به مقصد مورد نظر شما در ترکیه ارسال نماید. ارسال خرده بار شما به شهرهایی نظیر استانبول، آنکارا، ازمیر و ... با قیمت ارزان و با بسته بندی‌ استاندارد و بیمه‌نامه هوایی انجام شده و در کمترین زمان ممکن نهایتا تا 72 ساعت بعد در مقصد تحویل میگردد. کافیست با ما تماس بگیرید.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید



همچنین شما برای آگاهی از شرایط و هزینه‌های ارسال بار به کانادا، میتوانید صفحه فریت بار به کانادا را مشاهده نمایید.
 
 

خدمات آریان آسمان در فریت بار به ترکیه



ارسال بار مسافری به ترکیه – ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به ترکیه – ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به ترکیه – ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به ترکیه – ارسال و صادرات صنایع دستی به ترکیه – ارسال و صادرات زعفران به ترکیه – ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به ترکیه - ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به ترکیه – ارسال بارهای نمایشگاهی به ترکیه – ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به ترکیه - قیمت مناسب جهت فریت بار - هزینه پایین ارسال بار به ترکیه و...


چنانچه تمایل دارید اطلاعات کاملی پیرامون فریت بار مسافری داشته باشید ، حتما از صفحه ی راهنمای فریت بار مسافری در سایت ما دیدن کنید:

راهنمای فریت بار مسافری
 
 

شرایط و مراحل ارسال بار به ترکیه


مسافران و مهاجران هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و خرده بار مستعمل منزل خود به کشور ترکیه ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده ، تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را، تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی (خرده بار شخصی) به تمام شهرهای ترکیه ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای ترکیه آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود.

اما در شرایط کنونی، گمرک کشور ترکیه، شرایط سختی را برای ترخیص بار مسافری در این کشور اتخاذ نموده که مشکلات و سختگیری های خاصی را به مسافران ترکیه،‌جهت فریت بارشان تحمیل نموده است. برای آگاهی بیشتر شرایط ترخیص بار مسافری در ترکیه را مطالعه نمایید .

برای اطلاع بیشتر با دفتر آریان آسمان با شماره 02151005200 تماس بگیرید. همکاران ما مشتاق راهنمایی شما هستند.


1- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

بسته بندی برای فریت بار هوایی و زمینی به ترکیه بسیار مهم است . چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی، ممکن است بار شما آسیب دیده و یا در مقصد ، برای ترخیص با مشکل مواجه شود.

کادر مجرب آریان آسمان ، در محل سکونت شما حاضر شده و تمام چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. ظروف شکستنی حباب پیچ شده و سپس پالت بندی میشوند . برای حمل زمینی بار شما نیز ، کانتینرهای استاندارد در نظر گرفته میشوند. بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم، تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه های ترکیه بوجود نیاید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ، مراحل و قیمت بسته بندی بار فریت مسافری ، صفحه ی بسته بندی بار فریت مسافری را مطالعه نمایید .


2- انجام تشریفات گمرکی

در قسمت پذیرش گمرک ترمینال خدمات بار، یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل آریان آسمان برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به ترکیه ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی ، به ترکیه انجام میشود. برای ارسال لوازم منزل مدارکی لازم است:

مدارک لازم برای ارسال بار به ترکیه :

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر

نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.

3- - صدور بارنامه و ارسال بار به ترکیه

سپس بار شما توسط دفتر آریان آسمان، با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی (به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما) ، بارنامه شده و به مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار ، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را پیگیری کنید ، تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید ، تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه های ترکیه ، برای ترخیص آن اقدام کنید.


4- ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های ترکیه

در حال حاضر یکی از سخت گیرترین گمرک های جهان نسبت به کالای ورودی ، گمرک ترکیه است. اخیرا گمرک ترکیه نسبت به بارهای ورودی مسافری سخت گیرانه تر از قبل رفتار کرده و قوانین جدیدی را وضع کرده است. این شرایط سختگیرانه جهت فریت بار مسافری به کشور ترکیه بدین شرح میباشد:

  • فرستنده و گیرنده باید یک نفر باشد (به این صورت که روی بارنامه ی صادره، نام فرستنده و گیرنده باید یکی باشد)
  • گیرنده ی بار در ترکیه باید اجاره نامه داشته باشد.
  • گیرنده در ترکیه باید اقامت دائم داشته باشد
  • از آخرین سفر گیرنده به ایران، بیشتر از سه ماه نگذشته باشد

شرکت آریان آسمان بار شما را به ترکیه ارسال مینماید ؛ اما از اینجهت که : چنانچه بار در مقصد ترکیه ترخیص نشود، این شرکت موظف است تا هزینه های معدوم کردن و یا مرجوع کردن بار را بپردازد، شرکت آریان آسمان از شما سپرده ای (در حد مرجوع کردن بار به ایران)، بابت ضمانت ترخیص کالا در ترکیه را اخذ میکند. چنانچه بار شما در ترکیه ترخیص شد، این وجه به شما بازگردانده میشود.

شرکت آریان آسمان به شما اکیدا توصیه میکند پیش از ارسال بار مسافری خود به ترکیه، با گمرک فرودگاه استانبول تماس بگیرید و لوازم خود را بصورت تلفنی اظهار نموده تا در زمان ترخیص دچار مشکل نشوید. برای تماس با گمرک فرودگاه استانبول به اطلاعات گمرکی کشور ترکیه در همین صفحه مراجعه نمایید.


کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند.اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما میبایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.

در مرحله ی آخر بسته های شما توسط دستگاه X-Ray بازرسی میشوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر .

کالاهای ممنوعه برای ارسال به ترکیه کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها به ترکیه ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد.گمرک ترکیه جدیدا این محدودیت ها را افزایش داده است. شما میبایست بطور دقیق از محتویات چمدانهای خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید. در ماههای اخیر ،‌گمرک کشور ترکیه نسبت به ترخیص مواد خوراکی و لوازم الکترونیکی حساس شده و آنها را ممنوع کرده اند. لذا بهتر است پیش از ارسال بار خود، نسبت به استعلام ترخیص کالای خود از گمرک ترکیه اقدام نمایید.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


 
 

هزینه ارسال بار هوایی به ترکیه | تعرفه فریت بار به ترکیه




هزینه ارسال بار مسافری ، یا قیمت فریت بار هوایی به ترکیه هم مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه میشود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به این کشور را دارند.

هزینه پست بار هوایی به هرکدام از شهرهای ترکیه متفاوت است؛ اما شرکت آریان آسمان به شما اطمینان میدهد، با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی ، آگاهی کامل را جهت انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بار مسافری به شهرهای ترکیه به شما ارائه میدهد. تا آنجا که شما با دیدی باز و انتخابی درست ، بهترین و باکیفیت ترین شرکت حمل بار هوایی را ، با بهترین و کمترین هزینه جهت ارسال بار با هواپیما برای خود انتخاب کنید.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

استعلام تعرفه فریت بار مسافری به ترکیه

شما میتوانید برای استعلام تعرفه و قیمت حمل بار هوایی به شهرهای مختلف ترکیه مانند استانبول، آنکارا، دنیزلی و... ، با تلفن دفتر آریان آسمان در قسمت بار شرکت ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرید (02151005200) و یا از طریق پر کردن فرم استعلام قیمت ، از هزینه های حمل بار خود آگاه شوید.

0912-8945007         021-51005200
کافیست با ما تماس بگیرید

برای استعلام قیمت فریت بار مسافری به ترکیه میتوانید فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید:


 
 

ارسال جنازه متوفی با تابوت به ترکیه | حمل هوایی متوفی از ترکیه به ایران




صمیمانه امیدواریم هیچگاه چنین سرویسی را از ما نخواهید ؛ اما چنانچه نیازمند حمل و ارسال جنازه متوفای خود با تابوت به شهرهای ترکیه باشید ، و یا اینکه خواستار این باشید که تابوت متوفای خود را ، از ترکیه به ایران با هواپیما بفرستید ، آریان آسمان بهترین و معتبر ترین آژانس حمل هوایی برای این امر میباشد. آریان آسمان میتواند برای کلیه ی مراحل ارسال تابوت از ایران به ترکیه، و یا ارسال تابوت و جنازه از ترکیه به ایران ، به شما مشاوره ی رایگان داده و این امر را برای شما ، به نحو احسن و در کوتاهترین زمان انجام دهد.

کارشناسان ما شما را یاری میدهند تا امور ارسال تابوت از ایران به ترکیه ، و نیز حمل تابوت و جنازه از ترکیه به ایران را با انجام تشریفات کامل گمرکی و ترخیص آن ، و همچنین امور گذرنامه و پزشکی قانونی را در کمترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام دهید.
هزینه حمل جنازه و تابوت با هواپیما به ترکیه را میتوانید در تماس با دفتر این شرکت جویا شوید. ما در تمام مراحل و تشریفات انجام کار در کنار شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای حمل هوایی جنازه را مطالعه نمایید.

 
 

ارسال بار به شهرهای ترکیه | وسایل شخصی و لوازم منزل


فریت بار به استانبول | وسایل شخصی و لوازم منزل


فریت بار مسافری به استانبول ترکیه یکی از خدمات شرکت آریان آسمان میباشد.استانبول پنجمین شهر بزرگ دنیا و بزرگترین شهر ترکیه است. این شهر توریستی در دو قاره ی آسیا و اروپا واقع شده و شهر مهاجرپذیر ترکیه بشمار میرود. از اینرو بسیاری از مسافران و مهاجران به این شهر نیاز مبرم به حمل هوایی و زمینی بار خود به این شهر را دارند. آریان آسمان با بهترین سرویسهای حمل هوایی و زمینی، برای فریت بار مسافری به استانبول، در خدمت شماست.

فریت بار به ازمیر | لوازم شخصی و وسایل منزل


فریت بار مسافری به ازمیر از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که سالانه بسیاری از هموطنان ما به این شهر زیبا و رویایی مهاجرت میکنند. ده‌ ها دلیل برای انتخاب ازمیر به عنوان شهر ایده‌آل برای زندگی وجود دارد: آب و هوای فوق ‌العاده، مردم خونگرم و صمیمی،امنیت بالا و آرامش فوق‌ العاده، مکان ‌های زیبا و دیدنی و …، تنها چند مورد از ویژگی‌ های شهر ازمیر هستند. آریان آسمان برای ارسال بار مسافری به ازمیر، بصورت هوایی و زمینی، در خدمت شماست.

فریت بار به آنتالیا | وسایل شخصی و لوازم منزل


فریت بار مسافری به آنتالیا نیز یکی از خدمات آریان آسمان میباشد. آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی ترکیه است که در غرب این کشور و در شمال دریای مدیترانه واقع شده است. به همین سبب ارسال بار مسافری به این شهر را ، برای رفاه حال مهاجران به این شهر ، در خدمات خود گنجانده ایم.

فریت بار به آنکارا | وسایل شخصی و لوازم منزل


برای فریت بار مسافری به آنکارا هم ، میتوانید روی سرویس های هوایی و زمینی شرکت آریان آسمان حساب کنید. آنکارا بعد از استانبول دومین شهر بزرگ ترکیه می باشد و و در حال حاضر این شهر تبدیل به یکی از شهرهای مهم ترکیه شده است . آنکارا یکی از شهرهای حائز اهمیت از نظر صنعتی و تجاری بوده است و مسافران ورودی به این شهر بسیار زیاد هستند. برای همین ارسال بار هوایی و زمینی به این شهر رونق بالایی دارد. شما نیز میتوانید برای فریت بار مسافری به آنکارا روی خدمات کم نظیر شرکت آریان آسمان حساب کنید.


تلفن دفتر فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) :

0912-8945007 021-51005200

کافیست با ما تماس بگیرید


 
 

لیست فرودگاههای ترکیه به همراه شرکت های هوایی بین المللی

کدام شرکتهای هوایی از ایران به ترکیه بار هوایی حمل میکنند؟

در جدول زیر ، نام فرودگاههای مهم ترکیه به همراه شرکتهای هوایی که به این فرودگاهها پرواز دارند آمده است. شما میتوانید از روی این جدول ، آگاهی یابید که کدام شرکت بین المللی هوایی ، از ایران و از فرودگاه امام خمینی تهران ، به شهر مورد نظر شما در ترکیه ، پرواز داشته و بار حمل میکنند. و از این طریق میتوانید نسبت به استعلام هزینه فریت بار خود به شهر مورد نظر خود ، اطلاعات بگیرید. همکاران ما پیوسته برای پاسخگویی به ابهامات شما آماده هستند. با ما تماس بگیرید.

فرودگاه شهر شرکت های هواپیمایی حمل کننده بار
IZM ازمیر Atlasjet Airlines
IST استانبول Qeshm Airlines,Iran Air Airlines,Mahan Airlines
ESB اسن‌بوغا ( آنکارا) Mahan Airlines
DNZ دنیزلی Atlasjet Airlines

اطلاعات گمرک های ترکیه جهت ترخیص بار فریت

در این قسمت اطلاعات کاملی از گمرکات کشور ترکیه برای مسافران ، مهاجران و دانشجویانی که قصد ارسال بار مسافری و تجاری به کشور ترکیه را دارند ، قرار داده ایم تا با آگاهی کامل برای ترخیص بار خود در فرودگاههای مختلف ترکیه ، اقدام نمایند.

اطلاعات گمرکات ترکیه جهت ترخیص بار

1 اطلاعات تماس گمرک های ترکیه
  • IST:+90-02124686868
  • EZM:+90-0-2322742084
  • ESB:+90-3125904000
  • DNZ:+90-2588461139
2روزها و ساعات کاری گمرک ترکیه برای ترخیص و تحویل بار فریت:

دوشنبه الی جمعه 9.00 الی 17.30

*امکان ترخیص کالا در خارج از ساعات کاری مذکور گمرک برای کالاهایی مانند حیوانات زنده ، فاسد شدنی و جنازه وجود دارد*

3اسناد مور نیاز برای ترخیص و تحویل کالای مسافری در گمرکات ترکیه :

لیست اقلام(Packing list)
فاکتور کالا (Invoice)
اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
کارت شناسایی گیرنده (طبق گیرنده بارنامه)

4مدارک مورد نیاز برای ترخیص و تحویل کالای تجاری در گمرکات ترکیه :
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده از تهران
  • لیست اقلام(Packing list)
  • فاکتور کالا (Invoice)
  • مجوز ورود کالا به کشور(Import license)
  • گواهی مبدا(در صورت نیاز)
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
5رویه ترخیص و تحویل کالا در گمرکات ترکیه :

گیرنده کالا ، با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز ذکر شده ، و داشتن استعلام قبلی از گمرک مقصد (بابت قوانین ، نحوه و مقدار هزینه های ترخیص و تحویل کالا) و پرداخت هزینه های ورودی نهایی اعلامی از طرف گمرکات مقصد، یا نماینده مربوطه ، امکان ترخیص کالا را خواهد داشت.
جهت ترخیص هدیه ، نمونه کالا و کالای مسافری، ارزش گمرکی طبق فاکتور باید پرداخت گردد.

6 تعطیلات رسمی ترکیه

01 Jan
23 Apr
01 May
19 May
14Jun Half-day only.
15 Jun
16 Jun
17 Jun
15 Jul 2018
20Aug Half-day only.
21 Aug
22 Aug
23 Aug
24 Aug
30 Aug
28Oct Half-day only.
29 Oct

7هزینه انبارداری گمرکات ترکیه طبق کتاب قوانین حمل اخرین نسخه 2018(کالای معمولی) :
لطفا جهت اطلاع از هزینه های انبارداری با گمرک مقصد تماس حاصل نمایید.
 

لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

79 سوال برای مقاله " ارسال بار هوایی به ترکیه بهترین قیمت | فریت بار به ترکیه "

  1. دیبا گفت:

    سلام ارسال بار به ترکیه الان انجام میشه؟ هزینه ش چقدره؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ؛ فریت بار مسافری از طریق هواپیمایی ماهان به مقصد استانبول امکان پذیر است .
      برای انتقال اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه ارسال بار به ترکیه لطفا ماهیت،وزن،ابعاد کالا را بفرمایید.

    2. نازی گفت:

      سلام هزینه ارسال یک عددموبایل باپست چقدرمیشه؟

      1. admin گفت:

        سلام. بایست از اداره پست سوال بفرمایید.

  2. مریم گفت:

    سلام
    در حال حاضر که پرواز مسافری نیست ارسال بار دارید؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر ؛
      بله انجام میشه لطفا وزن و مقصد کالا رو بفرمایید .
      همکاران در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    2. محمد گفت:

      سلام
      ارسال وسایل منزل از طریق هواپیما امکانپذیر است؟
      اگه انجام مبشه لطفا هزینه مثلا برای ارسال فرش چقدر میشه؟

      1. admin گفت:

        سلام خدمت شما. لطفا شهر مقصد و وزن کالا را اعلام نمایید . با سپاس از تماس شما.

        1. ندیم محمدی گفت:

          سلام شماره نمایندگی تهران را میشه بفرستید از ایران کمی بار هست برام بفرسته ترکیه

          1. admin گفت:

            سلام. شماره های ما را میتوانید در صفحه ی تماس با ما ببینید. و نیز میتوانید با واتساپ با ما در تماس باشید.

      2. Rohollah گفت:

        سلام
        از ترکیه به ایران هم ارسال بسته دارید؟

        1. admin گفت:

          با عرض سلام. بله اگر بار شما جنبه ی تجاری داشته باشد میتوانیم در ایران بار شما را ترخیص کنیم. اما چنانچه بار شما جنبه ی مسافری داشته باشد در ایران ترخیص بار بعهده ی خود شماست.

        2. سهیل گفت:

          سلام خسته نباشید! من ترکیه ام و پاس ام تهرانه آیا پست پاس از تهران به ترکیه ممکنه؟ اینجا تویی ترکیه بهم میادین لطفا راهنمائی کنید

          1. admin گفت:

            سلام. ارسال مدارک توسط شرکت پست دولتی یا خصوصی انجام میشود.ضمنا ارسال پاسپورت قانونی نیست .

      3. ستايش حسيني گفت:

        سلام من یع بسته ٢٠٠گرمی کار دستدوز دارم که باید به استانبول برسه، هزینه ی حملش چقدر میشه؟

        1. admin گفت:

          سلام. برای بارهای سبک از سرویس های اداره پست استفاده نمایید.

    3. مهسا گفت:

      سلام قصد ارسال بار لوازم‌ارایشی بهداشتی به استانبول رو دارم حدود ۳۰ کیلو ایا شما انجام‌میدین؟

      1. admin گفت:

        سلام. بله برای اطلاعات بیشتر با همکارانم تماس بگیرید.

  3. بهاره گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    1- در حال حاضر امکان ارسال قطعات نمونه (تجاری) به ترکیه وجود دارد ؟
    2- آیا امکان ارسال قطعات به ترکیه صورت DDP (تحویل درب شرکت فروشنده) وجود دارد؟
    3- درصورت ارسال قطعات به صورت Cargo به ترکیه و در صورتی که فروشنده بخواهد کالا رو از گمرک فرودگاه در ترکیه تحویل بگیرد چه مدارکی لازم دارد ؟
    با تشکر

    1. admin گفت:

      با سلام خدمت شما سرکار خانم آستانی نژاد. بله امکان ارسال قطعات و نمونه های تجاری به ترکیه هست. همکاران ما برای اراسه ی اطلاعات کافی و مفید پیرامون ارسال بار تجاری به ترکیه و ترخیص آن در گمرکات ترکیه با شما تماس میگیرند. با سپاس از حضور شما.

  4. علی محمدی گفت:

    سلام . قصد ارسال بار نمونه تجاری مواد خوراکی فاسد شدنی را دارم به مقصد استانبول آنکارا ازمیر دنیزلی . در حال حاضر چطور می شده این کار را انجام داد ؟ آیا ارسال انجام می شه؟ و در حجم های 20 تن به بالا هم آیا انجام می شده ؟ و چطور باید هماهنگ شویم ؟
    چطور می توانم از جواب شما مطلع شوم ؟ آیا می تونید ایمیل ارسال کنید ؟

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. در حال حاضر فقط ارسال بار به شهر استانبول با هواپیمایی ماهان میسر میباشد. همکاران در اولین فرصت با شما از طریق ایمیل تماس خواهند گرفت.

      1. محمد گفت:

        سلام بنده یه حدود دو سه تا چمدون دارم می خواستم، به ترکیه، استانبول، منزل ارسال کنم، لطفا شرایط و قیمت را ارسال کنید! خیلی واجبه! و چند روزه ارسال می شود؟؟؟

        1. admin گفت:

          سلام وقت بخیر .
          ممنون از پیام شما .
          برای دریافت هزینه لطفا وزن کالا را اعلام کنید .

          شرایط ترخیص کالا از استانبول:
          ۱.فرستنده و گیرنده باید یک نفر باشد(به این صورت که روی بارنامه ی صادره نام فرستنده و گیرنده باید یکی باشد.[با توجه به شرایط گمرک استانبول])
          ۲.گیرنده باید اجاره نامه داشته باشد
          ۳.گیرنده باید اقامت دائم داشته باشد
          ۴.از آخرین سفر گیرنده به ایران بیشتر از سه ماه نگذشته باشد
          در صورتی که یک مورد از موارد بالا را هم دارا نباشید
          در مقصد بار را به شما تحویل نمیدهند
          در هر صورت ما بار را برای شما ارسال میکنیم
          اما دو برابر مبلغ بارنامه از شما سپرده میگیریم
          بار را که در مقصد تحویل گرفتید سپرده را به شما برمیگردانیم
          اگر تحویل نگرفتید عیناً مبلغ سپرده را بابت مرجوع کردن بار استفاده میکنیم.
          برای اطلاعات از ترخیص بار
          باید به گیرنده بگویید با گمرک استانبول تماس بگیرد و لیست اقلام را به انها ارائه دهد و بابت ترخیص آن تاییدیه بگیرد.
          در هر صورت به علت شرایط خاص ترکیه شرکت اریان آسمان ناچار است بابت ارسال بار شما مبلغی را بابت ضمانت نامه از شما دریافت کند چرا که اگر بار در مقصد ترخیص نشود فرستنده موظف است تا هزینه های معدوم کردن و یا مرجوع کردن بار رو بپردازد.
          و مبلغ ضمانت برای همین مورد است.
          شماره ی گمرک استانبول:
          +90-02124686868

  5. ناصر ناجی گفت:

    ببخشید ارسال گوشی نو از دنیزلی به تهران امکان پذیر است؟

    1. admin گفت:

      باسلام
      گوشی تلفن الزاما در حد یک عدد و نه به صورت تجاری، باید توسط مسافر حمل شده و رجیستر رسمی شود.

    2. کیانوش گفت:

      سلام، من در ترکیه دانشجو هستم و الان به خاطر شرایط کرونا در ایران هستم، یک عدد پرینتر سه بعدی دارم در ترکیه که میخواستم یکی از دوستانم برام ارسال کنه، وزن دستگاه ۹ کیلو گرم، ابعاد ۵۰×۳۰×۲۷ هستش، میخواستم ببینم شما ارسال میکنید از ترکیه؟ و اینکه در ایران شامل گمرک میشه؟

  6. مانی گفت:

    سلام ارسال وسایل منزل از شیراز به استانبول به چه شکلی مقدور هست و اگر وزن بار بالای ۵۰۰ کیلو باشه حدود قیمت چقدر هست؟ممنون

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما دوست عزیز. شما برای ارسال بار مسافری خود به شهر استانبول ترکیه، ابتدا میبایست به فرودگاه اما خمینی در تهران تشریف بیاورید. در اینجا ما صفر تا صد کار شما را بعهده میگیریم. هماران برای اطلاعات بیشتر با شما تماس میگیرند.

  7. فریده دهقان گفت:

    سلام ارسال هر کیلو بار به ازمیر چنده؟

    1. admin گفت:

      سلام. هزینه های ارسال بار به ازمیر و یا هر شهر دیگری در ترکیه ، به نوع کالا و میزان کالای شما بستگی دارد. در وزن های پایین قیمت ایرلاین ها با وزن های بالاتر متفاوت است. همکاران ما برای اطلاعات بیشتر با شما تماس میگیرند.

  8. پرویز گفت:

    با سلام
    من یک دستگاه کیبورد و دو عدد باند به ابعاد ۵۰×۳۰×۳۰ به وزن کلا ۳۵ کیلو را میتوانم به ازمیر بفرستم ؟
    خودم در ایران هستم بار را کسی دیگر میتواند تحویل بگیرد؟

    1. admin گفت:

      سلام. فعلا به ازمیر سرویس هوایی موجود نیست. اما همکارانم شما را برای ارسال به استانبول و سپس تراک بصورت زمینی به ازمیر راهنمایی میکنند.

      1. سعید افتخار گفت:

        سلام یک بسته مدارک برای استانبول چقدر هزینه دارد

        1. admin گفت:

          سلام. برای ارسال مدارک میبایست از طریق اداره پست دولتی و یا پستهای خصوصی مثل پی دی ای اقدام نمایید.

  9. فاطمه رشدي گفت:

    سلام من قرص فرفورت توتال وایزان پلاس می خواستم به دخترم بفرستم قرصهای اهن هستن ایا امکان ارسال به استانبول وجود دارد خیلی ممنون

    1. admin گفت:

      سلام. برای ارسال بارهایی محدود در این وزن و حجم کم میبایست از طریق شرکت پست اقدام نمایید. هم شرکت پست ایران و هم شرکتهای پست خصوصی مانند تی ان تی و دی اچ ال و یا آرامکس.

      1. کیانوش گفت:

        سلام، من در ترکیه دانشجو هستم و الان به خاطر شرایط کرونا در ایران هستم، یک عدد پرینتر سه بعدی دارم در ترکیه که میخواستم یکی از دوستانم برام ارسال کنه، وزن دستگاه ۹ کیلو گرم، ابعاد ۵۰×۳۰×۲۷ هستش، میخواستم ببینم شما ارسال میکنید از ترکیه؟ و اینکه در ایران شامل گمرک میشه؟

        1. admin گفت:

          سلام. همکارانم در خصوص ارسال پرینتر شما به ترکیه ، با شما تماس میگیرند تا ترتیب این امر داده شود. تمامی راهنمایی ها در خصوص مسائل گمرکی در ترکیه بعرض شما خواهد رسید.

  10. داریوش جوادزاده گفت:

    سلام میخواستم بپرسم یک دستگاه کوشیه موبایل کارکرده از تهران به استانبول امکان پذیر است ممکنه طریقه ارسالش رو بفرمایید

    1. admin گفت:

      سلام. چنانچه قصد رسال یک دستگاه گوشی همراه به ترکیه را دارید،‌میبایست از طریق اداره ی پست ایران و یا پستهای خصوصی مانند دی اچ ال و آرامکس اقدام نمایید.

    2. حامد گفت:

      سلام ، آیا لوازمی مثل پلوپز و برخی از لوارم برقی آشپزخانه را میتوانم با خود از فرودگاه ببرم استانبول ؟
      در ضمن خروج لبتاب شخصی منعی نداره ؟

      1. admin گفت:

        سلام. ارسال پلوپز و لوازم برقی و لپ‌تاپ به ترکیه و استانبول منعی ندارد. برای اطلاعات در مورد هزینه ها، صفحه هزینه فریت بار را مشاهده نمایید.

  11. زهرا هرندی گفت:

    سلام
    در حال حاضر برای ازمیر ارسال بار دارید ؟
    ما هنوز اقامت نداریم ولی سند ملک (تاپو) و سایر شرایط ترخیص رو داریم ؟حدود ۵۰کیلو‌بار وسایل منزل هست

    1. admin گفت:

      سلام . همکاران ما برای ارسال بار به ازمیر ترکیه و هزینه ها ی آن با شما تماس میگیرند.

  12. جلال گفت:

    سلام
    همسر و فرزند من اقامت موقت ترکیه رو دارند که دومین سال هست و خانم من دارای اجازه کار میباشد برای ارسال وسایل شخصی پسرم مثل کنسول بازی پلی استیشن البته کار کرده ایا مشکلی وجود دارد و در ضمن هزینه اش چقدر است وزن بسته حدود 3 تا 4 کیلو گرم میباشد.
    لطفا سریع راهنمایی کنید.

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. بار شما بصورت مینیمم بار محاسبه میشود. چرا که ارسال بار بصورت فریت تابع قوانینی میباشد که بین المللی است. برای استعلام قیمت فریت بار خود به استانبول ترکیه به صفحه ی قیمت فریت بار مراجعه نمایید. فیلد مورد نظر را طبق مشخصات بار خود تکمیل نموده و قیمت ارسال فار خود را دریافت نمایید.

  13. علیرضا گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون . دو عدد چمدان به وزن کل 60 کیلوگرم که فقط لباس هست. از تهران به استانبول. استعلام قیمت رو میتونین بفرمایید؟

    1. admin گفت:

      سلام. بله. همکارانم با شما تماس میگیرند . در حال حاضر و در این تاریخ، هزینه ارسال بار به استانبول (60 کیلو) با هواپیمایی ایران ایر 19,729,000 ریال میباشد.

      1. Marry گفت:

        سلام
        دررابطه با اینکه قانون اینه که گیرنده بایستی اقامتش دائم باشه سوال دارم… من اقامت موقت دارم سال دومم هست در ترکیه. یعنی خودم نمیتونم گیرنده وسایلی که ایران جاگذاشتم باشم؟؟! بایستی ینفر پیدا کنم اقامت دائم اینجارو داشته باشه و از ایشون کمک بگیرم؟!
        سوال دوم این که استانبول برای ترخیص بار ایا چقدر هزینه دریافت میکنه حدودا، و اینکه به ادرس گیرنده ارسال میکنه خودش یا بایستی مراجعه حضوری کنیم تحویل بگیریم؟ سپاس

        1. admin گفت:

          سلام. قوانین گمرک مقصد را بایست از طریق شماره ای که گذاشتیم پیگیری کنید.

          1. حسن گفت:

            سلام من یک دستگاه گیتار دا رم‌ میخواستم بفرستم استانبول چقدر هزینه دارد

          2. admin گفت:

            همکارانم با شما تماس میگیرند.

  14. شاهین گفت:

    درود فراوان ،حدود سی کیلو بار داشتم، میخاستم ارسال کنم به ترکیه، چقدر هزینه اش میشه و چند روز طول میکشه تا برسه شهر کایسری ترکیه؟؟؟؟

    1. admin گفت:

      سلام. برای استعلام هزینه ، میتوانید از سرویس استعلام قیمت آنلاین بار هوایی به خارج از کشور در سایت ما استفاده نمایید.

  15. ناشناس گفت:

    بار به ترکیه کیلویی چند است

    1. admin گفت:

      سلام. برای استعلام قیمت به صفحه ی هزینه ارسال بار به خارج از کشور مراجعه فرمایید تا بصورت آنلاین استعلام قیمت فریت بار به ترکیه را بگیرید.

  16. امید گفت:

    سلام خسته نباشید ۱۰۰ کیلو کشمش برای ارسال به استامبل هزینه چقدر میشه

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. متاسفانه ارسال مواد غذایی به ترکیه ممنوع و غیر قابل ترخیص میباشد.

    2. زینب قربانی گفت:

      سلام من دوتا فرش ۹متری و ی مقدار وسیله منزل دارم می‌خوام بفرستم ترکیه خودم اقامت دائم دارم حدودا ۲۰۰کیلو میشه هزینه اش چقدر میشه؟؟

      1. admin گفت:

        سلام. همکارانم در خصوص ارسال فرش و لوازم منزل به ترکیه با شما تماس میگیرند.

  17. سعید بهارلو گفت:

    سلام
    میخواستم یک کیسه برنج و یکسری مواد غذایی برای پسرم که در آنتالیا زندگی می‌کند بفرستم
    باید چکار کنم لطفا؟

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه گمرک ترکیه مواد غذایی را ترخیص نمیکند.

  18. مهتا دهقانی گفت:

    سلام وقت بخیر، بیست کیلو بار شامل وسایل شخصی و آشپزخانه به مقصد آنکارا هزینه ارسال چقدر میشه؟؟؟؟

    1. admin گفت:

      برای ارسال بار به ترکیه و شهر آنکارا همکارانم با شما تماس میگیرند.

  19. علی گفت:

    سلام
    من میخواستم یک عدد چراغ جلوی سانتافه رو از ازمیر بفرستم به تهران
    امکانش هست؟

    1. admin گفت:

      سلام. چون بار شما کمتر از 45 کیلو است بهتر است از طریق پست اقدام کنید.

  20. حامد گفت:

    سلام آیا بردن لوازم برقی کار کرده آشپزخانه مثل پلوپز و مخلوط کف و از این دست لوازم ممنوعیت داره یا خیر
    در ضمن قیمت بار کیلوئی چند است

    1. admin گفت:

      سلام خدمت شما. خیر مانعی ندارد. برای اطلاعات در مرود هزینه ها، صفحه هزینه فریت بار را مشاهده نمایید.

      1. Sara گفت:

        سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم پاور بانک ارسالش مشکلی داره وسایل الکترونیکیه یا نه و خوراکی نمیشه ارسال کرد؟

        1. admin گفت:

          سلام. ترکیه بار خوراکی را ترخیص نمیکند. اما ارسال پاور بانک مانند دیگر لوازم الکترونیکی در فریت بار موردی ندارد.

  21. محمد گفت:

    سلام آیا ارسال نمونه های سنگی شامل نمونه های کلکسیونی و ویترینی با وزن کمتر از 15 کیلوگرم برای ترکیه ممنوعیت وجود دارد؟

    1. admin گفت:

      سلام. خیر ممنوعیتی ندارد.

  22. نگار گفت:

    سلام . طبق قانون ترکیه مواد غذایی رو نمیشه پست کرد. حملش توسط خودمون چطور هست .هنگام خروج از کشور چه مقدار میتونیم مواد خوراکی همراه داشته باشیم ؟

    1. admin گفت:

      سلام. شما مجاز به حمل 30 کیلوگرم بار بصورت بار همراه مسافر در هنگام سوار شدن به هواپیما هستید.

  23. صابرزاده گفت:

    سلام، وقت بخیر
    بنده یه تعداد کرم، اسپری و لوازم آرایش، قرص ماشین ظرفشویی از آنتالیا خریداری کردم، امکان ارسالش از آنتالیا به تهران هست؟ و اینکه شما ارسال می کنید؟

    1. admin گفت:

      سلام. اگر بار شما جنبه ی تجاری دارد ما میتوانیم آنرا برای شما وارد کنیم. اما اگر جنبه ی مسافری دارد شما بایست آنرا خودتان از فرودگاه ترکیه به ایران ارسال نمایید.

  24. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر .چطوری میتونم لپ تاپم رو از ایران بیارم دنیزلی

    1. admin گفت:

      سلام. متاسفانه ارسال لپ تاپ به دنیزلی برای ما قدور نمیباشد.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This