مقررات و قوانین سفر به کشور انگلستان در شرایط کرونا
ژانویه 12, 2022
مقررات و قوانین سفر به کشور ترکیه در شرایط کرونا
ژانویه 13, 2022

مقررات و قوانین سفر به کشور هندوستان در شرایط کرونا

 

راهنمای مسافرین هندوستان برای سفر هوایی به کشور هندوستان در شرایط کرونا

مقررات جدید سفر به کشور هندوستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-19) به شرح ذیل اعلام میگردد. مسافران دارای مدارک ذیل میتوانند با رعایت این مقررات از کشور ایران به کشور هندوستان سفر نمایند:


شرایط و قوانین مسافرت هوایی به کشور هندوستان در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی:


1. پاسپورت هندوستان، اقامت هندوستان
2. کارت OCI (Overseas Citizen of India)، کارت PIO (Persons of Indian Origin)
3. هر نوع ویزای صادره : ویزا های Medical صادره بعد از 21 اکتبر 2021، توریستی و E-Tourist صادره بعد از 06 اکتبر 2021، جهت پرواز معتبر میباشد.

کلیه مسافران بالای 5 سال در پرواز های ورودی به هندوستان میبایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزماش PCR در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. لیست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک https://health.behdasht.gov.ir قابل دریافت میباشد.

درج شماره تماس مسافر در هندوستان و محل اقامت مسافر در هندوستان به هنگام تشکیل رزرو الزامی میباشد. مسافران قبل از پرواز میبایست فرم های پیوست را تکمیل نموده و خود را در لینک www.newdelhiairport.in به صورت آنلاین ثبت نام نمایند و کپی از تاییدیه های مربوطه را به همراه داشته باشند، از کلیه مسافران در بدو ورود تست PCR به هزینه مسافر گرفته میشود، هزیه تست برای هر مسافر 600 روپیه میباشد، همچنین مسافران پس از ورود به این کشور میبایست به مدت 14 روز خود را قرننطینه خانگی نمایند.

 

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This