مقررات و قوانین سفر به کشور فرانسه در شرایط کرونا
ژانویه 11, 2022
مقررات و قوانین سفر به کشور هندوستان در شرایط کرونا
ژانویه 12, 2022

مقررات و قوانین سفر به کشور انگلستان در شرایط کرونا

 

راهنمای مسافرین انگلستان برای سفر هوایی به کشور انگلستان در شرایط کرونا

مقررات جدید سفر به کشور انگلستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-19) به شرح ذیل اعلام میگردد. مسافران دارای مدارک ذیل میتوانند با رعایت این مقررات از کشور ایران به کشور انگلستان سفر نمایند:


شرایط و قوانین مسافرت هوایی به کشور انگلستان در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی:


1. پاسپورت اتحادیه اروپا/ انگلستان/ کانادا/ آمریکا
2. انواع مجوزهای اقامت و کارت اقامت انگلستان، مسافران دارای اقامت دائم که بیش از 2 سال خارج از انگلستان اقامت داشته اند و مجوز آنان ابطال گردیده، اجازه انجام پرواز به انگلستان را نخواهند داشت.
3. ویزای معتبر انگلستان، مسافران با ویزای توریستی میبایست بلیت رفت و برگشت داشته باشند.

نکته: مسافران انگلستان میتوانند برای ارسال بار و لوازم منزل خود به کشور انگلستان با هزینه بسیار کمتر از اضافه بار مسافری، آنرا از طریق شرکت آریان آسمان بصورت فریت بار ارسال نمایند. برای اطلاعات بیشتر صفحه فریت بار به انگلستان را مشاهده نمایید.

کلیه مسافران بالای 12 سال در پرواز های ورودی به انگلستان میبایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزماش PCR در محدوده 48 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. لیست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک https://health.behdasht.gov.ir قابل دریافت میباشد.

مسافران پس از ورود به این کشور میبایست به مدت 10 روز خود را در محل سکونت قرنطینه خانگی نمایند. همچنین کلیه مسافران قبل از سفر به کشور انگلستان میبایست نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اعلام شده در این لینک اقدام نموده و پس از دریافت QR کد، کپی آن را به همراه داشته باشند. مسافران دارای واکسن صادره ایران میبایست تست روز دوم و هشتم را خریداری نمایند.
مسافران دارای کارت واکسیناسیون صادره در کشور های اعلام شده که از آخرین نوبت واکسن فایزر/ مدرنا/ آسترازنکا/ جانسون آنها 15 روز گذشته باشد در این لینک و مسافران 12 تا 18 سال مقیم کشور های اعلام شده در این لینک از رزرو تست روز هشتم و قرنطینه خانگی در کشور انگلستان معاف خواهند بود. ارائه جواب منفی تست PCR (با شرایط فوق) و گواهی معتبر واکسیناسیون دارای QR کد به زبان انگلیسی هنگام پرواز الزامی است.

 

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This