راهنمای ثبت درخواست مجوز های ترخیص در سامانه جامع تجارت ایران
راهنمای ثبت درخواست مجوز های ترخیص در سامانه جامع تجارت ایران
اکتبر 15, 2021
مقررات و قوانین سفر به کشور آلمان در شرایط کرونا
ژانویه 10, 2022

مقررات سفر به کشور اتریش در شرایط کرونا

 

راهنمای مسافرین آلمان برای سفر هوایی به کشور آلمان در شرایط کرونا

احتراماً مقررات جدید سفر به کشور اتریش و رعایت پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-19) به شرح ذیل اعلام میگردد. مسافران دارای مدارک ذیل میتوانند با رعایت این مقررات از کشور ایران به کشور اتریش سفر نمایند، این رویه جایگزین بخشنامه 1242م ب میگردد.

شرایط و قوانین مسافرت هوایی به کشور آلمان در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی:

1. پاسپورت اتحادیه اروپا/ ایسلند/ نروژ/ سوئیس/ انگلستان/ آمریکا/ کانادا
2. اقامت اتحادیه اروپا/ ایسلند/ نروژ/ سوئیس
3. ویزای تایپ D اتریش و حوزه شنگن دارای اعتبار
4. ویزای تایپ C اتریش مشروط به اینکه مسافر دارای کارت واکسیناسیون، از نوبت واکسن جانسون 21 روز یا از دومین نوبت واکسن فایزر/ مدرنا/ آسترازنکا/ سینوفارم 14 روز گذشته باشد، از زمان انجام واکسن نباید بیشتر از 270 روز گذشته باشد.

کلیه مسافران بالای 12 سال (واکسینه شده و یا واکسینه نشده) در پرواز های ورودی به اتریش میبایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزماش PCR در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. لیست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک https://health.behdasht.gov.ir قابل دریافت میباشد.

همچنین مسافران قبل از پرواز میبایست خود را در لینک https://entry.ptc.gv.at/en به صورت Online ثبت نام نموده و کپی از تاییدیه نهایی و بارکد تشکیل شده را به همراه داشته باشند. پس از ورود به اتریش، مسافران میبایست به مدت 10 روز در محل سکونت، خود را قرنطینه خانگی نمایند.
مسافران دارای کارت واکسیناسیون که از نوبت واکسن جانسون 21 روز یا از دومین نوبت واکسن فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا یا سینوفارم 14 روز گذشته باشد و همچنین مسافران بین 12 تا 18 سالی که والدین آنها با شرایط فوق واکسینه شده باشند، از قرنطینه در بدو ورود به کشور اتریش معاف خواهند بود مشروط بر اینکه از زمان انجام واکسن بیش از 270 روز نگذشته باشد.

 

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This