صادرات محصولات فولادی
ساماندهی صادرات محصولات فولادی مقاطع تخت
اکتبر 9, 2021
بخشنامه ساماندهی صادرات محصولات کاشی و سرامیکی مهر 1400
ساماندهی صادرات محصولات کاشی و سرامیک
اکتبر 12, 2021

ساماندهی صادرات محصولات شیشه‌

بخشنامه های صادرات محصولات شیشه ای

بخشنامه ساماندهی صادرات محصولات شیشه‌ای مهر 1400


پیرو بخشنامه شماره ٧٣/١٤٠٠/٥١٣٣٤٣ مورخ ١٤٠٠/٠٤/١٩ موضوع شرکت های مجاز به صادرات شیشه، به پیوست تصویر نامه شماره ٦٠/١٥٨٨٤٥ مورخ ١٤٠٠/٠٦/٣١ مدیرکل محترم دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت و منضم به نامه شماره ٦٠/١٥٧٤٢١ مورخ ١٤٠٠/٠٦/٣٠ مدیرکل صنایع معدنی آن وزارتخانه، عیناً جهت آگاهی و اقدام وفق مفاد نامه و با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه (صرفاً بر اساس لیست پیوست و تعرفه های اعلامی) ارسال می گردد ...

ادامه بخشنامه را از لینک زیر دانلود نمایید:

بخشنامه ساماندهی صادرات محصولات شیشه‌ای

همچنین میتوانید دیگر بخشنامه های گمرکی را در صفحه بخشنامه های گمرکی ایران مشاهده نمایید.

خدمات شرکت آریان آسمان در امر واردات و صادرات کالا

شرکت آریان آسمان ماردین با انواع خدمات متنوع در زمینه ی ترخیص و واردات کالا در زمینه های مختلف از کشورهای آسیایی و اروپایی و آمریکایی ، گستره ی وسیعی از فعالیتهای حمل بار وارداتی را در اختیار واردکنندگان محترم میگذارد. همچنین این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله مدیران و پرسنل اجرایی، تا کنون همکاری و تعامل مناسبی با صادرکنندگان در صنایع مختلف برقرار نموده و آمادگی ارائه نرخ های ویژه و هر گونه خدمات در زمینه صادرات کالا از ایران ، فریت بار و تسهیل امور و تشریفات گمرکی را دارد.
این شرکت با قراردادهای بلند مدت و کوتاه مدت آماده ی هرگونه خدمات حمل و بازرگانی بصورت هوایی و زمینی و دریایی از تمام نقاط جهان به ایران میباشد. علاوه بر حمل هوایی کالاهای وارداتی از کشورهای مورد نظر شما به ایران ، عملیات تحویل کالا در مبداء ؛ انتقال به گمرک فرودگاه مبداء ؛ انجام تشریفات صادرات در مبداء ؛ پکینگ و بسته بندی ؛ پیک آپ تا محل بارگیری ؛ تشریفات گمرکی ؛ تحویل اسناد ؛ ترخیص کالا و همچنین رزرو و صدور بارنامه نیز جزء سرویسهای این شرکت میباشد. همچنین پس از ورود کالا به گمرکات کشور از جمله فرودگاه بین المللی امام خمینی ، مراحل ترخیص و انتقال تا آدرس گیرندگان نیز به وسیله تیم ترخیص این شرکت، انجام شدنی بوده و مشتریان را قادر به دریافت سرویس Door to Door میکند.

برای اطلاعات در زمینه واردات از چین ، واردات از کره جنوبی ، واردات از هند ، واردات از اروپا با متخصصین ما مشورت نمایید.

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This