مقررات و قوانین سفر به کشور هندوستان در شرایط کرونا
ژانویه 12, 2022

مقررات و قوانین سفر به کشور ترکیه در شرایط کرونا

 

راهنمای مسافرین ترکیه برای سفر هوایی به کشور ترکیه در شرایط کرونا

مقررات جدید سفر به کشور ترکیه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-19) به شرح ذیل اعلام میگردد. مسافران دارای مدارک ذیل میتوانند با رعایت این مقررات از کشور ایران به کشور ترکیه سفر نمایند:


کلیه مسافران بالای 12 سال در پرواز های ورودی به ترکیه میبایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزماش PCR در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. لیست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک https://health.behdasht.gov.ir قابل دریافت میباشد.


نکته: مسافران ترکیه میتوانند برای ارسال بار و لوازم منزل خود به کشور ترکیه با هزینه بسیار کمتر از اضافه بار مسافری، آنرا از طریق شرکت آریان آسمان بصورت فریت بار ارسال نمایند. برای اطلاعات بیشتر صفحه فریت بار به ترکیه را مشاهده نمایید.

مسافران دارای کارت واکسیناسیون به زبان انگلیسی و دارای QR کد که از نوبت واکسن جانسون/ فایزر/ مدرنا/ آسترازنکا/ سینوفارم و سینوواک، 14 روز گذشته باشد از ازائه آزمایش PCR معاف خواهند بود. همچنین مسافران بالای 6 سال قبل از پرواز میبایست خود را در لینک https://register.health.gov.tr به صورت Online ثبت نام نموده و کپی از تاییدیه نهایی و QR کد تشکیل شده را به همراه داشته باشند
مسافران با تابعیت افغانستانی دارای اقامت ترکیه با اجازه اقامت کاری، میتوانند با رعایت شرایط فوق از کشور ایران به ترکیه سفر نمایند.

 

لطفا سوال خود را در این قسمت بپرسید:

Share This